Chcesz dopracować swoją strategię marketingową w mediach społecznościowych do 2022 roku?
Dobrze! Teraz jest idealny czas, aby to się stało.
W środowisku, w którym konkurencja jest większa niż kiedykolwiek, zwięzła strategia pozwala skupić się na wysiłkach, które nie służą Twoim celom.
Dlatego przygotowaliśmy kompleksowy przewodnik po tworzeniu planu marketingowego w mediach społecznościowych od podstaw.
Niezależnie od tego, czy jesteś zupełnie nowy w branży społecznościowej, czy chcesz dokładnie sprawdzić swoje priorytety w 2022 roku, ten przewodnik ci pomoże.
-
- Wyznacz cele, które mają sens dla Twojej firmy
- Poświęć trochę czasu na zbadanie grupy docelowej
- Ustalenie najważniejszych wskaźników i wskaźników KPI
- Twórz (i twórz) angażujące treści społecznościowe
- Spraw, aby Twoja obecność towarzyska była jak najbardziej aktualna
- Oceń, co działa, a co nie i jak dalej się doskonalić
- Włącz inne działy
1. Wyznacz cele, które mają sens dla Twojej firmy
Zacznijmy od szybkiego pytania:
„Czego chcesz od mediów społecznościowych?”
Planowanie strategii w mediach społecznościowych zaczyna się od twoich celów.
Według 2021 Sprout Social Index™, najczęstsze cele społeczne to zwiększenie świadomości marki (58%) i zwiększenie zaangażowania społeczności (41%). Niezależnie od tego, czy chcesz zbudować większą liczbę obserwujących, czy bardziej aktywną społeczność, poświęcenie czasu na zdefiniowanie swoich celów społecznych jest pierwszym krokiem do ich osiągnięcia.
Tak czy inaczej, Twoje cele określą Twoją strategię marketingową w mediach społecznościowych oraz czas i energię, którą musisz poświęcić na kampanie.
Przykładowe cele mediów społecznościowych na rok 2022 i Później
Naprawdę ważne jest to, że ustalasz realistyczne cele w mediach społecznościowych.
Przy okazji, nacisk na „realistyczny”. Zalecamy rozwiązywanie mniejszych celów, które pozwalają skalować wysiłki społeczne w sposób rozsądny i niedrogi.
Poniżej znajdują się przykładowe cele, które mogą realizować firmy o różnych kształtach i rozmiarach.
Zwiększenie świadomości marki. To oznacza ujawnienie Twojego imienia. Aby stworzyć autentyczną i trwałą świadomość marki, unikaj publikowania wyłącznie komunikatów promocyjnych. Zamiast tego skup się na treści, która najpierw podkreśla twoją osobowość i wartości.
Generowanie leadów i sprzedaży. Czy to online, w sklepie, czy bezpośrednio za pośrednictwem profili społecznościowych, Obserwujący nie robią zakupów przez przypadek. Na przykład, czy chcesz ostrzegać klientów o nowych produktach i promocjach? Czy integrujesz swój katalog produktów z profilami społecznościowymi? Czy prowadzisz ekskluzywne oferty dla obserwujących?
Rozwijaj odbiorców swojej marki. Wprowadzanie nowych obserwujących do fold oznacza znalezienie sposobów na przedstawienie swojej marki ludziom, którzy wcześniej o tobie nie słyszeli.
Zwiększenie liczby odbiorców oznacza również odkrywanie rozmów dotyczących Twojej firmy i branży, które mają największe znaczenie. Przekopywanie się przez kanały społecznościowe jest prawie niemożliwe bez monitorowania lub słuchania określonych słów kluczowych, fraz lub hashtagów. Mając impuls na tych rozmowach pomaga znacznie szybciej rozszerzyć swoją podstawową publiczność (i dotrzeć do sąsiednich odbiorców).
Zwiększ zaangażowanie społeczności. Dane z indeksu pokazują, że 46% konsumentów uważa, że marki, które angażują swoich odbiorców, są najlepsze w swojej klasie w mediach społecznościowych, więc opłaca się odkrywać nowe sposoby przyciągania uwagin twoich obecnych obserwujących. Oznacza to eksperymentowanie z wiadomościami i treściami. Na przykład, czy Twoja marka promuje treści generowane przez użytkowników i hashtagi?
Nawet coś tak prostego, jak zadawanie pytań, może zwiększyć wskaźnik zaangażowania. Twoi klienci mogą być twoimi najlepszymi cheerleaderkami, ale tylko wtedy, gdy dajesz im coś do roboty.
Kieruj ruch do swojej witryny. Dość proste. Jeśli skupiasz się na generowaniu potencjalnych klientów lub ruchu na swojej stronie, media społecznościowe mogą to zrobić. Czy to poprzez posty promocyjne, czy reklamy społecznościowe, obserwowanie konwersji i kliknięć URL może pomóc w lepszym określeniu zwrotu z inwestycji z mediów społecznościowych.
Każda kombinacja tych celów jest uczciwa i może pomóc ci lepiej zrozumieć, które sieci należy rozwiązać. W razie wątpliwości zachowaj prostą strategię marketingową w mediach społecznościowych, zamiast komplikować ją zbyt wieloma celami, które mogą cię rozpraszać. Wybierz jedną lub dwie i zbierz swoją drużynę wokół nich.
2. Poświęć trochę czasu na zbadanie grupy docelowej
Robienie założeń to zła wiadomość dla marketerów.
Tylko 55% marketerów wykorzystuje dane społecznościowe, aby lepiej zrozumieć swoich docelowych odbiorców, co czyni je ogromną szansą zarówno dla liderów, jak i praktyków. Wiele z tego, co musisz wiedzieć o swoich odbiorcach, aby wpłynąć na strategię marketingową w mediach społecznościowych, jest już dostępne. Musisz tylko wiedzieć, gdzie szukać.
Za pomocą odpowiedniego narzędzia marketerzy mogą szybko badać swoich odbiorców. Nie są konieczne formalne badania rynku ani analizy danych.
Pamiętaj: różne platformy przyciągają różnych odbiorców
Weźmy na przykład dzisiejszą demografię mediów społecznościowych. Liczby te mówią bezpośrednio, do których sieci Twoja marka powinna się zbliżyć i jakie rodzaje treści publikować. Oto kilka kluczowych rozwiązań dla strategii marketingowej w mediach społecznościowych 2022:
- Facebook i YouTube są zarówno doskonałymi miejscami dla reklam ze względu na ich wysoko zarabiające bazy użytkowników.
- Najlepsze sieci społecznościowe wśród millenialsów i Gen Z to Instagram i YouTube, sygnalizujące siłę odważnych, przyciągających wzrok treści, które emanują osobowością.
- Kobiety znacznie przewyższają liczbę mężczyzn na Pintereście, co jest odnotowywane jako najwyższa średnia wartość zamówień dla kupujących społecznościowych.
- Baza użytkowników LinkedIn jest dobrze wykształcona, co czyni ją centrum dogłębnych, specyficznych dla branży treści, które mogą być bardziej niszowe niż to, co widzisz na Facebooku lub Twitterze.
Nie rozkładaj się za bardzo. Zamiast tego skup się na sieciach, w których Twoi główni odbiorcy są już aktywni.
Odrób pracę domową na obecnych widowniach mediów społecznościowych
Chociaż powyższe dane demograficzne dają wgląd w każdy kanał, co z własnymi klientami? Należy przeprowadzić dalszą analizę, zanim będzie można określić, jak faktycznie wyglądają twoi realni klienci społecznościowi.
Dlatego wiele marek korzysta z pulpitu społecznościowego, który zapewnia przegląd tego, kto cię śledzi i jak z Tobą komunikuje się na każdym kanale.
Panel analityczny Sprout stawia dane demograficzne odbiorców na pierwszym miejscu. Podkreśla również, które sieci społecznościowe widzą najwięcej aktywności, pomagając Ci spędzać czas we właściwych sieciach.
Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn i Pinterest mogą być wyświetlane obok siebie w konfigurowalnym formacie, który można eksportować według zakresu dat i profilu.
ng „alt=” raport grupy kanałów Sprout pomaga porównywać wydajność profilu w sieci obok siebie.”width=”2000″ height = „1218” / >
Istnieje wiele innych źródeł cennych danych o odbiorcach, które uzupełniają twoje spostrzeżenia w mediach społecznościowych. Obejmuje to Google i e-mail analytics, CRM, platformę obsługi klienta, a nawet najlepiej sprzedające się produkty.
Wszystkie powyższe ostatecznie wpłynie na wszystko, od wiadomości marketingowych po sposób podejścia do obsługi klienta lub handlu społecznościowego.
3. Ustalenie najważniejszych wskaźników i wskaźników KPI
Bez względu na cele i branżę, strategia mediów społecznościowych powinna być oparta na danych.
Oznacza to skupienie się na liczbach mediów społecznościowych. Zamiast skupiać się na metrykach próżności, Przeglądaj dane, które są bezpośrednio dopasowane do Twoich celów.
O jakich metrykach mówimy? Sprawdź poniższy podział:
- Sięgnij. Zasięg postu to liczba unikalnych użytkowników, którzy widzieli twój post. Ile treści rzeczywiście dociera do kanałów użytkowników?
- Kliknięcia. Jest to liczba kliknięć treści lub konta. Śledzenie kliknięć w kampanii jest niezbędne, aby zrozumieć, co napędza ciekawość lub zachęca ludzi do zakupu.
- Zaręczyny. Całkowita liczba interakcji społecznych podzielona przez liczbę wyświetleń. Rzuca to światło na to, jak dobrze widzowie postrzegają Ciebie i ich gotowość do interakcji.
- Wydajność Hashtag. Jakie były twoje najczęściej używane hashtagi? Które hashtagi były najbardziej związane z Twoją marką? Posiadanie tych odpowiedzi może pomóc w kształtowaniu ostrości treści w przyszłości.
- Organiczne i płatne Polubienia: poza standardową liczbą takich interakcji są przypisywane płatnym lub organicznym treściom. Biorąc pod uwagę, jak dużo trudniej jest uzyskać zaangażowanie organiczne, wiele marek zwraca się do reklam. Znajomość tych różnic może pomóc w zaplanowaniu wydatków na reklamę i czasu inwestycji w różne formaty.
- Sentyment. Jest to pomiar tego, jak użytkownicy reagują na Twoje treści, markę lub hashtag. Czy klienci uznali twoją ostatnią kampanię za ofensywną? Jakie sentymenty ludzie kojarzą z Twoim hashtagiem kampanii? Zawsze lepiej jest kopać głębiej i dowiedzieć się, jak ludzie mówią lub czują się o Twojej marce.
Skuteczna strategia marketingu w mediach społecznościowych jest zakorzeniona w liczbach. To powiedziawszy, liczby te należy umieścić w kontekście, który odpowiada Twoim pierwotnym celom.
4. Twórz (i twórz) angażujące treści społecznościowe
Żadnych niespodzianek. Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych zależy od twoich treści.
W tym momencie powinieneś mieć całkiem dobry pomysł na to, co opublikować w oparciu o swoje cele, odbiorców i tożsamość marki. Prawdopodobnie czujesz się pewnie, w których sieciach, aby pokryć, zbyt.
Ale co ze strategią treści? Poniżej kilka pomysłów i inspiracji, które mogą pomóc.
Znaczenie trzymania się tematów treści
Są szanse, że widziałeś post od konkretnej marki, która po prostu czuje się jak, cóż, ich.
The quippy, casual tone, który sprawia, że obecność na Twitterze Discord jest uwielbiana przez zwykłych Użytkowników i moderatorów, jest świetnym przykładem.
Od Grafiki po rolki i nie tylko, wiele marek polega na tych samych formatach treści i kreatywnych akcentach. Te motywy mogą pomóc ci stać się bardziej spójnym i skupić się na strategii treści, która ma sens.
Na przykład możesz przełączać się między memami, zdjęciami produktów i treściami generowanymi przez użytkowników, trzymając się zdefiniowanego schematu kolorów. Jeśli starasz się nadążyć za wszystkimi tymi źródłami treści społecznościowych, rozważ narzędzia do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomogą Ci zorganizować bibliotekę mediów i zaplanować posty z wyprzedzeniem.
Pomysły na treści dla marketingu w mediach społecznościowych w 2022
Aby zawęzić specyfikę tego, co powinieneś publikować i upewnić się, że opracowujesz innowacyjne treści, oto kilka trendów w mediach społecznościowych do rozważenia.
Historie i posty wrażliwe na czas
Historie nigdzie nie idą. Korzystając z FOMO Twoich obserwujących (strach przed utratą), treści w stylu opowieści są zarówno interaktywne, jak i nie można ich przegapić. Pojawiając się najpierw w kanałach obserwujących domyślnie, ta zawartość może pomóc Kontu Twojej marki „pominąć linię” i pozostać świeżym w umysłach odbiorców.
Historie są szczególnie cenne, aby wziąć swoich obserwujących za kulisy i sprawić, że Twój kanał społecznościowy będzie bardziej osobisty. Na przykład, zastanów się, w jaki sposób możesz wykorzystać historie do pokrycia wydarzenia lub zabrać swoich zwolenników w podróż bez konieczności opuszczania komfortu ” grama.
Krótki film
Pięćdziesiąt cztery procent marketerów twierdzi, że wideo jest najcenniejszym rodzajem treści do osiągnięcia celów społecznych i nie bez powodu. Filmy społecznościowe kwitną, zwłaszcza wraz z rozwojem bębnów TikTok i Instagram. Zarówno długie, jak i krótkie produkcje nadal dominują w przestrzeni społecznej na wszystkich platformach ze względu na wysoki wskaźnik zaangażowania.
Ponadto, dzięki postępom w majsterkowaniu i zdalnej produkcji wideo, nie potrzebujesz ogromnego budżetu na produkcję wideo, aby odnieść sukces. Wszystko czego potrzebujesz to laptop lub smartfon i kilka sztuczek handlowych.
Posty, które pokazują Twoją ludzką stronę
Szczególnie ważne, ponieważ (w końcu) wychodzimy z COVID-19, zarówno treści osobiste, jak i personalne powinny być kamieniem węgielnym strategii marketingowej w mediach społecznościowych. Nie bój się przypominać o ludziach stojących za twoimi postami.
Dla tych z Was, którzy są przy komputerze przez ponad godzinę, zrobić 10 minut przerwy do…
🧘 Stretch
Poczęstuj się
️ Zaczerpnij świeżego powietrza— Sprout Social (@SproutSocial) 27 Września 2021
Pro-tip: przeprowadź analizę konkurencji, aby wyróżnić swoje treści
Zanim zaczniesz tworzyć treści, powinieneś mieć dobre pojęcie o tym, co robią Twoi konkurenci.
Podczas gdy niektóre marki mogą chcieć przyjrzeć się narzędziom do analizy konkurencji innych firm, aby zagłębić się w liczby konkurentów, możesz wiele nauczyć się z prostego przeglądu obecności społecznej konkurentów.
Najprostszym sposobem na znalezienie konkurentów jest wyszukiwarka Google. Sprawdź swoje najcenniejsze słowa kluczowe, frazy i terminy branżowe, aby zobaczyć, kto się pojawi.
Następnie zobacz, jak ich kanały społecznościowe porównują się z Twoją własną strategią promocji. Celem nie jest naśladowanie ani kradzież pomysłów konkurencji. Strategie marketingowe dwóch firm w mediach społecznościowych nie mogą być (lub powinny być) takie same. Zamiast tego określ, co im odpowiada i jakie wnioski możesz wyciągnąć, aby odpowiednio dostosować własne kampanie.
Po zidentyfikowaniu niektórych rywali w branży możesz użyć narzędzi analizy konkurencji, takich jak te Znalezione w Sprout, aby szybko porównać wyniki konkurencji z własnymi.
Zobacz, co publikują na Facebooku. Porównaj swoje zaangażowanie na Twitterze z ich zaangażowaniem. Dowiedz się, jak tagują swoje treści na Instagramie. Zoptymalizuj własną strategię. Spłucz i powtórz.
Możesz również pójść o krok dalej, korzystając z Zaawansowanego słuchania Sprout. Korzystając ze słuchania społecznościowego, możesz zwrócić uwagę na niefiltrowane opinie konsumentów dotyczące konkurencji, a także ich produktów i usług.
Otrzymujesz dodatkowy bonus odkrywania szczerych rozmów o swojej marce, którą mogłeś przegapić.
5. Spraw, aby Twoja obecność towarzyska była jak najbardziej aktualna
Terminowość jest prawdopodobnie ważniejsza niż kiedykolwiek dla marketerów.
Nie tylko oczekuje się, że regularnie publikujesz świeże treści, ale także zawsze będziesz „włączony” dla swoich obserwujących.
Ale nie zawsze możesz oczekiwać, że klienci będą działać na Twoim zegarze. Terminowość jest wysoka, gdy jesteś przywiązany do zasobów lub jesteś częścią małego zespołu.
Przyjrzyjmy się kilku pomysłom, aby zmaksymalizować swój harmonogram i czas spędzony na społecznościach.
Publikuj w najlepszych momentach, aby zaangażować się
Szybkie pytanie: Kiedy Twoja marka jest dostępna do angażowania się i interakcji z klientami?
Możesz zobaczyć kilka zalecanych godzin, aby opublikować późnym wieczorem, na przykład. Ale jeśli twój zespół nie jest tam, aby się komunikować, jaki jest sens publikowania w „preferowanym” czasie?
Zamiast tego staraj się upewnić, że Twoje media społecznościowe lub menedżerowie społeczności są dostępni i gotowi odpowiedzieć na wszelkie pytania lub wątpliwości dotyczące produktu podczas tweetowania lub publikowania. Poświęć trochę czasu, aby przejrzeć najlepsze czasy publikowania w mediach społecznościowych. Jednak równie ważne jest zaangażowanie po wysłaniu.
I to prowadzi nas do następnego punktu.
Odpowiadaj na pytania i krzyki klientów jak najszybciej
Twoi klienci oczekują szybkich odpowiedzi. W rzeczywistości 47% uważa, że silna Obsługa klienta definiuje najlepszą w swojej klasie markę na rynku społecznościowym.
Twoja marka nie może zapomnieć o tych podstawowych elementach budowania społeczności. Informatyka podejmuje wysiłek, aby zapewnić, że rozmowy lub możliwości zaangażowania nie pozostaną bez nadzoru.
W mediach społecznościowych zyskujesz szacunek jako marka, będąc obecnym i rozmawiając z publicznością. Dlatego społeczna Obsługa klienta jest tak ważna dla marek, które chcą zwiększyć świadomość odbiorców—wieści szybko się rozchodzą o świetnej obsłudze.
Cześć Stephanie! Dziękujemy za kontakt! Z pewnością widzę, jak to może poprawić asanę i zwróciłem uwagę na tę prośbę do naszego zespołu inżynierów i produktów 🤝 doceniam sugestię!
— Asana (@asana) 28 wrzeďżnia 2021 rok
Niezależnie od tego, czy wykorzystujesz komplement, czy odpowiadasz na pytanie, firmy nie powinny zostawiać klientów na lodzie. Zgodnie z naszymi badaniami, social jest preferowanym przez konsumentów kanałem nr 1 do dzielenia się opiniami i dotarcia z problemem lub pytaniem. Ale czy wiesz, że większość użytkowników uważa, że marki powinny odpowiadać na wiadomości w mediach społecznościowych w ciągu czterech godzin?
Wyznaczanie zespołów do konkretnych zadań reagowania może pomóc pracownikom działać jak dobrze naoliwiony zespół mediów społecznościowych, niezależnie od tego, czy jesteś grupą składającą się z jednej, czy ze 100 osób.
Wraz z ewolucją algorytmów społecznych treści organiczne mają coraz trudniejszy czas dotarcia do większości odbiorców. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to ignorować tych, którzy angażują się i tracą na wysyłaniu więcej w dół lejka marketingowego.
6. Oceń, co działa, a co nie i jak dalej się doskonalić
Do tej pory powinieneś mieć szerokie zrozumienie swojej strategii w mediach społecznościowych.
Ważne jest jednak, abyś był w stanie dostosować swoją strategię przez cały rok.
Bez ciągłej analizy twoich wysiłków nigdy nie dowiesz się, jak jedna kampania poradziła sobie z drugą. Posiadanie widoku z lotu ptaka na Twoją aktywność w mediach społecznościowych pomaga spojrzeć na to z innej perspektywy. Oznacza to przeglądanie najlepszych treści i dostosowywanie kampanii, gdy treści przestają działać.
Nie można zaprzeczyć, że wiele mediów społecznościowych to kwestia prób i błędów. Monitorowanie wskaźników kampanii w czasie rzeczywistym pozwala na wprowadzanie drobnych poprawek do strategii marketingowej w mediach społecznościowych, a nie zamiatanie, czasochłonne zmiany.
Tak wiele prawa do marketingu w mediach społecznościowych zaczyna się od staranności w zakresie danych. W krótkim czasie możesz reagować, aby jak najlepiej wykorzystać prowadzone kampanie, a następnie proaktywnie wykorzystać te pomysły na wynos, aby poinformować o kolejnej zmianie strategii.
Raportowanie danych jest również ważne ze względu na dzielenie się cennymi spostrzeżeniami z mediów społecznościowych ze współpracownikami i współpracownikami.
Dane z Sprout Social Index ™ wskazują, że tylko 15% marketerów wykorzystuje dane społecznościowe do pomiaru zwrotu z inwestycji. Włączenie tych informacji do regularnych raportów nie tylko pociąga cię do odpowiedzialności za swoje wysiłki, ale także podkreśla wpływ i wyniki dolnej linii strategii społecznej produkuje.
Na podstawie Twoich danych możesz lepiej ocenić, czy wskaźniki KPI rzeczywiście osiągają nadrzędne cele firmy, czy też potrzebują żeby się zmienić.
7. Włącz inne działy
Zespoły mediów społecznościowych mają wyjątkową przewagę, jeśli chodzi o zrozumienie nastrojów klientów. Jesteś oczami i uszami Twojej marki w Internecie. Te spostrzeżenia mogą być czymś więcej niż tylko informacją o strategii marketingowej. Mogą zmienić twój biznes.
Mimo to, zgodnie z danymi indeksu, tylko 39% marketerów wykorzystuje dane społecznościowe do wspierania innych działów.
W 2022 r. wyróżniające się zespoły mediów społecznościowych będą podchodzić do współpracy między departamentami z entuzjazmem i intencją.
Które działy mogą korzystać z Danych Społecznych
Krótka odpowiedź? Wszystkie. Ale nie odgryzaj więcej, niż możesz przeżuć. Zamiast tego zacznij od miejsca, w którym uważasz, że możesz wywrzeć największy wpływ. Oto kilka pomysłów na rozpoczęcie strategii.
HR
Znajdujemy się w samym środku niezwykle konkurencyjnego rynku pracy. Współpraca z zasobami ludzkimi w ramach społecznych inicjatyw marki pracodawcy może zrobić więcej niż tylko szybko wypełnić otwarte role. Może przyciągnąć silniejszych, bardziej wykwalifikowanych kandydatów, jak również.
Sprzedaż
Przebadaliśmy 250 menedżerów biznesowych i stwierdziliśmy, że w przyszłości 90% przewiduje, że komunikacja społeczna będzie głównym kanałem komunikacji z klientami. Dzielenie się spostrzeżeniami społecznościowymi z organizacją sprzedaży może pomóc przedstawicielom w bardziej inteligentnej pracy w kontekście coraz bardziej cyfrowych podróży klientów.
Produkty i merchandising
Prawdopodobnie otrzymałeś sporo próśb o funkcje lub produkty podczas zarządzania społecznościową skrzynką odbiorczą swojej marki. Dzięki narzędziu do zarządzania mediami społecznościowymi możesz przekształcić te wiadomości w Przydatne informacje dla zespołów produktowych lub merchandisingowych. Te spostrzeżenia mogą uzupełniać istniejące badania mapy drogowej, tworząc plan zorientowany na klienta, który zachwyca.
A dzięki temu kończymy Twój przewodnik po strategii mediów społecznościowych na rok 2022 i Później!
Czy Twoja strategia marketingowa w mediach społecznościowych jest uporządkowana na rok 2022?
Ten przewodnik podkreśla, że istnieje wiele ruchomych elementów do nowoczesnej obecności społecznej.
To powiedziawszy, składanie Twoich nie musi być męczące.
Jeśli ustawisz możliwe do zrealizowania cele i zajmiesz się każdym z powyższych kroków, będziesz już daleko przed krzywą, jeśli chodzi o strategię marketingową w mediach społecznościowych.
Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji do tworzenia skutecznych strategii, zapoznaj się z naszym zestawem narzędzi do marketingu w mediach społecznościowych z szablonami i zasobami. Powodzenia w 2022 roku!