6 elementów wpływowego doświadczenia internetowego

Co sprawia, że jedna strona jest bardzo przekonująca i angażująca, podczas gdy inne są ignorowane lub szybko porzucane?

Jeśli weźmiesz udział w ankiecie, pytając odwiedzających Twoją witrynę, czego brakuje w Twojej witrynie, mogą nawet nie być w stanie tego wyrazić. I o to właśnie chodzi. To, co na nas wpływa, niekoniecznie leży na naszym świadomym poziomie doświadczenia.

Dzisiaj omówimy 6 elementów doświadczenia internetowego, które robią różnicę na głębokim poziomie psychologicznym. Moim gościem jest dr Susan Weinschenk, doktor psychologii i ekspert w dziedzinie wpływowego projektowania cyfrowego. Jest autorką Neuro Web Design: Co Sprawia, Że Klikają i doskonały blog towarzyski.

W tym odcinku Dr Weinschenk i ja dyskutujemy:

  • Subtelne wskazówki, których szukają odwiedzający witrynę po przyjeździe
  • Jak większość decyzji online jest podejmowana (to nie to, co myślisz)
  • Ogromna siła hojności i Prośba o drobne rzeczy w zamian
  • Podstawowych prawd natury ludzkiej, które skłaniają do natychmiastowego działania
  • 3 Czynniki psychologiczne, które powodują, że ludzie “klikają” z Tobą
  • Dlaczego sposób wyświetlania treści wpływa na postrzegany autorytet

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz…

Lub…

Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 39,4 MB | 34:10

Lub…

Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Neuro Web Design
  • Co Sprawia, Że Klikają
  • Robert B. Cialdini
  • David Ogilvy

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts