Czy naprawdę skupiasz się na swoich odbiorcach?

Czy nadal chodzi tylko o Ciebie?

Jeśli jest jedna rzecz, która powtarza się w Copyblogger w kółko, to jest to, że kluczem do skutecznego blogowania i marketingu online jest nieustanne skupienie się na potrzebach ludzi, do których próbujesz dotrzeć. Często zastanawiam się, czy następnym razem, gdy o tym wspomnę, dostanę wściekłych komentarzy mówiących:

OK, OK, już to rozumiemy!

Niestety, mogę pomyśleć o dwóch głównych przykładach sposobów, w jaki wielu z nich tego nie rozumie. Zabawną rzeczą w tych dwóch rzeczach jest to, że oba są aspektami tego, co sprawia, że Internet jest naprawdę wyjątkowy jako platforma marketingowa, a jednak często nie wykorzystujemy ich.

Sprawdź, czy jesteś winny któremuś z nich.

1. Tworzenie treści w preferowanym przez Ciebie formacie

Jedną z rzeczy, które wielu, którzy publikują w Internecie, łączy ze sobą, jest to, że wolimy czytać. Szybciej skanować, wyciągać wybrane informacje i decydować, czy zainwestować w dokładniejsze badanie.

Problem w tym, że statystycznie większość ludzi nie lubi czytać, nie rozumie i nie zachowuje się dobrze, kiedy to robią. W rezultacie Ci z nas, którzy publikują tylko w tekście, walczą o ograniczoną widownię, podczas gdy większa grupa ludzi przechodzi pod zaserwowaną.

Słyszę blogerów cały czas twierdząc, że nie robią audio, wideo lub wizualnie ulepszone prezentacje online, ponieważ osobiście nie wolą konsumować informacji w ten sposób. Ale pytanie, które powinieneś sobie zadać, brzmi::

Jaki format preferuje moja potencjalna publiczność?

Z Copybloggerem wiem, że zdecydowana większość moich czytelników jest, cóż… czytelnikami. Ale psychologia uczenia się mówi nam, że nawet ci, którzy uczą się głównie z tekstu, mogą skorzystać z podejścia do wielu formatów multimedialnych. I za każdym razem, gdy opracowuję treści do sprzedaży, jest to zdecydowanie kompletna kolekcja audio / wizualna / interaktywna. Wybór mediów jest Tym, który jest najlepszy dla tej konkretnej informacji.

Treści multimedialne (kombinacje tekstu, elementów audio i wizualnych) są postrzegane jako bardziej wartościowe, ponieważ dla dużego segmentu populacji, on bardziej wartościowe. Dzięki różnym stylom uczenia się wiele formatów pozwala większości ludzi czerpać korzyści z korzystania z informacji.

Zacznij myśleć o tym, jak możesz uzyskać przewagę konkurencyjną w swojej niszy, prezentując treści w innych formatach. I pamiętaj, dobry copywriting jest tak samo ważny dla prezentacji audio, wideo i na żywo, jak dla tekstu pisanego.

2. Ignorując geniusza marketingu

Jest tylko jeden prawdziwy geniusz marketingu na świecie. Tylko jedna osoba, która dokładnie wie, co trzeba zrobić, aby konkretna osoba kupiła.

Geniuszem jest ten konkretny płatny klient, który decyduje się podjąć pożądane działanie. Co chcesz osiągnąć z kopii sprzedaży jest skoordynować swoje podejście z tym, co powoduje, że więcej tych płacących klientów.

Aby dowiedzieć się, co ten kolektyw marketingowych geniuszy może Ci powiedzieć, musisz przetestować różne aspekty swojej kopii pod kątem alternatywnych podejść, aby zobaczyć, co skutkuje największą liczbą kupujących. Po tym wszystkim, czy naprawdę skupiasz się na tym, co więcej twoich perspektyw naprawdę chce i potrzebuje, jeśli nie chcesz dowiedzieć się, który nagłówek, oferta i wezwanie do działania faktycznie wolą w konkretnym kontekście Twojej firmy?

Powiedziałbym, że nie. Co gorsza, prawdopodobnie zostawiasz pieniądze na stole.

Ponownie, Wiele osób wpada w pułapkę marketingu w stylu, na który osobiście reagują, zamiast testować to, co działa z ludźmi, którzy się liczą—perspektywami. Albo, co gorsza, ślepo stosują się do porad ekspertów, nie oceniając dla siebie tego, co faktycznie działa w ich konkretnym kontekście.

Internet jest do tej pory najłatwiej testowalnym środowiskiem multimedialnym. Wszystko online można śledzić, a istnieje wiele tanich, a nawet darmowych narzędzi, dzięki którym można to zrobić, więc naprawdę nie ma wymówki, aby nie testować swojej kopii.

Nie bój się się mylić-to konkurs!

Krótki czas temu podzieliłem się wynikami badania marketingowego Sherpa, które wykazało, że mówienie ludziom, aby “klikali”, jest nadal skuteczne w pewnych kontekstach. Blogowałem o tym, ponieważ otrzymałem również wyższe współczynniki klikalności, włączając słowo “kliknij” do tekstu kotwicy, na podstawie moich własnych testów.

Ok, przyznaję, że nie zawsze tak naprawdę “kliknij tutaj” – skupiłem się na tym zdaniu w nagłówku, ponieważ doprowadza to niektórych ludzi do szaleństwa (i tak się stało). Ale znalazłem kliknij w połączeniu z innym tekstem w celu zwiększenia konwersji, często znacznie.

Ale co, jeśli coś innego działa lepiej? Czy byłbym zły, że się mylę?

Wcale nie-przywiązanie do being right oznacza to, że nie jesteś naprawdę skupiony na swojej widowni. Byłbym szczęśliwy, gdybym miał coś do pracy, na co ludzie lepiej reagują.

Mając to na uwadze, geniusze konwersji na blogu Grokdotcom FutureNow właśnie ogłosili konkurs na stronę docelową, który może przynieść ci bardzo cenne dane na temat twojej konkretnej kopii, które pomogą Ci zarobić więcej pieniędzy. I jestem jednym z jurorów, że mój hiperłącze może pokonać Twój konkurs hiperłącza.

Oto jak to działa:

  • Po prostu skomentuj ten post lub te podobne na GrokDotCom i SEOmoz, łącząc nas ze Stroną docelową, którą chcesz przetestować i mówiąc nam, dlaczego powinieneś wygrać.
  • Sędziowie Brian Clark, Rand Fishkin i Bryan Eisenberg wybiorą 5 zwycięzców.
  • Aby wziąć udział w konkursie, uczestnicy muszą mieć przejrzyste Dane i analizy, możliwość przetestowania (Google Website Optimizer jest bezpłatny, więc nie ma wymówek) i gotowość do wdrożenia naszych sugestii.
  • Uczestnicy muszą mieć wystarczająco dużo ruchu, aby uzyskać ważne wyniki testu.
  • Dla każdego z naszych zwycięzców sędziowie wybiorą jeden link do przetestowania, a następnie uzgodnią trzy wariacje tego wezwania do działania (Alias anchor link).
  • Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w czwartek, 11 października. Wyniki i analiza testów hiperłączy zwycięzców zostaną opublikowane kilka tygodni później.

Kliknij tutaj Poinstruuj swoją aplikację do przeglądania stron internetowych, aby zaangażowała to hiperłącze, aby pobrać więcej informacji z GrokDotCom. AUĆ, tyle użyteczności boli!

Total
0
Shares
Related Posts