Jak wielu z was wie, pod koniec ubiegłego roku przepisałem stronę sprzedaży książki SEO Aarona Walla (jeśli jeszcze jej nie posiadasz, powinieneś, a to mój link partnerski). Aaron doszedł do pewnych wniosków na temat nowej kopii, którą dzieli się tutaj.
Sprawdź także inny projekt, nad którym pracowałem dla firmy Articulate zajmującej się oprogramowaniem e-learningowym. W połączeniu z całkowitym przeprojektowaniem strony, przepisałem całą kopię witryny i przeniosłem do formatu skoncentrowanego na nagłówku (wyobraź sobie to) dla strony głównej, misji i każdego produktu, takiego jak niedawno wydany Engage and Articulate Online.
Articulate to niesamowita firma kierowana przez CEO Adama Schwartza, jednego z najfajniejszych klientów, z którymi kiedykolwiek pracowałem, w każdej dziedzinie. Gdyby wszyscy klienci byli tacy jak Adam, pewnie wziąłbym ich więcej. 😉