Dance Dance Revolution i jeden wielki powód, dla którego firmy prosperują w Internecie

Ostatnim razem, gdy byłem w Teksasie na South By Southwest festival, jednym z najważniejszych momentów mojej podróży było oglądanie Pace Smitha grającego w grę wideo o nazwie Dance Dance Revolution.

Kiedyś grała rywalizacyjnie, więc jej rozgrywka to poważna sprawa. Jej stopy poruszały się jak dwa rozmycia. Skacz. Skacz. Twist. To było imponujące.

Wyglądało to tak fajnie, że postanowiłem też nauczyć się grać w DDR. Więc kupiłem kopię dla mojego Wii, położyłem plastikową podkładkę do tańca na podłodze i szybko zrozumiałem, jaki byłem niekompetentny.

Patrzyłem, jak strzałki przewijają się i dźgają niezdarnie w podkładkę, ale byłem zbyt wolny. Nadeszły kolejne strzały. Brakowało mi tych, potem brakowało mi strzałki, które następnie, gdy próbowałem trafić strzałki, które już przeszły.

Gdyby Taniec Dance Dance Revolution był biznesem, Pace byłby tym z wszystkimi klientami i dochodami, które mogłaby znieść. Ja, z drugiej strony, byłbym gównianym małym startupem online, który nie mógł uzyskać żadnego ruchu, klientów ani przychodów. Wyrywałam włosy z frustracji, krzyczałam: “dlaczego to nie działa?”

Wydawało się, że Pace ma jakąś wrodzoną umiejętność, której ja po prostu nie miałem. Wiedziała coś, czego ja nie wiedziałem. Czy coś z tego brzmi znajomo?

Jeśli tak, powiem ci dlaczego.

Prowadzenie biznesu w Internecie nie różni się niczym od gry w Dance Dance Revolution

Znasz te historie sukcesu, o których słyszałeś?
To nie cała historia. Kop głębiej, a Zwykle znajdziesz ludzi
którzy od lat wbijają się w tyłki, aby dostać się do pozycji
tam, gdzie wszystko może wystartować.
~ Jason Fried i David Heinemeier Hansson, 37 sygnałów

Nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Wszystko, co trzeba zrobić, to trafić w odpowiednie klawisze w odpowiednim czasie i instrument gra się.
~ Johann Sebastian Bach

Wiem, że przekonanie, że DDR i biznes nie różnią się od siebie, brzmi absurdalnie, ale pomyśl o tym przez chwilę.

Pace nie urodził się jako dobry w DDR. Była kiedyś tam, gdzie ja byłem, tak sfrustrowana jak ja, tak niedowierzająca jak ja, że może kiedykolwiek trafić te wszystkie szybko poruszające się strzały.

W ten sam sposób, jeśli Twoja firma nie jest tam, gdzie chcesz, prawdopodobnie szukasz dużych, udanych witryn i firm online i myślisz o tym, że nigdy nie będziesz tam, gdzie są. Blog, który aktualnie czytasz, jest dobrym przykładem. Kto z nas czuje, że kiedykolwiek odniesiemy taki sukces jak Copyblogger? Piekło, kto z nas czuje, że kiedykolwiek będziemy dziesiąty jako sukces?

Ale to, czego możesz nie naprawdę, naprawdę zrozumieć-przynajmniej na poziomie świadomości — to to, że nie tak dawno temu Copyblogger miał dwóch subskrybentów, a obaj byli Brianem Clarkiem.

A co z Apple? To duża, odnosząca sukcesy firma. Myślisz, że Jobs i Woźniak zawsze wiedzieli, co robią, w 1976 roku, kiedy sprzedawali Zestawy Apple I, które nie miały nawet klawiatur? Ronald Wayne najwyraźniej nie myślał zbytnio o perspektywach małego startupu, biorąc pod uwagę, że sprzedał go za 800 dolarów.

Jak Steve Jobs zmienił firmę w pół biliona dolarów i ikonę kultury? Zrobił to w ten sam sposób, w jaki Pace był lepszy w DDR.

Wielki (nieseksualny) sekret wielkiego sukcesu

Aby poprawić to, co robił, Steve Jobs praktykowane.

Zarówno Jobs, jak i Pace próbowali różnych rzeczy i zawiedli, próbowali różnych rzeczy i zawiedli. Uczyli się na błędach i każdego dnia wprowadzali drobne ulepszenia, krok po kroku.

Jeden był na parkiecie, a drugi w sali konferencyjnej lub w rozmowach z Jony Ive, ale szczegóły nie mają znaczenia. Opanowanie wszystkiego – czy to gier Czy biznesu-wynika tylko z praktyki.

Pomyśl o tym. Dla Apple nie zawsze było gładko. Oczywiście, patrzymy dziś na linie ipoda, iPhone ‘ a, iPada i Maca i myślimy (słusznie), że Apple jedzie wysoko. Ale czy pamiętasz Jabłko Lisa? Macintosh Portable? ROKR? Taligent OS? Tak jak i inni. Hell, Jobs został nawet wyrzucony z firmy w pewnym momencie – i pozostał przez dziesięć lat.

To była epicka porażka.

I tak naprawdę, to nie różni się tak od zawodzenia z piosenki DDR ze strzałkami krzycząc obok z niemożliwą prędkością. Oba wydają się nie do pokonania wyzwania … i nawet jeśli zdecydujesz się stawić im czoła, wydają się one niemożliwe przez cały czas, gdy pracujesz nad ich pokonaniem.

Ale Apple się nie poddało, Jobs się nie poddał, a Pace się nie poddało. Stopniowo, z dnia na dzień, dokonywali drobnych ulepszeń.

A potem pewnego dnia, po kilku dniach ćwiczeń, niż mogli zliczyć, zarówno DDR maestro, jak i dyrektor generalny Apple osiągnęli to, co kiedyś wydawało się niemożliwe – czy to wielomiliardowy Tytan przemysłu, czy dziesięciometrowa piosenka grana idealnie na Expert.

Jeśli kiedykolwiek spodziewałam się być tak dobra w tempie na Dance Dance Revolution, musiałam ćwiczyć, tak jak ona ćwiczyła.

To bardzo oczywiste. Nikt nie mógł się nie zgodzić z powyższym zdaniem. Nikt nie proponowałby, że praktyka nie jest konieczna, i że powinienem po prostu wziąć kurs, który uczyniłby mnie fantastycznym z dnia na dzień, ujawniając jakąś ściśle tajną sztuczkę poufną, którą znali tylko Guru DDR. To byłoby niedorzeczne.

Dlaczego więc uważamy, że jest to inteligentny sposób na osiągnięcie sukcesu w biznesie?

Problem ze skrótami i trikami

Przegrani mają mnóstwo różnorodności. Mistrzowie są dumni z tego, że uczą się grać w te same, nudne, zwycięskie strzały.
~ Vic Braden, trener tenisa

Jeśli Twoja strona nie otrzymuje ruchu, którego potrzebujesz lub jeśli Twoja firma zawodzi, nie potrzebujesz najnowszej, największej, najbardziej niesamowitej, nowej, modnej, magicznej sztuczki.

To, co musisz zrobić, to poćwiczyć podstawy. Musisz się nudzić, wprowadzając małe, codzienne ulepszenia w podstawach biznesu, które istnieją od setek lat.

Każdego dnia lepiej poznawaj swoich odbiorców, pogłębiaj kontakt z ich potrzebami i pragnieniami.

Każdego dnia spraw, aby Twoja komunikacja była nieco jaśniejsza.

Każdego dnia staraj się spotkać inną osobę lub dwie osoby, które pewnego dnia mogą zamienić się w przyjaciela, klienta lub fana.

Każdego dnia poleruj trochę swoje produkty i usługi i spraw, aby były bardziej wartościowe dla tych, którzy je kupują.

Każdego dnia dowiedz się, jak możesz powiedzieć więcej osobom, którym może się spodobać to, co sprzedajesz o firmie co sprzedajesz.

Jeśli jesteś online, upewnij się, że istnieje wyraźna ścieżka między problemem czytelnika, informacjami, które witryna wita tego czytelnika, a tym, co oferujesz na sprzedaż.

Upewnij się, że dałeś im oczywisty sposób, aby zdecydować się na liście e-mail i powód, dla którego to robisz. Upewnij się, że traktujesz tę listę dobrze i często się z nią komunikujesz. Następnie postaw się w sytuacji swojego czytelnika i zadaj sobie pytanie, czy kupiłbyś od siebie to, co masz do zaoferowania, po cenie, o którą prosisz. Więc, ponieważ jesteś stronniczy, poproś innych o to samo.

A z drugiej strony, przestań martwić się o najnowsze i najlepsze sztuczki.

Wszystkie gorące nowe strategie LinkedIn na świecie nie przyniosą ci nic dobrego, jeśli Twoja oferta jest niejasna lub nieciekawa.

Cały ruch na Pintereście jest bezużyteczny, jeśli nie zaangażujesz osób, które mogą przyjść do Ciebie za pośrednictwem Pinteresta i nie zachęcisz ich do dołączenia do twojej listy mailingowej.

Wszystkie retargeting reklam i zautomatyzowane seminaria internetowe oraz optymalizacja pod kątem wyszukiwarek na świecie nic Ci nie pomogą, jeśli Twoje treści są do bani lub jeśli prowadzisz swój biznes jak amator.

Czy sztuczki działają?

Oczywiście wielu tak, w krótkim okresie.

Zamiast tego usiądź przy biurku, twarzą do klawiatury i wróć do pracy, która ma znaczenie.

Wykonaj pracę

Gdyby ludzie wiedzieli, jak ciężko pracowałem, aby osiągnąć moje mistrzostwo,
to nie wydaje się takie wspaniałe.
~ Michelangelo

Nieprzyjemna prawda o opanowaniu czegokolwiek jest taka, że musisz nadal wykonywać pracę i praktykować podstawy, dopóki nie staniesz się doskonały.

Nie potrzebujesz sekretnego, niesamowitego, znanego tylko Guru łatwego przycisku. To, czego potrzebujesz, to dołożenie godzin.

I tak, wobec braku kursu mistrzowskiego na Twitterze na temat Dance Dance Revolution, po prostu schodziłem na dół każdego dnia i nie udało mi się przejść przez kilka piosenek. To było powolne, a postęp był trudny do zauważenia. Po prostu poświęcałem czas i miałem nadzieję, że to, co wydawało się alchemią, może przynieść rezultaty – tak jak to robiłem, gdy mój biznes był Nowy, kiedy walałem głową o ścianę i działałem w wierze, że czas przyniesie rezultaty.

I – w ten sam sposób, w jaki w końcu zarobiłem pierwszego biznesowego dolara — w końcu zdałem piosenkę na poziomie Łatwym. Ten pierwszy zysk online był dosłownie jeden Dolar, a ten pierwszy sukces DDR był dosłownie jedną piosenką. Nie było nawet w tym samym mieście, co mój cel … ale to był początek.

Potem próbowałem piosenki lub dwóch, które były trudniejsze. Strasznie ich spieprzyłem. To było tak, jak wiele razy zrobiłem głupie, nieudane eksperymenty w moim biznesie i nie powiodło się. I tak, to mnie zniechęciło, ale trzymałem się tego.

Praktyka czyni mistrza. Twoja matka miała rację przez cały czas.

O tak, Heeeeeeeeeeeeee jest Johnny!

Teraz, myślę, że wyraziłem swoje zdanie, ale najwyraźniej nie ma mowy, żebym wyszedł z tego posta bez pokazania ci wideo ze mną tańczącym w dzisiejszych czasach, więc zaczynamy:

Nie widzisz powyższego filmu? Obejrzyj na YouTube.

Teraz, jeśli mogę zaprojektować następnego iPada i stać się miliarderem.

Daj mu trochę czasu.

P. S: Nie zatańczyłem tej piosenki perfekcyjnie, a w rzeczywistości jest inny poziom trudności ponad to, co tam widzicie. Ten wyższy poziom jest wyraźnie niemożliwy, więc oczywiście pracuję nad tym teraz.

Total
0
Shares
Related Posts