6 sposoby generowania większego ruchu z obrazów

image seo marketing

Nie ma nic gorszego niż czekanie na załadowanie strony. Jako użytkownik prawdopodobnie niecierpliwie czekasz Dowolny czas. A jeśli to Twoja witryna trwa długo, aby pobrać, zrozum, że za każdą dodatkową sekundę czasu pobierania tracisz 7% Twoich konwersji!

Oczywiście, chcesz usunąć wszystko ze swojej strony internetowej, co nie jest konieczne … takie jak obrazy, prawo?

Ale oto problem: obrazy są bardzo ważne w dzisiejszych czasach, szczególnie w przypadku postów na blogu. Obrazy wyjaśniają złożone informacje; są łatwiejsze do konsumpcji; i generują więcej udziałów w mediach społecznościowych niż postów bez obrazów.

Oprócz tego obrazy mogą przyciągać duży ruch do twojej witryny z wyszukiwarek. Według tego badania Poynter eyetracking, gdy ludzie są w Twojej witrynie, będą patrzeć na obrazy przed tekst.

Pytanie brzmi:…czy Twoje obrazy są zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania, szybkości i mediów społecznościowych? Innymi słowy, czy pomagają twojej witrynie, czy ją szkodzą?

Następujące taktyki 6 pomogą Ci zoptymalizować obrazy, aby mogły przynieść większy ruch do twojej witryny…i utrzymać tam ten ruch.

Taktyka # 1-Zoptymalizuj swoje obrazy dla ludzi

Po kolei. Zawsze powinieneś optymalizować obrazy dla ludzi, ponieważ to oni są tymi, którzy naprawdę. Materia.

Spójrzmy na kilka zasad:

Zachowaj ich znaczenie

Pierwszą zasadą, jeśli chodzi o umieszczanie obrazów w Twojej witrynie, jest utrzymanie ich w Aktualności. Na treść obrazu powinna odpowiadać treści artykułu.

Użyj super-wielkości obrazów

Im większy, tym lepszy! Skorzystaj z technologii projektowania stron internetowych i monitorów i korzystaj z dużych i odważnych obrazów. Zobacz, jak szybko firma wykorzystuje obrazy w nagłówku (rozciąga się po ekranie):

image optimization

A potem zobacz, jak Verge ich używa:

image optimization

To naprawdę świetny sposób na połączenie dużej ilości tekstu ze świetnymi obrazami. Jest to również jeden z powodów, dla których Google zaktualizowało Google+, aby hostować zdjęcia w super rozmiarach.

Optymalizacja dla kanału RSS

Ludzie, którzy korzystają z czytników kanałów RSS będzie blazing przez nich do skanowania wszystkich treści masz. Użyj odpowiedniego, wspaniałego obrazu, aby przyciągnąć ich uwagę i skłonić ich do kliknięcia na Twoją stronę!

Użyj twarzy

Kiedy używasz twarzy, które patrzą na czytelnika, naśladując kontakt wzrokowy, uzyskasz więcej wyświetleń.

Przyjrzyjmy się dokładniej i porozmawiajmy o różnicy między tym, jak mężczyźni i kobiety przetwarzają obrazy. Nawet ci powiem. dlaczego to ważne.

men women image optimization

Według niedawnego badania mapowania oczu, kobiety przetwarzają obrazy inaczej niż faceci. Oto niektóre z tych różnic:

  • To, na czym skupiają się kobiety, zależy od ich poziomu hormonów.
  • Kobiety przyciągają obrazy, które mają więcej niż jeden person…in zwłaszcza, że facet i dziewczyna się obejmują.
  • Kobiety lepiej reagują na obrazy emocjonalne niż mężczyźni.
  • Mężczyźni będą patrzeć na twarze przed nagim ciałem.

Dlaczego to rozróżnienie jest ważne? Cóż, wraca do znajomość odbiorców… i dać im to, czego chcą.

Taktyka # 2-Zoptymalizuj swoje zdjęcia pod kątem wyszukiwarek

Ok, teraz, gdy mamy nasze obrazy zoptymalizowane dla ludzi…optymalizujmy je pod kątem wyszukiwarek. Postępuj zgodnie z tymi zasadami:

  • Kompresuj obrazy – Chociaż chcesz używać większych obrazów niż mniejsze, rozmiary plików powinny być tak małe, jak to możliwe. Upewnij się, że kompresujesz Rozmiar pliku obrazu. Jeśli nie jesteś pewien, jak to zrobić, nie martw się, ponieważ omówię to później w poście.
  • Ogranicz liczbę zdjęć na stronie – Nie chcesz zapychać strony niepotrzebnymi obrazkami. Tak, wystarczy wybrać kilka bardzo odpowiednie obrazy.
  • Użyj słów kluczowych – Istnieje wiele strategicznych miejsc, w których musisz używać słów kluczowych, jeśli chodzi o obrazy. Użyj ich w tekście alternatywnym, w nazwie obrazu, tytule strony oraz w tekście wokół obraz.
  • Długie opisy – Jednym z najczęstszych elementów, których większość ludzi tęskni za używaniem obrazów na swoich stronach, są długie opisy. Długie opisy są jak znaczniki alt, ale bardziej szczegółowe. Oto przykład obu:
    • Alt tag Czarna Honda Civic Z 1998 Roku.
    • Długi opis – Czarna 2-drzwiowa Honda Civic z 1998 roku.

Zaimplementuj te strategie, a pomożesz wyszukiwarkom poprawnie indeksować Twoje obrazy, aby były serwowane wysoko– wyszukiwania kwalifikowane.

Taktyka # 3-Zoptymalizuj swoje zdjęcia do mediów społecznościowych

Zdjęcia i obrazy są jednym z najczęściej udostępnianych elementów treści w sieci społecznościowej (z wideo jest blisko drugi).

Ale tylko dlatego, że masz kilka zdjęć, nie oznacza, że zostaną udostępnione. Oto jak zoptymalizować obrazy, aby szybko rozprzestrzeniały się w sieci społecznościowej oraz zwiększ ruch na swojej stronie:

  • Użyj wspaniałych zdjęć – To wydaje się oczywiste, ale większość ludzi nie rozumie, co sprawia, że coś wspaniałego i inspirującego. Sprawdź 45 najpotężniejszych obrazów z 2011 roku, aby uzyskać inspirację!
  • Użyj standardowych formatów obrazów – Jak widać, istnieje dziesiątki sposobów formatowania obrazu…
    image optimization
    Należy użyć najczęstszych typów obrazów: .jpg, .gif i .png. Formaty te są łatwo wyświetlane na dowolnym urządzeniu … w ten sposób obniżanie bariera oglądania i udostępniania.
  • Publikuj swoje zdjęcia na portalach społecznościowych – Jeśli używasz naprawdę świetny obraz w blogu, śmiało i udostępnij ten obraz w Google + i Facebook. Dodatkowo, Hostuj zdjęcie na stronach takich jak Flickr, Photobucket, Pinterest, Picassa, Instagram i TwitPic. Ułatwi to ludziom dzielenie się.
  • Optymalizacja pod kątem składania Digg – Jeśli używasz Digga, użyj .format jpg i upewnij się, że twój obraz ma 160×120 lub 160×160 pikseli. W przeciwnym razie żaden obraz nie zostanie zaprezentowany i stracisz kliknięcia.

Taktyka # 4-zoptymalizuj znacznik alt i tekst tytułu obrazów

Wspomniałem powyżej, że musisz dodać słowa kluczowe do tekstu alternatywnego i tytułu obrazu. Teraz chcę przejść do więcej szczegółów na ten temat i przedstawić Ci wspaniałą wtyczkę WordPress.

Wtyczka nazywa się obrazami przyjaznymi SEO i może zrobić dla Ciebie wiele bardzo potężnych rzeczy:

  • Dodaj tekst alt tag i title – Będziesz mógł zoptymalizować wszystkie swoje obrazy, ponieważ ta wtyczka automatycznie dodaje tekst tytułu i znacznik alt dla każdego obrazu masz.
  • Zmienia tekst tytułu i znacznik alt– Ta wtyczka stworzy inny tytuł i znacznik alt, mieszając te cztery zmienne:
    • % title-zastępuje tytuł postu
    • % name-zastępuje nazwę pliku obrazu (bez rozszerzenia)
    • % category-zastępuje kategorię post
    • % tags-zastępuje tagi post

Przy okazji, jeśli jesteś confused o różnicy między atrybutem alt A atrybutem title, oto przydatny mały wykres, który Ci pomoże:

image meanings

Taktyka # 5-Optymalizacja nazw plików obrazów

Nazwa pliku obrazu ma znaczenie, jeśli chodzi o SEO. Dlatego też ważne jest, aby zoptymalizować nazwę pliku obrazów.

Narzędziem, które pomoże Ci to zrobić, jest wtyczka o nazwie Media File Renamer. To całkiem proste.:

image renamer

Możesz też ręcznie zmienić nazwę obrazu. Tak czy inaczej, pamiętaj o tych elementach, nazywając obraz:

  • Nazwa pliku powinna być krótka.
  • Nazwa pliku powinna opisywać obraz i zawierać słowa kluczowe.
  • Upewnij się, że w nazwach obrazów nie ma spacji. Jeśli chcesz, możesz użyć myślników, ale unikaj podkreślenia.

Taktyka # 6-optymalizacja prędkości ładowania obrazu

Jak już pewnie wiesz, szybkość strony jest niezbędna do sukcesu w Google. Ostatnią taktyką, której chcę was nauczyć, jest optymalizacja obrazów pod kątem prędkości ładowania.

Nie pomoże, jeśli zaczniesz używać ogromnych, zabójczych obrazów, aby przyciągnąć uwagę, która trwa wiecznie. Więc, co powinieneś zrobić?

Smush it!

Cóż, to nazwa wtyczki WordPress, która zrobi trzy rzeczy dla Twoich obrazów:

  • Kompresuj obrazy.
  • Usuń niepotrzebne kolory z indeksowanych obrazów.
  • Przekonwertować pewne .gify do PNGs dla lepszej wydajności.

WP Smush.it jest naprawdę łatwy w użyciu i zoptymalizuje obrazy podczas ich przesyłania. Ponadto możesz zoptymalizować wszystkie stare obrazy w “bibliotece multimediów”:

image media library

Ile masz obrazów i jak duże są, określi, ile czasu zajmie zakończenie pracy wtyczki. Biegłem Smush.it na nowej stronie, która miała tylko 43 zdjęcia w bibliotece, a ukończenie zadania zajęło mniej niż 30 sekund.

Wniosek

Ponieważ sieć staje się szybsza, a technologia jej wyświetlania staje się o wiele lepsza, obrazy odgrywają coraz ważniejszą rolę w strategiach SEO. Przyciągają uwagę wyszukiwarek i zwracają uwagę użytkowników, gdy dotrą do twojej witryny. Musisz zrobić wszystko, co w twojej mocy, aby keep that edge.

Kiedy zainwestujesz trochę czasu w wdrożenie tych taktyk, aby zoptymalizować swoje obrazy, powinieneś zacząć widzieć większy ruch w swojej witrynie … musisz tylko dać kilka miesięcy na wprowadzenie zmian.

Jakich innych technik używasz, aby uzyskać większy ruch z obrazów?

Total
0
Shares
Related Posts