Czy wydajesz $ 10,000 miesięcznie na reklamy Pay Per Click?

Jeśli tak, możesz wziąć udział w eksperymencie analitycznym, który może przynieść Ci mnóstwo ekspozycji, które nie będą Cię kosztować za kliknięcie.

Eric Z Stone Temple Consulting i Jonah z Alchimist Media poszukują dodatkowych uczestników do analizy porównawczej. Zasadniczo ci faceci próbują ustalić, które narzędzia do analizy metrycznej witryny działają najlepiej, i opublikują wyniki chętnemu SEO i marketingowi online.

Oto, co jest w nim dla Ciebie i wymagania dotyczące uczestnictwa:

1. Dane o tym, jak różne pakiety analityczne działały w ich witrynie. Może to pomóc Uczestnikowi w lepszym zrozumieniu najlepszych dostawców usług analitycznych dla jego potrzeb.

2. Szczegółowa analiza metryk witryny przez doświadczonych konsultantów SEM przy użyciu różnych narzędzi analitycznych. Nasze wysiłki zmierzające do normalizacji danych w ramach tych narzędzi mogą również pomóc w lepszym określeniu zwrotu z inwestycji i zrozumieniu bieżących problemów analitycznych.

3. Podziękowania i podziękowania za udział w projekcie. Chociaż nie możemy oszacować korzyści płynących z przekazu ustnego ani zagwarantować wielu linków zwrotnych, przewidujemy, że badanie to będzie szeroko omawiane w prasie, w blogosferze i na konferencjach.

Typy uczestników, których szukamy, będą miały PPC wydać co najmniej $ 10K miesięcznie. Aby przeprowadzić to badanie, będziemy musieli przeanalizować dane dotyczące wydajności przedstawione poniżej. Zdajemy sobie sprawę, że niektóre z tych informacji są poufne i poufne. Poufne szczegóły kampanii nie są istotne dla badania i nie zostaną opublikowane. Ważne są dla nas dane względne, informacje takie jak różnice w danych konwersji między dostawcami analityki, w celu oceny
wydajność dostawców.

Zamaskujemy wszystkie szczegóły, takie jak słowa kluczowe, produkty, kampanie, kategorie, do których odnoszą się kampanie itp. Aby zagwarantować uczestnikom, że nie ujawnimy poufnych informacji, umożliwimy każdemu Uczestnikowi zapoznanie się z zamierzoną publikacją przed opublikowaniem naszych wyników.

Jeśli jesteś zainteresowany udziałem, wyślij e-mail na adres e-mail: Euge [at] stonetemple [dot] com.

Total
0
Shares
Related Posts