Wyróżnij swojego bloga lub giń

Co jest kluczem do wyróżnienia się w zatłoczonej blogosferze?

Co ważniejsze, czy wyróżnienie się faktycznie doprowadzi do długoterminowego sukcesu?

Przejdźmy się ścieżką historii marketingu, aby zobaczyć, czy możemy znaleźć odpowiedzi.

Wyjątkowa Propozycja Sprzedaży

W 1961 roku dżentelmen o nazwisku Rosser Reeves opublikował książkę zatytułowaną Rzeczywistość w reklamie. W tej książce Reeves ujawnił sekret swojego sukcesu jako copywriter, a później jako prezes Agencji Reklamowej Ted Bates-the unique selling proposition (USP).

Reeves odniósł wielki sukces w stosunkowo słabym konkurencyjnym klimacie lat 40. i 50., wskazując na specyficzną i przekonującą korzyść dla kupującego, która była unikalna dla tego produktu. Wartość dodana musiała być czymś pożądane że konkurencja nie oferowała lub nie mogła oferować swoich produktów.

Pozycjonowane w twoim umyśle

W 1981 roku Jack Trout i Al Reis wydali Positioning: The Battle for Your Mind w oparciu o koncepcję opracowaną w 1969 roku. Wychodząc poza USP, Trout i Reis koncentrowały się nie na tym, co robisz z produktem lub usługą, ale na tym, co robisz z umysłem potencjalnego nabywcy.

Jack Trout bezlitośnie głosił moc pozycjonowania w latach 90. wraz z nowym pozycjonowaniem, a w nowe tysiąclecie z different or Die. Ta ostatnia książka powraca do Rossera Reevesa i wyjątkowej propozycji sprzedaży. Trout podejmuje się zadania” kreatywnej ” reklamy, która pociąga za sznurki serca, ale daje perspektywę nie ma powodu, aby kupić.

Fioletowe krowy i kłamcy

W 2003 roku Seth Godin dał nam Purple Cow, książkę, która riffuje na USP i pozycjonowanie, ale idzie o krok dalej. Tak, twój produkt lub usługa musi być wyjątkowy, i tak, musisz dążyć do pozycji siebie w perspektywie umysłu. Ale czy warto o tym mówić? Czy twoi klienci będą sprzedawać dla ciebie?

W 2005 roku Seth wydał the essential companion to Fioletowa Krowa i sprytnie starał się uniknąć kontrowersji, nazywając to wszyscy marketerzy są kłamcami. Nie wystarczy być niezwykłym-w końcu mówimy też o rzeczach niesmacznych. Musisz pójść o krok dalej i upewnić się, że historia, którą opowiadasz, jest jedną że ludzie chcą usłyszeć.

Made to Stick

W 2007 roku bracia Chip i Dan Heath wydali album Made to Stick. Podczas gdy umieszczony jako zaawansowana eksploracja idei zawartych w punkcie krytycznym Malcolma Gladwella, rdzeń książki stoi na ramionach Reevesa, Trouta i Godina, ale robi to jeden krytyczny krok naprzód.

Jak coś wyróżnia się samo w sobie, w naszych umysłach, sprawia, że rozmawiamy … a także znosić? Co decyduje o tym, czy zdobędziesz 15 minut sławy, czy wywrzesz trwałe wrażenie?

Czy Twój Blog Jest Lepki?

W mediach społecznościowych prawie każdy może uzyskać 15 minut sławy, a nawet 15 minut miesięcznie. Ale co to ostatecznie oznacza? Czy zyskujesz publiczność, która zarobi na tobie pieniądze lub pomoże Ci osiągnąć Twoje cele?

Kluczem do sukcesu w marketingu niszowym jest uniknięcie przerażającego syndromu “ja też” i znaczące różnicowanie w sposób, który prowadzi do zysków. Zbadamy strategie, które wyróżniają Twojego bloga na dłuższą metę dzięki tej serii, Jak zbudować lepki Blog.

Total
0
Shares
Related Posts