Charlie Sheen Przewodnik po wygranej! w marketingu internetowym

O ile przez ostatnie tygodnie nie żyłeś bez prądu, bez wątpienia byłeś świadkiem największego załamania się gwiazd w historii … EVER.

Charlie Sheen szedł wzdłuż spirali w dół, przechodząc od najlepiej opłacanego aktora w telewizji do bezrobotnego “zwycięzcy”, gadając o spiskach, tygrysiej krwi i dna Adonisa do każdego, kto użyczy mu ucha lub mikrofonu.

Choć nie wiemy, jak ta epicka opowieść o Mesjaszu Malibu w końcu się skończy, i trudno jest to omówić bez delikatnych rozważań na temat nadużywania narkotyków i wątpliwego stanu psychicznego Sheen, wierz lub nie, jest kilka rzeczy, których możemy się nauczyć od Sheen. Oto kilka cennych lekcji brandingu z tego fiaska.

Zanim zaczniemy, nie sugerujemy, abyś zaczął brać wiadra narkotyków, kopać je z gwiazdami porno lub zaniedbywać swoje małe dzieci. (W rzeczywistości, proszę, nie rób żadnej z tych rzeczy.)

Ale nie można zaprzeczyć, że niektóre wybryki Sheen mogą zdziałać cuda w szukającym uwagi świecie marketingu — o ile znajdziesz równowagę na krawędzi szalonego Kanionu bez rzucania się na krawędź.

Bądź sobą

Charlie Sheen żyje bez przeprosin, obejmując swoje wady, kochając się ze swoimi słabościami i będąc naćpanym narkotykiem o nazwie “Charlie Sheen”:

Nie jest dostępny, bo jeśli spróbujesz, umrzesz. Twoja twarz się stopi, a twoje dzieci będą płakać nad twoim ciałem.

To ma ogromny urok. Sheen przyciąga ludzi, którzy kopać jego wolnego ducha, wraz z tych ludzi, którzy lubią oglądać Szalony pociąg, jak grozi wykoleić.

Dostosuj swoją osobowość publiczną. Wzmocnij niektóre kąty, wyolbrzymiaj inne i stwórz Ciebie, który jest najbardziej atrakcyjny dla Twojego rynku.

Nigdy nie bądź fałszywy, ale pomyśl o wszystkich większych niż życie ludziach, których znasz – i jak prezentują stronę siebie, która nadaje się do publicznej konsumpcji.

A jeśli macie DNA Adonisa, nie zatrzymujcie tego dla siebie.

Embrace the catchphrase

Sheen zmienił swoje “Duh, winning” w popularne powiedzonko, które już zostało pokazane i wydrukowane na koszulkach. I prawie można poczuć popcorn nadchodzącego pokazu Filmowego.

Sheen wziął frazę, która była używana do wyśmiewania go z jego szalonych rant i przekręcił ją na swoją korzyść, jakby była to kolejna ” torpeda prawdy.”

Opracuj hasło dla swojej marki. Bądź sprytny. Jeśli Twoja marka jest nadszarpnięta, możesz nawet znaleźć sposób na wstrzyknięcie humoru w powiedzonko i udoskonalenie go na swoją korzyść.

Używaj swojego hasła w kopiowaniu, wideo i wszędzie tam, gdzie wydaje się to dobre.

Jedno słowo ostrzeżenia-potrzeba specjalnego rodzaju osobowości, aby użyć powiedzonka bez wychodzenia jak fałszywy.

Zbuduj swoje plemię

Jasne., Dwóch i pół mężczyzn to nie była sztuka, ale to był cholernie zabawny serial. Był niemal dopasowany do publicznego wizerunku Sheen, a jednocześnie błyszczący delikatną powłoką sympatycznego rapscallionu, aby zarówno serial, jak i jego gwiazda były lubiane.

I chociaż nie wszystkim zależy na tego typu show czy humorze, nie możesz być wszystkim dla wszystkich ludzi.

Skoncentruj się na tym, co robisz dobrze, zbuduj swoje plemię wokół tego i nie przepraszaj tych, którzy “tego nie rozumieją.”

Wiele ujdzie ci na sucho – jeśli dostarczysz

Dyrektorzy sieci i widzowie przez lata przeoczyli zarzuty Sheen dotyczące imprezowania i przemocy domowej. Dlaczego?

Ponieważ dostarczył.

Pojawił się w pracy i wykonał imponującą pracę na Dwóch i pół mężczyzn, dostarczając śmiechu i oglądalności sieci Tiffany.

Zrób coś wystarczająco dobrze, a ludzie pozwolą Ci wiele ujść na sucho.

Bądź gwiazdą rocka. Postaw się tam.

Mów rzeczy, które odwracają status quo i wstrząsają każdym liściem z drzewa. Załóż błyszczące spodnie, jeśli chcesz. Upewnij się, że jesteś cholernie dobry w tym, co robisz i dostarczaj na czas.

Nie śmieć ludzi, dla których pracujesz

To może okazać się prawdziwym powodem, dla którego Sheen został wyrzucony z Dwóch i pół mężczyzn.

Sheen zaatakował Show-runnera Chucka Lorre ‘ a z obnażonymi zębami i rasistowskim wydźwiękiem; jego witriol wylewał się i rozlewał na innych wykonawców sieci.

Ludzie doceniają, kiedy zabijasz kilka świętych krów. I zawsze możesz zebrać kupę ulicznej reputacji, mówiąc to, co inni boją się powiedzieć. Ale musisz wziąć pod uwagę niezakłóconą linię.

Poziom ataków osobistych, szczególnie przeciwko ludziom, którzy mogą Ci pomóc, i nie możesz być zaskoczony, gdy wracają i gryzą cię mocno.

Bądź nieprzewidywalny

Kiedy CBS zaprzestało produkcji Dwóch i pół mężczyzn, Sheen mógł (i prawdopodobnie powinien) spokojnie wycofać się na odwyk, lub schować się i pozwolić, aby sprawy przeszły.

Ale Sheen, będąc miotaczem ognia, którym jest, poszedł na ofensywę, atakując swoich szefów i przenosząc swoją szczególną demencję na fale radiowe i Internet, piorąc krytyków dźwiękami niezręcznej błyskotliwości.

Podczas gdy ta taktyka sprawiła, że został zwolniony, dała mu również mnóstwo szumu i kilka plotek o ofertach.

Bądź sympatyczny

Podczas gdy Sheen wyobcował swoich szefów, jego największym błędem mogły być jego egoistyczne obelgi, w których ogłosił się zwycięzcą z krwią tygrysa, podczas gdy innych potępiał jako jęczące Owce z brzydkimi żonami i dziećmi, które były po prostu zazdrosne o jego niesamowite życie.

Ludzie pozwolą Ci wiele ujść na sucho, ale kiedy zaczniesz obrażać swoich klientów (widzów w tym przypadku), biorąc ich za pewnik, a nawet patrząc na nich z góry, wypadniesz z łaski – błyskawicznie.

Wkrótce ludzie będą kibicować, abyś szybko upadł i upadł.

Ludzie uwielbiają Cię budować, burzyć, a potem budować na nowo

Każdy lubi historię przegranych przemienionych w zwycięzców.

Wszyscy kochamy historie o odkupieniu. Lubimy nadzieję. To ułatwia myślenie, jeśli “oni” mogą to zrobić, my też możemy.

Wykorzystaj to; podziel się swoją historią o tym, jak pokonałeś przeszkody. Ludzie będą Ci kibicować.

Ale bądź ostrożny, ponieważ…

Znajomość rodzi pogardę

Tak bardzo jak lubimy patrzeć, jak ludzie zmieniają swoje życie, tak wielu ludzi czerpie radość z tego, że ludzie upadają.

Im bardziej udana osoba i im większy upadek, tym lepiej. Nie pozwól, aby ludzie tak się z Tobą zapoznali, że zaczną root przeciwko tobie.

Bądź zwycięzcą!

Mów, co chcesz o Charliem Sheenie.

Faktem jest, że miliony ludzi zwracają na niego uwagę, chcą zobaczyć, co zrobi dalej.

Na ile osób zwraca uwagę Twój brand?

P. S.

Chcesz wygrać bez katastrofy kolejowej? Zapisz się do bezpłatnego newslettera Internet Marketing for Smart People. Pomożemy Ci zamienić tę uwagę w dochodowy biznes … bez robienia z siebie dupy.

Total
0
Shares
Related Posts