Dlaczego Content Marketing nie jest do bani

Może regularnie publikować istotne, przydatne, zabawne i cenne informacje online właściwie budować biznes w czasie?

A może ten cały content marketing to tylko ogromne marnotrawstwo energii?

Pewnie domyślacie się, na czym stoimy w tych pytaniach, ale w tym odcinku i tak wszystko wyjaśnimy. Ty, oczywiście, możesz podejmować własne decyzje.

Sonia otrzymuje również kolejny nowy tytuł wykonawczy w oparciu o swoją wiedzę w zakresie e-mail marketingu.

W tym odcinku Brian, Sonia i ja dyskutujemy:

  • Co właściwie robi dobry content marketing
  • Jedyną rzeczą, którą musisz posiadać, aby cokolwiek sprzedać
  • Co Proctor & Gamble i opery mydlane mają wspólnego z content marketingiem
  • Jak ułatwić sprzedaż
  • Kamień węgielny content marketingu, który działa
  • Brian ‘ s 85/15 rule of marketing and selling
  • Niezastąpione narzędzie e-mail marketingu

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 36,3 MB | 25:08
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć zapis pokazu

The Show Notes:

  • Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi 20-częściowy kurs (bezpłatny)
  • Content Marketing 101
  • Content Marketing Ssie I Inne Mity Marketingowe
  • Cup of Joe: Content Marketing to B#$*!t!
  • Poznaj najlepszego przyjaciela leniwego marketera: Autoresponder E-mail
  • Czy będzie się mieszał?
  • Siła: Volkswagen Commercial
  • Historia Procter & Gamble

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts