Czy Content Marketing jest wart wysiłku?

Głosimy to co tydzień.

Przyciągnij odpowiedni rodzaj ruchu, tworząc wyjątkowe treści.

Zaangażuj swoich odbiorców, aby wiedzieli, lubili i ufali Ci. Daj im znać, że jesteś sympatycznym ekspertem, który da im informacje (a ostatecznie produkty i usługi), które ich nie zawiodą.

Następnie użyj inteligentnych technik copywritingu i konwersji, aby zamienić tych entuzjastów w Klientów.

Nie, to nie farba po numerach, ale to is sprawdzony, systematyczny sposób na budowanie firmy.

Ale czasami słyszę, jak ludzie mówią: “rany, to brzmi jak dużo pracy.”

Powiem wprost. To z pracy.

Ale dużo pracy w porównaniu do czego? Kopiesz latryny? Tracisz rozum na farmie? Wygadujesz niedorobione opinie o reality show?

Więc rozwalmy to … budowanie biznesu po swojemu, a budowanie biznesu metodami innych ludzi.

Metoda 1: co robią normalne firmy

Każdego dnia prawdopodobnie napotkasz dziesiątki normalnych małych firm. Pralnie chemiczne, sklepy z oponami, dentyści, Artykuły spożywcze.

W USA mamy organizacje takie jak SBO i SCORE, które istnieją, aby pomóc takim firmom – ponieważ rozpoczęcie tradycyjnego biznesu jest niezwykle trudne.

Większość z nich ma powierzchnię fizyczną do wynajęcia. Każdego miesiąca, bez względu na to, czy szukają wystarczającej liczby klientów, czy nie, muszą płacić mocny czek na czynsz. Dodaj do tego kosztowny sprzęt fizyczny i wystarczającą liczbę pracowników, aby utrzymać otwarte drzwi.

Założenie małej firmy zazwyczaj zaczyna się od zaciągnięcia ogromnej pożyczki. Następnie podążasz za tym, co godzinę tracąc ogon, zostając do późna w nocy próbując sprawić, by numery działały, i modląc się, że wystarczająca liczba klientów wejdzie jutro do drzwi.

“Marketing”, jeśli w ogóle to robisz, składa się z żółtych kartek, kopert groszowych lub umieszczania naprawdę dużego jasnego znaku w oknie.

Jeśli osiągniesz niewiarygodny sukces, pewnego dnia możesz wynająć małą agencję reklamową, aby wziąć przerażającą kwotę pieniędzy i (być może) przekazać wiadomość szerszemu gronu odbiorców.

Ponieważ tak dużo gotówki (i czasu, i energii) wychodzi za drzwi, każdy miesiąc czuje się jak rzucanie kostką. Co miesiąc masz nadzieję, że przepływy pieniężne idą w dobrym kierunku.

Panie i panowie, to ciężka praca.

Metoda 2: co robią sztuczki i” systemy”

Ponieważ tradycyjny biznes is tak trudno, istnieje również długa tradycja tzw. ” możliwości biznesowych.”

Teoretycznie powinny one zapewnić właścicielom firm sprawdzone systemy, które automatyzują niektóre skomplikowane części. Na przykład Franczyza gotuje złożony biznes, taki jak restauracja, w trzy pierścieniowe spoiwo procedur i procesów.

Ale zbyt często uproszczone ” możliwości biznesowe “przekształcają się w” szybko się bogać.”

Co “szybko się wzbogacić” naprawdę oznacza ” mieć interes, nawet jeśli jesteś zbyt głupi i leniwy, aby to rozgryźć.”

“Szybko się wzbogać” mnie wkurza. Bo ich podstawowym przekazem są śmieci.

Mówią ci kłamstwo, że nie możesz tego rozgryźć. Że nie możesz znaleźć dysku. Że straciłeś swoje podstawowe prawo do ciekawości i ciężkiej pracy, nauki i rozwoju.

I tu jest ironia — systemy, sztuczki i gry są trudniejsze niż tylko wykonywanie pracy. Zawsze starasz się być o krok przed Google. Próbujesz pracować z metodami, które nie działają dla żadnego z pozostałych 10 000 frajerów, którzy kupili ten sam system, co Ty.

Walczysz z naturalnym porządkiem rzeczy, próbując zrobić skrót dziesięć razy trudniejszy niż robienie tego we właściwy sposób.

Chodzi o to, że praca jest tym, co sprawia, że warto

Nie mówię, że pokochasz każdy aspekt prowadzenia biznesu. Każda firma ma elementy, które nie wykorzystują twoich mocnych stron lub są po prostu nudne.

Ale ponieważ nasza działalność w Copyblogger Media — jak każdy dobry biznes-polega na dostarczaniu prawdziwej wartości i pomaganiu ludziom, real praca jest podniecająca.

Daje kickass webinar, który kształci i inspiruje ponad tysiąc osób-to niesamowite.

Pisanie posta lub wiadomości e-mail, które pomagają komuś połączyć kropki i zrobić prawdziwy krok naprzód-to niesamowite.

I tak, robienie tego, co działa na nasz własny biznes, Ulepszanie go i pewność, że nasze źródła przychodów pozostają silne i zdrowe — to też jest niesamowite.

I nie musisz być Copybloggerem, aby robić to w swoim biznesie. Możesz to zrobić dzisiaj. Możesz być tym autorytetem-tym sympatycznym ekspertem — we własnym biznesie. Nie musisz czekać na więcej subskrybentów lub obserwujących lub jakiś magiczny system.

Dlatego stworzyliśmy MyCopyblogger – aby destylować i skupiać się na naszych najlepszych radach dotyczących prowadzenia tego rodzaju biznesu właśnie teraz.

Ale nie mogę spakować tego wszystkiego w jeden post — więc zarejestruj się na MyCopyblogger teraz (jest bezpłatny) i porozmawiajmy więcej. Mamy 14 e-booków o praktycznie każdym aspekcie content marketingu, aby uzyskać szybki start, a także 20-częściowy kurs dostarczany przez e-mail, aby ugruntować Twoje zrozumienie. Naprawdę chcemy mieć cię z nami.

Total
0
Shares
Related Posts

Być czy nie być?

Teraz to pytanie. Pierwsze sześć słów III aktu Hamleta, scena 1 soliloquy są bez wątpienia najsłynniejszą linijką Williama…