Jak Skonfigurować Reklamy Na Liście Produktów W Google Ads

Jeśli masz fizyczny produkt, który sprzedajesz na swojej stronie ecommerce, reklamy listy produktów (PLA) są dla ciebie.

Reklamy PLA pozwalają pokazać zdjęcia, ceny i opis produktu w wynikach wyszukiwania Google.

Skonfigurowanie kampanii PLA nie jest jednak tak proste, jak przeciętna kampania Google Ads (formalnie Google AdWords). Przeprowadzę Cię przez kroki, które musisz podjąć, aby rozpocząć pierwszą kampanię PLA.

Czym są reklamy produktów? Kiedy prowadzisz normalną kampanię Google Ads i licytujesz słowa kluczowe, takie jak Boston dentist lub inne słowa kluczowe oparte na usługach lub słowa kluczowe informacyjne, takie jak Porady SEO, widzisz normalne reklamy AdWords, które wszyscy znamy i kochamy. Masz kilka reklam w fold i kilka reklam na pasku bocznym. Jeśli jednak wyszukujesz pewne słowa kluczowe związane z produktem, które mają silną wolę kupującego, masz dwie opcje. Możesz reklamować się jak zwykle za pomocą reklamy AdWords lub możesz użyć reklamy PLA.

To tutaj jest przykład kilku różnych reklam PLA. To jest reklama, która pokazuje informacje o produkcie. Pokazuje zdjęcie, cenę i trochę opisu. Możesz go kliknąć i przejść w prawo do tej sekcji czyjejś witryny i dokonać zakupu.

Oto kolejny przykład reklam PLA. Gdy ktoś wyszukuje mikrofon USB, zobaczysz reklamy PLA i zamiast znajdować się na pasku bocznym, są one w rzeczywistości powyżej fałdy na górze wyników wyszukiwania.

Teraz nadszedł czas, aby przejść nad tym, jak skonfigurować je dla swojej witryny. Pierwszym krokiem jest utworzenie konta Google Merchant Center. Jest to ważne, ponieważ to właśnie z tego miejsca Google pobiera informacje o Twoim produkcie. Aby skonfigurować konto Merchant Center wystarczy google Google Merchant Center i jest to oczywiście pierwszy wynik. Kliknij na to. Wybierz swój kraj, kliknij Kontynuuj.

Następnie nadszedł czas, aby skonfigurować swoje konto, które w zasadzie daje im tylko informacje o Twojej firmie, takie jak nazwa sklepu, opis, adres URL witryny i miejsce, w którym się znajdujesz. Po wypełnieniu tego wszystkiego kliknij Zapisz aktualizacje i, bingo, masz teraz konto Google Merchant Center.

Pierwszym krokiem jest kliknięcie niebieskiego przycisku, który pojawi się po pierwszym zalogowaniu się na konto Google Merchant Center. Następnie chcesz zintegrować swoje konto AdWords z kontem Merchant Center. Aby to zrobić z kontem AdWords, na które jesteś już zalogowany, kliknij niebieski przycisk. Jeśli chcesz połączyć swoje konto Merchant Center z innym kontem AdWords, możesz dodać identyfikator klienta AdWords tutaj, Kliknij łącze konto, a to zrobi. Połączymy go z naszym kontem AdWords, na które obecnie jestem zalogowany.

Teraz nadszedł czas, aby skonfigurować reklamy PLA. Pierwszym krokiem jest stworzenie kampanii tak, jak w Google AdWords. Chcesz nadać swojej kampanii opisową nazwę. Więc gdybyś sprzedawał, powiedzmy, kije baseballowe, nazwałbyś je kije baseballowe. Następnie możesz wybrać kraje, do których chcesz kierować reklamy PLA. Następnie kliknij Utwórz kampanię AdWords i kontynuuj.

Następnie chcesz dostosować swoją ofertę i budżet. Twój maksymalny koszt za kliknięcie jest taki sam jak w przypadku reklamy AdWords. Tyle płacisz, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę. Następnie możesz ustawić dzienny budżet. Gdy to wszystko jest ustawione, kliknij Zapisz ustawienia kampanii i kontynuuj. Gdy zobaczysz ten ekran, możesz już iść, a następnie po prostu chcesz kliknąć Zakończ. Następnie zobaczysz informacje o skuteczności kampanii reklamowej PLA, takie jak kliknięcia, wyświetlenia, współczynnik kliknięcia, koszt za kliknięcie, tak jak w przypadku zwykłego konta AdWords.

Główną różnicą między kampanią reklamową PLA a zwykłą kampanią AdWords jest brak oceny jakości. Jedyną rzeczą, która wpływa na Twoją widoczność, jest Twoja stawka, Twój dzienny budżet-więc jeśli przejdziesz nad tym, oczywiście, nie będzie wyświetlać żadnych reklam i danych, które podasz w swoim kanale danych, który przejdę dalej.

Powiedzmy, że nie dostajesz z tego dużego ruchu. Może być tak, że Twoja oferta jest zbyt niska i nie pojawiasz się wystarczająco wysoko lub w wystarczającej liczbie wyszukiwań. Więc możesz to zmienić na, powiedzmy, 20 centów, i możesz zwiększyć swój dzienny budżet. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany, po prostu wprowadź zmiany tutaj i kliknij Aktualizuj.

Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanych ustawień niż tylko możliwość modyfikowania stawek, budżetu i krajów docelowych, możesz kliknąć zaawansowane zarządzanie w AdWords i faktycznie zarządzać ustawieniami na swoim koncie AdWords. Jak widać tutaj, dostajesz o wiele bardziej solidne informacje. Możesz na przykład filtrować, dodawać i usuwać kolumny, dodawać nowe grupy reklam, tak jak w zwykłej kampanii AdWords. Tak więc, jeśli naprawdę chcesz zainwestować w reklamy PLA, polecam zarządzanie reklamami Pla w AdWords.

Po skonfigurowaniu wszystkich ofert nadszedł czas, aby Twoje produkty trafiły do Google Merchant Center, aby Google mogło wyświetlać je jako reklamy PLA. Aby to zrobić, kliknij kanały danych na pasku bocznym i kliknij nowy kanał danych. W tym miejscu podajesz Google konkretne informacje o sprzedawanych produktach, takie jak Kategoria, Typ, Cena i dostępność.

To, co chcesz zrobić, to nadać swojemu kanałowi danych nazwę pliku, np. kije baseballowe dwa, lub sukienki trzy, lub cokolwiek opisuje rodzaj produktów, które zamierzasz przesłać. Następnie chcesz kliknąć chcę używać arkuszy kalkulacyjnych Google do przechowywania, edycji i przesyłania mojego kanału, ponieważ to znacznie ułatwia wszystko. Następnie chcesz to wyłączyć, Wygeneruj dla mnie arkusz kalkulacyjny szablonu i kliknij Zapisz zmiany.

Następnie kliknij Edytuj arkusz kalkulacyjny. Jest to arkusz kalkulacyjny, który chcesz zmodyfikować w oparciu o to, co sprzedajesz. Na górze dają przykład tego, co robić. Masz swój identyfikator, który jest unikalny dla Twojego konta, tytuł, który opisuje, co to jest, mały opis, stan, Cena, itd. Po prostu wypełniłbyś puste pola za to, co sprzedajesz.

To wszystko jest do reklam PLA. Jak widać, jeśli prowadzisz sklep e-commerce, który sprzedaje wiele różnych produktów, jest to świetny sposób na uzyskanie ruchu od osób, które aktywnie szukają tego, co sprzedajesz.

Total
0
Shares
Related Posts