Wraz z debatą na temat tego, czy termin linkbait jest dobry, czy zły dla twórców treści i marketerów, odbyła się również powiązana debata. Co jest ważniejsze, treść czy promocja?
Żałuję, że nie zakładałem całej dyskusji po drodze, ponieważ było wiele kluczowych spostrzeżeń. Myślę jednak, że Lee Odden dość wyraźnie podsumowuje konsensus:
Jeśli tworzysz świetne treści i nikt o nich nie wie, aby je połączyć, kręcisz kółkami. Połączenie treści, a także sieci społecznościowych, sieci linków, public relations i zyskanie widoczności redakcyjnej, a także viral i indywidualne zaproszenia do linków będą współpracować synergicznie. Budowanie społeczności konsumentów Twoich treści, a także relacji z mediami w Twojej branży jest siecią dystrybucji niezbędną do uzyskania jak największej wartości linków dzięki tworzeniu świetnych treści.
Treść czy promocja? Tak dla obu.
Nie jest tajemnicą, że jestem zadowolonym facetem. Ale zawsze promowałem moje treści za kulisami, aby rozpocząć pracę w niszy i mogłem być winny brania za pewnik, że wszyscy to rozumieją. Aby naprawić, niedawno Podążyłem za moim postem o treści kamienia węgielnego z jednym O WYDOSTANIU się słowa.
Tworzenie wspaniałych treści sprawia, że promowanie go jest stosunkowo bezbolesne. W rzeczywistości, tworzenie wspaniałych treści i nie coraz to zauważony jest marketing internetowy sin.
Kluczem do skutecznej promocji treści jest nawiązywanie relacji, a nie błaganie o linki. Z czasem znajdziesz się częścią odpowiedniej sieci w swojej niszy, a promocja treści staje się o wiele łatwiejsza.