8 niewykorzystanych składników atrakcyjnych treści, które czytelnicy kochają

books

Czy zastanawiasz się, dlaczego ludzie nie dbają o Twoje treści?

Kierujesz interesujące słowa kluczowe i udostępniasz swoje treści odpowiednim społecznościom, ale masz tylko kilkaset wyświetleń i kilka komentarzy, jeśli masz szczęście.

Jeśli jesteś w tej sytuacji, większość rzeczy robisz dobrze.

Ale przynajmniej jedna ważna rzecz Cię powstrzymuje. Najprawdopodobniej dlatego, że Twoje treści nie są wystarczająco dobre.

AUĆ. Wiem, że to piecze. Ale powodem, dla którego nie jest to do końca na poziomie, który musi być, nie jest to, że nie znasz swojej niszy lub nie możesz napisać dobrego posta na blogu. To dlatego, że Twoje treści nie są przekonujące. 

Jest duża różnica między zawartość oraz przekonującetreść.

Jest to coś, co nawet doświadczeni marketerzy nie wydają się w pełni zrozumieć, i mam dowód.

Nic dziwnego, że content marketing rośnie. Jest to trend, który spodziewam się utrzymać w najbliższej przyszłości. W porównaniu do ubiegłego roku 70% marketerów tworzy więcej treść.

Oczywiście marketerzy wiedzą, że treść może być potężna.

Jak to możliwe, że tylko mniejszość firm odnajduje sukces w content marketingu?

image14

Jak widać, 42% marketerów uważa, że Content marketing jest dość neutralny dla ich biznesu pod względem skuteczności. Daje przeciętne wyniki.

Kolejne 19% marketerów nie uważa tego za skuteczne dla swojej organizacji.

Dlaczego? Ponieważ nie wszystkie treści są sobie równe.

Nie możesz po prostu spoliczkować posta na blogu raz w tygodniu i oczekiwać, że tropy zaczną się pojawiać. Musisz na nie zasłużyć.

I robisz to tworząc atrakcyjne treści.

Gdy jednak zrozumiesz, jak go stworzyć, zaczniesz widzieć znacznie lepsze wyniki z marketingiem treści:

  • więcej ruchu
  • więcej akcji
  • więcej zaangażowania
  • lepsze współczynniki konwersji

Zanim zaczniemy, spójrzmy na to, co mam na myśli przez “atrakcyjne treści.”

Mówię o treściach, które:

  • rezonuje – ludzie czują, że piszesz dla nich. Dotyczą nie tylko co piszesz, ale także jak ty piszesz.
  • konwertuje – atrakcyjne treści angażują ludzi. Wciąga ich, więc zwracają uwagę i w końcu ufają temu, co piszesz. Prowadzi to do większej liczby subskrybentów, większej liczby potencjalnych klientów i większej sprzedaży.
  • sprawy – być może najważniejsze, atrakcyjne treści sprawia, że czytelnicy coś czują. Oni Opieka o treści, która jest tym, co napędza ich do działania. Nowoczesne treści nie mogą po prostu inform. Musi również rozpraszać, bawić i inspirować, i robić to w przyjemny sposób.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak sprawić, by Twoje treści były bardziej atrakcyjne, Czytaj dalej. W tym poście zamierzam rozbić Składniki 8 atrakcyjnych treści.

1. Ustaw scenę z nagłówkiem

Założę się, że napisałeś kilka postów, które mogą być uznane za atrakcyjne treści.

A jednak nadal nie osiągnęłaś imponujących rezultatów.

Jest bardzo duża szansa, że trochę zwolniłeś podczas tworzenia nagłówka.

Twój nagłówek to twoja pierwsza możliwa szansa na zdobycie lub utratę zainteresowania czytelnika. Istnieje duża presja na słowa 5-15, które opisują Twoje treści.

Średnio osiem na 10 osób przeczyta Twój nagłówek. Ale z tych ośmiu osób tylko dwie będą nadal czytać artykuł.

image05

Oznacza to, że jeśli masz średnią publiczność i średni nagłówek, zasadniczo stracisz 80% potencjalnych odbiorców, zanim jeszcze zaczniesz.

Jeśli więc masz atrakcyjną treść w treści artykułu, upewnij się, że masz również atrakcyjny tytuł.

Upworthy, jedna z najbardziej znanych stron clickbait, odkryła, że ruch zmienia się nawet o 500% w zależności od nagłówka.

Pomyśl o tym, jak to związki w czasie. Jeśli jesteś ekspertem w pisaniu nagłówków, Twój ruch będzie rósł wykładniczo szybciej niż ktoś inny, kto jest lepszy w produkcji treści.

Zacznij od nagłówka, a następnie przejdź dalej.

Zainteresowanie i ciekawość idą w parze: Jednym z podstawowych wymogów istotnych treści jest ciekawe dla czytelników.

Nie możesz uczyć się ani wchłaniać treści, chyba że najpierw jesteś zainteresowany.

Podczas gdy wiele wkłada się w tworzenie potężnego nagłówka, jest jedna prosta koncepcja, na której powinieneś skupić większość swojego wysiłku: Luka ciekawości.

Kiedy chcesz znaleźć odpowiedź na coś, co Cię interesuje, przestrzeń między tym, co wiesz, a tym, czego nie wiesz, nazywa się luką ciekawości.

Właściwie stosowany może mieć dramatyczny wpływ na wiele aspektów Twojej firmy. Joanna Wiebe wykorzystała lukę ciekawości do zwiększenia kliknięć na stronie cenowej o 927%.

Zasadniczo sprowadza się to do tworzenia zainteresowania i niepewności w umyśle czytelnika.

Twój nagłówek musi zostawić coś do odpowiedzi, ale jeśli luka jest za duży, czytelnicy nie zawracają sobie głowy klikaniem. Musisz znaleźć właściwą równowagę:

image10

Jak BuzzFeed tworzy lukę ciekawości: Buzzfeed to strona podobna do Upworthy. Cała jego działalność opiera się na kuratorowaniu treści stworzonych przez inne osoby, które nie zwróciły na siebie uwagi po pierwszym opublikowaniu, a następnie zastosowaniu zasady luki ciekawości do nagłówka.

Chociaż nie każdy jest fanem tych nagłówków, bardzo dobrze ilustrują one podstawową zasadę luki ciekawości.

W solidnej analizie MiniMaxir Max Woolf zbadał ponad 60 000 artykułów BuzzFeed.

Stwierdził, że 26% artykułów to posty na liście, np. “X things” lub “X ways”. Z czasem stają się coraz bardziej popularne, ponieważ działają:

image00

Spójrzmy na przykład nagłówka BuzzFeed, aby sprawdzić, w jaki sposób wykorzystano lukę ciekawości:

23 Zmagania Wszyscy Londyńczycy Zrozumieją

Jasne jest, kto uzna ten artykuł za najbardziej interesujący: Londyńczycy.

Jest to dla nich interesujące, ponieważ chcą zobaczyć, czy rozpoznają wszystkie walki. Chociaż prawdopodobnie mogli odgadnąć wiele z nich, ich ciekawość pobudziłaby ich do odkrycia, jaka jest reszta.

Zauważ, że słowo ” zmagania “zostało wybrane zamiast”rzeczy”. “Zmagania” są bardziej szczegółowe (aby upewnić się, że luka nie też duży), a jako bonus, to nawet klepie się w samo-deprecjacji charakter większości rezydentów Brytyjczyków.

Co innego jest rozpoznawanie nagłówka, który tworzy lukę ciekawości, a co innego tworzenie go.

Podzielmy to krok po kroku…

Krok # 1-Make your topic clear: Co najmniej kilka słów w nagłówku powinno być poświęconych wyjaśnieniu twojego tematu.

Oto ostatni nagłówek z Upworthy:

5 Usług Planned Parenthood, które nie są ani trochę kontrowersyjne

Tematem są wyraźnie zaplanowane usługi rodzicielskie.

Jeśli nie znasz organizacji, Planned Parenthood pomaga przygotować kobiety do ciąży, oferując różnorodne usługi.

Planned Parenthood przemawia do szerokiego grona odbiorców w Stanach Zjednoczonych, ponieważ prawie wszystkie kobiety są zaznajomione z usługą i zainteresowane nią w ten czy inny sposób.

Krok # 2-czego czytelnicy nie wiedzą? Gdy zdecydujesz się na ten temat, musisz dowiedzieć się, czego możesz nauczyć swoich czytelników.

W tym konkretnym przypadku Planned Parenthood jest dobrze znany ze świadczenia usług aborcyjnych. Oczywiście jest to kontrowersyjne w Stanach Zjednoczonych.

Chociaż ludzie są zainteresowani tematem Planned Parenthood, większość wie tylko o kontrowersjach związanych z aborcją. Autor wie jednak, że Planned Parenthood zapewnia również inne cenne, nie kontrowersyjne usługi, które pomagają przyszłym matkom.

Krok # 3-dać wskazówki do odpowiedzi, ale nie być zbyt szczegółowe: Teraz, gdy zdecydowałeś, co wiedzą twoi czytelnicy (temat) i czego nie wiedzą, stworzyłeś lukę.

Ale teraz, ta luka może być dowolnej wielkości. Im bardziej konkretny możesz uzyskać, nie zdradzając odpowiedzi, tym bardziej ciekawi będą twoi czytelnicy.

Łatwym sposobem na to jest po prostu wymień liczbę pozycji w poście. BuzzFeed polega na tym, aby szybko generować tego typu nagłówki.

W naszym przykładzie jest to ” 5 Usług.”Większość czytelników nagłówkowych byłaby w stanie wymienić tylko 2 lub 3 usługi, co oznacza, że luka jest możliwa do opanowania.

Wyobraź sobie jednak, że tytuł brzmi ” 50 usług.”Nagle przepaść jest ogromna, a ciekawość spada, ponieważ czytelnik nie znajduje się w pobliżu odpowiedzi.

Krok # 4-sprawiają, że nieodparty: Jeśli chcesz podkręcić czynnik ciekawości o kolejne wycięcie, po prostu implikuj, że twoi czytelnicy nie znają odpowiedzi.

Używaj słów takich jak:

  • unexpected
  • zaskakujące
  • sekret
  • poufne
  • niemożliwe
  • haniebny
  • nigdy nie zgadniesz
  • odd
  • ekscytujące

W naszym przykładzie większość czytelników może wymienić kontrowersyjne zabiegi, więc artykuł o nich nie byłby zbyt kuszący.

Ale w tym przypadku autorzy pisali o bez kontrowersji zabiegi, których ludzie zwykle nie kojarzą z organizacją.

Użycie tej krótkiej frazy ma taki sam efekt jak powiedzenie “nieoczekiwany” lub ” zaskakujący.”Teraz czytelnik nie może zakładać, że prawdopodobnie wie, o czym jest artykuł. Muszą zacząć czytać, jeśli chcą się dowiedzieć.

Niektórzy uważają, że użycie luki ciekawości jest tanią sztuczką. Informatyka może być.

Kiedy piszesz nagłówek z luką ciekawości, składasz obietnicę potencjalnym czytelnikom. Jeśli nie dostarczysz, naprawdę ucząc swoich czytelników tego, co obiecałeś (lepiej, aby usługi te nie były kontrowersyjne), poczują się oszukani.

To do ciebie należy składanie obietnic, które Twoje treści mogą dotrzymać. Ale tam pojawiają się wszystkie inne elementy atrakcyjnej treści.

2. Jeden wymiar jest nudny

Byłeś kiedyś na wykładzie, na którym profesor rozmawiał przez godzinę?

Gdyby ktoś mógł wykorzystać to senne uczucie, które nieuchronnie dostajesz na takich wykładach, zarobiłby fortunę produktem, który natychmiast uśpi ludzi.

Tego rodzaju wykład jest jednostronną rozmową – podobnie jak wiele postów na blogu, gdzie ktoś po prostu stwierdza fakty lub mówi o sobie.

To nudzi ludzi, bo nie ma nikogo, na kim większość ludzi dba bardziej niż o siebie.

Prawdopodobnie znasz kogoś, kto zawsze błądzi o swoim życiu, nigdy nie pozwalając ci się odezwać. Nudzą się szybki.

Nie spodobałoby ci się, gdybyś miał mały przycisk “x”, który mógłbyś kliknąć, aby opuścić jedną z tych jednostronnych rozmów?

W sieci masz właśnie to. Jeśli stracisz zainteresowanie tematem, ponieważ jesteś po prostu pouczany, możesz przejść do dowolnej z milionów innych stron internetowych.

Tak więc, na problem pod ręką. Przynajmniej na razie Twoje treści są wyłącznie skonsumowane. Jeśli nie organizujesz webinarów lub czatów w mediach społecznościowych, treści są tworzone przez Ciebie, a następnie czytane, oglądane lub słuchane przez czytelników.

Istnieją dwie główne strategie, które możesz zastosować, aby pogłębić zainteresowanie czytelników i zaangażowanie w Twoje treści:

  1. Keep it stimulating
  2. Spraw, aby był jak najbardziej interaktywny

Jak sprawić, by treść była bardziej stymulująca: Najlepsi profesorowie na uniwersytetach i uczelniach nie czytają po prostu arkusza lub PowerPointa przez godzinę podczas wykładu.

Zamiast tego zachowują uwagę uczniów, skacząc, aby uczniowie byli zmuszeni zwracać uwagę i pozostać zaangażowani (przynajmniej trochę).

Możemy zrobić dokładnie to samo z naszymi treściami.

Aby powstrzymać przeciąganie się naszego tekstu, możemy go rozdzielić za pomocą różnych “bogatych mediów” i formatowania.

Formatowanie jest najprostszym miejscem do rozpoczęcia. Pisz krótkie akapity i zdania, które są łatwe do strawienia. Użyj różnych rozmiarów czcionek, pogrubienia i kursywy, aby podkreślić ważne elementy artykułu dla skanerów.

Jak powiedziałem, formatowanie jest łatwe. Ale jeśli chodzi o bogate media, ludzie stają się leniwi.

Najbardziej podstawowym rodzajem bogatych mediów są obrazy. Powinieneś mieć co najmniej 1 obraz (lub inne bogate media) na każde 350 słów.

Istnieje wiele rodzajów obrazów, które są idealne dla treści internetowych:

  • wykresy
  • wykresy
  • zrzuty ekranu
  • obrazy niestandardowe (mini-infografiki)

Każdy z moich postów zaczyna się od jednego:

image03

Pomyśl o tym z punktu widzenia czytelników: jeśli otworzysz stronę i wszystko, co widzisz, to dużo tekstu, poczujesz się onieśmielony informacjami rzuconymi w ciebie.

Zdjęcie pozwala czytelnikom szybko zorientować się, o czym jest artykuł i przewinąć nieco w dół, co sprawia wrażenie postępu.

Oprócz zdjęć Możesz również korzystać z filmów:

image16

Filmy świetnie nadają się do łamania długich tekstów i mogą być najłatwiejszym sposobem na przeprowadzenie czytelników przez proces, o którym mówisz.

Jak sprawić, by treść była jak najbardziej interaktywna: Jak powiedziałem, większość aktualna treść strony jest jednostronną rozmową.

Jednak twój nie musi być. Może to być mniejszość treści interaktywnych.

Termin “treści interaktywne” obejmuje szeroki zakres treści:

  • wbudowane media społecznościowe
  • quizy
  • gry
  • ankiety

Oto prosty przykład, który każdy może włączyć-wbudowany tweet:

image08

Jak sama nazwa wskazuje, zawartość interaktywna opisuje wszelkie treści, z którymi czytelnik może się angażować, klikając, wpisując lub wykonując inny rodzaj działania.

Zmusza czytelnika do zwrócenia uwagi.

Minusem jest to, że istnieje wiele rodzajów interaktywnych treści i nie wszystkie są sobie równe. Niektóre quizy mogą być zabawne, podczas gdy inne są nudne.

Wracając do naszej analogii, interaktywne treści są jak Profesor zadający uczniom pytania. Jeśli jest to ważne pytanie, które może zachęcić do dyskusji, to dobrze. Ale jeśli profesor zadaje przyziemne pytania, lub pytania co minutę, szybko się nudzi.

Jeśli widzisz możliwość włączenia interaktywnych treści, którymi czytelnik może być zainteresowany, skorzystaj z niej. Tylko nie przesadzaj.

3. Immersion is a solid state-don ‘ t break it

Czasami czytam post na blogu, który wydaje się chaotyczny.

Łatwo powiedzieć, że zostało napisane w odrębnych sekcjach, które nie łączą się ze sobą dobrze.

Chociaż na początku może to wydawać się w porządku, przerywa to każdy moment, w którym czytelnik początkowo doświadczył czytania treści.

Jeśli skorzystałeś z mojej rady z przeszłości, przed rozpoczęciem pisania zarysuj swoje posty w sekcjach. Jest to świetne z punktu widzenia wydajności.

Jednak część, w której większość blogerów się leniwi, to edycja. Jednym z najważniejszych zadań redaktora jest upewnienie się, że wszystkie części artykułu płynnie przepływają między sobą. Wszystkie powinny logicznie łączyć się ze sobą.

Gdy już masz nagłówek, upewnij się, że treść to odzwierciedla.

Nagłówek oraz intro pomaga w ustaleniu przesłanki ” historii.”

image06

Intro musi wzbudzić tyle samo ciekawości, co nagłówek. Jest to druga najważniejsza sekcja strony (po nagłówku).

Powinien on ująć główny problem lub obietnicę w nagłówku i naturalnie doprowadzić do pierwszego podsekcji.

Częsty błąd – jeden nagłówek to za mało: W końcu wszyscy blogerzy dojrzewają i rozumieją, że powinni poświęcić znaczną ilość czasu i wysiłku na główny nagłówek.

To przyciąga ludzi i sprawia, że dają szansę reszcie treści.

Wielu nie zdaje sobie sprawy z tego, że podobną uwagę należy zwrócić na linie podrzędne.

Możesz również nie wiedzieć, że przeciętny czytelnik czyta tylko średnio 20-28% postu, nawet jeśli mu się to podoba. Innymi słowy, przeciętny czytelnik skąpi tylko za post, który poświęcasz na tworzenie godzin.

Zgadnij, czego szukają odpieniacze? Treści, które się wyróżniają.

Zobaczą Zdjęcia i inne bogate media, ale przede wszystkim zobaczą Twoje podtytuły.

Jeśli napiszesz zwykły nagłówek, nigdy nie przyciągniesz ich uwagi. Idealną sytuacją jest stworzenie mini luk ciekawości w każdej sekcji.

Zauważ, że nie zadzwoniłem po prostu do tej sekcji Napisz dobre intro i podtypy. Każdy odpieniacz powie ” duh ” i będzie przewijał dalej. Ale kiedy wysysasz czytelnika, zmuszasz go do przeczytania Twojego tekstu—to ma kilka dobrych punktów-w całości.

Oto kolejny przykład z poprzedniego postu:

image13

Wszystkie Twoje podtytuły powinny opowiadać historię i być odpowiednie do głównego tematu.

Jeśli możesz przyciągnąć uwagę odpieniaczy za pomocą jednej lub więcej linii podrzędnych, zaczną czytać tę sekcję z większą uwagą.

Jeśli ta sekcja jest szczególnie dobrze napisana, wrócą, aby zobaczyć, co przeoczyli.

Jedna dobra linia podrzędna może być różnicą między zaangażowanym czytelnikiem a tym, który szybko przegląda Twoje treści i odchodzi.

4. To nie artykuł, to historia

To ważne, żebyś zrozumiał to rozróżnienie.

Możesz nazwać swoje treści artykułem, wpisem na blogu lub czymkolwiek chcesz. Ale sposób pisania treści określi, czy jest ona atrakcyjna, czy nie.

Kiedy większość ludzi myśli o “artykule”, myślą o artykule w gazecie—obiektywnym spojrzeniu na konkretny temat, który po prostu stwierdza fakty.

Nie o to chodzi w treści bloga.

Jestem stronniczy, kiedy piszę, i muszę być. Nie można pisać atrakcyjnych treści bez dbania o temat lub nie mając opinii na jego temat.

Jak myślisz, dlaczego jest tak wiele blogów o zdrowiu i żywieniu?

Gdybym po prostu chciał wiedzieć, jak być zdrowym, nie mógłbym po prostu przeczytać New England Journal of Medicine?

Oczywiście, że mogę.. Ale dla większości ludzi—jak dla mnie-byłoby to nuda.

Chcą przeczytać historię, która sprawia, że fakty są istotne dla ich życia.

Zawsze pamiętaj, że opowiadasz czytelnikowi jakąś historię. Nie mam na myśli powieści fabularnej, ale ilustrujesz, jak to, o czym piszesz, pasuje do życia czytelnika, czyniąc czytelnika “bohaterem” tej historii.

Jedną z rzeczy, które robią prawie wszystkie świetne blogi, jest angażowanie czytelników za pomocą słów takich jak “ty”, “twój”, “nasz”, “ja” itp.

Twoje intro powinno powiedzieć czytelnikowi, jak skorzystają:

image11

I to nie tylko intro. Powinieneś pisać cały post jako historię czytelnika.

5. Jeśli nie wykonasz kopii zapasowej, Twój czytnik kliknie przycisk “Wstecz”

Jedną z rzeczy, których najbardziej nienawidzę w typowych postach napisanych na sukcesie, jest to, że są wszystko puch, bez substancji.

Jak tylko widzę, że pisarz zgłasza roszczenie bez poparcia go wiarygodnym źródłem, tracę zainteresowanie.

Nie jestem wyjątkowy—większość ludzi jest taka. Jeśli twoja publiczność jest szczególnie niewykształcona, możesz uciec bez powoływania się na źródła, ale jest to dość rzadkie.

Jak widać w moich postach na blogu lub postach gości, staram się tworzyć kopie zapasowe każdego roszczenia i opinii za pomocą solidnych statystyk lub źródeł. Jest to jeden z kluczowych czynników przy pisaniu postu opartego na danych.

image04

To jest Nr serii dodatkowej pracy. Na początku może to zająć dodatkową godzinę lub dwie za post aby zbadać wszystko, czego potrzebujesz. Ale z czasem będziesz szybszy.

Nie zawsze tworzyłem kopie zapasowe z testami i danymi. Ale kiedy zacząłem, zobaczyłem ogromny różnica.

Nagle czytelnicy spędzali ponad 30 minut na czytaniu moich postów.

image09

Poprawiły się moje Wskaźniki na stronie, podobnie jak mój ruch.

Zyskaj nawyk znajdowania odpowiednich statystyk i badań podczas składania wniosku lub dostarczania własnych danych.

6. Cała zawartość tego potrzebuje-czekaj na to…

Według piramidy Freytaga istnieje 5 części historii:

image01

Punktem kulminacyjnym fabuły jest “climax”, w którym rozgrywa się główna akcja.

Pamiętasz naszą lukę ciekawości stworzoną w nagłówku? Punkt kulminacyjny jest punktem tuż przed jego rozwiązaniem.

Napięcie jest nie do zniesienia dla czytelnika i będą czytać prawie bez względu na wszystko. Dom się pali? “Może poczekać, aż skończę czytać ten post.”

Wkrótce po kulminacji następuje wielkie ” reveal.”Tutaj rozładowujesz to napięcie, dostarczając dokładnie to, co obiecałeś.

Ważne jest, aby dostarczyć, lub czytelnik będzie rozczarowany. Jest to główny powód, dla którego wielu czytelników nie lubi stron takich jak BuzzFeed i Upworthy. Robią niesamowite roszczenia w nagłówkach gazet, ale rzadko je popierają.

image12

Twoje treści nie są typową historią w powieści.

Jednak nadal potrzebujesz kulminacji i ujawnienia.

W jednej z (prawdopodobnych) końcowych sekcji musisz pokazać swoim czytelnikom coś nowego i ekscytującego. Szukają ostatecznego rozwiązania swojego problemu opisanego w twoim artykule, a Ty need dostarczyć.

To może wyglądać tak wiele różne rzeczy, więc nie myśl, że istnieje dobra lub zła odpowiedź.

Niektórzy blogerzy, na przykład Seth Godin, piszą posty, które mają tylko punkt kulminacyjny i ujawniają. Seth pisze niesamowicie krótkie, ale wnikliwe posty:

image02

To zupełnie inne podejście niż moje, ale działa bardzo dobrze dla niego.

W każdym artykule dodaje unikalny lub nowy wgląd w ważną koncepcję. Jest mistrzem umieszczania złożonych tematów w prostych, zrozumiałych terminach, które faktycznie mają wpływ na życie jego czytelników.

Moje posty, z drugiej strony, są tysiące słów długie. Moim celem jest tworzenie ostatecznych postów na temat tego, o czym piszę.

Tak., będzie duplikat informacji dla moich bardziej doświadczonych i zaawansowanych czytelników. Jednak bez względu na to, jak zaawansowani są, zawsze nauczą się jednej lub dwóch ważnych rzeczy (minimum), które pomogą im być lepszymi marketerami.

Podjąłem takie podejście, aby pomóc jak najszerszej publiczności i myślę, że do tej pory działało dobrze.

7. Co mam teraz zrobić?

Każdy miał takie zajęcia w szkole.

Nauczyciel wyjaśnia nowy, stosunkowo złożony temat, a następnie daje ci na koniec naładowane pytanie.

Cue puste spojrzenie na papier.

Trudno przejść od słuchania przez dłuższy czas do podejmowania jakichkolwiek działań. Jesteś w mentalności absorbującej informacje, a nie zastosowanie to.

Stosowanie przez czytelników tego, o czym piszesz, jest dobre z trzech powodów:

    1. Wyciągają z tego więcej – Jeśli czytelnicy nie zastosują tego, o czym ich uczysz, nie zrozumieją tego w pełni. W konsekwencji nie wyciągną z tego tak wiele.
    2. To bardziej satysfakcjonujące – Zgaduję (mam nadzieję), że tworzysz treści przede wszystkim dlatego, że chcesz pomóc swoim czytelnikom. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż oglądanie czytelnika, który wprowadza twoje rady w czyn i odnosi sukces.
    3. Zapamiętają to. – Jeśli ktoś podejmie działanie i uzyska z tego dobry wynik, będzie pamiętał, skąd pochodzi oryginalna Rada. Doprowadzi to do większej liczby subskrybentów, większego zaangażowania i większej liczby długoterminowych fanów.

W jaki sposób przekłada się to na atrakcyjne treści?

Atrakcyjne treści muszą być tak skuteczne, jak to możliwe.

Ilekroć piszę o taktyce w artykule, staram się rozbić ją krok po kroku dla moich czytelników. Na przykład:

image07

Staram się, aby moi czytelnicy mogli dokładnie zobaczyć co oraz dlaczego Robię coś. W ten sposób nie tylko otrzymują przykład, ale także rozumieją, jak zastosować go do swojej sytuacji.

Atrakcyjne treści powinny nie tylko inspirować do działania, ale także pokazywać czytelnikom, jak je przyjmować.

8. Do czego zmierzasz?

Ostatnią częścią atrakcyjnej treści jest zwięzłe określenie jej wartości.

Wszystkie dobre treści mają jakiś sens (często więcej niż jeden).

Po przeczytaniu artykułu czytelnik prawdopodobnie przyjął wiele informacji (w zależności od długości i szczegółów).

Jeśli wykonałeś swoją pracę dobrze, przeczytali większość słów, a nawet zrozumieli, jak korzystać z większości twoich porad, ponieważ podałeś jasne przykłady.

Te przykłady są naprawdę przykładami wprowadzającymi. Wyobraź sobie, że właśnie nauczyłeś się podstawowych umiejętności dodawania i odejmowania i ktoś zapytał cię, czym jest 2+2. Rozumiesz, jak to działa na poziomie podstawowym.

Ale potem dochodzisz do bardziej skomplikowanych pytań, które wymagają połączenia wszystkiego, czego się nauczyłeś. Tu się robi tricky.

Ostatnią częścią atrakcyjnej treści jest złożenie elementów razem. Przypomnij główny punkt artykułu, problemy, które rozwiązałeś, i sposoby, w jakie czytelnicy mogą zastosować to, czego się nauczyli w swoim życiu.

Kończę każdy post sekcją “wnioski”, ale możesz to nazywać jak chcesz:

image15

Ważne jest to, że jest zwięzły i zawiera wartościowy przekaz.

Naprawdę Powiększ najważniejszą rzecz, którą chcesz, aby czytelnicy zrobili po przeczytaniu Twojego artykułu. W powyższym przykładzie proszę moich czytelników o wybranie jednego lub dwóch aspektów technicznego SEO, aby dowiedzieć się więcej.

Wniosek

Atrakcyjne treści nie są tajemnicą. Musisz tylko znać jego składniki.

Włącz niektóre-najlepiej wszystkie-te komponenty do swoich treści i myślę, że będziesz mile zaskoczony, widząc, jak jakość Twoich treści i zaangażowanie czytelników rośnie z czasem.

Jeśli kiedykolwiek nie masz pewności, jak atrakcyjna jest Twoja treść, przeczytaj ją z punktu widzenia przeciętnego czytelnika. Zadaj sobie pytanie, jak naprawdę jest to interesujące i czy inspiruje cię do podjęcia działań (niezależnie od tego, jakie działania chcesz podjąć, aby Twoi czytelnicy).

Total
0
Shares
Related Posts