Odkąd Ray Tomlinson wysłał ten pierwszy e-mail w 1971 roku, był on podstawą wszystkich Technologii Społecznych.
40 lat później i nadal jest najpotężniejszym (cyfrowym) narzędziem komunikacji na ziemi.
Mój odludny kumpel Ben Settle wskakuje dziś do programu, aby porozmawiać o marketingu e-mailowym.
Podczas gdy siedmiostopniowy” efekt kuli śnieżnej”, który przedstawia, może być zastosowany do prawie każdego aspektu dochodowego content marketingu, przywracamy to wszystko lojalnym, zawsze chętnym, niepokonanym i niepowstrzymanym … e-mail.
Ben wyjaśnia też, dlaczego uważa, że Facebook kradnie … , you-know-whats mężczyzn wszędzie …
W tym odcinku Ben Settle i ja dyskutujemy:
- Depresja dana Kennedy ‘ ego-dowód na sekret przetrwania
- Najszybszy sposób na stworzenie responsywnej listy e-mail
- Dlaczego pisanie maili jest jak kompozycja jazzowa
- W jaki sposób anulowanie subskrypcji e-mail tworzy listę
- Dlaczego “celowe” sieci społecznościowe mogą uratować twoją firmę
- Dziwny e-mail marketing, ustal styl
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
[transkrypcja]
Proszę zauważyć, że ten transkrypt został lekko edytowany dla jasności i gramatyki.
________________
Robert Bruce: Znalazłeś się w kolejnym odcinku Internet Marketing for Smart People radio. Nazywam się Robert Bruce i jestem na rogu z ekspertem e-mail marketingu Ben Settle z bensettle.com.
Ben jest co najmniej interesującą i bardzo udaną postacią w tym biznesie. Jeśli jesteś już subskrybentem jego listy e-mailowej na bensettle.com wiesz, że publikuje e-maile w każdy dzień tygodnia. Pisze czasem śmieszne, czasem dziwne, czasem nawet obraźliwe, ale zawsze przydatne wskazówki dotyczące marketingu, sprzedaży i prowadzenia biznesu.
Ben, jak się dziś czujesz?
Ben Settle: Czuję się dobrze, a Ty?
Robert: Naprawdę dobrze. Próbowaliśmy tego już raz i spróbujemy jeszcze raz. Chcę poświęcić chwilę i powiedzieć, że ten program jest sponsorowany przez Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi, który jest premierowym kursem marketingu online, który jest dostarczany prosto na Twoją skrzynkę e-mail.
Kurs IMFSP obejmuje wszystkie główne aspekty marketingu Twojej firmy, w tym e-mail marketing, marketing w mediach społecznościowych, SEO copywriting , networking i wiele innych. Możesz myśleć o tym jako o najlepszym, jaki Copyblogger ma do zaoferowania, zapakowanym w przejrzysty, bezpośredni i systematyczny format.
Istnieje 20 lekcji, które przeprowadzą Cię krok po kroku przez podstawy dobrego, skutecznego i etycznego marketingu online, a także zdarza się całkowicie za darmo. Aby się zapisać wystarczy udać się do imfsp.com, Wrzuć swój adres e-mail do małego pudełka, które tam zobaczysz, a my zajmiemy się resztą. To imfsp.com.
Dobra Ben, czy jesteś gotowy, aby przekazać naszym dobrym słuchaczom siedem sposobów, w jakie mogą stworzyć efekt śnieżnej kuli e-mail marketingu ?
Ben: Oczywiście.
Robert: Dobra, zaczynamy. Po pierwsze, pisałeś w przeszłości, myślę, że to było w jednym z Twoich e-maili, właściwie, to był sekret na depresję dana Kennedy ‘ ego. Co to za sekret i jak wykorzystałeś go w swojej pracy?
Depresja dana Kennedy ‘ ego-dowód na sekret przetrwania
Ben: To bardzo aktualne pytanie. Każdy, kto śledził wiadomości w zeszłym roku, i prawdopodobnie stanie się bardziej aktualne w najbliższych miesiącach, kto wie. Ale tak, w 2002 roku, kiedy po raz pierwszy zaangażowałem się w tę szaloną grę marketingową, pierwszą rzeczą, którą kupiłem, było coś od Dana Kennedy ‘ ego, a stamtąd dostałem się do jego biuletynu, jego drukowanego biuletynu.
Napisał bardzo, bardzo interesujący artykuł o tym, że na tym świecie nie ma bezpieczeństwa. Odnosił to do 11 września i tego typu rzeczy, jak ludzie myśleli, że są bezpieczni i wszystko jest w porządku jednego dnia, a następnego myśleli: “Whoa.”Dno odpadło, paradygmat każdego zmienił się z dnia na dzień i wszystko zmieniło się w mgnieniu oka.
I stało się to podczas II wojny światowej, prawdopodobnie wtedy, gdy Hawaje zostały zaatakowane, a zdarza się to innym krajom, gdy zostają zaatakowane niespodziewanie i nie spodziewają się tego. Więc wiązał to z tym.
W tym czasie przechodziliśmy przez kolejną recesję; ludzie chcą pamiętać, że tak daleko. Wtedy też przechodziliśmy przez złą recesję, więc mówił o tym, czy chcesz mieć bezpieczeństwo-cóż, naprawdę go nie ma. Ale jeśli jesteś w biznesie, jedynym zabezpieczeniem, które masz lub jedynym pozorem bezpieczeństwa, które masz, jest zdolność do produkcji.
Nikt ci tego nie odbierze. I to był jego pomysł, że jakąkolwiek zdolność do produkcji, na której chcesz się skupić i sprzedać, w moim przypadku jest to e-mail, niektórzy blogują, niektórzy generują ruch, cokolwiek to jest, że powinieneś spędzić dużo czasu i po prostu mieć obsesję na punkcie doskonalenia tej zdolności i doskonalenia jej i bycia w niej tak dobrym, Jak to tylko możliwe, abyś nie był tak dotknięty złymi gospodarkami i zaskakiwał takimi rzeczami, jak inni ludzie.
Robert: Tak więc, żeby to trochę otworzyć, jeśli chodzi o produkcję, zdolność do produkcji, która przenosi Cię przez fale historii i linie gazowe … Nie wiem, pamiętacie te linie gazowe? Siedząc w samochodzie czekając godzinami?
Ben: Byłem bardzo młody, właściwie tego nie pamiętam, ale żyłem.
Robert: Pamiętam, jak byłem wkurzony i zastanawiałem się, kiedy do cholery możemy się stąd wydostać, ale w każdym razie, nie będziemy w to wchodzić. Ale zdolność do produkcji w tych czasach; te wzloty i upadki, jak opieranie się na własnej zdolności do robienia rzeczy codziennie, co tydzień i co miesiąc, zamiast polegać na jakiejś ekonomii, niektórych wzrostach i upadkach gospodarki lub nawet poleganiu na kimś innym, w wielu przypadkach, prawda?
Ben: Tak, i w rzeczywistości można nawet wziąć to do tego stopnia, że posiadanie tylko jednej zdolności do produkcji może nie być w rzeczywistości mądrą rzeczą, ponieważ-i to jest kolejna sprawa dana Kennedy ‘ ego, myślę, że powinienem dać mu kredyt tam, gdzie należy się kredyt – on zawsze mówi o tym, jak jeden jest najbardziej niebezpieczną liczbą w biznesie.
I poleganie na jednym dostawcy, jednym produkcie, jednym źródle ruchu, jednym wszystkim. Jeśli ta jedna rzecz zostanie zabrana, masz przerąbane. Zdarzało się to ludziom, którzy polegali na faksowaniu. To był bardzo, bardzo ekonomiczny sposób na rynek. Pewnego dnia został po prostu zabrany, tak po prostu, i wielu z tych ludzi było zamieszanie; co oni mają zamiar zrobić dalej?
Wiesz, wielu z nas jest online i nie zdajemy sobie sprawy, że posiadanie firmy online jest bardzo, bardzo ryzykowne. I jestem tak samo winny jak każdy i myślę o tym cały czas. Co jeśli internet padnie? Co jeśli sieć energetyczna padnie na pięć lub sześć miesięcy? Co zamierzasz zrobić? Wiem, że nie ma to związku z e-mailami, ale warto o tym pomyśleć.
Posty gości są szybką ścieżką do budowania listy e-mailowej
Robert: Po drugie, jest to coś, o czym ludzie Copyblogger będą wiedzieć sporo, jeśli są już od jakiegoś czasu i będą mieli pewne doświadczenie. Przejdźmy przez to bardzo szybko. Ale jakie jest twoje doświadczenie z publikowaniem gości i otwieraniem możliwości na stronach, które mogą dać ci coś, dając im coś cennego?
Ben: Miałem z tym bardzo dobre doświadczenie. Podam wam przykład, do którego każdy może się odnieść. Kiedy robiłem posty gościnne dla Copybloggera, ludzie czytający te posty, zanim przeczytali te posty, prawdopodobnie nie mieli pojęcia, kim jestem; prawdopodobnie nie poświęciliby nawet pięciu minut swojego czasu, aby nawet marnować czas na przeczytanie go, ponieważ wszyscy są zajęci i musisz rozróżniać to, co czytasz, a czego nie czytasz w dzisiejszych czasach.
Ale publikując gości na stronie, można pożyczyć całą wiarygodność i sposób, w jaki ludzie myślą o tym, kto jest właścicielem tej strony. Możesz to wykorzystać i prawie pożyczyć, przynajmniej tymczasowo, żeby przynajmniej dostać przesłuchanie. A jeśli dobrze wykonać wiele z tych osób będzie chciał usłyszeć więcej o Tobie i co masz do zaoferowania. Dla mnie jest to jeden z najlepszych sposobów na zbudowanie listy.
Wywiady i podcasty prowadzą do wysokiej jakości ruchu
Robert: Tak, umieszczę kilka dobrych linków w notatkach do tego wpisu gościa numer dwa, w które ludzie mogą wejść i zagłębić się głębiej. To dość proste, ale chciałem go tam, ponieważ miałeś z nim duże doświadczenie.
Numer trzy jest spokrewniony, ale jest inny w sensie relacji. Możliwość dotarcia do czyjegoś umysłu, serca i domu w inny sposób, a to jest poruszanie się w podcastach i wywiadach, zarówno online, offline, jak i dużych mediach, małych mediach, lokalnych mediach. Ostatnio dużo tego robiłeś i widziałem, że nawet założyłeś stronę na swojej stronie, która podkreśla wiele z tych wywiadów.
Ben: O tak. I może nie dotyczy to wszystkich, ale dla mnie jest to najlepsze źródło ruchu na mojej stronie. Niekoniecznie w dużych liczbach, ale jakość ludzi, którzy znajdą cię w podcastach, i to jest tylko moje doświadczenie, więc nie mówię, że to będzie dla wszystkich, jest po prostu nieskończenie wyższa niż inni, ponieważ pomyślcie o tym, nie ma bezpośredniego linku, na który mogliby kliknąć.
Muszą czegoś słuchać, co oznacza, że są bardzo zainteresowani tym tematem, jeśli słuchają. Każdy, kto teraz tego słucha, jest prawdopodobnie bardzo zainteresowany tematem, o którym mówimy, ponieważ jest to bardzo czasochłonne; zajmuje to dużo czasu, a ty nie będziesz tak zwyczajnie siadać: “och, wysłucham dzisiaj 100 podcastów.”Musisz wybrać jedną lub dwie, których chcesz słuchać i to dobrze.
Po prostu nawiązujesz więź z ludźmi w sposób, którego nie możesz zrobić w tekście. Jestem facetem od SMSów, uwielbiam e-maile, ale tak naprawdę, jeśli chodzi o łączenie się z ludźmi i pozwalanie ludziom cię poznać, mogą usłyszeć to w twoim głosie, o ile wiesz, o czym mówisz.
Wiesz, niektórzy ludzie po prostu wybiegają tam i zaczynają robić podcasty i utknęli, a to dlatego, że nie są przygotowani. Ale to po prostu świetny sposób na zbudowanie listy. Nie tylko tropy, ale bardzo wykwalifikowane tropy.
Robert: I jak odnosisz to do e-mail marketingu, ponieważ docieramy do siedmiu sposobów, w jakie ktoś może stworzyć efekt śnieżnej kuli e-mail marketingu. Jak bezpośrednio odnoszą się do tego podcasty i wywiady audio?
Ben: Istnieje wiele sposobów, ale powiedziałbym, że jeden naprawdę dobry sposób-kiedy już wykonałeś podcast, ten jeden podcast, który zrobiłeś, zakładając, że go nagrałeś i w ogóle, masz teraz pożywienie dla potencjalnie dziesiątek maili do napisania.
Mogę jutro napisać maila o rzeczach, o których dziś rozmawialiśmy. Przez następne dwa tygodnie mogłem pisać maile, mówiąc: “kiedy przeprowadziłem wywiad z copyblogger.com rozmawialiśmy o X, Y, Z.” możesz przekształcić go w wiele różnych sposobów uzyskania ruchu na swojej stronie.
Można to zamienić w film, szczerze mówiąc. Możesz przejść na wideo i powiedzieć: “mówiłem o tym, tamtym i o tej drugiej rzeczy na tej stronie innego dnia.”To po prostu daje Ci to w. To trochę jak początek rozmowy.
Dlaczego “celowe” sieci społecznościowe mogą uratować twoją firmę
Robert: Przejdźmy do numeru 4, który moim zdaniem jest naprawdę interesującym, trochę innym podejściem niż zwykle słyszycie o portalach społecznościowych; jak ich używacie. I jesteś trochę zrzędliwy na ten temat, jesteś trochę zrzędliwy Stary człowiek portali społecznościowych, niektóre rzeczy, które napisałeś.
Ale masz coś dobrego do powiedzenia na ten temat i rozmawialiśmy o tym wcześniej-celowe sieci społecznościowe. Co masz na myśli?
Ben: Cóż, pozwól mi wyjść i przyznać, że A) nie jestem ekspertem od mediów społecznościowych. Więc tylko dlatego, że mówię, że coś nie działa na mnie, nie oznacza to, że nie zadziała na kogoś innego. Ale to prawda, uważam większość tych portali społecznościowych za kompletną stratę czasu.
A ja nawet napisałem kilka kontrowersyjnych rzeczy na ten temat, na przykład myślę, że Facebook kradnie jaja facetom. Ja też w to wierzę, widziałem to w kółko. Widzę tylko ciągłe jęczenie i narzekanie. Chodzę tam raz na jakiś czas i nie ma nic poza tymi durnymi obrazami cytatów i ludźmi narzekającymi na najdziwniejsze rzeczy. Dla mnie to coś w stylu, “dlaczego po prostu nie wyjdziesz i nie znajdziesz prawdziwych przyjaciół i nie spędzisz z nimi czasu?”
Ale to powiedziawszy, wiem, że niektórzy ludzie prawdopodobnie walą w stół, krzycząc na to: “Zamknij się Ben, nie wiesz, o czym mówisz.”Dobra, w porządku. Powiem to jednak. Jest to świetny sposób, aby połączyć się i spotkać ludzi, których nigdy nie spotkasz lub nie połączysz się z innymi.
A te powiązania-a zdarzyło mi się to kilka razy-mogą przekształcić się w świetne relacje biznesowe, wspólne przedsięwzięcia, możliwości budowania listy. Mam na myśli, że nawiązałem kontakt z ludźmi na przykład na Facebooku, z którymi nigdy wcześniej nie miałbym publiczności. I nawet jeśli nie przekształci się to bezpośrednio w joint venture lub jakiś rodzaj partnerstwa biznesowego z tą osobą, doprowadzi to do innych możliwości, których inaczej bym nie miał.
W tym sensie uważam, że bardzo mądrze jest korzystać z tych stron. Ale myślę, że problem pojawia się, gdy ludzie marnują na to czas i nigdy tego nie zrozumiem, ale tak to już jest.
Usługi handlowe tworzą nieoceniony dowód społeczny
Robert: Numer pięć, bardzo drobiazgowy, tutaj na ziemię. Wymień swoje usługi na wtyczkę na liście e-mail innej osoby.
Ben: Jest to bardzo, bardzo łatwy i szybki sposób na uzyskanie ruchu, a także referencje. Dam ci przykład. Kilka lat temu nie miałem absolutnie nikogo na mojej liście. Myślę, że to było jakieś 200 osób czy coś i kto wie, ilu z nich czytało moje e-maile. To było zanim zrozumiałem, jak pisać e-maile.
Pomyślałem: “muszę rozwinąć tę listę.”I mam przyjaciela, który ma stronę i miał może 7,000, 8,000 ludzi na swojej liście. Ludzie o podobnych poglądach, z którymi chciałbym porozmawiać na mojej liście, więc dobre perspektywy. I pewnego dnia mnie to olśniło, nikt mnie tego nie nauczył i nie wymyśliłem tego w żaden sposób, ludzie robią to od zawsze.
Ale to po prostu mnie olśniło – dlaczego nie zaproponuję napisania mu kilku komunikatów prasowych w zamian za podłączenie mojej strony dwa, trzy lub cztery razy w ciągu miesiąca? Interesował się komunikatami prasowymi, a ja byłem całkiem dobry w pisaniu komunikatów prasowych, a on był za tym.
To było świetne, ponieważ nie musiał mi płacić, nie musiał płacić nikomu za pisanie tych komunikatów prasowych; wiedziałem, co z nimi robię, więc czuł się z tym dobrze. A ile kosztuje go podłączenie mnie kilka razy? Nic, więc mam wielu ludzi na mojej liście z tego, że był szczęśliwy.
Był moim przyjacielem, ale powiedzmy, że nie był kimś, kogo znałam normalnie lub społecznie. Cóż, nawet wtedy, powiedzmy, że możesz pisać reklamy. Załóżmy, że jesteś na przykład copywriterem. Możesz iść do kogoś, kto jest “guru” w Twojej branży i możesz zaoferować im tego rodzaju ofertę: “słuchaj, jeśli napiszę to ogłoszenie, ten e-mail dla Ciebie, czy chciałbyś podłączyć moją stronę?”
Albo nie musi to być “podłącz swoją stronę”, może to być cokolwiek. I powiedzmy, że to robią. Cóż, nie tylko uzyskałeś wtyczkę i ruch na swojej stronie, ale teraz prawdopodobnie uzyskasz dobre referencje, a ten dowód społeczny pomoże ci uzyskać większy ruch później. W rzeczywistości pomoże Ci połączyć się z innymi osobami, z którymi chcesz to zrobić. “Zrobiłem to dla Guru Boba, chciałbym złożyć ci tę samą ofertę. Cóż, przyjaciel Guru Boba jest moim przyjacielem ” i prawdopodobnie zatrudnią Cię na tym samym stanowisku.
Robert: Tak, można by się niemal kłócić-oczywiście w zależności od sytuacji, potrzeb i miejsca w karierze, ale można by się niemal kłócić, że tego rodzaju rzeczy, zwłaszcza na początku, jeśli są dobrze zrobione, są cenniejsze niż pieniądze.
Ben: Masz rację, jest o wiele cenniejszy niż pieniądze. Wielu ludzi, a to ma znaczenie dla copywritingu, e-maili, blogowania, wszystkiego, co sprzedajesz online – dowód społeczny jest potężny. Ilekroć możesz uzyskać referencje lub możesz po prostu powiedzieć w reklamach: “napisałem dla X, Y, Z guru.”
Nie musieli nawet dawać ci świadectwa, to tylko fakt, że faktycznie napisałeś coś dla nich, nawet jeśli to była tylko informacja prasowa, czy coś, to nie ma znaczenia. To dodaje wiele wagi do Twoich roszczeń i wiarygodności. Samo mówienie, że napisałeś dla kogoś, kto ma wielkie imię, może zdziałać cuda dla ludzi, którzy czują się bezpiecznie kupując od ciebie później.
Jak Anulowanie subskrypcji e-mail może zaoszczędzić pieniądze i zbudować listę
Robert: A dla tych z Was, którzy nie są indoktrynowani w Kult Settle, Ben zaklął guru G-O-O-R-O-O. jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na ten temat, musicie to zrobić sami.
Więc do numeru 6. BEN, mówisz: “przyjmij wypisujących się”. Jak możemy ich objąć? Jak u licha unsubscriber buduje naszą listę?
Ben: Anulowanie subskrypcji jest dobre; Wiele osób płacze i zgrzyta zębami: “wczoraj straciłem pięciu subskrybentów.”Świętuję to. Cieszę się. Istnieje wiele powodów, dla których chcesz faktycznie nie mieć niewykwalifikowanych potencjalnych klientów na swojej liście.
Po pierwsze, jeśli codziennie wysyłasz maile, co polecam, jest to świetny sposób, aby usunąć ludzi z listy, którzy naprawdę nie są tak zainteresowani tym, co masz do zaoferowania. Dlaczego chcesz marnować ich czas? Wyświadczasz im przysługę zostawiając swoją listę.
Więc robi się bardzo drogo, jeśli masz dużo ludzi na liście. To może zabrzmieć trochę dziwnie, ale firmy auto responder zaczną naliczać więcej; to nie jest tak, że jest to tylko $19.00 i masz 10,000 osób na liście. Cóż, jeśli na twojej liście są osoby, które nigdy nie kupią od ciebie niczego, to w rzeczywistości oszczędzają pieniądze, wypisując się z subskrypcji.
Więc wolałbym listę 4000 osób, które prawdopodobnie kupią teraz lub w przyszłości, niż 40 000 osób, które prawdopodobnie nigdy nie kupią i nawet nie czytają maili i nie są zbyt zainteresowane tematem. Więc dobrze jest usunąć je ze swojej listy.
Robert: I robisz to nawet o krok dalej, celowo usuwając ludzi przez to, co piszesz, sposób, w jaki piszesz, i ludzie muszą być ostrożni. Zależy to od branży, w której się znajdujesz, rodzaju ludzi, do których piszesz i dla których piszesz. Ale nie jesteś nieśmiały w ogóle o pielenie tych, którzy są rodzaju loos Loos lub po prostu trzymać się na rzecz tych, którzy naprawdę chcą być wokół ciebie i kupić swoje rzeczy.
Ben: Tak, naprawdę Zrobię wszystko, żeby powiedzieć ludziom. Przede wszystkim podłączam mój produkt każdego dnia. To może nie być rażące, jak cały e-mail jest pitch. Rzadko to robię. Ale to oczywiste, że coś sprzedaję i jeśli to cię obraża, powinieneś pójść gdzie indziej. To był rok 2006, a ja byłem w takim trybie, w którym nie rzucasz niczego przez jakiś czas, bo nie chcesz nikogo wkurzyć i nie chcesz wyglądać, jakbyś sprzedawał i nie chcesz po prostu rzucać, chcesz sprzedawać tylko wtedy, gdy masz coś do sprzedania i takie tam.
I to jest niestety konwencjonalna mądrość e-mail marketingu dzisiaj, które odrzucam. Kiedyś to robiłem. I co by się stało, to stworzyłem listę wielu ludzi, których szkoliłem; to wszystko moja wina, oczekiwać rzeczy wolnych i nic poza darmowymi rzeczami i nigdy nie musieć za nic płacić.
I stało się tak, że zrobiłem swoje pierwsze wspólne przedsięwzięcie. Ja na to, “tak, “zamierzam zrobić moje pierwsze wspólne przedsięwzięcie z moim przyjacielem, sprzedając jego kurs “Jak zdobyć freelance copywriting clients”. I nagle wszyscy zalewali mnie mailami o tym, jakim byłem kretynem, użyto F-Bomb. Niektórzy z tych darmozjadów to najgorsi ludzie, od których słyszałem.
Robert: Za chwilę się od Ciebie odwrócą, prawda?
Ben: Naprawdę nie chcę ich na mojej liście. Nie mówię, że to źli ludzie, ale nie chcę ludzi, którzy nie chcą płacić pieniędzy, żeby poprawić swoją sytuację, bo w rzeczywistości ludzie nie cenią tego, co jest za darmo. Po prostu tego nie robią.
Ostatecznie, jeśli naprawdę chcesz komuś pomóc i chcesz zmienić czyjeś życie swoim produktem i po prostu oddajesz go za darmo, niektórzy ludzie będą go doceniać, ale większość ludzi nie będzie i nie użyje go. Przyjmą to za pewnik, nie skorzystają na tym tak, jak tego chcesz, a ty naprawdę nie zrobiłeś im nic dobrego.
Więc tak, właściwie to robię wszystko, żeby te rzeczy były znane na bieżąco. Ostatnio jestem rozczarowany. Myślę, że muszę trochę przyspieszyć grę, ponieważ ostatnio nie dostawałem wystarczająco dużo wiadomości z nienawiści, więc zobaczymy.
Robert: To jeden z twoich wielkich barometrów, prawda?
Ben: Jest, jeśli ktoś mi nie narzeka, to prawdopodobnie nie robię czegoś dobrze. I to nie znaczy, że celowo obrażam ludzi, nie idę tam celowo, ” zobaczmy, kogo mogę dzisiaj obrazić?”Nie, po prostu staram się być z góry przekonana, że to jest biznes, to jest prawdziwe życie, staram się pomagać ludziom, a to oznacza zmuszenie ich do wprowadzenia trochę skóry w grze lub nigdy nie użyją tego, co mam.
Dlaczego pisanie maili jest jak kompozycja jazzowa
Robert: W porządku, numer siedem z Siedem sposobów na stworzenie efektu kuli śnieżnej e-mail marketingu. Myślę, że to moje ulubione, i używasz tego do świetnego efektu, ale numer siedem To be yourself, i dodaję w nawiasach (jakkolwiek dziwne to może być).
Ben: Tak, to prawda. To prawda, że skrzypiące koło dostaje olej lub smar.
Robert: Tak.
Ben: Tak, ale to prawda. Kiedy jesteś sobą i o to chodzi – każdy jest inny. Każdy ma swoje unikalne rzeczy w swojej osobowości, których nikt inny nie ma. I wielkim błędem ludzi jest to, że rozglądają się i robią to, co robią wszyscy inni, bo to właśnie robią wszyscy inni.
To coś w stylu Earla Nightingale ‘ a, kiedy powiedział,
Idź do swojej pracy, rozejrzyj się i zobacz, co robią inni, a potem zrobisz coś przeciwnego i prawdopodobnie nigdy nie popełnisz kolejnego błędu, dopóki żyjesz.
I myślę, że to prawda. Myślę, że musisz być wyjątkowym głosem.
Jest to szczególnie prawdziwe w e-mailach. Może ujść ci to na sucho będąc Naśladowcą, ale rzeczywistość jest taka, że jeśli nie przyniesiesz do stołu czegoś oryginalnego, coś w rodzaju muzyka jazzowego. W jazzie Nie wiem, czy ludzie tego słuchają, jak dobrze znają jazz, ale podróbki, naśladowcy i wannabes nie trwają zbyt długo. Po prostu tego nie robią.
Robią w biznesie trochę dłużej można uciec z nim, ale ostatecznie trzeba wnieść coś nowego do stołu. To nie jest jak talk radio, prawda? Rozmawialiśmy już o talk radio. Ludzie, którzy naprawdę zarabiają dobre pieniądze w talk radio, te udane, są wyjątkowe. To oni. Nie starają się być kimś innym i to jest dokładnie to samo z e-mailem, po prostu bądź sobą.
Niezależnie od tego, jakich słów używacie, jakich kolokwializmów używacie, jakich figur mowy używacie, slangu, to wszystko jest dobre. Czasami staram się studiować slang innych języków tylko po to, aby wyróżniać się z innych, ponieważ mam swój własny mały leksykon słów, których lubię używać.
Zauważyłem, że ludzie zaczynają ich używać i kraść. to chyba Odznaka Honorowa, ale teraz muszę znaleźć więcej sposobów na wystawienie. Ale to dobrze. To znaczy, że jestem wyjątkowa. I każdy, kto tego słucha, może zrobić to samo. Bądź sobą. Nie martw się o to, co ludzie pomyślą. Jeśli ktoś ma się obrazić czy coś, niech idzie-będziesz sobą i będzie dobrze.
Robert: Dzięki, Ben, że tu jesteś. Skąd ludzie mogą mieć więcej Ciebie, jeśli tego chcą?
Ben: Cóż, mogą po prostu wejść na moją stronę pod adresem www.bensettle.com i to jest mój blog, na którym umieszczam wiele moich maili. A jeśli są tak skłonni do wyboru na mojej liście, dam im bezpłatną kopię mojego biuletynu $ 97.00 miesięcznie w formacie PDF.
To drukowany biuletyn, ale wyślę ci PDF z pierwszego numeru, który ma całą masę sposobów na natychmiastowe zwiększenie odpowiedzi i sprzedaży; bez długich czeków lub czegokolwiek. A to wszystko za darmo.
Robert: Czyli na bensettle.com dzięki wszystkim za wysłuchanie. Jeśli uważasz, że jesteśmy godni, chcielibyśmy, aby przejść do iTunes i zostawić komentarz lub ocenę dla tego programu. Stary, były tam naprawdę szczodre komentarze i doceniamy to.
Panie Settle, jest Pan prawdziwym strzelcem. Dziękuję.
Ben: Dziękuję.
[/transcript]Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 30,7 MB | 25:29
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
- Kliknij tutaj, aby zobaczyć archiwum
The Show Notes:
- Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi kurs (bezpłatny)
- Ben Settle
- E-Mail Marketing 101
- Błędy 7, które prowadzą do awarii postu gościa
- 10 sprawdzone kroki, aby złapać post gościa na blogu A-List
- Wyszliśmy z budynku z Girl Talk …
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.