3 Przetestowane Szablony E-Mail Marketingu, Z Których Możesz Korzystać Już Teraz

Jeśli istnieje Sztuka e-mail marketingu, to jest możliwość pisania wiadomości, które są jednocześnie:

  • Ciekawa treść, oraz
  • Perswazyjne stanowiska sprzedażowe

Niestety większość maili to albo czysta treść lub czysty ton.

Ale po połączeniu tych dwóch elementów można zobaczyć duży (i długoterminowy) wzrost sprzedaży.

Podam wam dokładne przykłady tego, co mam na myśli.

A przez ” przykłady “mam na myśli” gotowe do użycia szablony.”

Przygotuj się, aby nauczyć się pisać e-maile w sposób rozstrzygający.

Wystarczy wypełnić puste pola w następujących trzech szablonach wiadomości e — mail” plug ‘n play” własnymi informacjami-szczegółami dotyczącymi produktu, usługi lub rynku. Następnie załaduj je do swojej listy e-mailowej i wyślij-od dzisiaj.

Mogą pomóc ci sprzedać prawie każdy rodzaj produktu lub usługi.

Możesz spojrzeć na to i powiedzieć, że nie ma ich w twoim głosie – ale to jest w porządku. Ponieważ są w 100% ogólne, możesz je dostosować i modyfikować według własnego uznania. Śmiało, dostosuj je, aż będą brzmieć jak ty, ale zachowaj zasadniczą strukturę na swoim miejscu.

Tak więc, bez dalszych ceregieli, oto trzy szablony e-mail marketingu, z których każdy wykorzystuje różne podejścia:

1. E-Mail Z Historią

Temat: Dziwne rozwiązanie twojego problemu _ _ _ _ _ _ _

Uwaga: wypełnij puste pole najbardziej palącym bólem lub problemem na rynku.

Nazwa,

Tak jak ty, kiedyś cierpiałem na________.

Stale _ _ _ _ _ _ _ i _ _ _ _ _ _ _ były nieszczęśliwe.

Uwaga: wypełnij problemy / objawy, których doświadcza twój rynek. Jest to dobre miejsce, aby rozwinąć trochę. Wejdź w tyle szczegółów, ile chcesz, im więcej, tym weselej.

To było żałosne.

I naprawdę współczuję każdemu, kto znosi_________.

Ale wiesz co?

Nie musi tak być.

Widzisz, pewnego dnia, gdy byłem _ _ _ _ _ _ _ miałem dziwny pomysł, jak rozwiązać mój problem_______. Postanowiłem________!

Uwaga: spróbuj pomyśleć o najbardziej sprzecznym z intuicją i niezwykłym aspekcie swojego produktu, który większość ludzi byłaby zszokowana, słysząc i który może faktycznie działać / pomóc w rozwiązaniu problemu.

Więc próbowałem zobaczyć, co się stanie.

I ku mojemu zdziwieniu … zadziałało!

W rzeczywistości działało tak szybko, że prawie myślałem, że to Fuks.

Ale to nie był fuks.

To działa.

I wierzę, że to może wyeliminować twój problem.

Pokazuję ci dokładnie co zrobiłem i jak możesz zrobić to samo w moim _ _ _ _ _ _ _ _ produkcie na:

Link do swojej strony internetowej tutaj.

Ale pospiesz się.

W tej chwili cena jest niska.

Tak nie będzie zawsze.

Złap go już dziś i obserwuj, jak twój problem zniknie do jutra.

Twoje imię.

P. S. Jeśli dzisiaj kupisz________, to ja ci też dam_______.

Uwaga: Opisz swój bonus tak szczegółowo, jak chcesz-fascynujące kule są zawsze dobre.

Ale nie możesz tego odłożyć.

Przejdź tutaj po szczegóły:

Link do swojej strony internetowej tutaj.

2. Historyczne Rozwiązanie E-Mail

Temat: Jak starożytne _ _ _ _ _ _ _ _ _ podbiły ________

Uwaga: ten e-mail wymaga przemyśleń i badań, ale warto. Porozmawiaj o tym, jak starożytna kultura lub godna uwagi osoba rozwiązała problem lub osiągnęła korzyści, jakie Twój produkt daje klientom.

Nazwa,

Słyszałeś kiedyś o starożytnym________?

Byli to niezwykli ludzie z dość nietypową filozofią.

Szczególnie o________.

Widzisz, oni nie cierpieli z powodu___________.

Podejrzewam, że prawdopodobnie śmiali się nawet z wszystkich innych plemion/narodów / krajów wokół nich, które cierpiały na________.

Jaki był ich sekret?

Wierzcie lub nie, to miało związek z________.

Uwaga: być celowo niejasne, nie dostać zbyt szczegółowe z tym, tylko uogólnienie, jak rozwiązali problem.

Zrobiłem mnóstwo badań na ten temat, tworząc mój produkt________.

I muszę powiedzieć, że ich rozwiązanie dla _ _ _ _ _ _ _ _ jest dziwne.

Ale to działa jak szalone.

Można zobaczyć, co zrobili w:

Link do swojej strony internetowej tutaj.

Twoje imię.

P. S. Jak to się mówi?

Ci, którzy nie chcą nauczyć się błędów z przeszłości, są skazani na powtórzenie ich w przyszłości? Możesz uniknąć bólu i frustracji _ _ _ _ _ _ _ _ _ robiąc to, co zrobił starożytny______.

Pokażę Ci dokładnie, co zrobili w:

Link do swojej strony internetowej tutaj.

3. Wiarygodny E-Mail Z Referencjami

UWAGA: Ten szablon wiadomości e-mail wykorzystuje referencje od kogoś ze statusem “gwiazdy” w twojej niszy/rynku. Tego rodzaju referencje są niezwykle potężne. A w przypadku użycia z poniższym szablonem, może przekonać nawet najbardziej hardkorowych sceptyków, aby dali szansę Twojemu produktowi …

Przedmiot: ________ Wykopaliska ________

Uwaga: pierwsza linia to nazwa dostawcy referencji z atrakcyjnością celebrytów, druga to produkt, dla którego dali ci referencje.

Nazwa,

Oto pytanie, które przyszło:

“Ben, czy naprawdę jest coś w Twoim ________ produkcie, czego większość z nas nie wie, kto studiuje ________ przez cały czas?”

Nie mogę odpowiedzieć.

W końcu Nie wiem, co Ty wiesz.

Ale powiem, że z pewnością był wyjątkowy i pomocny dla ludzi, którzy “widzieli to wszystko”, jeśli chodzi o produkty i kursy ________ i______.

Uwaga: wypełnij puste pola tematem swojego produktu, tj. “blogowanie”, “SEO”,” szkolenie psów ” itp.

Weźmy na przykład, ________.

Uwaga: Nazwa Gwiazdy.

To nie przypadek.

Uwaga: Porozmawiaj tutaj z celebrytami – kim on/ona jest, co zrobili, jakie są ich referencje?

Nie do końca jest “przeciętnym” człowiekiem, prawda?

Prawdopodobnie widział sporo produktów________.

A oto co mówi:

Uwaga: umieść tutaj referencje celebrytów.

Proszę bardzo.

Dowód na to, że _ _ _ _ _ _ _ _ nie jest tylko zwykłym podejrzanym.

Ale można ją dostać tylko z _ _ _ _ _ _ _ _ zniżką do wieczora.

Kliknij ten link, aby pobrać go tylko za _ _ _ _ _ _ _ _ póki jeszcze możesz:

Link do swojej strony internetowej tutaj.

Twoje imię.

And away you go …

To wszystko — trzy puste szablony e-mail marketingu zaprojektowane, aby dać czytelnikom interesującą lekturę, jednocześnie sprzedając swój produkt lub usługę.

Daj im szansę i patrz, co się stanie.

Myślę, że będziesz zadowolony z wyników.

Aby uzyskać jeszcze bardziej zaawansowane szkolenie na temat pisania e-maili, które ludzie uwielbiają czytać i kupować, kliknij link w moim bio poniżej i zapisz się na moją listę e-mailową.

Total
0
Shares
Related Posts