Czy Blogujesz Celowo? (Jeśli nie, 5 Sposobów, aby to naprawić)

Kiedy siadasz do pisania posta na blogu, jaki jest twój cel?

Czy po prostu próbujesz wypełnić miejsce, aby twój blog nie był aktualizowany przez więcej niż 24 godziny?

Czy jesteś zainteresowany promocją produktu lub przekonaniem czytelnika do zakupu czegoś?

Czy próbujesz wyrazić siebie za pośrednictwem swojego bloga i złożyć znaczące oświadczenie?

Czy próbujesz edukować swoich czytelników na jakiś temat?

Próbujesz sprowokować dyskusję?

Kiedy piszesz post na blogu, zanim klikniesz myszką lub naciśniesz klawisz, musisz wiedzieć, dlaczego piszesz. Każdy z powyższych powodów (z wyjątkiem pierwszego) jest uzasadniony.

Dlaczego ważne jest, aby mieć cel pisania bloga? Istnieją co najmniej trzy powody:

Celowe pisanie łączy

Kiedy piszesz post na blogu z celem, twoi czytelnicy o tym wiedzą. To prześwieca w Twoim piśmie. Jesteś w stanie spotkać swoich czytelników na poziomie osobistym. Jest to ważne, ponieważ pomaga budować zaufanie, które jest istotną częścią każdego bloga.

Celowe pisanie przekonuje

Jeśli usiądziesz i przypadkowo napiszesz post o tym, dlaczego produkt X jest tak wielki i dlaczego czytelnicy powinni go kupić za pośrednictwem linku partnerskiego, nie będziesz miał wielu sprzedaży. Aby zmienić czytelników w kupujących, musisz być przekonany i pasjonatem tego, co piszesz. Pisanie z celem oznacza, że czytelnicy mogą powiedzieć, że naprawdę wierzysz w produkt, który polecasz.

Celowe zmiany w pisaniu

Kiedy piszesz z zamiarem, masz moc, aby zmienić zdanie. Może to być przez proste dodanie wiedzy-zmieniłeś Bazę Wiedzy czytelnika. Celowe pisanie bloga może również zmienić opinię. Celowe pisanie może oczywiście zmienić czytelnika w Kupującego.

5 przykłady blogowania z przeznaczeniem

Oto pięć kontekstów, w których możesz wykonywać celowe blogowanie:

  1. Nowości: Ilekroć pojawiają się wiadomości, które wspierają potrzebę lub użyteczność Twojego produktu lub usługi, entuzjastycznie blogując o tym tworzy konotację, która “sprzedaje” to, co oferujesz, bez “sprzedaży”.”Pamiętaj tylko, aby zakończyć wezwaniem do działania.
  2. Stowarzyszenie Idea: Powiedzmy, że w twojej niszy są blogerzy z większą publicznością. Osoby te mogą być postrzegane jako liderzy myśli, więc post, który pokazuje, jak twoje własne myślenie przecina się z myśleniem tych liderów branży, tworzy pozytywne stowarzyszenie i być może związek z tym większym blogerem.
  3. Zbierz Wojska: Z drugiej strony blogowanie o pomysłach lub sytuacjach, którym sprzeciwiasz się ty i Twoi odbiorcy, daje Ci możliwość zbliżenia swojej społeczności.
  4. Demonstracja Wartości: U podstaw wszelkiego celowego blogowania jest demonstracja wartości. Każdy post, który piszesz, powinien wzmocnić, dlaczego czytelnicy zwracają na ciebie uwagę i przekonać nowych, że powinno być zwracam na ciebie uwagę.
  5. Zawartość Wirusów: Chociaż nigdy nie jest to pewny strzał, czasami dostrzegamy możliwość, aby treści były celowo atrakcyjne dla serwisów informacyjnych w mediach społecznościowych. Pamiętaj, aby realizować swój cel dzięki promocji smart content.

A co z Tobą? Kiedy siadasz do pisania posta na blogu, jaki jest twój cel?

Total
0
Shares
Related Posts