Jeśli myślisz o samej wielkości i zasięgu Facebooka,to zadziwiające.
A jeśli wziąć pod uwagę fakt, że co piąty przegląd stron w Stanach Zjednoczonych ma miejsce na Facebooku, siła tego Behemota w mediach społecznościowych jest niezaprzeczalna.
Więc, oczywiście, chcesz zrobić wszystko, co w twojej mocy, aby połączyć się z jak największym odsetkiem docelowej grupy demograficznej.
Umożliwia to budowanie obserwowanych, generowanie większej liczby potencjalnych klientów i generowanie dużej ilości ruchu odsyłającego do twojej witryny.
Oczywiście istnieje wiele zmiennych, które ostatecznie decydują o Twoim sukcesie na Facebooku.
Ale patrząc na to, Twoim pierwszym zadaniem powinno być uczynienie strony na Facebooku wizualnie atrakcyjną dla docelowej grupy demograficznej.
Musi wyskoczyć.
W tym poście omówię podstawy projektowania atrakcyjnej dla oka strony na Facebooku i omówię konkretne elementy, które powinieneś uwzględnić, aby zaimponować konkretnym odbiorcom, a co najważniejsze sposoby zdobyć ich zaufanie.
Zaufanie zawsze było ważne z marketingowego punktu widzenia.
Ale moim zdaniem, to nigdy nie było ważniejsze niż dzisiaj.
To dlatego, że tak wielu konsumentów ma bazowy cynizm na temat marek i firm.
Dlaczego nie mieliby być sceptyczni?
Konto komunikacji marketingowej dla 70% dzisiejszych skarg na spam.
Pomyśl o wszystkich oszustach, fałszywych reklamach i zwodniczych technikach reklamowych, z którymi ludzie tak często się spotykają.
Nie brzmi pesymistycznie, ale współcześni konsumenci mają dobry powód do podejrzeń.
Jako marketer musisz uspokoić swoich odbiorców.
A media społecznościowe to świetny sposób na to.
W szczególności Facebook jest idealny do tworzenia zaufania.
Możesz nawet użyć go, aby przekształcić zwykłych fanów w zagorzałych zwolenników marki.
W rzeczywistości Facebook pomógł mi rozwinąć moje zainteresowania.
W tej chwili mam prawie milion obserwujących na mojej stronie Neila Patela i rośnie z każdym dniem.
W tym poście chciałbym omówić 22 niezbędne elementy niezbędne do stworzenia potężnej strony na Facebooku dla Twojej firmy.
Te taktyki zadziałały dla mnie i niezliczonych innych marek i mogą pracować również dla Ciebie.
1. Zacznij od spersonalizowanego zdjęcia na okładkę
Najważniejszym elementem jest zdjęcie na okładkę.
Zajmuje najwięcej nieruchomości i jest zazwyczaj pierwszą rzeczą, którą widzą odwiedzający.
Musi być idealnie.
Polecam stworzenie spersonalizowanego zdjęcia okładkowego, które zawiera twoją tożsamość marki i natychmiast daje ludziom poczucie tego, o co chodzi.
Oto zdjęcie okładki, którego używam na stronie Quick Sprout na Facebooku:
Jeśli zauważysz, zawiera te same elementy brandingowe, co QuickSprout.com, z zielonym tłem.
I moim zdaniem, jest to rzecz numer jeden, do której powinieneś dążyć.
Chcesz, aby Twoje zdjęcie na okładce zazębiało się z istniejącą marką, aby odwiedzający mogli połączyć kropki.
Ma to kluczowe znaczenie dla wzmocnienia ogólnej tożsamości marki.
Oto zrzut ekranu strony HubSpot na Facebooku, idealnie spełniającej ten wymóg:
Wykorzystuje ich pomarańczowy kolor i charakterystyczne logo.
I jeszcze jedno.
Jeśli ma to sens, spróbuj włączyć swoją unikalną propozycję sprzedaży, tak jak zrobiłem to ze stroną Quick Sprout.
Ahrefs ściąga to bezbłędnie z ich zdjęcie okładki:
Jest to pomocne dla początkujących, którzy mogą nie w pełni zrozumieć, jaki produkt oferujesz.
Sugeruję trzymanie się z dala od przeciętnych zdjęć stockowych, ponieważ wydają się być nieautentyczne (a czasami tandetne).
Na szczęście tworzenie własnego spersonalizowanego zdjęcia okładki na Facebooku nie jest trudne.
Jeśli masz nawet uncję “projektowania kotletów”, możesz użyć darmowego narzędzia, takiego jak Canva, aby stworzyć profesjonalnie wyglądający obraz.
Ostatnio sprawdzałem, wyświetlanie zdjęć na okładce na 828 pikseli szerokości 315 pikseli wysokości na komputerach i 640 pikseli szerokości 360 pikseli wysokości na smartfonach.
Chcesz trzymać się pikseli 828 x 315, aby upewnić się, że twój obraz nie jest pikselowany.
Oto jak to zrobić na Canva.
Najpierw zarejestruj się w Canva:
To zajmie tylko chwilę.
Po skonfigurowaniu konta przejdź do “więcej” na pulpicie nawigacyjnym.
Następnie przewiń w dół do sekcji “media społecznościowe i nagłówki wiadomości e-mail”.
Stamtąd zobaczysz ” okładkę na Facebooku.”
Kliknij na to.
Teraz możesz wybierać spośród gotowych układów Canva, przesyłać własne, aby edytować lub tworzyć je całkowicie od zera.
To całkiem proste.
Nie musisz nawet mieć żadnych umiejętności kodowania.
Nie ma wymówki, aby użyć jakiegoś gównianego zdjęcia stockowego, kiedy możesz stworzyć własne epickie zdjęcie okładki na Facebooku za darmo.
Nawiasem mówiąc, Oto kilka innych pomysłów na rodzaj treści, które możesz umieścić na zdjęciu okładkowym, oprócz tylko nazwy marki:
- zdjęcie Twojego głównego produktu
- zapowiedź wydarzenia
- ogłoszenie o konkursie
- referencje
- ikony firm, z którymi współpracowałeś
Bądź kreatywny i staraj się wyróżniać na tle konkurencji.
2. Rock swoje zdjęcie profilowe
Następną rzeczą, do której przyciągnie większość gałek ocznych odwiedzających, jest twoje zdjęcie profilowe.
Podobnie jak twoje zdjęcie na okładkę, to też musi być profesjonalnie wyglądające iw pełni dostosowane.
Oto jak wygląda zdjęcie profilowe Quick Sprout:
A oto, czego używam na mojej stronie Neil Patel na Facebooku:
Jak widać, oba są zgodne z marką, której używam na każdej stronie.
Są też dość proste.
Polecam nie dostać zbyt zajęty lub ładny ze swoim zdjęciem profilowym i zachować go dość rzadkie.
W końcu nie masz dużo miejsca do pracy.
Pod względem idealnych wymiarów, Facebook sugeruje 170 x 170 dla komputerów.
Ponownie możesz użyć Canva, jeśli chcesz utworzyć zdjęcie profilowe od podstaw lub edytować je.
Najważniejsze jest to, że nie powinieneś skąpić ani na swoim zdjęciu okładkowym, ani na zdjęciu profilowym.
Są to pierwsze rzeczy, które odwiedzający zobaczą.
Nie tylko powinny wyglądać świetnie, powinny również wiązać się z Twoją marką.
3. Zweryfikuj swoją stronę
Podobnie jak na Twitterze, Facebook ma funkcję, w której możesz dodać plakietkę weryfikacyjną, o ile jesteś osobą publiczną, firmą medialną lub marką.
Oto moje:
To prosty sposób na udowodnienie, że to Ty, a nie fałszywe konto.
Oto kroki związane z weryfikacją strony na Facebooku:
Zobacz ten przewodnik z Facebooka więcej informacji na temat procesu.
4. Wykorzystaj swoje podstawowe elementy brandingowe
W celu zbuduj solidną markę, musisz mieć identyfikowalne elementy brandingowe, takie jak formalne logo, rozpoznawalny schemat kolorów, Styl itp.
Facebook daje doskonałą okazję do wzmocnienia marki, co pomaga w budowaniu zaufania.
Dołącz zdjęcie profilowe i obraz tła, które zawierają podstawowe elementy brandingu.
Weźmy na przykład TechCrunch:
Używają ich charakterystyczny zielony i biały schemat kolorów wraz z ich logo.
5. Wzmocnij swoją stronę O mnie
Strona o Twojej witrynie jest ważna.
W rzeczywistości “52% osób“chcesz zobaczyć go na stronie głównej swojej witryny.
Sensowne jest tylko stworzenie solidnej strony o Facebooku.
Oto dobry przykład Chrisa Guillebeau:
Zauważ, jak zwięźle przekazuje odwiedzającym swoje kluczowe informacje?
6. Dołącz dane kontaktowe
Zgodnie z tym samym badaniem z komarketingu, o którym wspomniałem powyżej, włączenie informacji kontaktowych na twojej stronie jest jeszcze ważniejsze niż posiadanie strony o stronie.
Okazało się, że 64% osób chce zobaczyć Twoje dane kontaktowe po przybyciu na Twoją stronę główną.
Oczywiście, będziesz chciał to uwzględnić na swojej stronie na Facebooku, jak również.
Dołącz jak najwięcej informacji.
W idealnym przypadku należy również podać numer telefonu, ponieważ jest to znaczący czynnik zaufania.
Oto co mam dla moich danych kontaktowych:
7. Link do twojej strony internetowej
Za każdym razem, gdy możesz utworzyć link wskazujący na Twoją stronę, powinieneś to zrobić.
To tylko kolejna okazja dla ruchu referencyjnego.
Może również dodać do zaufania, które użytkownicy mogą poczuć na swojej stronie na Facebooku.
8. Zamieść odpowiednie zdjęcia
Pierwszą rzeczą, którą zobaczysz podczas przewijania większości stron biznesowych, jest sekcja” Zdjęcia”.
To kolejna szansa, aby podkręcić atrakcyjność swojej strony na Facebooku i uczynić ją jeszcze bardziej seksowną.
Jest to również inny sposób na wzmocnienie marki.
Dodaj garść wysokiej jakości zdjęć, aby wypełnić tę sekcję swojej strony na Facebooku.
Pamiętaj, że odwiedzający zobaczą tylko trzy zdjęcia na Twojej osi czasu, więc nie musisz być na szczycie pod względem ilości.
W rzeczywistości są tylko trzy zdjęcia na stronie Quick Sprout i jest to zrobione dobrze:
Co jest ważne jest to, że wszystkie wyglądają świetnie i poprawiają ogólną estetykę strony na Facebooku.
Następnie możesz zorganizować je w odpowiednie albumy, takie jak zdjęcia profilowe, zdjęcia okładek, zdjęcia na osi czasu itp.
Upewnij się tylko, że wszystkie trzy obrazy wyświetlane na osi czasu to home runs.
Idealnie, będą one oznaczone, i można zapisać inne obrazy dla różnych albumów, które odwiedzający mogą znaleźć, klikając na ” zdjęcia.”
9. Dodaj osobiste zdjęcia
Nawet jeśli jesteś masową, znaną marką, nadal chcesz stworzyć prawdziwą więź z publicznością.
Chcesz być transparentny i autentyczny.
Jedną z rzeczy, które uwielbiam w Facebooku, jest to, że pozwala łączyć przyjemne z pożytecznym.
Wiem, że to pomogło mi zwiększyć moją wiarygodność, pozwalając mi pokazać trochę własnej osobowości.
Jeśli kiedykolwiek przewijałeś moje zdjęcia, zobaczysz takie rzeczy:
To moja mama i ja.
Lub to:
To mój siostrzeniec i ja mamy epicką międzygalaktyczną bitwę.
Chcesz być profesjonalistą, ale nie wstydź się udostępniać niektórych danych osobowych na swoim profilu na Facebooku, aby pomóc ci zdobyć zaufanie i być bardziej lubianym.
10. Dołącz treści zza kulis
Innym sposobem na nawiązanie połączenia z publicznością jest pokazanie, co kryje się pod powierzchnią.
Pokaż im, jak wygląda kultura Twojego zespołu, zamieszczając materiały zza kulis.
Oto świetny przykład z HubSpot:
11. Feature influencers
Jestem pewien, że już wiesz, jak potężna może być dźwignia kluczowych wpływowych osób.
Powiązanie Twojej marki z influencerem w Twojej branży jest prawie gwarantowane, aby podnieść Twoją wiarygodność.
Im większy wpływ, tym większy wpływ.
Jednym z najlepszych w tej branży jest Tim Ferriss.
Przejrzyj jego zdjęcia na Facebooku, a zobaczysz go z niezliczonymi gwiazdami i wpływowymi osobami.
Oto on z założycielami Shopify:
I oto jest z autorką i mistrzynią sprzątania Marie Kondo.
Wiem, że to nie jest opłacalne dla wszystkich, zwłaszcza jeśli jesteś nową lub małą marką.
Ale może to mieć głęboki wpływ na to, jak bardzo Twoi odbiorcy Ci zaufają, jeśli możesz to zrobić.
12. Post media coverage
Ponownie, to nie będzie realistyczne dla wszystkich.
I Wiem, że łatwiej to powiedzieć niż zrobić.
Ale włączenie każdego rodzaju relacji medialnych, które otrzymałeś, może znacznie zwiększyć Twoją wiarygodność.
Oto krótki fragment mnie na Viceland jako przykład:
13. Dodaj filmy
Wszyscy wiemy, że marketing wideo wybucha.
Wystarczy spojrzeć na ogromny wzrost mobilnego wideo w ciągu ostatnich kilku lat:
Dlaczego nie chcesz wziąć udziału w akcji?
Odkryłem, że dodanie wideo do mojej strony na Facebooku pomogło mi zwiększyć zaangażowanie, jednocześnie stając się zaufanym głosem w sferze marketingu cyfrowego.
Zwracam uwagę na to, aby umieszczać filmy na górze mojej strony.
Klikając sekcję “Filmy” na pasku bocznym lub “zobacz wszystkie”, odwiedzający mogą sprawdzić moje pełne archiwum filmów.
Jeśli jeszcze nie eksperymentowałeś z filmami, zdecydowanie polecam im spróbować.
14. Skorzystaj z Facebook Live
Ale dlaczego na tym poprzestać?
Facebook i kilka innych platform społecznościowych pozwalają teraz twórz transmisje na żywo.
Powinieneś być zainteresowany, ponieważ “Facebook Live Stream popularność wyszukiwania wzrosła o ponad 330% od czasu wprowadzenia Facebooka na żywo.”
Zaangażowanie jest poza skalą, i nie mogę wymyślić lepszego sposobu, aby szybko zwiększyć Twoją wiarygodność.
Pomyśl o tym.
Ludzie mogą oglądać Twoje filmy w czasie rzeczywistym i poznać cię dokładnie, a Ty możesz natychmiast odpowiedzieć na ich pytania i komentarze.
Darren Rowse z ProBlogger w pełni wykorzystuje ten nowy trend z wielkim sukcesem:
15. Informować zamiast sprzedawać
Piękną rzeczą w inbound marketingu, a w szczególności content marketingu, jest to, że daje markom sposób na reklamę bez jawnej sprzedaży.
Zamiast wysadzać swoją demografię za pomocą odrętwiałych wiadomości marketingowych, content marketing pozwala edukować, informować i bawić się nimi.
W ten sposób poznają Twoją markę i uzyskają prawdziwą wartość w dyskretny sposób.
Moja polityka na Facebooku polega na informowaniu moich odbiorców—nie sprzedawaniu im.
To był ogromny wkład w mój sukces i polecam ci to samo podejście.
16. Trzymaj się swojego głównego motywu
Jestem pewien, że słyszałeś wyrażenie ” Walet wszystkich zawodów, mistrz żadnego.”
To jest to, czego chcesz uniknąć ze swoją stroną na Facebooku.
Aby zdobyć zaufanie, musisz skupić się na swoich podstawowych kompetencjach i nie starać się być wszystkim dla wszystkich.
Wróćmy do Darrena Rowse ‘ a.
Jego imię jest synonimem jednej rzeczy: blogowania.
Nie remont domu, ogrodnictwo lub szydełkowanie.
To tylko blogowanie.
Dzięki temu stał się jednym z najlepszych ekspertów w tej dziedzinie.
Upewnij się, że robisz to samo i trzymasz się głównego tematu.
17. Postępuj zgodnie ze stałym harmonogramem delegowania
Według an artykuł z CoSchedule że analizowane badania z różnych badań 10, jeden post dziennie jest zalecaną częstotliwością publikowania na Facebooku.
W przeciwieństwie do innych platform, takich jak Twitter lub Pinterest, gdzie publikowanie kilka razy dziennie jest dopuszczalne, a nawet zachęcane, jeden post dziennie najlepiej działa na Facebooku.
Czasami publikuję częściej, podobnie jak wiele innych marek, ale te badania mówią nam jedną ważną rzecz.
Musisz nabrać nawyku konsekwentnego publikowania lub przynajmniej kuratorowania świeżych treści.
18. Odpowiadaj na komentarze
You know if you ‘ re coraz dużo zaangażowania, wygrywasz na Facebooku.
Ale aby utrzymać tempo i utrzymać zainteresowanie ludzi, musisz odpowiedzieć jak najwięcej.
To właśnie staram się robić.
Wiem, że może to być czasochłonne, ale jest to konieczne do budowania prawdziwego zaufania ze swoimi zwolennikami.
19. Zapytaj o wejście
Szukasz pomysłów na to, jakie funkcje należy uwzględnić w nowym produkcie?
Lub zastanawiasz się, jakie tematy poruszyć na swoim blogu?
Po prostu poproś swoich obserwatorów na Facebooku o ich wkład.
Jest to świetny sposób na przeprowadzenie badań rynku, zwiększenie zaangażowania i sprawienie, aby odbiorcy czuli się doceniani.
Oto kilka konkretnych przykładów z Mavrck:
Możesz uzyskać więcej pomysłów in this post.
20. Opublikuj okolicznościową ankietę
Ankiety to kolejny świetny sposób na zaangażowanie odbiorców.
Jest to szybki i łatwy sposób, w jaki wyrażają swoje opinie, czując się uwzględnionymi.
Odwiedź tę stronę z Facebooka, aby dowiedzieć się, jak publikować ankiety.
21. Przypnij epicką zawartość do góry strony
Jest jeszcze jedna funkcja, którą uwielbiam.
I to jest ten, który pozwala przypiąć górny post do góry strony, aby zmaksymalizować jego ekspozycję.
Bądźmy szczerzy.
Niektóre posty są lepsze od innych.
Chociaż zawsze starasz się utrzymać standardy jakości, niektóre treści naturalnie wznoszą się na szczyt.
Może to Epicki, długi post lub artykuł, który otrzymał śmieszną ilość zaangażowania.
Niezależnie od przypadku, przypięcie go do góry może zwiększyć twój autorytet i wiarygodność.
Oto, co zrobisz.
Po pierwsze, upewnij się, że post ma genialnie wyglądający obraz.
Jeśli jest tylko tak-tak, proponuję zmienić go na coś, co wygląda niesamowicie.
Następnie przewiń w dół do postu, kliknij strzałkę w prawym górnym rogu i kliknij ” Przypnij do góry.”
To wszystko.
Od teraz jest to pierwszy post, który odwiedzający zobaczą podczas przeglądania Twoich treści.
Jeśli chcesz później przełączyć go na inny post, wykonaj ten sam proces.
22. Miłej zabawy
Jeszcze jedno.
Media społecznościowe mają być zabawne.
To nie ma być zbyt formalne lub sztywne.
Kolejnym kluczowym czynnikiem w budowaniu zaufania jest zabawa z nim i pozwolić swojej osobowości zabłysnąć.
Spuszczanie włosów, że tak powiem, może pomóc ci zdobyć zaufanie, którego szukasz.
Wniosek
Jeśli chodzi o stronę marki na Facebooku, głównym obszarem zainteresowania powinna być estetyka i zaufanie.
Kiedy przejdziesz do sedna, zaufanie równa się przychód.
Zdobycie zaufania jest jak zburzenie początkowego domino, co prowadzi do wielu innych korzyści, takich jak zaangażowanie, duża liczba obserwujących, potencjalnych klientów, konwersje i ostatecznie sprzedaż.
Facebook jest jedną z najlepszych platform do budowania zaufania.
Musisz tylko zrozumieć, które elementy wykorzystać i włożyć w pracę, aby dać odbiorcom to, czego szukają.
Wykonując te kroki, powinieneś być w stanie natychmiast przyciągnąć uwagę i zaufanie odwiedzających, aby mogli odkrywać więcej twoich treści i przekształcać je w sprzedaż.