Pewnej nocy przedsiębiorczy przyjaciel pijańsko wychwalał zalety swojego najnowszego planu. Rodzaj mini-zestawu survivalowego z kilkoma unikalnymi zwrotami akcji. Ten produkt może pomóc setkom osieroconych kierowców każdego roku. Jego problemem było to, że podczas gdy większość ludzi widziała sens tego, nikt nie był zainteresowany rozwijaniem go z nim. Nie mógł uruchomić swojego pomysłu na biznes.
Wszyscy znamy to uczucie. Wiele ukłonów i ogólnej zgody, ale żadnych działań.
Twój czytelnik naprawdę powinien przeczytać twoje rady, ale wielu nie. niektóre produkty zawodzą, mimo że miliony ludzi potrzebują ich teraz. Są usługi, które są niezbędne i wykonane genialnie, ale nikt się nie rejestruje.
Większość ludzi zgodzi się, że emerytura to dobry pomysł, a im wcześniej się zapiszesz, tym bardziej skorzysta. Więc dlaczego siedzę tutaj, wiedząc o tym, po trzydziestce, bez planu emerytalnego?
Każdy technik komputerowy może powiedzieć o czasie, w którym usunął ważne dane, aby znaleźć brak wystarczającego planu odzyskiwania po awarii. Z drugiej strony, każdy technik komputerowy może doradzić ci w sprawie własnego planu odzyskiwania po awarii.
Co tu działa?
Dam ci wskazówkę. Jestem po trzydziestce, nie po sześćdziesiątce. Ludzie, z którymi rozmawiał mój przyjaciel, siedzą w przytulnych biurach, nie marzną w zepsutych samochodach na autostradzie poniżej zera. Nasi przyjaciele techniczni będą mogli uaktualnić procedury awaryjne … w końcu.
To wszystko składa się na perspektywę zwlekania.
Czynnik” tak, tak, ale nie teraz”. Sprzedawcy detaliczni rozpoznają to; “pomyślimy o tym”.
Nie daj się jednak zwieść; problem nie dotyczy twojej perspektywy, ale Twojej kopii. Twoja oferta nie jest wystarczająco atrakcyjna, ponieważ nie trafia we właściwe miejsce. Tam, gdzie boli. Większość. Natychmiast.
Więc jakie jest rozwiązanie?
Masz dwa wyjścia.:
- Zaspokojenie pilniejszej potrzeby – zdecydowanie najłatwiejszy wybór, ale nie taki, który jest zawsze dostępny dla Ciebie. Gdzie oni cierpią right now, jaki jest ich tłoczenie potrzebujesz? Zamiast celować w techników komputerowych, którzy nie mają rozwiązania do tworzenia kopii zapasowych, możesz skierować swój artykuł na osoby niezadowolone z istniejącego rozwiązania, podkreślając, w jaki sposób twoja rada oszczędza czas i wysiłek, automatyzując pracochłonne zadania ręczne.
- Postaraj się przenieść ich potencjalny przyszły ból Do tu i teraz – trudniejsze niż się wydaje, ale wykonalne z odrobiną kreatywności. Zwykle taktyka z ubezpieczeniem i emeryturą polega na przeniesieniu świadczenia na współmałżonka i potomstwo. Wyobrażanie sobie cierpienia Twoich bliskich powoduje o wiele większą motywację emocjonalną niż gdy jest skierowane na Ciebie.
Nie da się uniknąć tego psychologicznego problemu. Nie ma sensu trzymać strategii i rzucać na nią więcej czasu, pieniędzy i wysiłku. Nie możesz zmienić priorytetów ludzi.
Zamiast próbować coraz mocniej naciskać to, co masz do zaoferowania, musisz naprawdę zaspokoić potrzeby, potrzeby i pragnienia grupy docelowej. Jedyną alternatywą jest porażka.
Czytaj więcej od Chrisa Garretta na jego blogu chrisg.com.