Co jest najcenniejszą cechą copywritera?

  • Jak możemy napisać bardziej magnetyczną kopię?
  • Dlaczego nawet wykwalifikowani pisarze czasami nie trafiają w cel?
  • Co jest jedną z głównych przyczyn kopii, która nie przekonuje?

Twierdzę, że ta jedna cecha oddziela fascynujących pisarzy od tak-tak pisarzy i ma mniej wspólnego ze słowami i gramatyką, niż mogłoby się wydawać.

Co to za magiczna rzecz?

Empatia.

Zrozumienie czytelnika musi być najważniejszą częścią pracy każdego pisarza, ale jest to szczególnie prawdziwe podczas pisania przekonującej kopii. Wiedza o tym, co czytelnik może myśleć, pomaga przewidzieć i odzwierciedlić te myśli, wyjaśnić, gdzie jest to potrzebne i zbudować zaufanie.

Seth Godin przybił sposób, w jaki brakuje nam empatii, jeśli chodzi o blogi i książki Ostatnio, i to samo z kopiowaniem sprzedaży-zawodzimy, gdy to, co piszemy, dotyczy sprzedawcy (pisarza), a nie kupującego (czytelnika). Kiedy jesteś bardziej zaniepokojony własnymi potrzebami lub tym, jak się pojawiasz, lub własnymi osobistymi preferencjami dotyczącymi stylu i formatu, zamiast dowiedzieć się, co Twoi potencjalni klienci naprawdę wolą, ustawiasz się na porażkę.

Pomyśl o tych rzeczach, gdy próbujesz przekonać:

  • Jakie zastrzeżenia mogą wnieść?
  • Jakie są ich najpilniejsze motywacje?
  • Czy są jakieś szczególne korzyści lub funkcje, których szukają?
  • Dlaczego nasi konkurenci tracą zaufanie lub zainteresowanie?
  • Jak perspektywa wolałaby otrzymywać te informacje?

Uzyskanie tych spostrzeżeń może być tak proste, jak rozmowa z potencjalnymi klientami. Zadawaj pytania otwarte za pomocą ankiet, zamiast prowadzić je do odpowiedzi, której szukasz. Jeśli nie możesz znaleźć prawdopodobnych podejrzanych, Utwórz profile klientów na podstawie istniejących danych. Zbadaj rzeczywiste wyniki testów behawioralnych od innych marketerów, aby sprawdzić, czy możesz zebrać jakiekolwiek spostrzeżenia.

Czytanie umysłu potencjalnego klienta może być najcenniejszą rzeczą, którą robisz dla skuteczności perswazyjnego pisania. Skupienie się na własnych preferencjach i pragnieniach jest Prawdopodobnie najgorsze.

Subskrybuj Blog Chrisa Garretta, aby uzyskać więcej blogów, copywritingu i porad marketingowych oraz bezpłatny ebook na temat tworzenia flagowych treści.

Total
0
Shares
Related Posts