The Writer ‘ s Author Rank Cheat Sheet

Nota wydawcy: 28 sierpnia 2014 roku Google zakończyło swój program autorski. Aby dowiedzieć się, co to oznacza dla Ciebie jako twórcy treści online, sprawdź ten post autorstwa Sonia Simone.

Wymień słowa “ranking autora”, a pisarze online zazwyczaj kutasują w głowach lub podnoszą brew.

Pewnie o tym słyszeli, ale definiowanie go to zupełnie inne zwierzę.

To dlatego, że odnosi się do mglistego algorytmu Google, który wydaje się bardziej legendą niż rzeczywistością i często może powodować zamieszanie.

Jeśli jednak śledziłeś nas w ciągu ostatnich pięciu postów w tej serii, prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę, że zmiany stojące za rankingiem autorów (Google+, Search + Your World i authorship markup) Wola pomóż zwiększyć ruch w witrynie, zwiększyć widoczność w Internecie i ustanowić swój autorytet online.

Innymi słowy, istnieją solidne korzyści z tej rzeczy zwanej rankingiem autora, ale skorzystanie z tych korzyści może być onieśmielające. Może zadajesz pytania jak …

  • Od czego mam zacząć?
  • Czy posiadam umiejętności techniczne?
  • Czy to zadziała dla mnie?
  • Skąd mam wiedzieć, kiedy to działa?
  • Co próbuję osiągnąć?
  • Mam na to czas?

Połącz te obawy z poglądem, że możesz zostawić uwagę, autorytet i przewody na stole, ponieważ nie możesz (lub nie) mieć zasobów niezbędnych do pracy tego algorytmu … i napięcie się buduje.

Mam nadzieję, że ten post (jak i wcześniejsze z serii) uwolni część tego napięcia.

Krótkie podsumowanie rangi autora

Zacznijmy od początku.

Autor Rank narodził się z patentu, który Google złożył w 2005 roku o nazwie AgentRank. Jak pisałem na siedem sposobów pisarze mogą budować autorytet Online z Google+:

AgentRank ma tworzyć podpisy cyfrowe dla “Agentów” (think writerów i innych twórców treści), które będą następnie gromadzić oceny reputacji w oparciu o publiczną reakcję na ich treści (komentarze, akcje społecznościowe, linki).

Ważną różnicą jest to, że partytura ta była “przenośna.”Nie był związany z witryną (która nie porusza się po internecie), ale osobą (która to robi). Jest to jednak niemożliwe do zrobienia, chyba że utworzysz platformę do identyfikacji ” agentów.”

Jedyny problem z powyższym patentem polegał na tym, że tożsamość nie była przenośna. Nie był mobilny. Google zaktualizowało swój patent do rangi autora, dzięki czemu tożsamość autora może być śledzona w Internecie — o ile ma konto Google+ i zaimplementowane znaczniki autorstwa.

Tak, właśnie się tam zacytowałem. W każdym razie …

Google zamykał lukę w PageRank, która pozwoliła spamerom na rankingi wyszukiwania gier. Treść była zdecydowanie królem, ale tron był pusty.

Celem aktualizacji algorytmu Google o coś takiego jak ranking autora jest karanie anonimowych graczy, a jednocześnie nagradzanie zweryfikowanych autorów dzięki lepszej widoczności i kliknięciom.

Jak powiedział AJ Kohn w swoim poście Autor Rank:

… połączyłeś uruchomienie Google+ (platformy tożsamości) z rel=author (podpis cyfrowy) i dodałeś przejęcie dwóch firm (PostRank i SocialGrapple), które wydobywają aktywność i zaangażowanie, i oczywiste jest, że Google pragnie użyć rangi autora, aby pomóc mu poradzić sobie z lawiną treści cyfrowych.

W końcu … koń stoi przed wozem.

Jak może wyglądać wynik rankingu autora

Chociaż ranking autora pozostaje teorią (z mocnymi dowodami na poparcie), myślę, że można śmiało powiedzieć, że twórcy treści prawdopodobnie będą mieli wynik podobny do stron z wynikami w PageRank.

Na czym może opierać się ocena Twojego autora (nazwijmy to od teraz “AR”)?

Chodzi o wartość, jaką autor wnosi do stołu. A ta wartość opiera się na tym, kim jesteś, z kim spędzasz czas i co tworzysz. Zacznijmy od konta Google+ :

  • Udział – Większy udział w Google+ może oznaczać wyższy wynik AR. Google może nawet szczegółowo ocenić udostępniane treści: czy publikujesz tekst, filmy lub obrazy? Tworzysz oryginalną pracę, czy po prostu udostępniasz innym? Lubisz i komentujesz? Odpowiadasz na komentarze, które dostajesz? Spotykasz się? Dołączasz do społeczności? Jak wygląda twój udział w tych kanałach? Czy udoskonaliłeś swój profil i stworzyłeś kręgi?
  • Wielkość widowni – Ile masz połączeń w Google+? Ilu ludzi jest z Tobą powiązanych? Jaka jest jakość tych połączeń? Czy masz przywódców myślowych łączących się z Tobą?
  • Twoje interakcje z treścią – Google prawdopodobnie patrzy również na sposób interakcji z innymi treściami. Czy zostawiasz komentarze wysokiej jakości? Czy ludzie odpowiadają na Twoje komentarze i opinie? Czy liderzy myśli odpowiadają na te komentarze? Czy Twoje komentarze dostają + 1?

Oczywiście twój wynik nie byłby remisowy po prostu na Twoje konto Google+. Google wykorzystywałoby czynniki do treści spoza ich sieci społecznościowej.

Na przykład Google patrzy na:

  • Średni PageRank opublikowanych treści – Jeśli jesteś nowy w pojęciu PageRank, sprawdź artykuł Danny ‘ ego Sullivana Co To jest Page Rank? Przewodnik dla wyszukiwarek i webmasterów.
  • Autorytet na innych platformach społecznościowych – Google będzie starał się uwzględnić Twoje profile w innych witrynach społecznościowych w oparciu o ograniczone dane, które otrzymują z tych witryn.
  • Wskaźniki najwyższego poziomu autorytetów – Wzmianki na autorytatywnych stronach jak Wikipedia, New York Times, uniwersytety, lub strony rządowe zasugerują Google, że jesteś wybitnym ekspertem w swojej dziedzinie.

Ale nie zapominaj, że Google nadal patrzy na treści na własnej stronie internetowej:

  • Jakość Treści – Czy Twoje treści są użyteczne, Oryginalne i bardzo specyficzne? Kiedy czytelnicy cię znajdą, zostają w pobliżu? Czy Panda ukarze to? Kto udostępnia Twoje treści? A jak często? Czy autorytatywne strony linkują do niego?
  • Zawartość Ilość – Jak często publikujesz na swojej stronie? A co z innymi stronami? Jaka jest jakość tych treści? Czy otrzymujesz te same sygnały jakości, gdy publikujesz na innych stronach?

Więc teraz wszystko sprowadza się do brass takts.

Twój Autor ranking cheat sheet

W poniższej liście punktowej dowiesz się, jak wykorzystać elementy stojące za rankingiem autorów.

  • Utwórz konto Google+ – To jest ta łatwa część. Upewnij się, że stworzysz solidną biografię. Użyj słów kluczowych, które identyfikują Twoją dziedzinę wiedzy. I nie zapomnij śledzić nas na Google+.
  • Zaimplementuj znaczniki autorstwa – Kiedy Google po raz pierwszy wprowadził znaczniki autorstwa, było to onieśmielające. Napisałem kilka poradników dla klientów, próbując wyjaśnić ten proces i nie było to łatwe. Google uprościło ten proces za pomocą narzędzia do rejestracji autorstwa. Jednak możesz to zrobić w ciągu kilku minut, jeśli używasz Genesis Framework dla WordPress. Pamiętaj, aby powiązać go z profilem Google+, użyć dobrego headshota i sprawdzić swój status za pomocą narzędzia Rich snippet.
  • Zwiększ aktywność w serwisach społecznościowych – Poświęć trochę czasu na interakcję w serwisach społecznościowych, zwłaszcza w Google+. Skup się na swojej trójce. Na przykład dla mnie byłby to mój blog, Twitter i Google+. Dla Ciebie może to oznaczać Google+, Pinterest i LinkedIn.
  • Połącz się z influencerami – Nałóż nawyk ponownego udostępniania treści od znajomych i liderów myśli. “+1 ” swoje posty i inteligentne komentarze. Pisz ciekawe posty na Google+ i Cytuj tych influencerów po imieniu. Skorzystaj z treści, które już stworzyli-Dodaj do swojej pracy lub rzuć wyzwanie jej w ponownym udostępnieniu.
  • Kontynuuj tworzenie i publikowanie wspaniałych treści – To jest to, na czym ostatecznie zostaniesz osądzony i jest głównym motorem jakościowej historii pisarza, który stoi za rankingiem autora. Pisz i Publikuj przemyślane, przydatne posty na blogu i buduj swój autorytatywny bank treści.

Obecnie tempo wdrażania znaczników autorstwa jest powolne, więc istnieje wyraźna zaleta w zgłaszaniu treści. Nie wahaj się więc korzystać z wyższych kliknięć.

Reszta zależy od Ciebie

Nikt nie będzie trzymać cię pod wodą, dopóki nie otworzysz konta Google+. Nie uderzą w twoje kostki linijką, dopóki nie zgłosisz swoich artykułów ze znacznikami autorstwa. Nie pozbawią Cię snu, dopóki nie stworzysz świetnych treści.

Zostać wybitnym pisarzem i zdobyć uznanie za to, że pisanie zależy od ty.

Wyświadcz mi przysługę. Jeśli jesteś pisarzem z odrobiną pragnienia bycia wielkim, pociągnij Corteza i zatopić łodzie za sobą, więc nie ma odwrotu.

Oświadcz, że ten rok będzie rokiem, w którym staniesz się głównym bohaterem historii … że w tym roku będziesz prowadził program.

To zależy od Ciebie.

P. S.

Jest to szósty i Ostatni post w mojej serii badającej moc i przyszłość rangi autora, autorstwa i Google+. Możesz złapać innych tutaj …

  1. Dlaczego Hunter S. Thompson pokochałby ranking autora (i dlaczego ty też powinieneś)
  2. Jak algorytm PageRank Google wkręcił pisarza Online (i co zrobili, aby to naprawić)
  3. Siedem sposobów, w jaki pisarze mogą budować autorytet Online za pomocą Google+
  4. Dlaczego Google+ jest najlepszą platformą społecznościową dla marketerów treści
  5. 10 Powodów, Dla Których Autorzy Powinni Zgłaszać Swoje Znaczniki Autorstwa Google
Total
0
Shares
Related Posts