W tym tygodniu na The Lede …
- Dlaczego bohater Biznesowy Jasona Frieda jest jego sprzątaczką
- Czego Twitter Uczy Nas O Pisaniu Dobrze
- Jak Przyziemne Procedury Napędzają Kreatywność
- Zaskakujący sekret Sprzedaży siebie
- Mit talentu
- Historie są tym, jak rozumiemy świat
- Jay Leno o ciężkiej pracy
Jeśli chcesz zdobyć jeszcze więcej przydatnych linków (poza tymi, które tworzą The Lede), śledź @copyblogger na Twitterze.
//
Dlaczego bohater Biznesowy Jasona Frieda jest jego sprzątaczką
Jason Fried jest mistrzem tworzenia pozornie przypadkowych, oczywistych i niezwykle użytecznych lekcji łączących biznes z życiem. Tutaj mówi Szybka Firma magazyn, że przedsiębiorcy powinni budować powolne firmy, ilustrując jego argument, chwaląc bystrość biznesową swojej sprzątaczki. Czasami myślę, że Pan Fried powinien ustąpić ze stanowiska prezesa swojej firmy i pisać na pełny etat.
//
Czego Twitter Uczy Nas O Pisaniu Dobrze
Jestem całkowicie lakonicznym pisarzem, który nigdy nie rozumiał powszechnej skargi ” często trudniej jest pisać krótko niż długo.”To może tłumaczyć moją miłość do Twittera, piękne ograniczenia, które nałożył na naszą kulturę w ogóle (nigdy nie czytałem aforyzmu, którego nie czytałem). Pani Tenore podkreśla niektóre z lepszych napisów, które znalazła ostatnio na małym niebieskim ptaku …
//
Jak Przyziemne Procedury Napędzają Kreatywność
Pewien wielki amerykański pisarz powiedział kiedyś coś w stylu: „im bardziej nudne jest życie, tym lepsza jest praca.”Ta rada miała związek z prowadzeniem uporządkowanego życia, życia, które nie rozprasza, życia spędzonego na pisaniu zamiast stresowania się niezapłaconymi rachunkami, złymi związkami i nocami w więzieniu. Dobra wiadomość jest taka, że całe życie jest dla młyna. Pisarz może zamienić nawet najgorsze okoliczności w złoto na stronie. Ale jako odludek amator, wolę przyziemność. Zwykły czas. Samotność. Struktura. Mój wierny szlafrok. Pan McGuinness potwierdził ścieżkę, którą wybrałem, czy mu się to podoba, czy nie.
//
Zaskakujący sekret Sprzedaży siebie
Mówisz otwarcie o swoich dotychczasowych osiągnięciach, czy opowiadasz historie o tym, co jest możliwe? Czy ludzkie istoty przyciągają osiągnięcia sukcesu, czy potencjał tego, co może nadejść? Pani Halvorson proponuje inne podejście do sprzedaży siebie, firmy, produktu lub pomysłu.
//
Mit talentu
Pan D ’ Souza oferuje nam krótki i praktyczny przewodnik, jak być dobrym. Kiedyś byłeś artystą, dlaczego odszedłeś? Odpowiedź na to pytanie prowadzi do uświadomienia sobie, że talent — choć uważamy, że jest on wyłącznie wrodzony-można nabyć poprzez praktykę.
//
Historie są tym, jak rozumiemy świat
Jakbyś chciał usłyszeć to jeszcze raz, tutaj leży esencja — rdzeń-całego wielkiego marketingu. Zignoruj to na własne ryzyko …
//
Jay Leno o ciężkiej pracy
Chociaż Pan Leno oczywiście leży na drugim końcu spektrum work/life balance, ten podział niedawnego wywiadu (i samego wywiadu) jest fascynujący. „Z braku miejsca do spania przeszedł do bycia w telewizji pięć nocy w tygodniu. Nie było sztuczek, luster, rodziców w biznesie. Ciężka praca.”Uwaga: jeśli nie jesteś subskrybentem biuletynu e-mail Pana Lefsetza, zrób to teraz, gdy jesteś tam. Nie pożałujesz.
Przegapiłeś coś o Copybloggerze w tym tygodniu?
- 49 sposobów na zdobycie zaufania i lojalności odbiorców
- 10-punktowy Plan łączenia się z influencerami Online (bez zamieniania się w podlizywanie)
- Case Study: Jak badanie odbiorców napędzało prawdziwy rozwój biznesu