Mark McGuinness ujawnia fajną technikę tworzenia treści, która jest bardziej produktywna i innowacyjna niż podejście “pustej strony”. Chodzi o ustalenie konkretnych ograniczeń dla siebie, zanim zaczniesz pisać.
Artykuł Marka uświadomił mi, że robię to cały czas. Ograniczam się do określonego kąta lub odniesienia i zaczynam szukać odpowiedniego skojarzenia.
Na przykład, po ponownym obejrzeniu filmu w Święto Dziękczynienia, naprawdę chcę stworzyć artykuł nawiązujący do The Princess Bride. Dostrzegam związek między klasyczną linią Inigo Montoya a gramatyką i jedziemy.
Jako kontynuację artykułu Marka napisałem, jak kreatywne ograniczenia mogą zarówno pomóc, jak i utrudnić przedsiębiorcę. Sprawdź ograniczenia kreatywne: jak z nich korzystać i kiedy je zgubić.zapisz się na więcej darmowych artykułów, subskrybując stronę.