Wszystko, co musisz wiedzieć o Social SEO

Czy wiesz, że Matt Cutts opublikował film wyjaśniający, że sygnały społeczne robią nie wpływ rankingi wyników wyszukiwarek?

Przez długi czas każde SEO zachowywało się tak, jakby tak było. Jeśli to prawda — że sygnały społeczne nie wpływają na rankingi wyszukiwania-co teraz zrobimy?

Twierdzę, że social is the new SEO. Ale muszę wyjaśnić nowy obszar społecznościowy / SEO, w którym jesteśmy, szczególnie w związku z ogłoszeniem Cuttsa.

Co zmieniło się w mediach społecznościowych i SEO?

Pozwólcie, że przedstawię Wam krótką historię skonfliktowanego stanowiska Google w sprawie sygnałów społecznościowych.

Stanowisko Google w mediach społecznościowych

Po pierwsze, w maju 2010 r. Cutts stwierdził, że algorytm nie wykorzystaj sygnały społecznościowe jako czynnik w wynikach wyszukiwania.

Następnie, w grudniu 2010 roku, Cutts ujawnił, że algorytm czy wykorzystaj sygnały społecznościowe jako czynnik w wynikach wyszukiwania.

Wreszcie, w styczniu 2014 roku, Cutts poinformował nas, że algorytm nie nie wykorzystaj sygnały społecznościowe jako czynnik w wynikach wyszukiwania.

To męczące tam i z powrotem spowodowało pewne zamieszanie w społeczności poszukiwawczej. Od kilku lat działamy zgodnie z założeniem, stwierdzonym przez samego Cuttsa, że sygnały społeczne są algorytmicznym czynnikiem rangi.

Nasze dane zdawały się potwierdzać. Im wyższa nasza społeczność, tym lepiej nasze strony wydawały się działać w SERPach. Dowody sugerują, że tak zwane “sygnały społeczne” były pomocną funkcją SEO.

A teraz nie są czynnikiem?

Jeśli tak jest, tysiące SEO i menedżerów mediów społecznościowych szczekają na niewłaściwym drzewie. Przerzucaliśmy miliony dolarów i tysiące godzin na pompowanie naszej liczby obserwujących, fanów, plusów, retweetów i polubień w celu poprawy naszego SEO.

Najwyraźniej to nie działa na SEO. Sygnały społecznościowe nie mają wpływu na SEO.

Cytując dokładne słowa Cuttsa:

Strony Facebook i Twitter są traktowane jak wszystkie inne strony w naszym indeksie internetowym, więc jeśli coś pojawia się na Twitterze lub na Facebooku i jesteśmy w stanie to przeszukiwać, możemy to zwrócić w wynikach wyszukiwania. Ale jeśli chodzi o wykonywanie specjalnej pracy, aby powiedzieć “masz tylu obserwujących na Twitterze lub tyle polubień na Facebooku”, zgodnie z moją najlepszą wiedzą, nie mamy obecnie żadnych takich sygnałów w naszych algorytmach rankingowych w wyszukiwarkach internetowych.

Załóżmy, że ma rację.

Co powinniśmy z tym zrobić?

Jest kilka rzeczy, które powinniśmy zrobić w świetle tych informacji. Po pierwsze, powiem ci coś. nie do zrobienia.

Nie zaniedbuj social!

Sensem tego artykułu jest to, że społeczne is ważne. To nowe SEO! Jest to jeden z najważniejszych sposobów spędzania czasu, wysiłków i dolarów marketingowych.

Więc może te “sygnały”, które tak bardzo kochaliśmy, nie działają. Ale co z tego? Social jest nadal cennym kanałem promocji, treści, dystrybucji, viralności i udostępniania. Social jest nadal kluczowym aspektem wyszukiwania, nawet jeśli nie rejestruje się jako jeden z wielu algorytmicznych czynników rankingu Google.

Bądź na bieżąco. Więcej o tym później. Na razie proszę pamiętać-nie zaniedbuj social!

Małe firmy najbardziej korzystają z mediów społecznościowych

Raport branży marketingu w mediach społecznościowych zawiera kilka interesujących wniosków dotyczących tego, kto najbardziej skorzystał z mediów społecznościowych.

Zgodnie z ich ustaleniami, 90% respondentów zgodziło się, że media społecznościowe są ważne dla ich firm.

Interesujące jest to, że 67% osób prowadzących działalność na własny rachunek i 66% właścicieli małych firm było bardziej skłonnych zdecydowanie zgodzić się z tym stwierdzeniem.

image05

Jeśli chodzi o szczególne korzyści, 88% respondentów stwierdziło, że największą korzyścią jest zwiększona ekspozycja ich firm.

Po drugie, na 72%, został zwiększony ruch / abonentów.

image03

Ponieważ około dwie trzecie właścicieli małych firm twierdzi, że media społecznościowe są ważne dla ich firm, jasne jest, że dobrze prowadzona kampania może mieć znaczący wpływ.

Trzeba również wziąć pod uwagę możliwość bycia wirusowe i widząc ogromny wzrost w bardzo krótkim okresie czasu.

Jeśli naprawdę rozumiesz swoich odbiorców i wiesz, jak połączyć się z nimi w mediach społecznościowych, możesz nie tylko zyskać ekspozycję, ale także zdobyć lojalność odbiorców i wprowadzić powtarzający się biznes.

Tak więc teoretycznie startup bez nazwy może doświadczyć ekspozycji na szeroką skalę z dnia na dzień i uzyskać zalew ruchu wraz ze sprzedażą poza wykresem.

Skuteczne strategie mediów społecznościowych

Uwielbiam media społecznościowe, ponieważ dają małym firmom możliwość przekazywania swojej tożsamości i budowania wysoce spersonalizowanych relacji z odbiorcami.

Możesz zaprezentować swój swagger i poinformować konsumentów, dlaczego warto robić interesy z Twoją firmą.

Może to zabrzmieć trochę tandetnie, ale myślę, że najważniejszą częścią odnajdywania sukcesu w mediach społecznościowych jest bycie sobą.

Ja na przykład buduję swoją strategię z konkretnym celem dotarcia do moich klientów i nie martwiąc się o masy.

Zbiega się to z koncepcją Setha Godina budowania plemienia (społeczności) wokół Twojej marki.

Jak mówi stare powiedzenie: “staraj się zadowolić wszystkich, a w końcu nikogo nie zadowolisz.”

Dollar Shave Club jest doskonałym przykładem marki, która obejmuje bycie sobą.

Ich nietypowe, nieco mądre wiadomości marketingowe są niezapomniane i zdecydowanie przemawiają do pewnego segmentu populacji.

Mówienie takich rzeczy jak:” nasze ostrza są zajebiste ” jest odważne. Trudno jednak zaprzeczyć, że taka postawa przyczyniła się do ich sukcesu.

image02

Kolejnym integralnym elementem dobrze prowadzonej kampanii social media jest ciągłe angażowanie odbiorców.

Niezależnie od tego, czy chodzi o retweetowanie epickich treści związanych z Twoją niszą, odpowiadanie na komentarze na Stronie na facebooku, zapraszanie innych do łączenia się na LinkedIn, czy zadawanie pytań w celu rozpalenia dyskusji cyfrowych, ważne jest, abyś wchodził w interakcję.

Innymi słowy, bądź w ataku.

Wspaniałą rzeczą w social jest to, że faktycznie może być używany jako punkt wyjścia do obsługi niektórych aspektów obsługi klienta.

Ludzie uwielbiają przekazywać swoje opinie za pośrednictwem kanałów społecznościowych, co daje możliwość wzmocnienia relacji i szybkiego naprawienia eskalacji sytuacji, w których opinie są negatywne.

Ważne jest również, aby korzystać z odpowiednich sieci.

Każda sieć społecznościowa ma swoją własną demografię i odwołuje się do innego segmentu populacji. Chcesz mieć pewność, że spędzasz czas w sieciach, z których korzystają Twoi główni odbiorcy.

Na przykład, jeśli grupą docelową są głównie kobiety, Pinterest byłby jednym z najlepszych zakładów, ponieważ 81% użytkowników Pinteresta to kobiety.

Niektóre inne strategie obejmują następujące:

  • Użyj spójnego tonu i stylu, aby wzmocnić tożsamość marki
  • Bądź autentyczny
  • Dostarczaj naprawdę przydatne i wartościowe treści
  • Użyj dużo zdjęć (ludzie reagują korzystnie na wizualizacje)
  • Utrzymuj stałą obecność (np. nie znikaj przez wiele miesięcy)
  • Twórz treści, a także twórz własne
  • Użyj analityki, aby zmierzyć wyniki i wprowadzić niezbędne korekty
  • Rozważ użycie narzędzi takich jak HootSuite i Buffer, aby zautomatyzować niektóre aspekty marketingu (np. planowanie postów z wyprzedzeniem)

Zmień swój pomysł na “SEO”, aby włączyć Wyszukiwarki społecznościowe

SEO jest niemal synonimem Google optymalizacja. Kiedy udzielam porad SEO, porad rankingowych i coachingu na temat SEO, większość dyskusji koncentruje się na tym, co lubi Google, co robi, jak indeksuje i dlaczego zachowuje się tak, jak robi.

Musimy jednak zrozumieć, że search engine optimization obejmuje wyszukiwanie, które dzieje się na Wyszukiwarki mediów społecznościowych.

Google nie jest jedyną wyszukiwarką. Tak, jest Bing, Yahoo, Ask i AOL. Ale ilość wyszukiwań, którymi zarządzają te silniki, jest znikoma w porównaniu z Google.

Spójrz na typowy przykład generowania ruchu:

google traffic

Ten wykres pie pokazuje, że Google jest dominującym źródłem ruchu w wyszukiwarkach.

Za tym wykresem czai się zaskakująca rzeczywistość, o której często nie myślimy.

Social to też wyszukiwarka.

Social referrals nie rejestrują się na powyższym wykresie, ponieważ social searchers mają firmę strona społecznościowa, Nie firmy strona internetowa (ze śledzeniem analytics), jako ich miejsce docelowe.

Niemniej jednak odwiedzający, którzy znajdują firmę na jej platformach społecznościowych, szukają, uzyskują dostęp i wchodzą w interakcję z firmą w bardzo realny sposób.

Social jest nowym SEO, ponieważ sieci społecznościowe same w sobie funkcjonują jako potężne i szeroko stosowane Wyszukiwarki.

Oto Duże Wyszukiwarki społecznościowe i ich możliwości wyszukiwania.

YouTube

YouTube to druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie, ustępująca tylko Google. Tak, Google kupił YouTube w 2006 roku, ale YouTube jest nadal oddzielną stroną z osobnym algorytmem wyszukiwania. W każdej sekundzie każdego dnia na YouTube odbywa się 1140 wyszukiwań.

Istnieje ogromna ilość treści, które są indeksowane na YouTube. Z 100 godzin wideo są przesyłane co minutę, z 50% użytkowników Internetu dostęp do YouTube, z sześciu miliardów godzin wideo oglądane co miesiąc, a miliard unikalnych miesięcznych odwiedzających, YouTube jest siłą, z którą należy się liczyć.

I to jest siła społeczna.

YouTube to witryna do udostępniania filmów. Get that: współdzielenie. To towarzyskie.

Jeśli nie korzystasz z YouTube, zaniedbujesz cenne źródło ruchu w wyszukiwarce. Nawet jeśli ten ruch nie trafi na Twoją stronę główną, nadal zwiększa Twoją obecność społeczną.

Może to wywołać powódź konwersji, świadomość marki i wzrost społeczny, który jest poza sferą konwencjonalnej optymalizacji Google SEO.

Facebook

Facebook ma wysoko rozwiniętą wyszukiwarkę. Jego cel znacznie różni się od Google, ponieważ indeksuje zawartość i ustawienia tożsamości osobistych i biznesowych.

Funkcja wyszukiwania osób na Facebooku pozwala dostosować ustawienia wyszukiwania, aby znaleźć osoby, które możesz znać:

facebook search

Jest to krytyczne źródło poszukiwanych informacji, ponieważ bezpośrednio wpływa na dążenie ludzi do relacji międzyludzkich:

facebook people

Konkretne zestawy filtrów pozwalają mi na dokładne wyniki, które chcę:

facebook filters

Pasek wyszukiwania Facebooka umożliwia natychmiastowe wyszukiwanie na dowolny temat, organizację, osobę lub pomysł. Wywołuje tysiące wyszukiwań dziennie i potop ukierunkowanych potencjalnych klientów dla firm i firm, które wiedzą, jak to działa.

A wszystko to nie ma żadnego związku z Google.

Twitter

Twitter jest też wyszukiwarką. Duży.

Statisticbrain informuje, że od 1 stycznia 2014 r. wyszukiwarka Twittera zarządza 2,1 miliarda zapytań dziennie. To nie powinno być zaskoczeniem. Eksperci wyszukiwarek od kilku lat obserwują wskaźniki wyszukiwania na Twitterze.

Oto przykładowe zapytanie dla ” algorytm google.”Widzisz, co się dzieje?

twitter search

Pierwszy wynik jest promowany. Możemy to przecenić. W drugim wyniku widzimy jednak, że istnieje “top news story” Barry ‘ ego Schwartza, opublikowany na Search Engine Roundtable. To gorący temat i widzę, że został opublikowany zaledwie godzinę temu.

Ten rodzaj wyszukiwania przemawia do mnie, ponieważ mogę uzyskać aktualne wyniki. Mogę nawet udoskonalić moje wyszukiwanie za pomocą zestawu filtrów:

twitter filter

Jeśli to nie wystarczy, mogę użyć funkcji wyszukiwania zaawansowanego Twittera.

twitter advanced search

Jest to Poziom wyszukiwania w źródle, który w dużej mierze nie jest zwracany w wynikach Google.

Ale to nadal search engine optimization, tylko na innej wyszukiwarce. A przy tempie 2,1 miliarda wyszukiwań dziennie można uzyskać niewiarygodną ilość ruchu.

Oczywiście Twitter search dostarcza wyniki tylko na Twitterze. Aby znaleźć się w wynikach wyszukiwania na Twitterze, musisz:

  • Tweetuj na gorące tematy.
  • Tweetuj za pomocą hashtagów.
  • Tweetuj regularnie.

Google indeksuje i indeksuje niektóre strony społecznościowe

Więc może Liczba Twoich obserwujących nie ma znaczenia dla algorytmu. Ale nadal treści na stronach społecznościowych is indeksowane. Twoje strony społecznościowe mają znaczenie dla Google.

Oto, co Cutts powiedział w swoim filmie:

Strony Facebook i Twitter są traktowane jak wszystkie inne strony w naszym indeksie internetowym, więc jeśli coś pojawia się na Twitterze lub na Facebooku i jesteśmy w stanie to przeszukiwać, możemy to zwrócić w wynikach wyszukiwania.

To trochę niejasne. Wyrażenie “Jeśli coś się wydarzy”nie dokładnie informuje cię, co to za zdarzenie. Ani nie mówi ci, co rodzaj strony w sieciach społecznościowych są indeksowane.

Opierając się na tej odpowiedzi, interpretuję słowa Cuttsa w następujący sposób. Myślę, że on mówi: “my tylko czołgamy się niektóre strony społecznościowe, a my tylko zwracamy niektóre tych wyników.”

Z prowadzenia własnych badań odkryłem, że Google indeksuje i zwraca osobiste strony na Facebooku, konta na Twitterze i strony LinkedIn dla osób fizycznych. W przypadku Facebooka konto danej osoby pojawi się w SERP tylko wtedy, gdy uprawnienia dostępności zostały dostosowane, aby umożliwić publiczne wyświetlanie niektórych elementów na stronie.

Moje badania wykazały również, że istnieje plusa posiadania stron społecznościowych dla firmy, jeśli chodzi o Google SERP. Firmy z solidnymi i zoptymalizowanymi kontami społecznościowymi mogą i będą czerpać większe korzyści z wyszukiwania ze swoich kont społecznościowych w Google SERPs.

Na przykład, World Wildlife Fund ma swoje konto na Facebooku wymienione na pierwszej stronie Google dla zapytań “World Wildlife Fund” I “Wildlife Fund.”

google results

Jeśli Google “Quicksprout”, zobaczysz jego konta na Facebooku i Twitterze na drugiej i trzeciej pozycji SERP Google.

google results quicksprout

Jest to zupełnie inny rodzaj SEO.

Wniosek

Film Cutts na temat roli mediów społecznościowych w SEO sugeruje, że przyszłe wyniki wyszukiwania mogą zapewnić ściślejszą integrację z wynikami społecznościowymi. To oczywiste, że sieć jest miejscem intensywnie społecznym.

Może wielkość twojego społecznego Imperium jest nieistotna. Ale twoja obecność społeczna jest bardzo istotne, jeśli chodzi o Wyszukiwanie.

Nie możemy już postrzegać algorytmu jako jałowej i martwej istoty, którą można oszukać, oszukać i nakłonić przez nasze sprytne sztuczki SEO. Musimy teraz zdać sobie sprawę z ogromnego wpływu sieci społecznej.

Sieć składa się nie tylko z bitów i bajtów, ale z ludzi, organizacji, grup, przyczyn, idei i ludzkiej energii. Siri) i Google ‘ s Hummingbird update, nawet styl i składnia wyszukiwania ma element ludzki lub konwersacyjny.

Gdy idziemy naprzód w nowej erze SEO w mediach społecznościowych, najważniejsze jest to-pozostań aktywny w sieciach społecznościowych. Zwracaj na nie uwagę, zarządzaj nimi, ulepszaj je, ulepszaj i pozostań podłączony do tego cennego zasobu.

Total
0
Shares
Related Posts