10 Powodów, Dla Których Autorzy Powinni Zgłaszać Swoje Znaczniki Autorstwa Google

Nota wydawcy: 28 sierpnia 2014 roku Google zakończyło swój program autorski. Aby dowiedzieć się, co to oznacza dla Ciebie jako twórcy treści online, sprawdź ten post autorstwa Sonia Simone.

Powiedzieć, że Stephen King jest płodny, to rażące niedomówienie. Od czasu wydania pierwszej powieści (Carrie) w 1973 roku napisał ponad 70 więcej.

Na początku kariery Kinga chciał stale pisać i publikować – co było sprzeczne z ówczesną mądrością – i ostatecznie przekonał Signeta, aby pozwolił mu wydać kilka książek pod pseudonimem ” Richard Bachmann.”

King chciał również odpowiedzieć na pytanie, czy sukces jest związany ze szczęściem, czy talentem. Posunął się nawet do celowego tłumienia marketingu swoich książek Bachmanna.

Jego mały eksperyment zakończył się przedwcześnie, gdy ktoś ogłosił Bachmanna królem … ale wyniki były jasne. Książka Bachmanna Cieńsze sprzedał się w nakładzie 28 000 egzemplarzy. Kiedy został zidentyfikowany jako książka przez króla, sprzedał dziesięć razy tyle.

Jeśli chodzi o tworzenie wspaniałych treści … naprawdę ważne jest, kto ty są.

I jest to równie prawdziwe w Internecie.

Wprowadzenie znaczników autorstwa

Znaczniki autorstwa mogą okazać się jedną z najbardziej mylących rozmów w naszej serii Rank autora.

Po pierwsze, Wiele osób uważa, że autorstwo jest tym samym, co Ranking Autorów. Powtarzaj za mną:

Znaczniki autorstwa to nie to samo co ranking autora.

Znaczniki autorstwa to metoda wyświetlania informacji o autorze w wynikach wyszukiwania dla tworzonej zawartości. Na przykład, to pojawia się na stronie pierwszej SERP dla frazy “content marketing”:

Autorstwo to sposób, w jaki Google wie, że indywidualny człowiek o imieniu Brian Clark opublikował ten artykuł.

Z drugiej strony ranking autora jest aspektem algorytmu wyszukiwania, który wydaje się wdrażać Google. Nie ma jeszcze wystarczająco dużo danych, aby dokładnie określić, jak to działa, ale postępy, takie jak znaczniki autorstwa, Google+, Search Plus Twój świat, Ranga agenta i tak dalej, z pewnością będą odgrywać coraz większą rolę.

Znaczniki autorstwa są również mylące, ponieważ są trudne do zaimplementowania (lub kiedyś były).

Ale wyprzedzam siebie …

Autorstwo pomaga wyróżnić się w wyszukiwaniu

Autorstwo Markup zrobił duży splash pod koniec 2011 roku-około dwóch miesięcy po uruchomieniu Google+.

Wiele osób chwaliło ten ruch ze względu na jego wpływ na wyniki wyszukiwania.

Chociaż samo w sobie nie pomogłoby ci w rankingu wyżej (nadal musisz tworzyć świetną zawartość), pomogłoby ci się wyróżnić.

Oto przykład. Poszukaj “intelektualnego snobizmu” i to pewnie zobaczysz:

Masz wątpliwości, na który link klikniesz?

Sam nagłówek jest dość kuszący, ale moje zdjęcie obok wyników … sprawia, że lista wyróżnia się na tle innych. (I tak, jestem bardzo zadowolony z tych wyników. Dziwi cię to?)

Jak można się domyślić, wdrożenie znaczników autorstwa zazwyczaj zwiększa liczbę kliknięć w witrynie.

Mając to na uwadze, rzućmy okiem na dziesięć najważniejszych powodów, dla których powinieneś zgłosić swój znacznik autorstwa Google …

Korzyści autorskie #1: wyższe stawki kliknięć

Krótko po jego wdrożeniu witryny przeprowadziły testy, aby sprawdzić, o ile zwiększyły znaczniki. W niektórych przypadkach wzrost klikalności był tak wysoki, jak 150%.

Dokładnie tak stało się z Catalyst.

Cyrus Shepherd dodatkowo zwiększył bezpłatny ruch dzięki znacznikom autorstwa, nie robiąc nic więcej niż podłączając lepszy headshot.

Dzięki zaimplementowanym znacznikom autorstwa otrzymasz również tę słodką linię w rankingach wyszukiwania:

Oto co robią te linki:

  • Kliknij na “Brian Clark”, a wylądujesz na jego stronie Google+.
  • Kliknij “Więcej Briana Clarka”, a wylądujesz na stronie, która służy jako mini wyszukiwarka, która serwuje wszystkie przykłady, w których wspomniane są” content marketing “i” Brian Clark”.

Te linki są również potencjalnymi kliknięciami.

Korzyść autorska #2: większa widoczność

Spójrz na to zdjęcie dla szukanej frazy ” intelektualny snobizm.”Równie dobrze mogę mieć miejsce Numer jeden, ponieważ moja oferta wyróżnia się na tle innych.

Że widoczność jest ogromny przewaga.

W rzeczywistości badania eye trackingu pokazują nam, że oko najpierw przyciąga obraz, a następnie nagłówek (dlatego pisanie uwodzicielskich nagłówków jest tak ważne).

Co więcej, badania wykazały, że umieszczając zdjęcie w taki sposób, że patrzysz w prawo (w kierunku swojej oferty), zachęcasz ludzi do spojrzenia na Twoją ofertę.

(Jeśli chcesz uzyskać więcej wskazówek i wskazówek na temat tworzenia wyróżniającego się obrazu, zapoznaj się ze stroną autorstwo Google i Autor Rank community ‘ s Authorship 101: Basics.)

Spójrzmy na inną ciekawą korzyść ze znaczników autorstwa.

Korzyść autorska #3: wyższe odsłony stron

Wyobraź sobie, że ktoś kliknie Twoją ofertę, wędruje po twojej stronie przez około dwie minuty, a następnie, zadowolony, naciska przycisk Wstecz.

Strona wyników wyszukiwania, na której wylądują, będzie nieco inna. Zobacz, czy możesz dostrzec, co nowego:

To dodatkowe linki pod listą Charissy. Nie było ich tam wcześniej i faktycznie oferują więcej możliwości, aby ludzie mogli spojrzeć na Twoje treści.

Google prawdopodobnie myśli tak: jeśli ktoś kliknie na Twoją stronę, ale natychmiast się odbije, Twoja treść jest słaba, a użytkownik nie jest zainteresowany zobaczeniem więcej.

Jeśli jednak pozostają na twojej stronie przez co najmniej dwie minuty, to pokazuje Google, że Twoja strona ma wartość, a być może inne strony dostarczą dodatkowych informacji przydatnych użytkownikowi.

Innymi słowy, SEO i user experience to bracia krwi.

To kolejny sygnał w maszynie Google, który sugeruje, że użyteczne, unikalne i autorytatywne treści są cenione i nagradzane … ale wzmacnia również inny bardzo ważny dla nas pomysł: pisarz prowadzi ten program.

Dlaczego Google wdrożył znaczniki autorstwa

Znaczniki autorstwa i Google+ to dwie strony tej samej monety.

Google+ to platforma tożsamości (dlatego Twój Google+ ID to długi ciąg cyfr, podobnie jak numer ubezpieczenia społecznego lub prawa jazdy) … a teraz znaczniki autorstwa to podpis cyfrowy.

Dokładnie to, czego potrzebują, aby zrobić coś takiego jak ranking autora.

W istocie, Google mówi … Chcemy upewnić się, że jesteś prawdziwym człowiekiem … chcemy stempla anonimowość i spam … chcemy traktować cię jako kogoś, kto jest gotów umieścić swoje nazwisko na linii dla treści, które tworzysz i udostępniać.

Więc … jesteś skłonny podać swoje nazwisko na linii?

Siedem dodatkowych korzyści twierdzących o znacznikach autorstwa …

Razem, znaczniki autorstwa i Google + działają ramię w ramię, aby zapewnić pisarzowi całkiem sprytne korzyści … aby zasygnalizować, że pisarz naprawdę prowadzi program.

Wspomniałem już o wielkiej trójce powyżej. Ale dla tych, którzy potrzebują dalszych dowodów, że warto twierdzić, że autorstwo jest warte, oto siedem kolejnych:

  1. Pokonaj plagiat – Dzięki znacznikom autorstwa oryginalny autor zostanie przesunięty na górę wyników wyszukiwania over skrobaki treści.
  2. Podnieś rolę pisarza – Gdy budujesz swoją reputację w dwóch lub trzech określonych kategoriach, a Twoje treści podążają za tobą … firmy zaczną rozpoznawać wartość dobrego pisarza-i przestaną płacić ceny trunku słodowego za wykwintny produkt piwa rzemieślniczego.
  3. Zweryfikuj posty i komentarze gości – Twój profil Google śledzi cię również w Internecie w komentarzach i artykułach publikowanych na innych blogach.
  4. Ranking dla różnych tematów – Ranking autora nie jest hurtowym wynikiem, ale raczej … w podziale na kategorie. Co oznacza, że możesz być ekspertem w dziedzinie content marketingu oraz skoki spadochronowe bez żadnej z tych kategorii. Ale to nie znaczy, że powinieneś starać się być ekspertem w kilkunastu tematach. Ogranicz do dwóch lub trzech.
  5. Buduj zaufanie – Uznanie, że masz konto Google+ i headshot obok swojej oferty wyszukiwania oddzieli cię od anonimowych twórców treści. David Gould powiedział to najlepiej: “dla użytkowników wzmacnia to przekonanie, że wynik jest godny zaufania: ten link nie jest tylko wynikiem robotycznej manipulacji SEO, ale raczej od człowieka, o którym możemy dowiedzieć się więcej. Świadomość, że przynajmniej minimalna weryfikacja została przeprowadzona, tworzy czynnik zaufania z użytkownikiem.”
  6. Ustanowienie organu – Autor z liczbą obserwujących Google+ 32,299 zostanie uznany za wyższy autorytet niż autor z kontem 3,299. Dlaczego? Ze względu na szereg czynników, które omówiliśmy w artykule Google+. Nie jest idealny, ale to coś. To dowód społeczny.
  7. Powstrzymaj ludzi przed porwaniem Twojego imienia – Wreszcie, znaczniki autorstwa pokonają wyzwanie, które może wystąpić, gdy dzielisz wspólne imię, takie jak John Smith. Albo Brian Clark. Jeśli dwa artykuły pojawią się w wyszukiwarkach przez osoby o tym samym nazwisku, zweryfikowane konto zostanie uznane za bardziej wiarygodne.

Co musisz zrobić dalej …

Musisz zrobić trzy rzeczy. Po pierwsze, zgłoś swoje treści za pomocą znaczników autorstwa.

Możesz udać się do Google authorship markup support i postępować zgodnie ze wskazówkami (masz dwie opcje).

Lub, jeśli masz witrynę WordPress oraz korzystasz z Genesis framework, a następnie możesz odebrać swoją treść w trzech prostych krokach.

Następnie musisz dołączyć do nas na Google+. Mamy rosnącą, żywą społeczność, w której dzielimy się inteligentnymi treściami marketingowymi online i groovy teledyskami z lat 80.

Na koniec cierpliwie czekać na ostatni artykuł z tej serii — The content Marketer ‘ s Author Rank Cheat Sheet – gdzie przywiozę to wszystko do domu.

Spoko?

P. S.

Jest to piąty z mojej serii badającej siłę i przyszłość rangi autora. Możesz złapać innych tutaj …

  1. Dlaczego Hunter S. Thompson pokochałby ranking autora (i dlaczego ty też powinieneś)
  2. Jak algorytm PageRank Google wkręcił pisarza Online (i co zrobili, aby to naprawić)
  3. Siedem sposobów, w jaki pisarze mogą budować autorytet Online za pomocą Google+
  4. Dlaczego Google+ jest najlepszą platformą społecznościową dla marketerów treści

… i upewnij się, że subskrybujesz Copyblogger, aby następny wylądował bezpośrednio w Twojej skrzynce odbiorczej lub czytniku RSS.

Total
0
Shares
Related Posts

Jak pisać z ufnością

Pisanie brzmi dość łatwo, prawda? Wystarczy wcisnąć kilka słów na stronę, sprawdzić pisownię, sprawdzić sens, zadanie wykonane. Bułka…