W tym tygodniu na The Lede …
- Seth Godin ‘s simple cure for writer’ s block.
- Dlaczego David Ogilvy nazwał siebie kiepskim copywriterem.
- Studium przypadku w mocy bloga.
- 10 sposobów korzystania z Pinteresta dla Twojej firmy.
Jeśli chcesz więcej linków, których możesz użyć niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .
//
Proste lekarstwo Setha Godina na blok Pisarski
Zostaw to Panu Godin, aby dostarczyć rozsądne rozwiązanie niegodziwego problemu, który nękał pisarzy, ponieważ wytrawialiśmy użyteczne treści na tabletach. Kamień mam na myśli tabletki. Jak większość dobrych rad, prawdopodobnie powiesz ” oczywiście…”, gdy to przeczytasz. Nie zapomnij o tym.
//
Jestem kiepskim copywriterem ~ David Ogilvy
Jest jakaś ulga w czytaniu takiej linijki z Tytana twojego statku. Ten uczciwy, angażujący mały list z 1955 roku od Pana Ogilvy ‘ ego mówi wiele o praktycznym profesjonalizmie, walce i wykonywaniu twojej pracy pomimo sił działających przeciwko tobie od wewnątrz i na zewnątrz.
//
Jak znaleźć czas na tworzenie treści
Uwaga: nie odrzucaj tego postu ze względu na jego zwodniczą prostotę. Słyszeliśmy to setki razy, i mogliśmy znieść to jeszcze sto razy. Ta rada leży u podstaw tworzenia dobrych treści. I tak, to jest treść, która może Prowadź swój biznes.
//
Content Marketing to wojna na wyniszczenie
Babe Ruth powiedziała: “nie można pobić osoby, która nigdy się nie poddaje.”To, wraz z planem, który zmieniał się i zmieniał po drodze, jest w zasadzie historią Copybloggera. Może to być historia każdego, kto zdecyduje się ją podjąć.
//
Moc bloga
Pan Lefsetz pyta, czy lepiej być pisanym w głównych mediach, czy na dużym blogu. Potem odpowiada definitywnie na pytanie. To może wydawać się trochę jak kazanie chórowi, ale przypomnienie – w tym przypadku-jest cenne.
//
10 sposobów korzystania z Pinteresta dla firm
Słyszałem, że Pinterest jest dla matek piłkarskich. Pamiętam też, że słyszałem, że Facebook był tylko dla dzieci ze studiów …
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- 12 wskazówek dotyczących sprzedaży do globalnej publiczności
- Jak błyskawicznie przekształcić obrazy strony docelowej z dobrego na świetny
- 4 proste kroki do osi czasu Facebooka, który opowiada historię marketingu
- The Glee Guide to Attracting a Raving Horde of Social Media Fans
- 6 przydatne wskazówki dla 3 duże pytania e-mail marketingu
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.