Cztery proste kroki dla większej liczby subskrybentów bloga

Czy znasz najszybszy, najprostszy sposób na zdobycie większej liczby subskrybentów na swoim blogu?

Odpowiedzią jest poproszenie ich o subskrypcję i uczynienie tego tak prostym, jak to tylko możliwe.

Wow. To zbyt oczywiste, prawda?

A jednak dzień w dzień widzę blogerów, którzy nie tylko nie proszą o subskrypcję, ale wręcz utrudnić do subskrypcji. Dosłownie musiałem grzebać na niektórych blogach, próbując znaleźć sposób na dostarczenie treści.

Większość ludzi tego nie zrobi. I skończyło się na porzuceniu wielu blogów, ponieważ było to zbyt kłopotliwe.

Możesz więc wierzyć lub nie, ale możesz zyskać przewagę nad konkurencją, po prostu ułatwiając subskrypcję. Udana konwersja odwiedzających do subskrybentów jest w dużej mierze związana z prostym dostosowaniem użyteczności i motywacji.

Oto podstawowe małe zmiany, które od razu zwiększą Współczynnik konwersji subskrybenta:

Uczyń opcje subskrypcji najwyższym priorytetem

Na każdej stronie Copyblogger pasek boczny nawigacji zaczyna się od opcji subskrypcji RSS i e-mail. Jeśli odwiedzający witrynę zna RSS, nie może pomóc, ale zauważy dużą standardową ikonę po prawej stronie. Nawet jeśli inny użytkownik nie ma pojęcia o kanałach, jasny pomarańczowy przycisk naturalnie przyciąga wzrok w prawo, a w dół do widocznego czarnego pola oznaczonego “aktualizacje e-mail” z ładnym przyciskiem “Subskrybuj”.

Biorąc pod uwagę moje doświadczenie w publikowaniu e-maili, nigdy nie było wątpliwości, że moim głównym celem dla Copybloggera będzie zbudowanie regularnego czytelnictwa opartego na subskrypcji. Ponieważ blogowanie sprawia, że publikowanie jest o wiele łatwiejsze niż w moich czasach ezine, wprowadziło do gry o wiele więcej osób. Ale często blogerzy nie mają sposobu myślenia o subskrypcji, który biorę za pewnik ze względu na historię.

Moim zdaniem w blogowaniu jest zbyt wiele polegania na wyszukiwarkach i krótkoterminowym ruchu. Nie możesz kontrolować Google ani jego ciągle zmieniających się Serpów i tak naprawdę nie możesz przewidzieć, kiedy i ile ruchu będzie pochodzić z linków przychodzących.

Ale twoja lista subskrybentów jest Twoja, o ile traktujesz ją dobrze.

Co oznacza, że powinieneś dokonać opcji subskrypcji (zarówno RSS, jak i e-mail są koniecznością) widocznym i łatwym do zidentyfikowania aspektem twojego bloga. I nigdy nie zapominaj, że Twoja lista subskrybentów jest pełna ludzi, którzy zaufali ci ze swoją cenną uwagą.

Im mniej kroków do subskrypcji, tym lepiej

Po uczynieniu opcji subskrypcji widocznym elementem układu, kolejnym najważniejszym czynnikiem jest zmniejszenie kłopotów. Zmniejsz liczbę kroków i ilość danych potrzebnych do zakończenia procesu subskrypcji, a mniej osób zrezygnuje z subskrypcji lub rozproszy się przez coś innego.

MarketingExperiments.com przeprowadzono testy optymalizacji ścieżki subskrypcji dla bezpłatnego newslettera. Zmniejszając liczbę kroków subskrypcji o jeden, a także ograniczając zbieranie danych do imienia i adresu e-mail, dzienna stawka subskrypcji wzrosła o 711%!

Była jeszcze jedna rzecz, którą eksperymenty marketingowe zrobiły, aby zwiększyć subskrypcje-zaoferowali darmowy ebook jako zachętę. Ale ten temat zasługuje na własny post, który pojawi się wkrótce.

Redukcja kroków i kłopotów jest jednym z powodów przysięgam przez Feedburner dla subskrypcji RSS. Podczas gdy bezpłatna usługa ma mnóstwo innych cennych funkcji (statystyki subskrybentów są kluczowe), podstawową korzyścią numer jeden jest strona docelowa kanału, która prezentuje opcje czytnika kanałów, które umożliwiają prosty proces subskrypcji kliknięć. Porównaj to z natknięciem się na niechlujną stronę XML, wycinaniem i wklejaniem adresu URL, dostaniem się do czytnika kanałów, znalezieniem przycisku “Dodaj kanał”…

Rozumiesz o co chodzi.

To samo z e-mailem. Copyblogger używa Feedblitz do aktualizacji e-mail, i denerwuje mnie nieco, że istnieje dodatkowy krok po polu wprowadzania wiadomości e-mail. Ale wydaje się, że nie wpłynęło to negatywnie na subskrypcje e-mail, więc prawdopodobnie nie jest to “jeden krok za dużo”.

Dedykowana Strona Subskrypcji

Ten jest krótki i słodki. Utwórz statyczną stronę na swoim blogu, która zawiera zarówno opcje RSS, jak i e-mail, coś w tym stylu.

Musisz gdzieś wysłać ludzi, gdy…

Zapytaj o subskrypcję

To jest miejsce, w którym większość blogerów pozwala na wymykanie się możliwości subskrypcji. Jeśli chcesz, aby ktoś wykonał określoną akcję w większej liczbie niż obecnie, musisz zapytać.

To jest wezwanie do działania, a pożądanym działaniem jest subskrypcja.

Wiele pozostałych rat z tej serii będzie koncentrować się na różnych strategiach proszenia o subskrypcję w różnych kontekstach. Ale oto prosty, którego większość ludzi po prostu nie robi (a ostatnio byłem leniwy o sobie):

Jeśli podobał Ci się ten post, Otrzymuj bezpłatne aktualizacje przez e-mail lub RSS.

Jeśli robisz już wszystkie cztery z tych podstawowych rzeczy na swoim blogu, dobrze dla ciebie. Będziemy wiercić się w kilku innych technik, które mogą doprowadzić cię do następnego poziomu. Jeśli nie jesteś w dobrej kondycji na tych czterech elementach, spróbuj wprowadzić korekty i zobacz, jak wyglądają Twoje wyniki. Myślę, że będziesz zadowolony.

Total
0
Shares
Related Posts