W tym tygodniu na The Lede …
- Czy wydawcy treści budzą się ze swojej aplikacji
MarzeniaKoszmary? - Harmonogram Autoresponder marketingu e-mail, który sprzedaje
- 3 szybkie wskazówki, jak pokonać strach przed wystąpieniami publicznymi
- Czy Twoja Domena Mówi “Zaufaj Mi?”
- Dlaczego “Freemium” zawodzi dla startupów: 3 lekcje biznesu z zespołu New Order
- 5 podstawowe prawdy SEO możemy dowiedzieć się z Gwiezdnych Wojen
- Peter Shankman o wartości widowni
Jeśli chcesz zdobyć więcej przydatnych linków (niż siedem, które tutaj podkreślamy) co tydzień, śledź @copyblogger na Twitterze.
//
Czy wydawcy treści budzą się ze swojej aplikacji Marzenia Koszmary?
Miesiąc miodowy, z którego korzystały Aplikacje treści, wreszcie się skończył. Zbudowałeś najlepszy zegar na świecie? To aplikacja. Czy regularnie publikujesz przydatne, angażujące i zabawne treści online? To strona internetowa. W szczególności mobilna responsywna strona internetowa. Usłyszymy więcej takich historii jak ta od tego wydawcy. Uważaj na Ostrzeżenie. Nie trać czasu na tworzenie i utrzymywanie aplikacji treści. Zbuduj jedną świetną stronę internetową …
//
Harmonogram Autoresponder marketingu e-mail, który sprzedaje
Autoresponder wiadomości e-mail jest jednym z najcenniejszych zasobów content marketingowych, które możesz zbudować. Sonia nazywa ich najlepszym przyjacielem leniwego marketera, swego rodzaju mułem, który nie potrzebuje odpoczynku ani pożywienia. Zbudowałeś swój? Jeśli nie, oto świetny szablon do planowania autorespondera wiadomości e-mail, który sprzedaje twój produkt, usługę lub pomysł.
//
3 szybkie wskazówki, jak pokonać strach przed wystąpieniami publicznymi
Nie wiem, czy ta stara statystyka o tym, że jest silniejsza niż strach przed śmiercią, jest prawdziwa, ale publiczne wystąpienia na pewno przyprawiają większość ludzi o złe poty. Niezależnie od tego, czy wkrótce pojawi się krótkie przemówienie, czy regularnie koncertujesz na całym świecie, w tym artykule znajdziesz kilka solidnych porad. Break a leg …
//
Czy Twoja Domena Mówi “Zaufaj Mi?”
To podstawa zestawu narzędzi każdego producenta smart content. Nazwa domeny, adres URL, baza domowa. Możesz być bardzo godną zaufania osobą, ale w Internecie tak wiele zależy od pierwszego wrażenia tego małego adresu, który wyskakuje w wyszukiwarkach wszędzie. Na pierwszy rzut oka, jak wiarygodne jest Twoje “imię”?
//
Dlaczego “Freemium” zawodzi dla startupów: 3 lekcje biznesu z zespołu New Order
Mr. Clark ponownie skoczył na Forbesa w tym tygodniu, tym razem używając kłopotliwego biznesu po stronie zespołu Nowej Fali jako folii, aby ujawnić problemy związane z modelem freemium. A potem Pan Gardner (Dyrektor ds. produktu Copyblogger Media) zaczął na to wpadać, przedstawiając argumenty za content marketingiem jako sposobem na zbudowanie biznesu. Atak kadry kierowniczej, w rzeczy samej.
//
5 podstawowe prawdy SEO możemy dowiedzieć się z Gwiezdnych Wojen
Czy możesz zgadnąć, jakie linie takie jak ” to nie są droidy, których szukasz “i” uważam twój brak wiary za niepokojący”, mają związek z podstawami dobrego SEO? Nie mogłem, więc zamiast tego przeczytałem świetny artykuł Pana Bartholomew ‘ a.
//
Nie, Nie Możesz ” Pożyczyć Mojej Publiczności.”
Pan Shankman, jak zawsze pełen pasji, odpowiada na prośbę niczego nie podejrzewającego PR-owca. Ta klasa mistrzowska w definiowaniu zasad dobrego content marketingu (przebrana za rant) powinna być przekazana każdemu, kto szuka skrótów, szybkiej gotówki, łatwych pieniędzy lub nocnego sukcesu. Wiedzieć, lubić i ufać. Trudniej do nich dotrzeć, niż na to wygląda.
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Jeśli się nie sprzeda …
- 3 sposoby naprawienia zepsutego marketingu
- Jak stworzyć ofertę, której nie można odrzucić
- 20 błędów, które podważą Twoje wezwanie do działania i kosztują sprzedaż
- Specyfika 10 sposobów pomoże Ci zbudować dochodową publiczność
- Jak przyciągnąć odbiorców kupujących poprzez integrację wyszukiwania, społeczności i treści