Czy Twoi czytelnicy potajemnie myślą, że jesteś kłamcą?

Możesz tego nie usłyszeć, ale twoi czytelnicy mogą to mówić.

Sobie i sobie nawzajem, czytają to, co masz do powiedzenia i krzyczą ” kłamca!”

Nie dlatego, że wyciągnąłeś prawdę, bo ci to nie przeszkadza, albo dlatego, że pomyliłeś fakty.

To dlatego, że byłeś leniwy.

Nie ma to jak leniwa Kopia, aby Twoi czytelnicy i potencjalni kupujący krzyczeli ” kłamca!”

Dzieje się tak, gdy próbujesz promować coś — produkt, usługę, a nawet pomysł — i nie popierasz tego, co twierdzisz. Zbyt wielu pisarzy dzieli się swoimi rekomendacjami, nie dając żadnych dowodów, jak to:

Spiffy-Brite to najlepszy detergent!

Chociaż niektórzy czytelnicy mogą nie dzielić się głośno swoim sceptycyzmem, jeśli przeczytają takie zdanie, Zwykle powiedzą ” nie wierzę w to “lub” nie obchodzi mnie to.”

Trzy kąty dowodu

Aby pokazać, że nie jesteś kłamcą i przekonać czytelnika do podjęcia działań, chcesz opracować trzy solidne dowody w swojej kopii.

Nie, Nie mówię, że powinieneś rozpryskiwać referencje na swoim blogu i mieć nadzieję na najlepsze.

Zamiast tego strategicznie zajmij się podstawowym przekonaniem czytelnika na temat Twojego Oświadczenia. Niezależnie od tego, czy Ci nie wierzą, czy ich to nie obchodzi, musisz podjąć kroki, aby ich przekonać, sprawić, by im zależało i sprawić, by chcieli podjąć działania.

Najpierw zaoferuj swój najsilniejszy dowód. To będzie ta część, która sprawi, że 75% ludzi uwierzy w to, co mówisz. Będziesz chciał poświęcić najwięcej czasu na dopracowanie tego dowodu i uczynienie go wartym ich czasu na przeczytanie.

1. Pokaż porównanie i udostępnij wyniki

Jednym z najmocniejszych elementów, które możesz włączyć, jest ” Pepsi Challenge.”

Oznacza to, że czytelnicy mogą porównać twój produkt lub usługę z innym produktem i udostępnić swoje wyniki. Idealnie można zrobić “ślepy test smaku”, aby pokazać, że wyniki są bezstronne.

Ten prosty test jest tym, co katapultowało Pepsi nad Coca Colą kilka lat temu i ugruntowało markę jako lepszy wybór degustacyjny dla wielu osób.

Kiedy możesz pokazać, że inni wolą twój produkt od konkurenta, pomaga to ludziom uniknąć poczucia nieodpowiedniego lub głupiego wyboru marki (i prawdopodobnie żałować tego później!) Porównania pokazują ,że” inni ludzie próbowali tego i polecali”, co może być wstrząsem, którego potrzebujesz, aby czytelnicy zrobili ten najważniejszy pierwszy krok.

2. Uzyskaj walidację, która tworzy kopię zapasową Twoich oświadczeń

Drugi” akapit dowodu ” powinien być krótszy niż pierwszy i całkowicie inny rodzaj dowodu.

Ten element dowodowy będzie skupiał się na walidacji produktu przez strony trzecie. Na przykład możesz zacytować badania wykonane w swojej niszy, które mogą wyraźnie wykazać, że twój produkt jest głową i ramionami ponad konkurencją. Będziesz także chciał podać logiczne powody, które mogłyby to poprzeć.

Na przykład:

Kiedy poprosiliśmy ludzi o podzielenie się swoimi sekretami uprawy pięknych róż, 80 procent z nich poleciło nawóz Grow-it-Fast w porównaniu z innymi wiodącymi markami. W rzeczywistości ostatnie badanie przeprowadzone przez Radę ogrodniczą dotyczące nagradzanych róż wykazało, że nawóz Grow-it-Fast zawiera więcej mikroelementów roślinnych niż porównywalne marki-pomagając roślinom rozwijać się dłużej bez ciągłej uwagi i przycinania.

3. Podkreśl doświadczenie klienta

Trzeci akapit powinien być najkrótszy ze wszystkich i może zawierać studium przypadku Klienta o wysokim profilu lub referencje, które pokazują wyjątkowe wyniki.

Chcesz ” wow ” ludzi z referencje. Ile osób kupiłoby, gdybyś włączył taki kawałek?

Rozwaliłem setki gitar na scenie, ale założę się, że nigdy nie rozwaliłbym mojej gitary Echelon 5000. Jakość dźwięku jest niesamowita i możesz po prostu patrzeć, jak publiczność szaleje — jakby czuła to w swoich żyłach. O to właśnie chodzi w muzyce i dlatego ufam mojemu Echelonowi 5000.

~ Mr. Amazing Q. Rockstar

Koniec z wezwaniem do działania

Po wykonaniu kopii zapasowej swojego oświadczenia łatwymi do strawienia kawałkami dowodów nadszedł czas, aby uderzyć w nich wezwaniem do działania.

Nie daj im chwili na zastanowienie się, dlaczego nie kupić. Mają wszystko, czego potrzebują, aby podjąć świadomą decyzję — następnym krokiem jest jej podjęcie.

Total
0
Shares
Related Posts