Musisz zwrócić uwagę potężnego marketera internetowego, blogera z listy A lub zapracowanego CEO.
Może masz genialny pomysł na wspólne przedsięwzięcie, które sprawi, że oboje zarobicie kupę forsy.
A może po prostu napisałeś genialny post gościa, który pokochają widzowie pewnego top blogera.
Ktokolwiek to jest, jesteś przekonany, że wygrałeś dla tej osoby.
Niestety, gruba ryba, którą rzucasz, nie odpisuje na maile.
Nie dlatego, że jest zła. Ma w skrzynce pocztowej wiele innych działek i nie ma sposobu, aby poświęcić im całą swoją uwagę.
Twoim zadaniem jest uzyskanie Twój na szczyt listy. Oto jak.
Więc jak sprawić, by prominentni ludzie zwracali na ciebie uwagę?
Oczywiście najpewniejszym sposobem jest poznanie go osobiście. Jeśli nie chodziłeś do szkoły podstawowej ze swoją sławną osobą z wyboru, nadal możesz nawiązać więź.
Możesz przejść długą drogę, będąc konsekwentnie szczerym i pomocnym dla niej i jej przyjaciół. Narzędzia mediów społecznościowych przydają się tutaj.
Ale to wymaga czasu. Gdy nie masz czasu, wykonaj zamiast tego sześć kroków.
1. Otwórz z atrakcyjnym tematem
Twój czytelnik prawdopodobnie dostaje setki e-maili każdego dnia. Wyróżnij się-nie za pomocą wszystkich czapek lub wielu wykrzykników, ale poprzez kondensację najlepszych punktów oferty, aby stworzyć poczucie pilności.
Słaby:
Zaproszenie dla Ciebie
STRONG:
Płatna możliwość mówienia, nie wymaga podróży (zbliża się termin)
2. Przedstaw się w jednym zdaniu
Twój czytelnik nie dba o ciebie (jeszcze). Nie marudź w kółko o swoich osiągnięciach lub historii.
Przedstaw się w jednym zdaniu. Dołącz link do swojej witryny, więc jeśli twój hotshot chce wiedzieć więcej, może zbadać.
3. Odrób pracę domową
Jakie oferty przyjmowała ta osoba w przeszłości? Jakiego rodzaju propozycjami jest zainteresowana i jakie zachęty potrzebuje, aby powiedzieć “tak”?
Jeśli okaże się, że Twój Ważniak zgodził się na opłatę w wysokości 6000 USD za trzydniową konferencję, oferując 2000 USD za 90 minut swojego czasu przez telefon, co stanowi nieodpartą ofertę.
4. Nie zwlekaj.
Przedstaw swoją ofertę jasno w jednym akapicie.
Niezbyt długi akapit. Góra sześć zdań.
5. Bądź odważny, nie precyzyjny
Twoim celem dla tego e-maila jest zainteresuj tę osobę. Zbyt wiele szczegółów w tym momencie marnuje czas i uwagę czytelnika. (Ale Uwzględnij jeden lub dwa szczegóły, które przyciągną tę uwagę.)
Otrzymasz 51% opłat rejestracyjnych od osób, które klikną Twój link partnerski, chyba że klikną czyjś link partnerski po kliknięciu Twojego, lub chyba że wyczyszczą swoje pliki cookie lub kupią z innego komputera lub przełączą przeglądarkę. Albo chyba, że wybuchnie wulkan ciasteczek.
Zbyt skomplikowane. Zamiast tego trzymaj się:
Otrzymasz 51% zysków od wszystkich, których polecisz ($212 za sprzedaż).
Bądź odważny i prosty.
6. Nie Piszcz na butach.
Zachowując się jak wściekły fan, nie zdobędziesz żadnych punktów; Twoja propozycja będzie traktowana o wiele mniej poważnie.
Nie mów, że czytałeś książki tej osoby i że stałeś godzinami w kolejce na zjeździe, by ją spotkać, a ona przypadkiem pamięta kobietę z fioletowymi włosami, niosącą garść szparagów, bo to byłeś Ty.
Zachowuj się jak rówieśnik z dobrą propozycją, a przekonasz się, że dostaniesz taką.
Dobrze jest wspomnieć, że lubisz pracę tej osoby. Ale za dużo tryskania i twój e-mail skończy się wszystkimi innymi mailami fanów-nie w folderze” a ” wiadomości, które wymagają szybkiej odpowiedzi.
Nikt nie może zagwarantować, że przyciągniesz uwagę tego zapracowanego ważniaka. Ale wykonaj te sześć kroków, a będziesz stos szanse na swoją korzyść.