Panowanie reklamy wizerunkowej/display / marki (szczególnie dla małych firm) szybko zanika.
Wyciszasz reklamy podczas ulubionych programów telewizyjnych lub całkowicie je pomijasz.
Blokujesz banery na stronach internetowych, a nawet całkowicie je pomijasz.
Co to jest mała firma — lub dowolnej wielkości firma-z napiętymi budżetami i ciaśniejszymi marżami do zrobienia?
Istnieje stosunkowo nowy sposób przyciągania, angażowania i konwertowania klientów online, który jest głęboko zakorzeniony w niezależnych, ciężko pracujących i dochodowych sklepach mom i pop z przeszłości.
To wymaga pracy. Ale to lepsze niż kopanie rowów. Albo dmuchanie dochodów na reklamowe ego-binge. I może sprawić, że … wysoce opłacalne.
W tym odcinku Sonia Simone i ja dyskutujemy:
- Czy content marketing naprawdę. warte wysiłku?
- 3 kroki do zdobycia lojalnych (i ewentualnie wściekłych) klientów
- Realny wpływ content marketingu na wyniki finansowe
- Dlaczego kupowanie klientów jest trudną i niebezpieczną grą
- Prosty biznes plan, dzięki któremu Copyblogger (i inni) gotuje
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 40,8 MB | 33:55
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
Linki z programu:
- Czy Content Marketing jest wart wysiłku?
- Content Marketing 101
- 49 sposobów na zysk z Content Marketingu
- Jak stale tworzyć atrakcyjne treści
- Treść: Nadprzyrodzony sukces na przecięciu idei
- Ogilvy ‘ s Guinness Przewodnik po ostrygach
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.