7 ostre pisanie i linki marketingowe

W tym tygodniu na The Lede:

  • David Ogilvy o pisaniu
  • 7-stopniowa strategia marketingu w mediach społecznościowych
  • Legendarna notatka Davida Mameta “storytelling 101”
  • Co zrobić, gdy nie masz ochoty na pracę

Jeśli chcesz więcej przydatnych linków niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .

//

Jak pisać, David Ogilvy
7 września 1982 roku Pan Ogilvy przekazał tę krótką i potężną listę pracownikom Ogilvy & Mather. Pisanie było kluczowe dla sukcesu agencji i — poprzez tę notatkę-nakazał, aby wszyscy pracowali gorliwie, aby ulepszyć swoje rzemiosło. Prawie 30 lat po jego napisaniu, jego rada jest niezbędna. Cały Internet jest napędzany przez kopiowanie. Scenarzysta prowadzi ten serial.

//

Jak Apple słucha swoich klientów
Pogromcy mitów. Pan Denning zadaje śmiertelny cios panującej legendzie, że Apple robi tylko to, czego chce, a klienci są przeklęci. Czy Steve Jobs (i Apple) był zimnym hazardzistą, tworząc piękne produkty z instynktu? A może był słuchaczem strategicznym, wydobywającym geniusz urządzeń i oprogramowania Apple bezpośrednio od klientów, którzy je kochają? Czytelnicy copybloggera znają już odpowiedzi na te pytania …

//

7-Stopniowa Strategia Marketingu W Mediach Społecznościowych
Pan Baer oferuje bezsensowny przewodnik do tworzenia skutecznej strategii marketingowej w mediach społecznościowych. Czy możesz opisać, co robi Twoja firma w 120 znakach lub mniej? Jaka jest Twoja jedyna rzecz? Jak Mierzysz Sukces? Odpowiada na te pytania i nie tylko i oferuje “arkusz strategii mediów społecznościowych” na dole swojego postu, aby pomóc ci w opracowaniu szczegółów własnego planu.

//

Dlaczego Twoi czytelnicy nie odpowiadają na twoje wezwanie do działania
Otwierając się na powszechnie dostępne przykłady z życia rodzinnego, Pan Rowse zamienia ten imponujący post w Google+ w ważną lekcję na temat tego starego konia roboczego copywritingu — wezwanie do działania. Dlaczego twoje wezwanie do działania nie działa? Duża część odpowiedzi leży w jednym słowie …

//

Aktualizacja Google Panda Po Polsku
Jeśli uważasz, że ten nagłówek ma coś wspólnego z Google przekazywaniem gotówki różnym funduszom pomocy dla zwierząt na całym świecie, ten jest dla Ciebie. Do diabła, nawet jeśli jesteś profesjonalistą w branży SEO, dostaniesz lekcję prostej komunikacji technicznych pomysłów z normalnymi ludźmi. Co najważniejsze, ta infografika pomoże w zrozumieniu aktualizacji Google dla wydawców treści na całym świecie.

//

Co zrobić, gdy nie masz ochoty na pracę
Doskonały mały sobotni poranek czytany przez Pana Godina. Każdy inteligentny startup jest teraz firmą medialną. Firmy medialne tworzą treści. Dlatego musisz kontynuować pracę, niezależnie od tego, czy masz na to ochotę, czy nie …

//

David Mamet ‘ s Master Class in Writing (w notatce)
Nadal jestem zły, że Jednostka został odwołany prawie trzy lata temu. Tak, zobaczmy: jesteś dużym studiem telewizyjnym zatrudniającym największego żyjącego amerykańskiego dramaturga, i odwołujesz jego program, zanim dasz mu szansę na zdobycie przyczółka. Mądrze. W każdym razie, przynajmniej pisarze wszędzie dostali najcenniejszą notatkę o opowiadaniu historii, jaką kiedykolwiek napisano. Nie ignoruj tego linku.

Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?

  • 7 podstawowych wskazówek dla początkujących WordPress
  • 56 sposobów na reklamowanie swojej firmy na Pintereście
  • Jak tworzyć inteligentniejsze treści za pomocą semantycznych badań słów kluczowych
  • Czy popełniasz te 7 błędów na swojej stronie O mnie?
  • 5 Porady dla początkujących Affiliate Marketing

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zapisz

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts