Wczoraj Brian mówił o nieuczciwej przewadze, jaką mają dobrzy copywriterzy, gdy sami się reklamują. Ale w komentarzach wybuchła dyskusja o tym, czy dobrzy pisarze są towarem.
Kontrapunkt był taki, że dobrzy pisarze to tuzin. Jest ich po prostu zbyt wiele na stronach freelancerskich, takich jak Elance. Rynek dekretuje, że towary (takie jak ropa, pszenica i utalentowani pisarze) są wyceniane w oparciu o czystą podaż i popyt. Więc nawet jeśli jesteś całkiem dobrym pisarzem, musisz walczyć z innymi dobrymi pisarzami, konkurując o ten cenny ograniczony zasób: lukratywne projekty.
Więc co robi różnicę dla tych szczęśliwców, najlepiej opłacanych pisarzy? Jaki jest ich współczynnik “X”?
Czego potrzebują niezależni pisarze, aby dziś konkurować
Ogólne rozwiązanie problemu towarów ujawniono również w komentarzach, ale w poście zabójca i poeta, który rozpoczął tydzień. Sentyment ujawnił, jak Twoi potencjalni klienci myślą o niezależnych pisarzach.
W skrócie, biznesmeni nie chcą niezależnego pisarza. Nie chcą, aby szlifierka słów podkręciła kilka stron opisujących ich produkt. A kiedy oni do chcą tego, nie chcą za to dużo płacić.
Jak Brian poruszył wczoraj w poście, firmy nie chcą kogoś, kto po prostu pisze. Pismo jest cecha.
Firmy chcą korzyści tej funkcji. Chcą większej liczby klientów, lepszych klientów, większej sprzedaży i niższych kosztów marketingowych.
Chcą wiedzieć, jak przebić się przez bałagan informacyjny, który uniemożliwia ich reklamę. Chcą wiedzieć, jak znaleźć soczysty zakątek rynku z zabójczym pozycjonowaniem. Chcą wiedzieć, jak działają te tajemnicze media społecznościowe. (I oni need aby wiedzieć, że ich 1998 pomysły na temat SEO są katastrofalnie poza bazą.)
To czego potrzebują to ty. Ale tylko wtedy, gdy podejmiesz działania i spakujesz swoje umiejętności, aby stać się zasobem, którego szukają.
Freelance ” X ” Factor
Brian i ja bardzo lubimy profesjonalnych pisarzy (i tych, którzy chcą się tam dostać). Jesteś mądra, śmiejesz się nawet, gdy nasze dowcipy są subtelne, i świetnie się uczysz nowych rzeczy.
Ale wielu z was boryka się z interesami.
Nie zawsze przekładasz wspaniałe rzeczy, które wiesz o USPs, marketingu bezpośredniego reagowania, mediach społecznościowych i wyjątkowych treściach na budowanie Twój własny firmy. (Nawet jeśli korzystasz z nich, aby przynieść korzyści swoim klientom.)
Może być nawet kilka luk w wartości, którą dostarczasz klientom. Możesz potrzebować odświeżenia jednego lub więcej z tych tematów (w końcu przestrzeń marketingu online jest w ciągłym ruchu).
Potrzebujesz mapy. Więc zrobiliśmy jeden dla Ciebie.
Brian i ja stworzyliśmy potężny kurs online tylko dla niezależnych copywriterów. Aby dostarczyć ten “X Factor”, to jest różnica między pisarzem z makaronem ramen i specjalistą od sushi.
Oczywiście chodzi o coś więcej niż pieniądze. Tak naprawdę chodzi o to, aby mieć biznes pisarski, który chcesz mieć. Bez ciągłego hustling dla klientów. Bez stresu o tym, jak zamierzasz pokryć swoje wydatki. I bez konieczności (ugh) zimnej rozmowy.
Kurs nazywa się Freelance ” X ” Factor i chodzi o budowanie lukratywnego freelance writing business przy użyciu inteligentnego marketingu w mediach społecznościowych. Oto, co jest wliczone w cenę:
- Ponad 4 godziny modułów audio
- Zoptymalizowane i przeszukiwalne transkrypcje
- Pragmatyczne arkusze robocze, które poprowadzą Cię przez procesy, taktyki i strategie, które ujawniamy
- Uzupełniający materiał odniesienia, który łączy to wszystko ze sobą
Uzyskaj wszystkie szczegóły dotyczące kursu Freelance ” X ” Factor tutaj.
O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.