Czy Content Marketing jest wart pracy?

Panowanie reklamy wizerunkowej/display / marki (szczególnie dla małych firm) szybko zanika.

Wyciszasz reklamy podczas ulubionych programów telewizyjnych lub całkowicie je pomijasz.

Blokujesz banery na stronach internetowych, a nawet całkowicie je pomijasz.

Co to jest mała firma — lub dowolnej wielkości firma-z napiętymi budżetami i ciaśniejszymi marżami do zrobienia?

Istnieje stosunkowo nowy sposób przyciągania, angażowania i konwertowania klientów online, który jest głęboko zakorzeniony w niezależnych, ciężko pracujących i dochodowych sklepach mom i pop z przeszłości.

To wymaga pracy. Ale to lepsze niż kopanie rowów. Albo dmuchanie dochodów na reklamowe ego-binge. I może sprawić, że … wysoce opłacalne.

W tym odcinku Sonia Simone i ja dyskutujemy:

  • Czy content marketing naprawdę. warte wysiłku?
  • 3 kroki do zdobycia lojalnych (i ewentualnie wściekłych) klientów
  • Realny wpływ content marketingu na wyniki finansowe
  • Dlaczego kupowanie klientów jest trudną i niebezpieczną grą
  • Prosty biznes plan, dzięki któremu Copyblogger (i inni) gotuje

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 40,8 MB | 33:55
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum

Linki z programu:

  • Czy Content Marketing jest wart wysiłku?
  • Content Marketing 101
  • 49 sposobów na zysk z Content Marketingu
  • Jak stale tworzyć atrakcyjne treści
  • Treść: Nadprzyrodzony sukces na przecięciu idei
  • Ogilvy ‘ s Guinness Przewodnik po ostrygach

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts