Z pierwotnej zupy-na początku lat 90.
Nie były ładne. Nie były przekonujące. Są odpychające patrzeć na dzisiaj.
Ale kupiliśmy ich-dużo.
Były to pierwsze ebooki.
Pamiętasz Timesa Romana? Była strona za stroną, jak w raporcie z ósmej klasy.
Pamiętasz żółty zakreślacz na stronie sprzedaży? Jak to sprawiło, że nasze serca biły trochę szybciej?
Pamiętasz, jak pot koralikami na naszych górnych ustach, kiedy myśleliśmy, że możemy przegapić niską, niską cenę, dostępną tylko przez kilka godzin? Tak napisali w czerwonym nagłówku.
Wydaliśmy dobre pieniądze na te ebooki i myśleliśmy, że są pierwszorzędne. Pomyliliśmy się …
Nie wiedzieliśmy nic lepszego.
Jesteśmy starsi i mądrzejsi. Czy jesteśmy mądrzejsi?
Jesteśmy teraz inni. Bardziej wymagający.
A jeśli czytasz Copyblogger, szanse są duże, że nie tylko kup ebooki, ty Utwórz sam, albo chcesz.
Chcielibyśmy myśleć, że jesteśmy mądrzejsi niż wtedy. Ale czego właściwie nauczyliśmy się o tym, jak skutecznie pisać, tworzyć i sprzedawać ebooki?
Tam jest dżungla. Omówmy podstawy, aby twój ebook przetrwał i rozkwitł.
EBook to performance
Okładka twojego ebooka jest jak kurtyna wznosząca się w teatrze.
To pierwszy rzut oka na Twoje informacje. Czy widzom spodoba się to, co zobaczą?
To zależy jak dobrze ich znasz.
Ponieważ jeśli dobrze znasz swoich odbiorców i rozumiesz ich wyzwania i problemy, będziesz wiedział, co zaoferować im w ebooku. Oto jak dowiedzieć się, o czym pisać:
- Zwracaj uwagę na pytania, które zadajesz w kółko
- Czytaj i odpowiadaj na komentarze na swoim blogu
- Zapytaj nowych odwiedzających i klientów, co ich do ciebie sprowadziło
- Dowiedz się informacji demograficznych, takich jak płeć, wiek i poziom wykształcenia
- Zbadaj swoich czytelników, aby dowiedzieć się, jakie są ich wyzwania
Kiedy znasz swoich odbiorców, możesz zaprezentować im „show”, NA który będą chcieli kupić bilety-ebook z informacjami, których potrzebują, których chcą, oraz za co zapłacą.
Praca z procesem doboru naturalnego rynku
Natura potrafi być okrutna.
Twój gatunek nuci, robi swoje i nagle pojawia się gatunek lepiej dopasowany do Twojego środowiska. Zanim się obejrzysz, poszedłeś drogą dodo.
Zdarza się to również w przypadku ebooków. Tegoroczny ” Ultimate Guide „został zastąpiony przez przyszłoroczny” Last Guide you ’ ll Ever Need.”
Aby uniknąć tego losu, daj swoim czytelnikom najlepszą pracę. Spraw, aby był użyteczny, oryginalny i świeży. Bądź na bieżąco.
Dobór naturalny na rynku dotyczy również projektowania.
Najlepsze ebooki są dobrze zaprojektowane i łatwe do odczytania. Wiele osób czyta swoje ebooki na ekranie i nigdy ich nie drukuje.
Aby Twoje informacje były łatwe do wchłonięcia, podziel je na krótkie akapity. Dodaj mnóstwo podtytułów, aby Twoje strony były proste do przejrzenia.
Użyj układu z dużą ilością białej przestrzeni. Dodawaj śródtytuły, wywołania i obrazy. Przejrzyj go ostrożnie i wyczyść wszelkie błędy ortograficzne lub gramatyczne.
Kupujący oczekują czystych, ostrych stron i zapłacą za nie premię.
Twoje informacje powinny być dobrze zaprojektowane, jeśli chcesz, aby się rozwijały.
Opuść swoją jaskinię lub zgiń
Żadna z tych rad nie ma zastosowania, jeśli nie napiszesz tego cholerstwa.
Brzmi oczywiste, wiem, ale przyznaj: ile ebooków pomysły czy masz latające wokół w głowie?
Potrzeba dyscypliny i szczególnego rodzaju wytrwałości, aby przejść przez nieszkliwioną Środkową i końcową fazę tworzenia e-booków.
Ale twoje pomysły zasługują na to, aby ujrzeć światło dzienne, więc wykonaj pracę i posuwaj się naprzód. Przenieś je na ekran i przywróć do życia.
Twoje pomysły nie rozprzestrzenią się, jeśli ukryją się w jaskini.
Dostosuj swoje metody, aby przetrwać
Słyszałeś o super bakteriach?
Są bakteriami opornymi na antybiotyki, które są produktem nadużywania antybiotyków.
W świecie marketingu opracowaliśmy żółty-zakreślacz-i-czerwony-nagłówek-odporność. Te techniki sprzedaży nie mają na nas takiego wpływu, jak kiedyś. Co to oznacza dla Ciebie i Twojego ebooka?
Oznacza to, że metody sprzedaży muszą być tak solidne, jak zawartość e-booka, aby przetrwać. Wypróbuj te techniki:
- Oferuj solidną, bogatą w informacje zawartość przed premierą
- Połącz prezenty bez opt-in z podglądami treści e-booków
- Wykorzystaj swoją profesjonalną sieć, aby dowiedzieć się więcej o swoim produkcie
Kiedy piszesz swoją kopię sprzedażową, pamiętaj o wyzwaniach odbiorców i pisz o nich. Nie zakładaj, że wiedzą, o co chodzi w Twoim produkcie: podaj szczegóły.
I proszę, nie powtarzaj tych samych starych obietnic: umieść swój ebook, aby był wyjątkowy i niezapomniany.
Dobór naturalny jest twoim przyjacielem
Natura i Rynek mogą być okrutne.
Ale teraz wiesz, co zrobić, aby twój ebook miał jak największą szansę:
- Napisz, nie ukrywaj
- Dopracować i uczynić go profesjonalnym i atrakcyjnym
- Twórz i udostępniaj wartościowe treści przed ich uruchomieniem
- Umieść swój ebook tak, aby był niezapomniany i użyj swojej sieci, aby go rozpowszechnić
Tylko mądrzy przetrwają, a teraz jesteś jednym z nich. 🙂
O autorze: Pamela Wilson jest właścicielką Big Brand System i współtwórczynią Ebook Evolution-kompletnego systemu, w tym konfigurowalnych szablonów, z których każdy może korzystać, do pisania, projektowania i uruchamiania ebooków.

Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:
- Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
- Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
- Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.
Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.