David Ogilvy w mediach społecznościowych.
Jak “zażywający narkotyki student porzucił studia” stworzył jedną z najbardziej udanych korporacji na świecie.
Sekrety największej sprzedaży w historii.
Śledź @ copyblogger na Twitterze, aby pobrać te linki (i więcej) co tydzień.
To jest The Lede …
//
6 lekcji mediów społecznościowych od Davida Ogilvy ‘ ego
Reklama na samej górze tego posta jest warta kliknięcia. Poza tym, Pan Vodden bardzo trafnie zastosował niektóre z podstawowych filozofii Ogilvy ‘ ego do dobrego marketingu w mediach społecznościowych.
//
Steve Jobs: Miliardowy Hipis
Dobra, Dobra, masz już dość napaści na Steve ‘ a Jobsa. Ja też mam, ale kiedy dokument BBC wychodzi na wolność (jeśli jest jeszcze w górze), jak Mogę nie link do niego?
//
Sekrety największej sprzedaży w historii
Spojrzenie na premierę iPada 2010 w 10 zwięzłych lekcjach. “Nie sprzedali 300 000 iPadów w jeden dzień, sprzedali je w ciągu kilku dekad.”
//
Twoi czytelnicy się zmieniają. A Ty?
Dojrzewanie mobile. Masowe wydanie w zeszłym tygodniu Flipboard dla iPhone ‘ a to tylko jeden wskaźnik tego, gdzie czytelnicy chcą czytać. “Smartfony są zbudowane zarówno do czytania, jak i mówienia, zarówno do czytania, jak i słuchania.”Zaczynamy …
//
Jak Firmy 3 Zbudowały Swoje Strategie Na Twitterze
Szybkie spojrzenie na to, jak te oldschoolowe monolity zręcznie tańczą (i wygrywają) na platformach społecznościowych.
//
Przewodnik dla początkujących do Content Marketingu
Jasny (i odważny) podkład o tym, czym jest i czym zajmuje się content marketing, a także o jego przewadze nad tradycyjną reklamą.
//
Jedyna uchwała, którą musisz podjąć w 2012 roku
Połączyłem to głównie dla przypomnienia sobie. To prosta, cenna rada, z której możesz korzystać w terenie przez cały dzień, każdego dnia. Niech twoje ” tak “będzie ” tak”…
//
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Twoja darmowa: Ściągawka do pisania postów na blogu, które stają się wirusowe
- Oto twoje zaproszenie do Copyblogger Holiday Headline Clinic
- Redaktor Copyblogger przyznaje się do spania z czytelnikami i zaleca zrobienie tego samego
- Seks, kłamstwa i Sztuka dowodzenia uwagą
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.