Copyblogger siedzi na tronie blogu marketingowego Ad Age z jednego powodu: dostarczają inteligentne, seksowne i super użyteczne treści w kółko.
Brian Clark i zespół Copyblogger zbudowali Imperium online, tworząc treści, które przyciągają czytelników, karmią ich zyskownymi poradami i dają im podstawowe elementy marketingu online, który działa.
Podczas gdy wiele czynników przyczyniło się do dominacji Copybloggera, oto jeden, który wybrałem, który możesz łatwo uchwycić i naśladować: pisz jak najgorętsi wydawcy czasopism.
W jaki sposób czasopisma sprawiają, że czytelnicy wracają co miesiąc, a numer po numerze odlatuje z półek?
A co to ma wspólnego z blogowaniem?
Przekonajmy się.
Przyciąganie grawitacyjne dobrego pisania
Pamiętasz czasy, kiedy Brian organizował te konkursy z pisarstwem o Kosmopolityce i szczegółach?
Myślisz, że wybrał te czasopisma losowo?
Nie, przyczepił się do tych dwóch, ponieważ są niesamowicie skuteczne w zaczepianiu i utrzymywaniu zainteresowania czytelników.
Zgarnij jeden z tych magazynków ze stojaka i już po tobie. Żona i dzieci będą musiały krzyczeć na Ciebie z parkingu, żebyś go odłożył. (Nigdy wcześniej mi się to nie przytrafiło. Szczerze.)
Ale musisz pójść o krok dalej, aby zastosować tę wiązkę przyciągania do blogowania.
Aby odkryć najlepsze techniki pisania mocnych, przekonujących kopii, musisz przeczytać wydanie Cosmo — lub którekolwiek z ośmiu poniższych czasopism-okiem pisarza i chęcią nauki.
To znaczy:
- Zwracając szczególną uwagę na nagłówki gazet (nie bez powodu jest to numer jeden)
- Studiowanie pierwszych zdań artykułów
- Kopiowanie ich sztuczek do zamknięcia artykułu
- I grabież ich torebki słowa
Następnym razem, gdy będziesz w księgarni, podnieś jeden z czasopism z poniższej listy i nie wychodź na powietrze, dopóki nie zdobędziesz killer copy chops …
Szczegóły
Z nagłówka ” are you Raising a Douchebag?”w hołdzie najwybitniejszym męskim fryzjerom w historii, Szczegóły magazyn rozrywka.
Nie znajdziesz tu wielu dyskusji na temat fizyki cząstek elementarnych, ale znajdziesz tematy, które ich czytelnicy chcą wiedzieć więcej – fitness, najnowsze zabawki konsumenckie i jak odnieść większy sukces z kobietami. Szczegóły łączy te sprawdzone tematy z nagłówkami klejnotów, które wyskakują ze strony.
Bon Appétit
Smacznego czy Cosmopolitan świata żywności: duszny i gotujący się ze wskazówkami, które chcesz wypróbować … this flipping minute. Po części DIY chef i po części narracje na temat jedzenia, jego strony są pełne słów i obrazów, które mieszają się z prawie każdym sensem w twoim ciele.
Us Weekly
Nikt nie robi lepiej fotoreportażu. Wciągasz się w jakąś głupią narrację, taką jak całonocna impreza po ślubie Williama i Kate lub ten 53-letni Lorenzo Lamas właśnie poślubił swoją piątą żonę i szybko zdajesz sobie z tego sprawę-jesteś zazdrosny, że nie jesteś jednym z nich.
Przewodowe
Ten magazyn o wszystkim, co TECHNICZNE, to siła języka, designu i kreatywności. Każdego miesiąca otrzymujesz starannie zapakowany motyw, w którym pisarze, artyści i redaktorzy pocą się drobnymi rzeczami. Od funkcji po blurbs, jest załadowany językiem, który musisz ukraść. Nic dziwnego, że zdobył wiele nagród w Ellies.
Zdrowie mężczyzn
Jeśli możesz przeoczyć ciężkie pornosy lub ohydne roszczenia dotyczące utraty wagi i masy mięśniowej, możesz wkleić kilka uderzająco użytecznych sposobów używania liczb, list i słów, aby to, co piszesz, było bardzo uwodzicielskie.
Fakt, że zredukowali swoją strategię okładki do dobrze dopracowanej formuły, jest zabawny, ale pokazuje również, jak dobrze ta formuła działa.
Samochód i kierowca
Nie spodziewałbyś się, że magazyn samochodowy, który często spycha zewnętrzne krawędzie niedojrzałości, stworzy silne przyciąganie grawitacyjne czytelników, ale C + D tak. Każdy numer jest pełen prozy, która jest przezabawna, marudna i czasami niemal niewiarygodna … ale czy to nie sprawia, że świetna kopia jest świetna?
Vanity Fair
Kto może oprzeć się silnym pismom takich motłoch jak Christopher Hitchens i James Wolcott? A uzależnienie VF od bogatych i sławnych — pełne pięknych zdjęć pięknych ludzi — czynią z nich punkt kompleksowej obsługi dla wszystkiego, co kiedykolwiek chciałeś wiedzieć o ludzkiej dumie i obsesji na punkcie sławy. Zabawne opowiadanie historii w najlepszym wydaniu.
Rolling Stone
Jasne, niektóre problemy wydaje się, że czyjś tata chce być cool, ale RS nadal może wyciągnąć kilka funkcji sondowania (jak “ludzie V. Goldman Sachs”) i przykuć uwagę solidnymi, bogatymi w fascynacje nagłówkami.
Oto sprawa: nie staniesz się wielkim blogerem, chyba że przeczytasz szeroko i ukradniesz każdą możliwą sztuczkę.
Słynny nauczyciel copywritingu John Carlton nazywa to myśleniem Słowa dziwka.
Najlepsi pisarze mają to, bo nie mogą się nacieszyć ciepłym chlebem języka. A kiedy piszą, ich czytelnicy nie mają dość.
Copyblogger to żywy dowód.
Czego brakuje na tej liście?
Powiedz mi, jaki jest Twój ulubiony magazyn?
Czy to Glamour? Reader ‘ s Digest? The New Yorker?
Każdy z nich może pomóc ci stać się światowej klasy blogerem. Daj nam znać swoje ulubione w komentarzach!
O autorze: Demian Farnworth jest niezależnym pisarzem, który na blogu CopyBot zajmuje się kopiowaniem stron internetowych. Śledź go na Twitterze i LinkedIn.

Nasz system stron docelowych dla WordPress zarządza wszystkimi ciężarami, jeśli chodzi o Przekształcanie ruchu w pieniądze:
- Szybko i łatwo twórz krytyczne style strony docelowej 7 za pomocą WordPress, Dodaj styl wizualny dzięki dołączonej niestandardowej grafice i kontroluj czcionki, kolory i style bez kodu.
- Spraw, aby twoje słowa działały z poradami copywriting dostarczanymi bezpośrednio z interfejsu WordPress dla każdego typu strony docelowej, a także przewodnikiem po seminarium skutecznego kopiowania i podręczniku.
- Szczegółowe seminaria optymalizacji konwersji, łatwe testy dzielenia z WordPress i narzędzia SEO zapewniają, że uzyskujesz jak najwięcej ze swoich stron docelowych.
Dowiedz się więcej o założeniu tutaj.