Starzeję się. Ty też. Faktem jest, że bez względu na to, jak młodzi jesteśmy teraz, pewnego dnia zaczniemy odczuwać skrzypy i jęki wieku.
Nie mogę spać tak późno w nocy. Jestem trochę wolniejszy, żeby zacząć rano. Kiedy piszę od dłuższego czasu, czuję się sztywny, gdy wstaję z krzesła. O tak, i mój wzrok też.
Gdzieś w czasie, kiedy zdajemy sobie sprawę, że przerzuciliśmy się na wiek średni, małe fizyczne skutki starzenia się zlewają się. Na początku są małe, a to, co zostaje zauważone, boli najbardziej. Wtedy inne zmiany wychodzą na światło dzienne, powoli, ale pewnie.
Ostatnio zauważyłem, że trochę mrużę oczy, żeby przeczytać tekst na monitorze. Nie przepadam za szarymi czcionkami, a czerń na Bieli służy mi najlepiej. Nie lubię czcionek Arial 6 (lub 8 lub 10, jeśli o to chodzi)na stronach internetowych, a muszę się pochylić i nadwyrężać, aby przeczytać lub zrezygnować i kliknąć.
To ważne. To, jak piszesz, jest kluczem do sukcesu w Internecie. To co piszesz jest tym bardziej. Ale to, jak wygląda Twoja treść, ma ogromny, ogromny wpływ na Twoją przyszłość.
Nie będę wykopywał statystyk i faktów na temat starzejącej się populacji. Powszechnie wiadomo, że w pokoleniu Baby Boomer jest więcej ludzi niż w jakiejkolwiek innej grupie wiekowej. Ci wspaniali ludzie, którzy dali światu tak wiele zmian, innowacji i wolności, to…
Starzeje się.
Przechodzą też na emeryturę. Szukają czegoś nowego i zabawnego, a może inwestycji na swoją przyszłość. Zajmują się hobby i eksperymentują z różnymi rzeczami.
Przychodzą do Internetu w pobliżu Ciebie-i nie będą zbyt szczęśliwi, gdy będą musieli zezować, nadwyrężać i pochylić się, aby przeczytać Twoje treści.
Ty też nie będziesz szczęśliwa. Jak potrzeby tej grupy wiekowej wpłyną na ruch w witrynie, konwersję, czytelnictwo i sprzedaż? Nie popełnij błędu-to Wola być dotknięte.
Oznacza to, że potrzebujesz dobrej treści i czytelnej treści. Myślisz, że już to masz? Przejrzyj tę szybką listę i zobacz:
* Używaj krótszych zdań i zwięzłej kopii
* Opisz mniej; zamiast tego Zintegruj wpływ emocjonalny
* Podziel akapity na dwa lub trzy zdania co najwyżej
* Użyj pogrubionymi nagłówkami i punktorami w treści
* Użyj czcionki bezszeryfowej, która nie jest cienka lub delikatna
* Wybierz rozmiar czcionki 12 punktów lub więcej
* Unikaj kursywy, zmiany czcionek lub czcionek kolorowych
* Użyj czarnej lub bardzo ciemnej czcionki na białym lub bardzo jasnym tle
Formatowanie kopii dla łatwiejszego czytania ekranu i dostępnej zawartości jest wyzwaniem. Nie jest łatwo zastosować większą czcionkę w ograniczonej przestrzeni ekranu komputera i przekazać ten sam komunikat.
Da się to zrobić. A jeśli twoja zawartość jest dobra, ograniczona przestrzeń i duże czcionki, czy nie, ty Wola zaangażuj czytelnika i zmuś osobę do przewinięcia w dół, aby przeczytać więcej. I dokładnie tego chcesz.