Tworzenie wspaniałych treści, tydzień po tygodniu, wiąże się z wieloma wyzwaniami.
To jedna rzecz, aby zrozumieć, jak tworzenie wysokiej jakości treści ale to zupełnie inna sprawa.
Szybko przekonasz się, że jeśli chcesz przyjąć agresywną strategię content marketingową, potrzebujesz zespołu do stworzenia tych treści.
A kiedy masz zespół pracujący razem, wszystko może łatwo pogrążyć się w chaosie, jeśli nie jesteś ostrożny.
Zasadniczo istnieją dwa sposoby na sprawne działanie zespołu ds. treści:
- Dobre planowanie
- Korzystanie z przydatnych narzędzi
Oba są ważne. Nawet z najlepszymi narzędziami na świecie, nigdzie nie dojdziesz, jeśli nie zaplanujesz dobrze.
Ale zakładam, że masz przynajmniej przyzwoite pojęcie o tym, jak zarządzać swoim zespołem i strategią treści.
Zamiast tego chcę skupić się na drugim głównym punkcie – narzędzia.
Podzielę się z Tobą narzędziami 15, które pomogą Ci tworzyć lepsze treści jako zespół, minimalizując ryzyko błędów.
Na pewno nie będziesz potrzebował ich wszystkich, ale prawdopodobnie będziesz chciał użyć co najmniej jednego z każdej z czterech głównych klas narzędzi.
Zorganizowany projekt to realizowany (Zarządzanie projektami)
Musisz wszystko wyprostować.
Kiedy planujesz treści na wiele miesięcy, będziesz miał pisarzy pracujących nad tym i oddających je w różnych momentach.
Ponadto będziesz musiał komunikować się, aby edytować treść i, być może, swój plan promocyjny.
Nie trzeba dodawać, że może to być niechlujne szybki.
Możesz stracić kontrolę nad niektórymi treściami, wiadomościami e-mail, plikami itp.
Na szczęście istnieją narzędzia, które pomogą ci zaplanować strategię, a także śledzić swoje postępy.
1. Trello: Jeśli chodzi o każdą rozmowę na temat zarządzania projektami, Trello jest zawsze jednym z pierwszych wymienionych narzędzi.
Jest bardzo wszechstronny.
To świetne narzędzie do zwiększania wydajność może być stosowany zarówno w projektach osobistych, jak i zespołowych.
Koncepcja jest niezwykle prosta.
Najpierw tworzysz “planszę” w Trello:
Zasadniczo chcesz mieć tablicę dla każdego projektu, który masz w podróży.
Możesz mieć tyle, ile potrzebujesz – nie ma ograniczeń.
Na każdej planszy możesz dodać listy dla każdej głównej kategorii zadań.
Na koniec możesz dodać karty (do reprezentowania zadań) do każdej z list:
Wizualny przegląd wszystkich twoich zadań jest naprawdę przydatny.
Ponadto narzędzie ma kilka naprawdę fajnych funkcji:
- przeciągnij i upuść karty zadań z listy na listę
- ustalanie terminów płatności dla każdej karty
- komentowanie lub dołączanie plików do każdej karty
Dodatkowo można również Dodaj członków do każdej planszy.
Ci członkowie mogą wchodzić w interakcje z Twoimi Kartami i listami, a nawet dodawać własne.
To sprawia, że Trello jest niezwykle użytecznym narzędziem do współpracy.
Aby dodać kogoś do tablicy, wystarczy kliknąć na “Dodaj członków“z menu, gdy jesteś wewnątrz planszy, którą chcesz.
Po dodaniu członka do konkretnej planszy, możesz kliknąć na dowolną z kart i Dodaj członka do niego.
Otrzymają powiadomienie w Trello i ewentualnie e-mail (w zależności od ich ustawień).
Alternatywą dla Trello jest Kanbanchi.
Działa w bardzo podobny sposób, ale być może jest nieco prostszy i może być kodowane kolorami.
Podobnie jak w Trello, możesz przypisać konkretne zadania do konkretnej osoby w zespole. Otrzymają powiadomienie, że mają wykonać zadanie.
Istnieje również pełna lista alternatyw Trello tutaj.
Nie ma w tym nic złego, wybierz taki, który Ci się podoba.
2. Streak CRM dla Gmaila: To narzędzie jest wtyczką CRM (customer relationship management) dla Gmaila.
Oczywiście, narzędzia CRM różnią się od narzędzi do tworzenia treści.
Uważam jednak, że istnieje kilka przydatnych funkcji tego narzędzia, które pomogą Ci stworzyć lepszą treść.
Po pierwsze, tak to wygląda:
Streak to prosty, ale przydatny panel w samym Gmailu. Poruszasz się po nim za pomocą menu po lewej stronie—tego samego, którego używasz do poruszania się po różnych skrzynkach e-mail.
Dwa główne obszary narzędzia to dashboardy sprzedaży i wsparcia.
Jest on skonfigurowany tak, aby można było przypisywać członków zespołu do określonych kontaktów wprowadzonych w jednym z głównych obszarów:
Istnieją dwa główne obszary, w których narzędzie może pomóc w tworzeniu i promocji treści.
Po pierwsze, możesz wyróżnić wszelkie pytania dotyczące wsparcia, które sprawiłyby, że dobre pomysły na treści. Możesz nawet przypisać kogoś do zadania za pomocą narzędzia.
Po drugie, można użyć narzędzia, aby zobaczyć, gdzie perspektywy są w lejku sprzedaży.
Gdy dotrą do różnych części lejka, powinieneś wysłać im zawartość, która poprawi twój Współczynnik konwersji. Zawartość takich jak studia przypadków zazwyczaj działa najlepiej.
3. Basecamp: Trello to świetne narzędzie do zarządzania projektami dla małych i średnich projektów, ale nie działa, gdy masz wiele projektów, ludzi i części firmy, które wymagają uwagi.
Basecamp jest jednym z wiodących rozwiązań all-in-one.
Po pierwsze, możesz dodać wszystkich członków swojego zespołu do projektu. W ten sposób mogą zobaczyć każdą wiadomość i plik oraz mogą wchodzić w interakcje w komentarzach lub kalendarzu:
Lista kalendarzy jest w zasadzie tym, czego można się spodziewać i jest bardzo przydatna:
Chociaż Trello ma również terminy realizacji zadań, często trudno jest wyświetlić je wszystkie na raz.
W przypadku dużych projektów będziesz mieć zbyt wiele powiadomień, aby nadążyć za nimi. W Basecamp masz możliwość przeglądania kalendarza, który daje Ci Widok Z lotu ptaka na wszystkie zadania w projekcie.
Nie będę zagłębiał się w każdą funkcję Basecamp, ale ma imponujący zestaw funkcji.
Możesz prowadzić dyskusje, tworzyć listy zadań i przesyłać pliki.
Na początku jest trochę krzywej uczenia się, ale po tym stanie się bardzo prostym, ale skutecznym narzędziem do użycia.
Nie ma powodu, dla którego nie można go używać do zarządzania tworzeniem treści.
4. MindMeister: Kiedy próbujesz ustalić plan zawartości, często pomocne jest wizualizowanie, jak wszystkie elementy pasują do siebie.
Świetny sposób, aby to zrobić jest z mapa myśli.
To narzędzie jest jednym z wielu narzędzi map myśli, ale bardzo prostym w użyciu.
Możesz kliknąć dowolny węzeł, a następnie nacisnąć przycisk “tab”, aby utworzyć węzeł potomny.
Zwróć uwagę na małe znaki minus na każdym węźle potomnym. Możesz je kliknąć, aby ukryć lub rozwinąć każdą sekcję.
Jest to świetne narzędzie do użycia, niezależnie od tego, czy planujesz ogólną strategię treści, czy naprawdę złożony fragment treści.
Na przykład, jeśli stworzyłeś coś takiego jak zaawansowany przewodnik po SEO, możesz utworzyć węzeł dla każdej z głównych sekcji, a następnie utworzyć gałęzie dla każdej z podtytułów w tych sekcjach.
5. Tablica internetowa: Jestem pewna, że miałeś już jakieś spotkanie w swoim życiu. Chociaż spotkania są zwykle stratą czasu, jednym naprawdę użytecznym narzędziem, z którego zwykle korzystają, jest tablica.
Umożliwia współpracę z innymi osobami i łatwe łączenie obrazów i tekstu, aby szybko poruszać się po złożonych punktach.
Współpraca Online, która jest coraz bardziej powszechna w dzisiejszych czasach, oznacza, że nie można już używać tablicy.
A może tak?
To narzędzie jest tablica online.
Tutaj możesz robić to samo, co na zwykłej tablicy.
W rzeczywistości możesz zrobić jeszcze więcej, ponieważ możesz wklejać obrazy na planszy, a także pisać na niej.
Możesz dodać do tablicy dowolną liczbę osób i mogą ją edytować według własnego uznania.
Myślę, że może to być przydatne narzędzie, jeśli jesteś już na telefon z innymi członkami zespołu.
Jeśli kiedykolwiek chcesz zobaczyć przykłady przydatnych tablic, po prostu sprawdź którąkolwiek z Piątki na tablicy Moz.
Pożegnaj się z niekończącymi się kopiami plików (tworzenie treści)
Proces tworzenia treści w każdej firmie wygląda inaczej.
To zależy od Twojego zespołu i sposobu, w jaki lubisz pracować.
W pewnym momencie będziesz jednak miał co najmniej kilka osób pracujących nad każdym kawałkiem treści.
Będziesz mieć jednego lub więcej autorów, a także jednego lub więcej redaktorów, którzy pomogą dopracować każdy fragment treści.
Jeśli nadal dołączasz nowy plik za każdym razem, gdy dokonujesz zmiany zawartości, Współczuję ci.
Zrobienie tego jest wystarczająco mylące dla pojedynczego artykułu, ale zrobienie tego dla kilku w podróży jest prawie niemożliwe.
Będziesz tracić mnóstwo czasu na szukanie konkretnych plików i w końcu popełniasz błędy.
Na szczęście jest rok 2015 i istnieje wiele lepszych alternatyw. Oto niektóre z nich, które uznałem za najbardziej przydatne.
6. Google Docs: Wielu twórców treści waha się, aby spróbować Google Docs, ponieważ używali go kilka razy lat temu i nie byli pod wrażeniem.
Ale nadszedł A long od tego czasu.
Podczas gdy Microsoft Word może być lepszy na kilka sposobów, Google Docs ma swoje własne.
Ma wszystkie niezbędne opcje formatowania, do których jesteś przyzwyczajony, ale jest jedna ogromna korzyść…
Wiele osób może wyświetlić dokument jednocześnie.
Mogą wprowadzać zmiany, komentować, a nawet rozmawiać z nimi wewnątrz okna.
Podczas tworzenia dokumentu można udostępnić go na kilka różnych sposobów. Możesz je zobaczyć, klikając przycisk “Udostępnij” w prawym górnym rogu.
Pierwszą opcją jest po prostu zapraszanie osób do dokumentu za pomocą ich adresów e-mail. Korzystając z rozwijanego menu, możesz wybrać, jakie uprawnienia uzyskają (Czytaj lub edytuj):
Lub możesz uzyskać link do udostępnienia. Ponownie możesz ustawić uprawnienia tak, aby każdy, komu wyślesz link, mógł również czytać lub edytować.
Jedyną różnicą między nimi jest to, że jeśli udostępnisz plik za pomocą pierwszej metody, te osoby mogą przejść do swoich kont Google Docs i ponownie znaleźć plik. Każdy, kto ma tylko link, będzie musiał go zapamiętać, jeśli będzie chciał powrócić do pliku w przyszłości.
Ostatnią rzeczą, o której chcę wspomnieć w Google Docs, jest to, że nie ogranicza się tylko do pisania.
W ten sam sposób możesz udostępniać arkusze kalkulacyjne lub pokazy slajdów Google.
7. Długopis Czerwony: To narzędzie zostało specjalnie zaprojektowane, aby pomóc ci edytować jako zespół.
Jest to przede wszystkim narzędzie do treści wizualnych, ale nie ma powodu, dla którego nie można zrobić zrzutu ekranu napisanej treści, jeśli chcesz ją edytować.
Działa poprzez przesłanie obrazu do narzędzia.
Następnie możesz edytować notatki, klikając gdzieś na obrazku i wpisując swój komentarz.
Komentarze można rozszerzyć lub ukryć, klikając je.
Najważniejszą cechą, zakładając, że pracujesz jako zespół, jest to, że możesz dodać wiele osób do projektu.
Ich nazwiska zostaną dołączone do wszelkich uwag na temat obrazu.
8. GoVisually: Jeśli szukasz nieco bardziej zaawansowanego narzędzia do edycji treści wizualnych, może to być najlepsza opcja dla ciebie.
Ponownie przesyłasz obrazy do folderów projektu w ramach narzędzia. Możesz również dodać do projektu, kogo chcesz, wysyłając im zaproszenie e-mail z prawego paska bocznego narzędzia:
Istnieje kilka ciekawych funkcji, które przydadzą ci się podczas współpracy przy edycji obrazu.
Po pierwsze, możesz komentować dowolną część obrazu. Jednak gdy to zrobisz, rozpoczynasz wątek komentarza.
Oznacza to, że inne osoby w grupie mogą odpowiedzieć na ten komentarz, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
Zamiast mieć mnóstwo niezorganizowanych komentarzy, masz je wszystkie zorganizowane przez oryginalny komentarz.
Jak widać na zrzucie ekranu, masz mnóstwo opcji adnotacji. Możesz dodawać kształty i używać różnych kolorów.
Wreszcie, jest przydatna funkcja zmiany narzędzia. Możesz kontynuować ten sam projekt i utworzyć dla niego nową wersję, która jest powiązana z poprzednimi.
Możesz poruszać się między nimi za pomocą karty wersje na prawym pasku bocznym. Pozwala to uniknąć problemu zbyt wielu uwag na temat jednej rewizji i konieczności śledzenia tego, co zostało zrobione w jakim czasie.
9. SamePage: To narzędzie jest idealne, gdy masz treści o wysokim stopniu złożoności.
Mam przez to na myśli, że należy przeprowadzić szeroko zakrojone badania i wielu ludzi musi się zebrać, aby je stworzyć.
SamePage, jak sama nazwa wskazuje, pozwala zachować wszystkie informacje o projekcie na pojedyncza strona:
Posiada kilka funkcji zarządzania projektami, takich jak możliwość tworzenia wizualnej osi czasu projektu.
Możesz przesyłać pliki i uzyskiwać do nich dostęp za pomocą lewego paska bocznego.
Możesz zaprosić do grupy dowolną liczbę osób. I każdy może skomentować każdą stronę w projekcie.
To może być używane jako narzędzie do utrzymania ogólnej strategii treści na dobrej drodze. Ale może być również używany do tworzenia nowego projektu dla każdego elementu złożonej treści.
Jeśli wiesz, że montaż części zajmie miesiące, możesz utworzyć oś czasu dla wszystkich różnych części:
- gromadzenie danych
- analiza danych
- inne badania
- krytyka badań
- tworzenie treści
- edycja
- Wydawnictwo
To przesada dla wielu postów, ale jeśli tworzysz coś takiego jak zaawansowany przewodnik, to może być bardzo przydatne dla utrzymania na dobrej drodze.
Jak zapewnić, że jesteś zawsze na tej samej stronie (Komunikacja)
Jednym z najtrudniejszych aspektów pracy w każdym środowisku zespołowym jest komunikacja.
Dobre, otwarte linie komunikacji pozwalają tworzyć lepsze treści (lub ogólnie wyniki) i unikać sytuacji awaryjnych w ostatniej chwili.
Nie chcesz dowiedzieć się na dzień przed opublikowaniem postu, że pisarz miał problem. Zwłaszcza, jeśli jest to problem, który można było naprawić, gdy tylko się o tym dowiedziałeś.
Założę się, że rozumiesz, że komunikacja jest ważna.
Jednak możliwe jest, że nie używasz najlepszych narzędzi do tego zadania.
Wiem, że wielu marketerów, pisarzy i właścicieli firm tylko użyj wiadomości e-mail do komunikacji.
To może działać dobrze, jeśli masz mały zespół. Ale jeśli współpracujesz nad treściami z wieloma członkami zespołu, wiadomości e-mail szybko stają się niechlujne.
Tracisz kontrolę nad przeszłymi wiadomościami, czasami zapominasz o dołączeniu kogoś do łańcucha e-mail, a następnie masz ogromną stertę e-maili w skrzynce odbiorczej, której nie możesz się pozbyć.
To nie jest idealne.
Mamy nadzieję, że jedno lub więcej narzędzi w tej sekcji spełni Twoje potrzeby.
10. Slack: Narzędzie to zostało uruchomione przez współzałożyciela ogromnej witryny do udostępniania zdjęć Flickr.
Powiedzieć, że jest eksplodował w jego rozwoju to mało powiedziane.
Jeśli nie słyszałeś o nim do tej pory, zaczniesz słyszeć o nim coraz częściej w przyszłości.
Jest to narzędzie mające na celu usprawnienie komunikacji i współpracy w grupie.
Podobnie jak większość innych narzędzi do przesyłania wiadomości, działa zarówno w przeglądarce i jako aplikacja na dowolnym urządzeniu mobilnym.
Gdy tworzysz grupę, możesz tworzyć różne hashtagi (np. # research dla czatu na temat badań treści), aby reprezentować różne rozmowy.
Ma piękny układ, a członkowie będą otrzymywać powiadomienia obok każdej rozmowy, gdy pojawią się nowe wiadomości.
Możesz także dołączać i komentować pliki.
Po skonfigurowaniu projektu możesz utworzyć kanał, a następnie kliknąć go prawym przyciskiem myszy i zaprosić ludzi do przyłączenia się:
Te are prywatne czaty, więc nikt nie będzie mógł ich zobaczyć, chyba że dasz im pozwolenie.
Ten rodzaj narzędzia czatu jest najlepszy, gdy musisz stale być w kontakcie ze swoim zespołem wiele razy w tygodniu.
Jest to szczególnie przydatne, jeśli chcesz prowadzić rozmowy grupowe, w których każdy musi mieć możliwość wniesienia wkładu.
11. Skype: Nie, Skype nie jest zupełnie nowy lub niepopularny, ale zawsze jest dobrym rozwiązaniem, które należy rozważyć.
Slack jest narzędziem najlepiej używanym przez grupy, które muszą się ze sobą komunikować.
Ale co z sytuacjami, w których pracujesz z grupą pracowników lub freelancerów na zasadzie jeden-na-jeden?
To wtedy narzędzie takie jak Skype jest świetną opcją.
Możesz dodać tyle kontaktów, ile potrzebujesz, a najlepsze jest to, że większość ludzi ma już konta Skype i wie jak to działa.
Ponadto możesz w razie potrzeby tworzyć czaty grupowe; po prostu uważam, że nie są tak zorganizowane i przyjazne dla użytkownika, jak czyni je narzędzie takie jak Slack.
Dużą cechą Skype jest to, że można szybko przejść na połączenie (lub Połączenie wideo) z którymkolwiek z Twoich kontaktów.
Niektóre tematy są zbyt skomplikowane, aby skutecznie rozmawiać w e-mailu. Często łatwiej jest wskoczyć na połączenie przez 5 minut i uporządkować rzeczy, zamiast spędzać godziny wysyłając e-maile tam iz powrotem.
12. Google Hangouts: Alternatywą dla Skype jest Google Hangouts. Dodatkową zaletą jest praca w przeglądarce internetowej.
Pod wieloma względami jest podobny do Skype ‘ a, ale istnieje kilka ważnych różnic, które mogą sprawić, że będzie on lepszy dla zespołu tworzącego treści.
Po pierwsze, grupowe połączenia wideo są lepsze. Połączenie jest zwykle stałe i możesz kliknąć na dowolny ekran w filmie (u dołu), aby go powiększyć.
Ponadto bardzo łatwo jest uzyskać dostęp do Google Hangouts, nawet jeśli wcześniej go nie używali.
Dlaczego? Ponieważ możesz użyć adresów Gmail innych osób, aby ich zaprosić, a większość ludzi będzie je miała.
Podobnie jak w przypadku Skype, zawsze masz możliwość czatu, czy to w przeglądarce, czy w aplikacja mobilna:
Ogólnie rzecz biorąc, rozwinął się w naprawdę dobry narzędzie komunikacji, więc jeśli jesteś fanem produktów Google, spróbuj.
Jeśli jest jedna konkretna sytuacja, w której się wyróżnia, to uruchamianie grupowych czatów wideo. Jest to idealny zamiennik spotkań osobistych, jeśli nadal chcesz je zorganizować.
Nigdy więcej nie trać śladu pliku (udostępnianie plików i narzędzi informacyjnych)
Ostatnim problemem, który możesz napotkać podczas uruchamiania projektów zespołowych, jest zarządzanie plikami.
Częścią każdego dobrego procesu tworzenia treści jest ulepszenie pierwszego szkicu.
Bez względu na to, jak dobrym pisarzem jesteś, pierwszy projekt będzie wymagał dalszych ulepszeń.
Więc przyprowadź redaktora, który Ci pomoże.
Ale gdy twój zespół rośnie i tworzysz coraz więcej treści, trudno będzie utrzymać porządek.
Kończy się to kilkoma wersjami plików, które są rozrzucone po całym miejscu.
Rozwiązaniem jest posiadanie jednej centralnej lokalizacji do przechowywania plików treści, do których każdy członek zespołu może uzyskać dostęp.
Te narzędzia mogą ci w tym pomóc.
13. Dropbox: To narzędzie było naprawdę pierwszym, które wykorzystało przejście na przechowywanie w chmurze.
Podczas gdy wszyscy inni koncentrowali się na przechowywaniu kopii zapasowych na zewnętrznych dyskach twardych (a nawet płytach CD), zespół w Dropbox stworzył narzędzie, które umożliwiało tworzenie kopii zapasowych plików i uzyskiwanie do nich dostępu gdziekolwiek.
A jeśli ich nie masz, jest za darmo. Jeśli tak, to kosztuje tylko kilka dolarów miesięcznie.
Możesz skonfigurować swoje konto Dropbox tak, aby automatycznie synchronizowało się z komputerem.
Tak więc, gdy zmieniasz plik w jakikolwiek sposób, po prostu musisz dać mu sekundę, aby zsynchronizować się z kontem internetowym. Następnie każda osoba z twojego zespołu, która ma dostęp do pliku, zobaczy zaktualizowaną wersję.
Dzięki tej funkcji nie będziesz już mieć “Content_v_5.6” i tak dalej unosząc się i dezorientując wszystkich.
Co prowadzi nas do drugiej głównej funkcji: współdzielenie.
Możesz udostępniać pojedyncze pliki lub całe foldery.
Zaletą udostępniania folderu zespołowi tworzenia treści Jest to, że musisz to zrobić tylko raz, a następnie mają dostęp do wszystkiego, co umieścisz w tym folderze.
Możesz dać im dostęp z konta Dropbox online lub z komputera lokalnego.
Wystarczy kliknąć prawym przyciskiem myszy folder i wybrać “Udostępnij ten folder”:
Jeśli wolisz zrobić to online, przejdź do folderu na pulpicie nawigacyjnym (lub kliknij niebieski “Nowy folder udostępniony“przycisk:
Na koniec możesz również kliknąć dowolny plik, kliknij “Pobierz link,“i zdobądź link, który możesz udostępnić każdemu, komu chcesz.
Jedyną rzeczą, na którą musisz uważać, jest edycja pliku w tym samym czasie. Spowoduje to powstanie zduplikowanych kopii pliku.
Jest to dość łatwe do uniknięcia, ponieważ plik pokaże Etykietę informującą, że jest używany.
14. Dysk Google: Po sukcesie Dropbox wiele firm uruchomiło własne firmy zajmujące się pamięcią masową w chmurze.
Dysk Google stał się jednym z liderów branży.
Ponieważ jest to produkt Google, ma jedną zaletę, której nikt inny nie może zaoferować. Działa automatycznie z Twoim kontem Google i możesz udostępnianie plików z osobami na podstawie ich kont Google.
Udostępniasz pliki tak jak w Dropbox.
Po prostu kliknij menu rozwijane obok folderu na Dysku Google i kliknij “Podziel się”:
Jeśli zastanawiasz się, Możesz również skonfigurować dysk Google do pracy na komputerze lokalnym. Możesz skonfigurować folder, który wygląda jak każdy inny folder na komputerze, który automatycznie synchronizuje się z plikami na koncie online.
Ostatnią częścią Dysku Google, o której powinienem wspomnieć, jest to, że doskonale integruje się z Dokumentami Google.
Jeśli korzystasz z Dokumentów Google,jest to oczywiste narzędzie do udostępniania i przechowywania plików.
Dokumenty Google automatycznie zapiszą Twoje pliki w głównym folderze dysku Google. Możesz przeciągnąć je do folderu udostępnionego po, jeśli chcesz.
15. SharePoint: Jest jedna ostatnia główna opcja, która działa dobrze, gdy musisz edytować wiele plików jako zespół.
SharePoint to produkt firmy Microsoft i wygląda tak, co ułatwia większości ludzi szybkie przyzwyczajenie się do niego.
Podobnie jak w przypadku innych opcji, możesz przesłać tutaj dowolne pliki i uporządkuj je według folderów:
Możesz ustawić SharePoint tak, aby blokował plik podczas jego edycji, co eliminuje problemy z duplikacją, które mogą wystąpić w Dropbox.
Ponadto istnieją ustawienia udostępniania, podobnie jak w przypadku innych opcji.
Chociaż Hotmail może nie być tak popularny jak Gmail, Wiele osób nadal ma konto, które możesz zaproś ich z.
Aby udostępnić folder lub plik, kliknij plik, kliknij przycisk “Udostępnij” w prawym górnym rogu, a następnie wprowadź nazwy odbiorców lub adresy e-mail w polu.
Możesz nadać im różne prawa dostępu (np. po prostu czytać lub edytować).
Na koniec masz również możliwość udostępniania pliku przez link:
Ogólnie rzecz biorąc, jest to bardzo podobna opcja do Dropbox lub Dysku Google.
Poza konkretnym przypadkiem, który omówiłem z Dyskiem Google, wszystkie te opcje są najwyższej jakości i będą działać dla większości zespołów.
Wybierz to, co lubisz najbardziej,ale nie stresuj się wyborem. Wszystkie mają podobne zestawy funkcji i są w pełni rozwinięte w tym momencie.
Wniosek
Możesz tworzyć własne treści, jeśli uznasz je za priorytet.
Jednak nie każdy chce to zrobić.
Tak więc, gdy dojdziesz do punktu tworzenia mnóstwa treści, prawdopodobnie będziesz potrzebować pomocy.
Ale jeśli używasz tego samego procesu, którego używałeś wcześniej, napotkasz problemy.
Potrzebujesz odpowiednich narzędzi, aby skutecznie zarządzać zespołem tworzącym treści. W przeciwnym razie będziesz marnować czas i pieniądze i być zestresowany przez cały czas.
Pokazałem ci 15 różnych narzędzi, które mogą pomóc w usprawnieniu procesu współpracy.
Nikt nie musi używać ich wszystkich. Jednak prawdopodobnie będziesz chciał wybrać co najmniej jedną z każdej z czterech kategorii.