Tworzenie strony docelowej w dzisiejszych czasach jest naprawdę łatwe, zwłaszcza ze wszystkimi narzędziami do strony docelowej. Ale to, co jest trudne, to stworzenie takiego, który naprawdę dobrze się przekształca.
Dlaczego? Ponieważ musisz wziąć pod uwagę elementy na stronie, gdzie je umieścić, jaki komunikat przedstawi Twój projekt i jak tekst wpłynie na każdego odwiedzającego.
Zamiast więc mówić, jak stworzyć świetną stronę docelową, postanowiłem użyć infografiki, aby pokazać ci proces:
Zanim zaczniesz tworzyć swoją pierwszą stronę docelową, oto 7 rzeczy, które należy sobie zadać:
Czy twoja kopia strony docelowej pasuje do Twojej kampanii marketingowej?
Od płatnych reklam po organiczne oferty w wyszukiwarkach, twoja kopia marketingowa powinna przekazywać podobną wiadomość do kopii na stronie docelowej.
Administracja Obamy przetestowała kopię nagłówka na stronach docelowych swojej kampanii i odkryła, że odnosząc nagłówki do poprzednich stron i kampanii marketingowych, byli w stanie zwiększyć współczynnik konwersji o 21%.
Podobnie jak zespół prezydenta Obamy widział wyniki z tym podejściem, należy również zobaczyć podobne wyniki, ponieważ odwiedzający doświadczą mniej zamieszania, gdy są one prezentowane z spójnych w porównaniu losowych wiadomości. Oprócz tego pomoże Ci zbudować większe zaufanie do odwiedzających: złożyłeś wniosek w kampanii marketingowej i dostarczyłeś go za pośrednictwem strony docelowej.
Czy dostarczasz rozwiązanie?
Każdy odwiedzający Twoją stronę docelową ma problem. Oczywiście powinieneś im powiedzieć, jak zamierzasz rozwiązać ich problem.
Ponieważ Nie wiem, jaki rodzaj działalności masz, dam ci 3 przypadkowe problemy, a następnie pokażę Ci, jak je rozwiązać:
- Próbujesz schudnąć.
- Próbujesz dostać podwyżkę od swojego szefa.
- Próbujesz nauczyć się drugiego języka.
Potencjalne rozwiązania tych problemów to:
- Dowiedz się, jak schudnąć 10 funtów, ćwicząc tylko 30 minut dziennie
- Uzyskaj 10 do 20% podwyżki dzięki jednej prostej taktyce
- Jak nauczyć się drugiego języka podczas snu
Niezależnie od tego, jakie może być Twoje rozwiązanie, chcesz je wyrazić w swoim nagłówku. Powyższe rozwiązania mogą być potencjalnymi nagłówkami. Podczas tworzenia nagłówka upewnij się, że pasuje do dostarczanego produktu lub usługi.
Zapomniałeś o nagłówku?
Nagłówek określa twoje rozwiązanie, ale nie wystarczy przekonwertować odwiedzających na klientów. Musisz podać bardziej szczegółowe wyjaśnienie swojego rozwiązania poprzez podtytuł.
Masz mniej niż 8 sekund, aby przyciągnąć uwagę odwiedzających przed ich wyjazdem, więc chcesz się upewnić, że Twój podtytuł jest opisowy i krótki.
W oparciu o nagłówki 3 w powyższej sekcji, oto potencjalne podtytuły 3:
- Dzięki naszemu planowi treningowemu o wysokiej intensywności spalisz więcej tłuszczu niż podczas biegania na bieżni… i w krótszym czasie.
- Twój szef da ci podwyżkę, gdy zda sobie sprawę z wartości, którą wnosisz do zespołu… nauczę cię, jak to zrobić..
- Słuchając naszych lekcji audio podczas snu, będziesz mógł nauczyć się drugiego języka w mniej niż miesiąc.
Kluczem do Twoich podtytułów jest przestrzeganie poniższych zasad:
- Wyraź korzyści wyraźnie.
- Zachowaj długość w jednym zdaniu.
- Połącz wiadomości z nagłówkiem.
Kim są twoi klienci i jakie są ich zastosowania?
Kiedy widzisz ofertę, czy kiedykolwiek zastanawiasz się, czy oferta jest dla ciebie odpowiednia? Nie tylko Ty tak myślisz.… wielu odwiedzających nigdy nie kupuje, ponieważ nie są pewni, czy Twoje rozwiązanie jest dla nich odpowiednie.
Możesz to rozwiązać, wyraźnie pokazując, kto powinien korzystać z twojego produktu lub usługi:
Możesz nawet wymienić wszystkie przypadki użycia. W Crazy Egg wymieniamy 30 przypadków użycia na niektórych naszych stronach docelowych:
Dodając te dwa proste elementy do naszych stron docelowych, byliśmy w stanie zwiększyć nasz współczynnik konwersji o 32.5%, ponieważ pomagają odwiedzającym przezwyciężyć ich wątpliwości. Jeśli zobaczą, że inni ludzie tacy jak oni zapisują się, również to zrobią. Nazywa się to mentalnością stada, która pokazuje, że ludzie czują się bardziej komfortowo w podążaniu za innymi, którzy są do nich podobni.
Możesz to cofnąć?
Zawsze dołączaj statystyki i dane do tworzenia kopii zapasowych swoich roszczeń. Tak, możesz sprzedawać najlepszy produkt odchudzający, ale tysiące innych firm zgłasza to samo roszczenie.
Uzyskaj referencje od swoich klientów, aby wykonać kopię zapasową oświadczeń, które składasz. Twoje referencje powinny zawierać pełną nazwę, zdjęcie i konkretne wyniki osiągnięte. Jeśli możesz, uzyskaj referencje wideo, ponieważ zazwyczaj konwertują one wyższe niż tekstowe ze względu na wiarygodność.
Studia przypadków to kolejny świetny sposób, aby pokazać, że możesz tworzyć kopie zapasowe swoich roszczeń. Kluczem do tworzenia wspaniałych jest jak najbardziej szczegółowe. Pokaż każdą rzecz, którą zrobiłeś, aby pomóc osiągnąć wspaniałe wyniki, ponieważ pomaga budować zaufanie odwiedzających.
Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda studium przypadku o wysokiej konwersji, sprawdź to. Obejmuje ona:
- Problem
- Rozwiązanie
- Wyniki
- Szczegółowe informacje na temat rozwiązania
- Referencje
- Loga innych firm współpracujące z
- Formularz zgłoszeniowy lub wezwanie do działania
Używasz najlepszych wezwań do działania?
Będziesz musiał wykonać wiele testów A / B z tym, ale nie zapomnij dołączyć wezwań do działania. Będziesz zaskoczony, jak wiele stron docelowych zapomina dodać wezwania do działania.
Od przycisków po linki tekstowe, testuj umieszczanie wezwań do działania na całej stronie docelowej. Upewnij się, że używasz wielu wezwań do działania i testujesz lokalizację. Pamiętaj, że umieszczenie ich nad krotnie nie zawsze konwertuje najlepiej.
Jeśli chcesz utworzyć przycisk call-to-action, który dobrze się konwertuje, zapoznaj się z tym artykułem, ponieważ zawiera on wszystkie elementy call-to-action, które musisz przetestować.
Przez lata nauczyłem się, że przyciski wezwania do działania związane z Twoim produktem mają tendencję do konwersji lepiej niż ogólne. Dzięki Crazy Egg wezwanie do działania “show me my heatmap” przekonwertowało się o 20% lepiej niż ogólna wersja “Zobacz ceny i plany”.
Jesteś godny zaufania?
Nie każdemu odpowiada robienie zakupów w Internecie. Oczywiście, Apple i Amazon nie mają tych problemów, ale ty nimi nie jesteś. Twoja marka nie jest tak dobrze znana, dlatego ważne są elementy zaufania.
Od TRUSTe po Bezpieczne odznaki hakerów, elementy zaufania pomagają zwiększyć współczynnik konwersji. Upewnij się, że używasz tych elementów zaufania w całym lejku, a nie tylko na stronie docelowej.
Załóżmy na przykład, że lejek wygląda tak: masz stronę docelową, która prowadzi do strony cenowej, która prowadzi do strony kasy.
W powyższym przykładzie należy uwzględnić pieczęcie zaufania na wszystkich stronach. Z tego, co przetestowałem, dodanie ich na stronie lub dwóch nie pomaga tak bardzo, jak umieszczenie ich w całym lejku, zwłaszcza gdy napędzasz zimną reklamę do stron docelowych.
Niedawno testowałem to na stronie kosmetycznej sprzedającej namacalne produkty. Umieszczając elementy zaufania w lejku, w porównaniu z tylko jedną stroną, zauważyli wzrost konwersji o 9%.
Wniosek
Gdy używasz elementów omówionych powyżej do utworzenia strony docelowej, pamiętaj, że nie musisz używać każdego z nich do tworzenia strony o wysokiej konwersji. Wystarczy spojrzeć na tę stronę docelową. Konwertuje na 72%, który jest niezwykle wysoki. Udało mi się to zrobić bez użycia elementów takich jak pieczęcie zaufania lub jakikolwiek rodzaj wideo/obrazu.
Bez względu na to, co ktoś ci powie, nie ma formuły foremki do ciastek, aby utworzyć stronę docelową o wysokiej konwersji. To, co działa w jednej witrynie, może nie działać w innej. Będziesz więc musiał A / B przetestować swoją stronę docelową, aby zmaksymalizować Współczynnik konwersji.
Mam nadzieję, że infografika i powyższe wskazówki dadzą ci wyobrażenie o tym, co powinieneś, a czego nie powinieneś umieszczać na swojej stronie docelowej.
Jesteś teraz gotowy do rozpoczęcia tworzenia stron docelowych. Zanim jednak zaczniesz tworzyć swoją pierwszą stronę docelową, musisz wiedzieć dwie rzeczy:
- Nie zapomnij o mięsie – tak bolesne, jak to może być, będziesz musiał szczegółowo wyjaśnić swój produkt lub usługę. Jeśli jesteś beznadziejny w pisaniu kopii, możesz spróbować utworzyć wideo wyjaśniające.
- Split-przetestuj wszystko – nie zakładaj, że stworzyłeś najlepszą stronę docelową. Podobnie jak w przypadku wszystkiego innego, będziesz musiał podzielić-przetestuj go i podążaj za tym, co konwertuje najlepsze.