Dlaczego linkowanie do innych blogów jest krytyczne

Kevin O’ Keefe opublikował niedawno świetny artykuł o nazwie linkowanie do blogów konkurentów i blogowanie o nich jest mądre. Darren z Problogger zwrócił również uwagę na myśli Kevina, ponieważ Darren wie, że oprócz tworzenia własnych, atrakcyjnych oryginalnych treści, Łączenie się z innymi odpowiednimi blogerami ma kluczowe znaczenie dla wzrostu.

I często najbardziej istotnymi blogerami w twojej dziedzinie będą twoi konkurenci.

Kevin pisze w szczególności o prawnikach i ilu z nich nie widzi korzyści płynących z łączenia się z innymi w swoich obszarach praktyki. Odmawiając łączenia się z innymi blogerami prawnymi i nawiązywania z nimi kontaktów, prawnicy nie dostrzegają całej mocy blogowania.

Nie mogę powiedzieć, że jestem zaskoczony tym nastawieniem.

W latach 90. wielkim punktem kulminacyjnym dla prawników było publikowanie w Internecie w ogóle. Myśl o rozdawaniu cennych informacji wydawała się absurdalna dla wielu prawników, nawet gdy dziedzina prawa stała się bardzo konkurencyjna i przepełniona nowymi absolwentami szkół prawniczych.

Ci, którzy przyjęli publikację online i marketing informacyjny, zyskali przewagę. Udało mi się zbudować zdrową praktykę z niczego więcej niż cennych treści dostarczanych w biuletynie e-mailowym.

Teraz dni, nie ma argumentu, że prawnicy muszą publikować w Internecie, aby przyciągnąć nowy biznes. Ale blogowanie i odmowa łączenia się z innymi prawnikami odzwierciedla podobny brak zrozumienia na temat medium. Większość małych praktyk prawniczych i tak jest skupiona geograficznie, więc w jaki sposób łączenie się z adwokatem w innym stanie cię boli? Pośrednicy nieruchomości mają wielki sukces z tej samej strategii.

Kevin daje świetny przykład prawnika z Austin w Teksasie, który dostaje … łączy się z jego konkurenci w mieście i zachęca ludzi do subskrybowania ich kanałów:

Spójrz na ten post od Jamie Spencer, prawnika w Austin. Omawia obszernie posty na blogu Billa Mange ‘ a i Kena Gibsona, obu prawników z Austin criminal defense.

Myślę, że to boli Jamiego. Nie ma mowy. To sprawia, że wydaje się bardziej autorytetem w kwestiach prawa karnego dla osób w Austin-potencjalnych klientów, polecających prawników i mediów. Jamie wzbudził znaczne zainteresowanie wszystkich trzech odbiorców swoim blogowaniem.

Ludzie często wybierają adwokata lub innego Usługodawcę, którego połącz z większością. Ponieważ różni ludzie łączą się z różnymi rzeczami, dołączanie do rozmowy, która w naturalny sposób porównuje i kontrastuje Twój styl i wiedzę z doświadczeniem twoich rówieśników, jest inteligentnym marketingiem. Co ważniejsze, emanuje pewność siebie.

Rynek będzie uporządkować rzeczy na własną rękę, czy ci się to podoba, czy nie. Jeśli blogujesz i nie linkujesz z powodu strachu przed konkurencją, możesz być zaskoczony, że nie jesteś nawet w biegu.

Total
0
Shares
Related Posts

Jak pisać z ufnością

Pisanie brzmi dość łatwo, prawda? Wystarczy wcisnąć kilka słów na stronę, sprawdzić pisownię, sprawdzić sens, zadanie wykonane. Bułka…