Naprawdę proste rozwiązanie na śmierć Google Reader

Biały pióropusz dymu, który wzniósł się nad Watykanem w marcu 13, 2013 sygnalizował świt nowego papieża w Rzymie.

W międzyczasie, w połowie świata, pióropusz czarnego dymu wzniósł się nad Mountain View, CA, gdy ostatnie namaszczenie zostało odczytane do legendy dystrybucji treści.

Google Reader jest martwy, odłożony przez ręce jego twórcy.

Ukochany czytnik RSS zostanie oficjalnie złożony 1 lipca, dzięki czemu następne 3 + miesiące będą requiem … dla strumienia.

Jest niezaprzeczalna frustracja, a nawet smutek, z powodu zbliżającej się utraty Google Reader. Ludzie od tego polegali. Ludzie to uwielbiali.

I dlatego jego usunięcie z krajobrazu treści online zapewnia tak wielką szansę dla Ciebie, twórcy treści.

Dwa problemy z grobu

Rezygnacja Google z czytnika stwarza dwa poważne problemy:

  1. Jego użytkownicy są teraz sierotami RSS. Niektórzy z tych ludzi mogli liczyć na to, że czytelnik będzie ich codziennym centrum czytania online od 2005 roku. Muszą znaleźć alternatywę.
  2. Twórcy treści Online ryzykują teraz utratę znaczącego odsetka swoich codziennych odbiorców.

Każdy użytkownik czytnika, który nie migruje na inną platformę RSS lub robi to nieefektywnie, z utratą danych-a mianowicie, Twój kanał – jest zagubionym czytelnikiem.

Ciężko pracujesz dla subskrybentów. Nie możesz siedzieć bezczynnie i pozwolić, aby decyzja, nad którą nie miałeś kontroli, niekorzystnie wpłynęła na Twoje wyniki finansowe.

Na szczęście dla Ciebie, RSS oznacza dziś coś nieco innego w Copyblogger.

“Real Simple Solution”

Oto prosta formuła, dzięki której decyzja Google stanie się pozytywna dla Ciebie i Twoich czytelników.

Przenieś odbiorców Google Reader do e-mail

Nie musisz być sprzedawany na skuteczność e-mail marketingu i już wiesz, jak opanować platformę, aby uzyskać maksymalny efekt.

To, co musisz zrobić, to — będąc niesamowitym-sprzedać czytelnikom, dlaczego teraz to najlepszy czas, aby zapisać się na listę e-mail. Nie dla ciebie, dla nich. I to właśnie z powodu decyzji Google o porzuceniu czytnika.

Wszyscy użytkownicy Google Reader odczuwają obecnie ogromny brak kontroli. Wiem o tym, bo jestem (byłem) użytkownikiem Google Reader.

Jak tylko zobaczyłem ogłoszenie, ja (wraz z wieloma innymi) przestraszyłem się, że stracimy z oczu wszystkie strony, które tak długo szukaliśmy i organizowaliśmy.

W tym momencie zamętu jedna myśl zapewniła mi pociechę: Przynajmniej Nie będę musiał się martwić o strony, które również subskrybowałem przez e-mail.

Bingo.

Gdy subskrybujesz stronę internetową za pośrednictwem czytnika RSS innej firmy, Jesteś na łasce tej strony trzeciej. Ale kiedy subskrybujesz za pośrednictwem poczty e-mail, utworzyłeś bezpośrednią relację z wydawcą.

Bez względu na to, co stanie się z czytnikiem innej firmy, nadal otrzymasz swoje treści. Nie ryzykujesz utraty go z powodu kaprysu lub konieczności migracji na inną platformę.

Dlatego – jeśli kochasz Copyblogger – powinieneś subskrybować przez e-mail.

I dlatego powinieneś już teraz zasubskrybować za pośrednictwem poczty e-mail inne zaufane i priorytetowe codzienne odczyty.

E-mail nigdy nie zniknie. Subskrypcje również nie będą wysyłane pocztą elektroniczną. Chyba, że tego chcesz. Kontrola to wspaniała rzecz.

I tak, jestem kimś, kto zawsze otrzymywał moją codzienną poprawkę Copybloggera za pośrednictwem Google Reader, więc jem tutaj własne karmy dla psów.

Lub … oferuj alternatywy RSS

Ale tu nie chodzi o to, aby dać ludziom twardą sprzedaż na e-mail.

Jak dowiedziałem się podczas wczorajszej interakcji na Twitterze, niektórzy ludzie nie mają żadnego interesu w zostaniu subskrybentem poczty e-mail.

Świetnie!

Masz ogromną szansę, aby pozytywnie wpłynąć na tych ludzi, jak również.

Zrób to, dostarczając im rozwiązania, których chcą, a nie tylko rozwiązania, które najlepiej by im się przyjęło.

Istnieje wiele wspaniałych alternatyw Google Reader tam dla ludzi, którzy chcą kontynuować korzystanie z RSS.

Po pierwsze, poinformuj odbiorców o Google Takeout. To będzie ich przyjaciel migracji RSS w ciągu najbliższych trzech miesięcy.

Następnie pokaż im kilka możliwych opcji RSS, z których mogą wybierać.

Feedly był najczęściej cytowaną alternatywą, którą widziałem na Twitterze, a oni już opublikowali instrukcje migracji Google Reader.

Możesz również wskazać ludziom przydatne zasoby, takie jak Post Marketing Land Na alternatywach 12 dla Google Reader.

Zapewnij wartość w czasie potrzeby

Ważne jest tutaj, jak zawsze, słuchanie odbiorców i oferowanie rozwiązań, które oni chcę.

Mądry człowiek powiedział kiedyś-tak naprawdę wczoraj – ” najpierw wybierz swoich klientów.”

Nie możesz się pomylić słuchając pragnień i potrzeb swoich klientów lub czytelników, a następnie spełniając je.

W tej chwili Ci z Twoich czytelników, którzy polegali na Google Reader, mają do czynienia z dwiema natychmiastowymi potrzebami:

  1. Zaufany sposób kontrolowania konsumpcji ulubionych treści na zawsze.
  2. Alternatywa dla RSS.

Subskrypcje e – mail spełniają pierwsze. Dowolna liczba alternatyw może spełnić drugi.

Pisząc dziś swój eugogly dla Google Reader, zaoferuj swoim czytelnikom te naprawdę proste rozwiązania. Podasz wartość i odzyskasz ją w zamian.

A teraz zrób to.…

Nie przegap codziennej zawartości Copybloggera! Upuść tutaj swój adres e – mail, aby upewnić się, że posty Copyblogger są codziennie dostarczane do twojej skrzynki odbiorczej. Oczywiście nigdy nie będziemy udostępniać, wynajmować ani sprzedawać twojego adresu e-mail nikomu, kropka.

I pamiętaj-trudne jest to przejście, za każdym razem, gdy czytelnicy napotykają problem, masz okazję pomóc im w rozwiązaniu.

Total
0
Shares
Related Posts