Co sprawia, że jedna strona jest bardzo przekonująca i angażująca, podczas gdy inne są ignorowane lub szybko porzucane?
Jeśli weźmiesz udział w ankiecie, pytając odwiedzających Twoją witrynę, czego brakuje w Twojej witrynie, mogą nawet nie być w stanie tego wyrazić. I o to właśnie chodzi. To, co na nas wpływa, niekoniecznie leży na naszym świadomym poziomie doświadczenia.
Dzisiaj omówimy 6 elementów doświadczenia internetowego, które robią różnicę na głębokim poziomie psychologicznym. Moim gościem jest dr Susan Weinschenk, doktor psychologii i ekspert w dziedzinie wpływowego projektowania cyfrowego. Jest autorką Neuro Web Design: Co Sprawia, Że Klikają i doskonały blog towarzyski.
W tym odcinku Dr Weinschenk i ja dyskutujemy:
- Subtelne wskazówki, których szukają odwiedzający witrynę po przyjeździe
- Jak większość decyzji online jest podejmowana (to nie to, co myślisz)
- Ogromna siła hojności i Prośba o drobne rzeczy w zamian
- Podstawowych prawd natury ludzkiej, które skłaniają do natychmiastowego działania
- 3 Czynniki psychologiczne, które powodują, że ludzie “klikają” z Tobą
- Dlaczego sposób wyświetlania treści wpływa na postrzegany autorytet
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz…
Lub…
Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 39,4 MB | 34:10
Lub…
Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Neuro Web Design
- Co Sprawia, Że Klikają
- Robert B. Cialdini
- David Ogilvy
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.