Jak kierować reklamy do klientów mobilnych za pomocą powiadomień Push

Nie jest tajemnicą, że nasz świat jest trendy w kierunku mobilnym.

Jako marketer musisz rozpoznać tę koncepcję i odpowiednio się dostosować. Twoi klienci używają swoich urządzeń mobilnych do konsumowania, więc właśnie tam musisz ich kierować.

Ci z Was, którzy opracowano aplikację mobilną już zmierzają we właściwym kierunku.

W rzeczywistości bez aplikacji jako platformy nie będziesz mógł używać powiadomień push jako taktyki marketingowej. Ale nawet jeśli nie masz aplikacji mobilnej, powinieneś kontynuować czytanie tego posta.

Chociaż możesz nie być w stanie wdrożyć tej strategii w tej chwili, będziesz mógł to zrobić po uruchomieniu aplikacji.

Zacznijmy od podstaw. Co to jest powiadomienie push?

Jestem pewien, że widziałeś powiadomienia push wcześniej, prawdopodobnie na własnych urządzeniach mobilnych, nawet jeśli nie wiedziałeś, jak się nazywają. Jest to wiadomość wyświetlana na ekranie, podobna do wiadomości tekstowej, ale pochodzi z aplikacji.

Jest to świetna okazja, aby udostępniać informacje, dostarczać aktualizacje i pozostawać w kontakcie z użytkownikami, którzy pobrali aplikację na swoje urządzenia.

Ale z wielką mocą przychodzi wielka odpowiedzialność. Przeciążenie klienta tymi wiadomościami może spowodować obalenie, co wyjaśnię bardziej szczegółowo w dalszej części.

Użyj ograniczonej liczby słów

Ważne jest, abyś jasno zrozumiał różnicę między tekstami a powiadomieniami push. Mimo, że są podobne i wyglądają tak samo na ekranie, różnią się nieco.

Na przykład, gdy ktoś wyśle Ci wiadomość tekstową, na ekranie głównym pojawią się pierwsze wiersze tekstu. Po otwarciu wiadomości zobaczysz pełny tekst.

Ale tak nie jest w przypadku powiadomień push.

Gdy użytkownik otworzy powiadomienie push, przeniesie je do aplikacji, ale wiadomość zniknie. Jeśli powiadomienie push jest zbyt długie, jego część może zostać odcięta, a użytkownik nie będzie wiedział, co do niego mówisz.

Aby temu zapobiec, najlepiej użyć jak najmniej słów podczas tworzenia wiadomości. Dlatego krótsze powiadomienia push są bardziej skuteczne.

image2 10

Jak widać, mniej słów prowadzi do wyższych współczynników kliknięć.

Chociaż nie będziesz miał tyle swobody w liczeniu słów, co w przypadku wiadomości tekstowej, powiadomienia push są nadal bardzo skuteczne.

Wiadomości SMS od firm mogą być postrzegane jako spam. Ale dzięki powiadomieniom push Użytkownicy wiedzą, skąd pochodzi, ponieważ aplikacja jest zainstalowana na ich urządzeniach.

Ponadto użytkownicy mogą otrzymywać powiadomienia push za darmo. Ale być może będą musieli zapłacić za przychodzące wiadomości SMS, w zależności od ich planów.

Niechciane wiadomości SMS są również nielegalne, więc ogólnie rzecz biorąc, najlepiej trzymać się powiadomień push i zachować niską liczbę słów, aby zapewnić, że cała wiadomość zostanie wyświetlona na ekranie.

Wysyłaj spersonalizowane treści

Teraz, gdy wiesz, jak długo należy wykonywać powiadomienia push, nadszedł czas, aby porozmawiać o treści i uzasadnieniu ich wysyłania.

Jeśli chcesz się tylko przywitać i przypomnieć swoim klientom, kim jesteś, powiadomienia push nie są najlepszym rozwiązaniem.

To irytujące i skończy się ranią, zamiast pomagać, ale wkrótce porozmawiamy o tym głębiej.

Jakiego rodzaju treści należy wysłać? Spersonalizowane wiadomości.

image1 10

Jak widać z tych liczb, najlepiej trzymać się treści, które są odpowiednie i spersonalizowane dla użytkownika.

Oto kilka pomysłów, które pomogą Ci Segmentuj swoich odbiorców dzięki temu możesz dostarczać treści dostosowane do każdego użytkownika:

  • płeć
  • lokalizacja
  • wiek
  • zainteresowania
  • Historia przeglądania
  • historia zakupów

Masz wiele opcji do wyboru.

Na przykład, załóżmy, że Twoja firma będzie uczestniczyć w wydarzeniu branżowym w południowej Florydzie. Nie ma sensu wysyłać tego powiadomienia do wszystkich, którzy mają Twoją aplikację.

Realistycznie, ludzie nie będą podróżować po coś takiego. Szkoda, że wysyłasz im coś nieistotnego.

Ale możesz wysłać to powiadomienie do użytkowników aplikacji, którzy mieszkają na Florydzie, zwłaszcza jeśli oferujesz im zachętę do wzięcia udziału w wydarzeniu.

Tego typu powiadomienia push są osobiste i dodają wartości odbiorcy.

Nie denerwuj się.

Jak już mówiłem kilka razy, musisz ostrożnie postępować ze strategią powiadomień push.

Wysyłanie zbyt wielu powiadomień push lub nieistotnych wiadomości spowoduje obalenie. Dzieje się tak dlatego, że użytkownicy mają możliwość rezygnacji i rezygnacji z Twoich wiadomości.

Zgadza się. Jeśli denerwujesz użytkownika, po prostu wyciszą Twoje powiadomienia. Ludzie mają już z góry określone uczucia dotyczące tych wiadomości. W rzeczywistości, 52% użytkowników aplikacji powiedzmy, że powiadomienia push to irytująca rozrywka.

Po wyciszeniu będzie prawie niemożliwe, aby użytkownik ponownie włączył powiadomienia.

Nie będziesz miał możliwości skontaktowania się z nimi, chyba że wyślesz im wiadomość e-mail. Ale wysyłanie wiadomości e-mail z prośbą o włączenie powiadomień push nie jest najlepszym wyglądem dla Twojej marki.

Lepiej będzie, jeśli spróbujesz temu zapobiec, ograniczając liczbę powiadomienia push wysyłane co tydzień.

image5 10

Jak widać, wysyłanie nawet więcej niż dwóch powiadomień push w ciągu tygodnia może spowodować, że do 37% użytkowników wyłączy te wiadomości.

Wysyłanie zbyt wielu powiadomień push może skutkować jeszcze gorszym wynikiem niż wyciszenie przez użytkownika. Ponad 30% użytkowników całkowicie przestanie korzystać z aplikacji, Jeśli otrzyma od sześciu do dziesięciu powiadomień w ciągu jednego tygodnia.

Z reguły zachowaj powiadomienia push maksymalnie do jednego na tydzień. Wysyłaj tylko treści, które dodają wartość użytkownikowi, takie jak zniżka lub ważna aktualizacja.

Promuj sprzedaż flash

Sprzedaż Flash to świetna okazja do skorzystania z powiadomień push.

Tego typu promocje wywołują strach przed utratą, lepiej znany jako FOMO. Użytkownik pomyśli, że jeśli nie kupi czegoś szybko, przegapi wiele.

Rozważ to. Użytkownik aplikacji jest już zainteresowany Twoją marką. Dlatego w pierwszej kolejności pobrali aplikację.

Pewnie kupili coś od Ciebie w przeszłości. Flash sprzedaż może być wystarczającym powodem dla użytkownika, aby kupić coś, co było w ich umyśle.

Sprzedaż Flash może trwać od kilku godzin do 24 godzin.

Tylko upewnij się, że wyślesz go w odpowiednim czasie. Nie Wysyłaj powiadomienia we wtorek, jeśli flash sale odbędzie się dopiero w piątek.

Pamiętaj, że próbujesz ograniczyć liczbę wysyłanych cotygodniowych powiadomień push.

Poza tym, nie wysyłaj go o 3: 00 rano, kiedy ludzie śpią. To może brzmieć jak zdrowy rozsądek, ale zdziwiłbyś się, jak często widzę takie błędy.

Jeśli sprzedaż flash trwa od 13: 00 do 16: 00, Wyślij powiadomienie o 13: 00. Jeśli wyślesz go zbyt wcześnie, ludzie nie będą mogli jeszcze skorzystać z oferty, jeśli klikną powiadomienie.

Musiałbyś polegać na tym, że wrócą później, aby kupić, o czym łatwo by zapomnieli.

Wysyłaj aktualne aktualizacje

Użyj powiadomień push do zwiększ jakość obsługi klienta. Jeśli twoi klienci czekają na aktualizację czegoś, powiadom ich o tym za pomocą powiadomienia push. Oto świetny przykład tej koncepcji zastosowanej przez Uber:

image6 10

Aplikacja powiadamia użytkowników, gdy ich samochody przyjeżdżają.

Użytkownicy nie muszą utrzymywać aplikacji otwartej i śledzić lokalizację swoich kierowców. Nie będą również musieli stać na zewnątrz czekając w zimnie, deszczu lub upale.

Mimo że ten rodzaj wiadomości nie oferuje zniżki, nadal zapewnia użytkownikom wartość, która poprawia ich wrażenia.

Ta taktyka nie ogranicza się do aplikacji do udostępniania jazdy. Może być używany do każdej usługi dostawy.

Na przykład” your food is here ” to kolejna wiadomość, którą użytkownik aplikacji chciałby otrzymać.

Nie będą musieli stać na zewnątrz czekając na dostawcę. Eliminuje to również potrzebę wykonywania połączeń przez kierowców, co jest również bezpieczniejszym i bardziej wydajnym procesem dla Twojej firmy.

Ten rodzaj obsługi klienta ma długą drogę. Klient będzie bardziej skłonny do korzystania z aplikacji i wydawać więcej pieniędzy w przyszłości, aby mogli nadal korzystać z tego rodzaju doskonałej usługi, która poprawia ich życie.

Poznaj różnicę między Apple a Androidem

Nie wszystkie powiadomienia push są tworzone jednakowo.

Jeśli masz aplikację mobilną dostępną zarówno w Apple App Store, jak i Google Play Store, musisz wiedzieć, jak te powiadomienia będą wyglądać na ekranie użytkownika.

Spójrz na to. Spójrz na różnicę między użytkownicy iOS i Android pod względem klikalności:

image3 10

To powiedziawszy, użytkownicy iOS otwierają swoje powiadomienia push siedem razy szybciej niż użytkownicy z urządzeniem z systemem Android.

Dlaczego tak się dzieje? Ma to związek z różnicami w oprogramowaniu na każdym urządzeniu.

Gdy użytkownik Apple odblokuje telefon, powiadomienie push zniknie z ekranu. Ale użytkownicy Androida muszą ręcznie wyczyścić swoje powiadomienia.

Jeśli nie wyczyszczą powiadomienia ręcznie, będą musieli go otworzyć, aby zostać usuniętym z ekranu powiadomienia. Dlatego użytkownicy Androida mają wyższe otwarte stawki, ale użytkownicy Apple szybciej otwierają powiadomienia.

Istnieją również niewielkie różnice między sposobem, w jaki powiadomienia wyglądają na tej samej platformie, ale z różnych urządzeń i wersji oprogramowania.

Musisz wziąć to wszystko pod uwagę, gdy śledzisz pewne metryki.

Tylko dlatego, że kliknięcia użytkowników Apple mogą być niższe, nie oznacza to, że ci ludzie nie są zainteresowani Twoją marką. Nie rób czegoś drastycznego, jak porzucenie taktyki marketingowej skierowanej do tych użytkowników.

Wykorzystaj technologię geofencing

Geofencing odnosi się do personalizacji.

Aplikacja korzysta z usług opartych na lokalizacji do kierowania użytkowników.

Oto jak to działa. Załóżmy, że masz sieć fizycznych lokalizacji sklepów. Jeśli użytkownik pobrał aplikację na swoje urządzenie, może otrzymać powiadomienie o sprzedaży, gdy przejdzie przez kilka przecznic od Twojego sklepu.

Zobacz ten przykład z Witaminowy Świat więc możesz zobaczyć, o czym mówię:

image4 10

Gdy użytkownik aplikacji wejdzie do dowolnego z tych geofended areas, otrzyma powiadomienie push o zniżce na swoim telefonie.

Dzięki temu powiadomienia push są aktualne i aktualne. Działa świetnie, jeśli masz aplikację mobilną dla swojej firmy restauracyjnej.

Jeśli użytkownik aplikacji przejdzie obok w porze lunchu, wyślij mu powiadomienie push z promocją na lunch.

Nawet jeśli nie masz fizycznych lokalizacji, nadal możesz korzystać z technologii geofencing, aby ulepszyć powiadomienia push. Załóżmy na przykład, że Twoja marka mobile commerce sprzedaje sprzęt do sportów wodnych, taki jak deski surfingowe, deski do paddleboardów i pianki.

Jeśli ktoś z Twoją aplikacją wejdzie na ogrodzony teren przy plaży, możesz wysłać mu powiadomienie.

Ale nie byłoby sensu wysyłać tego typu promo do kogoś, kto jest na pustyni lub w górach. Ma to sens?

Geofencing zachęca Twoich klientów do wydawania większych pieniędzy. Gdy otrzymają powiadomienie, pozwól im wydawać pieniądze od razu z poziomu aplikacji.

Niezależnie od tego, czy chodzi o produkt, usługę czy subskrypcję, chcesz mieć pewność, że powiadomienia push są skuteczne.

Pamiętaj, o czym rozmawialiśmy wcześniej. Chociaż geofencing to świetna strategia marketingowa, nie chcesz przesadzić z nią. Nadal możesz denerwować użytkowników i wyciszać się, jeśli wysyłasz zbyt wiele powiadomień push.

Wniosek

Powiadomienia Push to świetny sposób na poprawę sprzedaży dzięki aplikacji mobilnej. Ale są pewne rzeczy, o których musisz pamiętać, zanim je wyślesz.

Ogranicz liczbę słów na powiadomienie. Nie wysyłaj powiadomień push zbyt często.

Treść tych wiadomości musi być aktualna, odpowiednia i spersonalizowana. Dodaj wartość do odbiorcy, oferując promocje lub wyprzedaże flash. Użyj technologii geofencing, aby skierować użytkowników aplikacji na określony obszar.

Poznaj różnice w zachowaniu użytkowników systemów iOS i Android w odpowiedzi na powiadomienia push.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, będziesz w stanie poprawić swoją strategię marketingu mobilnego i zwiększyć sprzedaż.

Jakie rodzaje powiadomień push wysyłasz do swoich klientów mobilnych?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts