Dlaczego Większość Kampanii Marketingowych Zawodzi W Ciągu 3 Miesięcy

sharks

Przez lata miałem zaszczyt pracować z firmami każdej wielkości … od startupów po firmy z listy fortune 500. Powodem, dla którego zazwyczaj zatrudniają mnie lub innych konsultantów, jest to, że ich wewnętrzne kampanie marketingowe zawodzą.

Niezależnie od wielkości firmy, w ciągu trzech miesięcy ograniczyli swoje nowe wewnętrzne inicjatywy marketingowe, ponieważ czują, że inicjatywy nie działają.

Niestety nie dotyczy to tylko cudzej firmy… Twoje kampanie marketingowe też mogą się nie udać.

Oto dlaczego:

Co kwartał planujesz swoje budżety

Marketing nie zawsze jest wydatkiem kwartalnym. Niektórych rzeczy, takich jak SEO, nie można włączać i wyłączać jak włącznik światła. Musisz stale je robić, nawet gdy tracisz pieniądze w krótkim okresie w nadziei, że będziesz zarabiać pieniądze w dłuższej perspektywie.

W zależności od rodzaju kampanii marketingowej, którą planujesz, budżetuj ją poprawnie. Nie patrz, aby zrobić coś przez kilka miesięcy, a następnie odnowić go, jeśli działa i wyciąć, jeśli nie jest. wątpię, że otrzymasz zwrot z inwestycji z działań marketingowych w ciągu trzech miesięcy.

Oczywiście, jeśli robisz kampanię pay-Per-click, możesz ją zatrzymać w ciągu kilku miesięcy, jeśli nie otrzymujesz zwrotu z inwestycji, ale większość kampanii marketingowych nie działa w ten sposób. Ogólnie rzecz biorąc, powinieneś planować swoje wydatki marketingowe w ujęciu rocznym, a nie kwartalnym.

Kopiujesz konkurencję

Często popełniałem ten błąd, kiedy zaczynałem karierę przedsiębiorczą. Zamiast być kreatywnym, po prostu spojrzałem na to, co robią moi konkurenci i skopiowałem to.

To, co działa na konkurencję, nie zawsze działa na Ciebie. Mogą oni robić reklamy pay-per-click od lat, a ponieważ ich wynik jakości jest tak wysoki, ich koszt za kliknięcie jest niski. Ale jeśli zdecydujesz się skopiować ich kampanie, Twój wynik jakości nie będzie tak wysoki, gdy dopiero zaczynasz, co oznacza, że będziesz musiał zapłacić więcej pieniędzy za kliknięcie niż konkurencja.

Nie szukaj kopiować innych ludzi, ponieważ większość kanałów marketingowych są nasycone i drogie. Zacznij myśleć nieszablonowo i rozważ testowanie nowych środków, które nie są tak łatwe do skopiowania.

Dobrym tego przykładem jest content marketing. Na przykład KISSmetrics ma mnóstwo konkurentów, ale zawsze będziemy generować większy ruch niż oni, ponieważ jesteśmy lepsi w content marketingu. I chociaż wielu naszych konkurentów ma więcej gotówki niż my, content marketing jest trudną rzeczą do skopiowania, nawet jeśli rzucili na niego milion dolarów.

Wykorzystaliśmy kreatywną taktykę marketingową, aby odnieść sukces w porównaniu z wydawaniem tysięcy dolarów na typowe kanały, z których korzystają nasi konkurenci.

Nie pozwól, aby pieniądze były Twoją wymówką, ponieważ zawsze istnieją sposoby na pozyskanie użytkowników, nawet jeśli nie masz dużo gotówki.

Twoje działania marketingowe same się nie finansują

Nie jest łatwo stworzyć pozytywny zwrot z inwestycji w krótkim czasie, ale jest to możliwe. Sposób, w jaki powinieneś myśleć o marketingu, to podzielenie kampanii na dwa wiadra. Pierwsza z nich to kampanie, które zapewnią zwrot z inwestycji w ciągu kilku miesięcy, a druga grupa to kampanie, które zapewnią zwrot z inwestycji w dłuższej perspektywie.

Kampanie takie jak reklamy pay-per-click lub remarketing mogą zapewnić zwrot w ciągu 30 do 60 dni. SEO, social media marketing I content marketing to kampanie, które są bardziej prawdopodobne, aby zapewnić zwrot z inwestycji w dłuższej perspektywie.

Zanim rozpoczniesz którąkolwiek z kampanii marketingowych, powinieneś idealnie poradzić sobie z kilkoma metodami, które zapewnią szybki zwrot. Powodem, dla którego musisz zastosować kilka taktyk przeciwko jednej, jest to, że niektóre nie działają tak, jak chciałeś.

Gdy zaczniesz zarabiać pieniądze na bieżących kampaniach, możesz zacząć inwestować w długoterminowe kampanie. W ten sposób nie stracisz zbyt dużo gotówki, ponieważ Twoje kampanie marketingowe zaczynają się same finansować.

Nie maksymalizujesz swojego zysku

Są szanse, że śledzisz ROI w sesji, a nie swoją wartość życiową swoich klientów.

Przykładem śledzenia zwrotu z inwestycji w sesji jest wydanie 500 usd na kampanie pay-per-click i wygenerowanie 1000 USD przychodu. Zazwyczaj uważa się to za udaną kampanię.

Co należy również śledzić, jednak, jest wartość życia na klienta. Jeśli dowiesz się, że klient jest wart $1,000 w pierwszym roku, ale $5,000 w ciągu trzech lat, możesz hipotetycznie wydać do $4,999 na marketing w krótkim okresie, zakładając, że nie masz innych wydatków. Oczywiście, nie chcesz wydać tyle, aby zdobyć klienta, ale jeśli zwiększysz wydatki pay-per-click do $1,000, możesz zdać sobie sprawę, że będziesz w stanie uzyskać pięć razy więcej klientów w porównaniu do wydawania tylko $500.

Na krótką metę możesz nie zarabiać pieniędzy, ale na dłuższą metę zarobisz o wiele więcej.

Nie należy optymalizować kampanii marketingowych pod kątem przychodów z sesji. Zamiast tego powinieneś optymalizować je za pomocą wskaźników wartości lifetime, ponieważ pozwoli Ci to zdobyć więcej klientów i osiągnąć większy zysk.

Skupiasz się tylko na ruchu, a nie na konwersji

Jeśli zapytasz marketera, jaki może być jego plan marketingowy dla Ciebie, marketer zwykle będzie mówił o tym,jak może zwiększyć twój ruch. Ale ruch nie zawsze oznacza większe przychody.

Marketerzy powinni nie tylko kierować ruchem, ale także kierować klientami. Częścią ich pracy jest upewnienie się, że ludzie się nawracają. Oznacza to, że muszą monitorować wydatki na nieistotny ruch i będą musieli dowiedzieć się, jak modyfikować elementy strony internetowej i kopiować, aby zwiększyć współczynniki konwersji.

Testowanie A / B nie jest czymś opcjonalnym! Musisz to uwzględnić w swoim arsenale marketingowym. Jeśli możesz podwoić lub potroić swój Współczynnik konwersji, oznacza to, że koszt pozyskania klienta spadnie o połowę, a nawet trzy razy.

Jeśli uważasz, że testowanie A / B nie jest cenne, po prostu przeczytaj to studium przypadku, w jaki sposób udało nam się zwiększyć współczynnik konwersji o 363%. To miało ogromny wpływ na nasze wyniki finansowe.

Wniosek

Strategia jest równie ważna jak sama taktyka marketingowa. Zanim rozpoczniesz jakąkolwiek kampanię marketingową, powinieneś dowiedzieć się, jakie są Twoje cele i znaleźć najskuteczniejsze sposoby ich osiągnięcia.

Bez strategii nawet najwięksi marketerzy mogą zawieść. Jeśli nie przemyślesz sprawy, po prostu stracisz czas i pieniądze.

Jakie są inne przyczyny, które powodują niepowodzenie kampanii marketingowych?

Total
0
Shares
Related Posts