Może regularnie publikować istotne, przydatne, zabawne i cenne informacje online właściwie budować biznes w czasie?
A może ten cały content marketing to tylko ogromne marnotrawstwo energii?
Pewnie domyślacie się, na czym stoimy w tych pytaniach, ale w tym odcinku i tak wszystko wyjaśnimy. Ty, oczywiście, możesz podejmować własne decyzje.
Sonia otrzymuje również kolejny nowy tytuł wykonawczy w oparciu o swoją wiedzę w zakresie e-mail marketingu.
W tym odcinku Brian, Sonia i ja dyskutujemy:
- Co właściwie robi dobry content marketing
- Jedyną rzeczą, którą musisz posiadać, aby cokolwiek sprzedać
- Co Proctor & Gamble i opery mydlane mają wspólnego z content marketingiem
- Jak ułatwić sprzedaż
- Kamień węgielny content marketingu, który działa
- Brian ‘ s 85/15 rule of marketing and selling
- Niezastąpione narzędzie e-mail marketingu
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 36,3 MB | 25:08
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć zapis pokazu
The Show Notes:
- Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi 20-częściowy kurs (bezpłatny)
- Content Marketing 101
- Content Marketing Ssie I Inne Mity Marketingowe
- Cup of Joe: Content Marketing to B#$*!t!
- Poznaj najlepszego przyjaciela leniwego marketera: Autoresponder E-mail
- Czy będzie się mieszał?
- Siła: Volkswagen Commercial
- Historia Procter & Gamble
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.