Nie jest tajemnicą, że wiele z udostępniania linków, które dzieje się w tych dniach, dzieje się na Twitterze zamiast blogów, więc oto niektóre z linków, które udostępniłem tam w tym tygodniu. Nie jestem jednak pewien, jak regularna będzie to funkcja, więc śledź Copyblogger na Twitterze, aby uzyskać całą linky dobroć w czasie rzeczywistym.
Jak skonfigurować bloga (na dłuższą metę) – Michael Martine podaje przydatny sposób prowadzenia bloga. Dobry towar.
Świetne spostrzeżenia od kreatywnego przedsiębiorcy-wspaniały wywiad z Johnem Ungerem, który pokazuje rodzącą się klasę wysoce kreatywnych i artystycznych przedsiębiorców.
FTC do powstrzymania marketingu w mediach społecznościowych – Jeśli myślałeś, że marketing w mediach społecznościowych pozostanie nieuregulowaną wirtualną wersją Dzikiego Zachodu… pomyśl jeszcze raz.
Jak myśleć o długiej vs. krótkiej kopii-Jeff Sexton wykonuje świetną robotę demistyfikacji całej długiej kopii i ujawnia, jak sprawić, by była ona odpowiednia.
Stoicyzm 101: praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców – mój przyjaciel Ryan Holiday guest pisze na blogu Tima Ferrissa. Lektura obowiązkowa zarówno dla początkujących, jak i istniejących przedsiębiorców.
7 sposobów na wzmocnienie nagłówków strony docelowej-nagłówek mówi wszystko. Dobre rzeczy od weterana sieci Nick Usborne.
Przy okazji, Jon Morrow i ja wydajemy darmowy raport w przyszłym tygodniu. Temat ten jest bardzo istotny dla producentów treści i marketerów internetowych-outsourcing. Możesz być zaskoczony naszym podejściem do tego… więc koniecznie poszukaj postu ogłoszeniowego.
O tak… i subskrybuj Copyblogger, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. 🙂
O autorze: Brian Clark jest redaktorem naczelnym Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.