Jak skuteczna jest Twoja strona docelowa? 3 Kluczowe wskaźniki, które musisz znać

Spędziliśmy dużo czasu na odkrywaniu technik kopiowania i projektowania, które napędzają udane strony docelowe. Ale czy wiesz, jak najlepiej zmierzyć swój sukces?

Na tym skupia się znakomity artykuł, który przeczytałem w Praktyczny Ecommerce, Pomiar sukcesu konwersji: jakie są kluczowe obszary, na które należy zwrócić uwagę, starając się przyciągnąć uwagę odwiedzających?

Podsumowałem najważniejsze punkty Twojej recenzji.

1. Współczynnik Konwersji

Spędzamy dużo czasu na rozmowach o współczynnikach konwersji. Rozważmy niektóre z liczb odniesienia:

Czym dokładnie jest współczynnik konwersacji? To procent odwiedzających, które zamieniają się w ołów, sprzedaż lub inny pożądany wynik. Witryna detaliczna jest często uważana za sukces, gdy jej konwersja zakupu jest w wysokich pojedynczych cyfr, ale w przypadku witryn generujących lead, liczby w wysokich nastolatków są uważane za dobre. Średnia witryna detaliczna konwertuje około 1 do 2 procent odwiedzających, a średnia witryna generująca leady robi 5 do 6 procent.

Policz ujemnie. To ogromna liczba ludzi, którzy nie odpowiadają, nie klikają i nie kupują.

Jak obliczyć współczynnik konwersji zakupu? To proste. Korzystając z pakietu analitycznego witryny (patrz zalecenia poniżej), zlokalizuj liczbę unikalnych odwiedzających w danym okresie i podziel ją przez liczbę transakcji sprzedaży w tym samym okresie. Jeśli masz 2% lub mniej, dobrą wiadomością jest to, że masz dużo miejsca na rozwój swojej firmy.

Zwiększ swoje transakcje nawet o jeden punkt procentowy i wow, zarabiasz prawdziwe pieniądze. Rozważ ten przykład:

Załóżmy, że masz 10,000 unikalnych użytkowników miesięcznie i generujesz transakcje sprzedaży 100 miesięcznie (1 procent) ze średnią sprzedażą 90 USD. Zwiększ Współczynnik konwersji zakupu witryny o jeden punkt procentowy, co przekłada się na dodatkowe $108,000 rocznie. Zwiększ Współczynnik konwersji do 5 procent, a osiągniesz wzrost sprzedaży o 432 000 USD rocznie.

Widzisz, dlaczego poświęcamy tyle czasu na ten temat? :=)

2. Wskaźnik Porzucania Strony Głównej

Włączam tę część tylko w celach informacyjnych, nawet jeśli twoim szczególnym zainteresowaniem są przede wszystkim strony docelowe dołączone do promocyjnego e-maila, linku do witryny i kampanii PPC. Ale rozważmy Twoją stronę docelową w tym samym świetle, co stronę główną. Ilu ludzi przychodzi na Twoją stronę docelową i rezygnuje? Jak każda strona transakcyjna lub strona, masz krótkie okno możliwości, w którym możesz zachować uwagę odwiedzającego.

10 procent odwiedzających opuszcza witrynę po pierwszym kliknięciu, ale wielu z nich stanowi albo przypadkowy ruch, albo są niewykwalifikowanymi nabywcami. I tak byś ich nie przekonwertował. Zdumiewające 55 procent jednak spadło po drugim kliknięciu, a 80 procent odwiedzających odeszło po trzecim kliknięciu. Dobrze skonstruowana witryna ze strategicznie umieszczonymi wezwaniami do działania może pomóc rozwiązać problemy z porzucaniem witryny.

3. Koszt Na Sprzedaż

To nasza ostatnia metryka, koszt Na sprzedaż. Tutaj podzielisz koszty reklamy przez kwotę sprzedaży, aby obliczyć średni koszt sprzedaży. Jaka powinna być średnia liczba? Prawdopodobnie nie ma to większego znaczenia, niż tylko ustawienie jednego. Zadaj sobie pytanie: “Ile jest dla ciebie wart klient, poprzez pojedynczą transakcję, a także jego wartość życiową (liczba sprzedaży, przewidywane przychody) w czasie.”Więc zacznij pracować nad liczbami. Gdy uda ci się z powodzeniem zarządzać początkowym kosztem sprzedaży, możesz łatwo zrealizować duże zyski z zaplecza.

“Wielu właścicieli firm nie zna ich kosztu na działanie lub kosztu na lead. Mówiąc o wartości życia klienta, możesz ponieść stratę z przodu (aby uzyskać klienta), ale jeśli możesz go zatrzymać, Jest wiele wart. Słowo kluczowe pay-per-click kosztujące 8 USD może być drogie, ale jeśli utrzymasz klienta, którego przyciąga, dostaniesz to z powrotem w pikach.”

Następny krok: Zacznij uruchamiać swoje numery za pomocą podstawowego pakietu analitycznego.

Oto kilka zaleceń na początek. (Bez wymówek. Jeden z nich jest wolny.)

  • From Conversion Rater: A Complete Guide To Web Analytics Solutions.
  • ClickTracks-ulubieniec małych ludzi biz / dobre ceny, zbyt.
  • I od Google, freebie: Website Optimizer (musisz mieć konto Google Adwords, aby korzystać z tego narzędzia. Rejestracja jest bezpłatna.)

Copywriting Landing Page Makeover Clinic News

Twoja odpowiedź na mój pierwszy makijaż (SEOmoz) była znakomita, dziękuję! Mamy jeszcze dwóch (count ’em two) kandydatów gotowych i chętnych do zrobienia swoich stron docelowych – na żywo i osobiście-tutaj na Copyblogger. Są to:

  • Brian Armstrong ‘ s how to start your own biz site, Start Breaking Free
  • Helen Graves obiecuje pomóc przedsiębiorcom rozwijać swój biznes w jej elegancko nazwanym miejscu, HelenGraves.com

Dziękujemy Brianowi i Helen za udział w Maven Makeover i wspieranie Heifer International. Będę prezentował te metamorfozy co około 2 do 3 tygodni, więc bądźcie czujni.

Też chcesz się pobawić?

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena.

Total
0
Shares
Related Posts