Najskuteczniejsze sposoby generowania potencjalnych klientów dla Twojej firmy

Aby przetrwać, firmy stale muszą wymyślać nowe źródła przychodów.

Podczas gdy można wygenerować dużo pieniędzy przez poprawa utrzymania klientów skupiając się na istniejących klientach, otrzymujesz tylko mały kawałek ciasta.

Firmy, które skupiają się na generowanie leadów zrobić coś więcej niż tylko przetrwać-one prosperują.

Chcę, żebyś tam był.

Ludzie nie zakładają biznesu, żeby zrobić minimum.

Jako ekspert marketingu z udokumentowaną historią, mogę pomóc Twojej firmie generować więcej potencjalnych klientów proste strategie.

Klienci nie znajdą cię, chyba że włożysz trochę wysiłku w uwidocznienie siebie.

Co zaskakujące, większość tych taktyk nie będzie zbyt dużo pracy dla Ciebie i może być wykonana w rozsądnym budżecie marketingowym.

Nie zawsze trzeba rozbijać bank, aby zdobądź więcej klientów.

Oto jak zacząć.

Użyj influencerów, aby wygenerować dowód społeczny

Zobacz jak FabFitFun mam profesjonalnego surfera i modelkę Anastasia Ashley aby opublikować informacje o swojej marce na Instagramie:

image8 5

FabFitFun wysyła swoim członkom pudełko upominkowe co trzy miesiące z kilkoma nowymi produktami.

Pudełko zawiera artykuły kosmetyczne, modne przedmioty i sprzęt fitness.

Korzystanie z platformy Anastasia do promowania swojej marki pomaga odsłonić swoją firmę przed szerszym gronem ludzi.

Anastasia ma ponad 1 milion obserwujących na Instagramie.

To zdjęcie wygenerowało prawie 12,5 tys. polubień.

Przeanalizujmy reklamę o krok dalej.

Spójrz na podpis. W jej skład wchodziły:

  • tag do strony @ FabFitFun Instagram
  • kody rabatowe
  • link do strony internetowej firmy
  • powiązane hashtagi dla marki

Każdy, kto widzi to zdjęcie, wie, jakie kroki należy wykonać, jeśli chce uzyskać więcej informacji.

To świetna strategia generowania nowych potencjalnych klientów.

Anastazja ma ponad dwukrotnie większą liczbę Obserwujący na Instagramie firma to zrobiła.

Można śmiało powiedzieć, że większość zwolenników Anastazji nie była nawet świadoma tej marki.

Zastosuj tę samą strategię dla swojej firmy.

Nie myśl, że jesteś zobowiązany do korzystania z Instagram jako platformy dla tej techniki.

YouTube to kolejny efektywny kanał dla influencer marketingu.

image1 5

Chociaż konsumenci mogą nie znać tych wpływowych osób osobiście, nadal czują z nimi osobisty związek w porównaniu z bardziej znaną gwiazdą, taką jak gwiazda filmowa.

Dlaczego?

Ci ludzie mogą wydawać się bardziej przystępni.

Interakcja z ulubionym aktorem telewizyjnym może wydawać się nierealna, zwłaszcza jeśli mają miliony obserwujących na różnych platformach.

Ale ci mniej znani influencerzy są bardziej związani.

Nie mają osobistych kierowców i dostępu do czerwonego dywanu, więc konsumenci chętniej korzystają z ich porad.

Znajdź ambasadorów marki i influencerów społecznościowych, aby pomóc Twojej firmie w generowaniu nowych potencjalnych klientów.

Stwórz reklamę na Facebooku

Reklamy na Facebooku to świetny sposób na zdobycie ekspozycji dla Twojej marki, co ostatecznie generuje więcej potencjalnych klientów.

Ale czasami wyświetlanie samej nazwy marki z reklamą nie wystarczy.

Musisz dać swoim odbiorcom powód do kontynuowania.

Upewnij się, że Twoja reklama na Facebooku ma wezwanie do działania.

Spójrzmy na przykład z AdEspresso:

image3 5

Facebook Ads to reklama na Facebooku.

Użyłem tego przykładu ze względu na przycisk actionable CTA: “Pobierz.”

Uzyskanie potencjalnego klienta do pobrania bezpłatnego ebooka to świetny sposób na generowanie nowych potencjalnych klientów.

Podoba mi się ta strategia lepiej niż po prostu łączenie reklamy na Facebooku bezpośrednio ze stroną główną.

Każdy może to zrobić, więc bądź inny i wyróżnij się z tłumu.

Reklamy na Facebooku pozwalają również dostosować grupę docelową, dzięki czemu można generować potencjalnych klientów, kierując je do odpowiednich osób.

Wykorzystaj to, co Facebook dla biznesu ma do zaoferowania:

image6 5

Podczas tworzenia kampanii wybierz opcję generowanie leadów w menu uwzględniania.

Facebook pozwoli Ci nawet tworzenie testu podzielonego aby zobaczyć, która strategia reklamowa osiąga lepsze wyniki.

Jest to coś, co powinieneś rozważyć, zwłaszcza jeśli dyskutujesz między dwoma różnymi przyciskami CTA.

Lubię korzystać z reklam na Facebooku, ponieważ platforma pozwala całkowicie dostosować grupę docelową.

Ustaw parametry takie jak:

  • płeć
  • wiek
  • lokalizacja
  • Edukacja
  • status związku
  • zainteresowania
  • zachowania

Wszystko to pomaga zawęzić koncentrację, dzięki czemu można generować przewody od osób, które byłyby naprawdę zainteresowane Twoją firmą.

Na przykład, rzućmy okiem na reklamę na Facebooku z Philips Norelco:

image10 4

Ich produkty do przycinania brody są oczywiście specyficzne dla płci.

Ale ta reklama koncentruje się na mężczyznach w pewnym wieku i stylu życia.

To nie należy do wiadomości studentki.

Upewnij się, że wypełniasz wszystkie parametry podczas zawężania odbiorców, aby uzyskać najdokładniejsze wyniki i potencjalnych klientów.

Użyj zaawansowanych zapytań Twittera

Twitter to kolejny najlepszy zasób do generowania leadów, ale zbyt wiele firm pomija tę metodę.

Jest to świetna wiadomość dla Ciebie, ponieważ będziesz miał szansę na przechwycenie potencjalnych klientów od konkurencji, jeśli skutecznie wykonasz tę strategię.

Istnieją dwa główne kroki do tej taktyki:

  1. Znajdź osoby, które mogą być zainteresowane Twoją marką;
  2. nawiążcie kontakt z tymi ludźmi.

To takie proste.

Na wyszukiwanie zaawansowane ułatwia Ci to osiągnięcie.

image4 5

Istnieją cztery główne kategorie tego wyszukiwania:

  • Słowa
  • Ludzie
  • Miejsca
  • Daktyle

Przejrzymy hipotetyczny przykład, aby zobaczyć, jak to działa.

Powiedzmy, że Twoja firma sprzedaje krem do opalania i balsam do opalania.

Słowa, które chcesz uwzględnić w wyszukiwaniu, mogą być:

  • Plaża
  • Basen
  • Wakacje
  • Lato
  • Sun burn
  • Krem przeciwsłoneczny

Widzisz, do czego zmierzam.

Uwzględnij w wyszukiwaniu odpowiednie frazy, takie jak” dzień basenu “lub” wyjście na plażę.”

Ale co z zapytaniem “żadne z tych słów”?

Jeśli dodasz “sun burn “jako dwa słowa, Możesz umieścić słowo takie jak” razor “w polu” żadne z tych słów”, aby nie uzyskać wyników wyszukiwania dla ” razor burn.”

Czy to ma sens? To proste.

Przejdźmy teraz do sekcji ludzie.

Otrzymujesz już powiadomienia, gdy ludzie wchodzą w interakcję z Tobą na Twitterze, więc nie ma powodu, aby podawać Twoje imię i nazwisko w wyszukiwaniu.

Zamiast tego Szukaj konkurencji.

Jako firma z filtrem przeciwsłonecznym możesz wyszukiwać wyniki, które obejmują Bananowa Łódź:

image11 2

Zobaczysz użytkowników Twittera, którzy zaangażowali się w Twoją konkurencję.

Wkrótce omówię, co możesz zrobić z tymi użytkownikami.

Ale póki co, będziemy dalej przeszukiwać pola poszukiwań.

Jeśli jesteś firmą lokalną lub regionalną, zawęź wyniki wyszukiwania do swojej okolicy.

Nie musisz widzieć, o czym ludzie tweetują w RPA, jeśli Twoja firma nie dystrybuuje produktów poza Phoenix w Arizonie.

Powiedzmy, że Twoja firma z filtrem przeciwsłonecznym ma platformę ecommerce z globalną dystrybucją.

Czy należy pominąć pole miejsc?

Absolutnie nie.

Wprowadź miejsca, w których ludzie potrzebują ochrony przed słońcem.

Chcesz również filtrować zakres dat.

Jeśli ktoś napisał, że dostał oparzenia słoneczne w maju 2013, to nie pomoże Ci generować potencjalnych klientów dzisiaj.

Zawęź wyszukiwanie do najnowszych wyników. Ostatni tydzień lub miesiąc powinien być dobrym miejscem na początek.

Po zakończeniu wyszukiwania nadszedł czas, aby przejrzeć wyniki.

Skontaktuj się z użytkownikami, odpowiadając bezpośrednio na ich tweety.

Ulubione ich tweety.

Śledź ich profile.

Te rodzaje interakcji pomoże zwiększyć twoje szanse na zdobycie większej liczby obserwujących.

image2 5

Moją ulubioną częścią tej strategii jest to, że nic cię to nie kosztuje, tylko twój czas.

Nawet jeśli płacisz menedżerowi mediów społecznościowych za wykonanie tej pracy, jest to również efektywne wykorzystanie ich czasu.

Ale w przeciwieństwie do niektórych strategii, na które patrzyliśmy wcześniej, takich jak influencer marketing lub reklamy na Facebooku, Zaawansowane wyszukiwanie na Twitterze jest bezpłatne.

Skoncentruj się na swojej propozycji wartości

Powiedzmy, że potencjalny klient znajdzie się na twojej stronie.

Jeśli użyłeś jednej ze strategii, na które patrzyliśmy do tej pory, jestem gotów się założyć, że zobaczysz wzrost ruchu na stronie.

Ale co dalej?

Oczywiście nie chcesz, aby po prostu odwiedzili Twoją stronę internetową i odeszli.

Uzyskaj informacje od tych odwiedzających, mając silną propozycję wartości.

Zobacz ten przykład z Crazy Egg:

image9 4

To prosty i dokładny opis tego, co klient otrzyma.

Twoja propozycja wartości musi być łatwa do naśladowania i od razu do sedna.

Zbyt wiele firm ma długą i niepotrzebną sekcję “O nas” na swoich stronach głównych.

To samo dotyczy misji Twojej firmy.

Żaden nie oferuje żadnej wartości dla klienta.

Teraz, gdy już wyjaśniłeś, dlaczego jesteś lepszy od konkurencji, musisz zebrać pewne informacje od klienta.

image7 5

Po wpisaniu adresu strony internetowej, którą chcesz przeanalizować, Crazy Egg poprosi Cię o utworzenie konta i podanie adresu e-mail.

To skuteczna taktyka generowania potencjalnych klientów.

Wiem z własnego doświadczenia, bo to ja wpadłem na Pomysł Na Crazy Egg.

Po uzyskaniu adresu e-mail danej osoby możesz nadal kontaktować się z nią za pomocą istniejących strategii e-mail marketingu.

Upewnij się, że Twoja strona ma bloga

Blogi to najlepszy sposób na zwiększenie ruchu i zaangażowania w witrynie.

Są również świetnym pretekstem do promowania innych treści na swojej stronie.

Jeśli potrafisz pisać Wpisy na blogu SEO friendly, ranking Twojej witryny poprawi się w algorytmie wyszukiwania Google.

Teraz, gdy ktoś szuka czegoś związanego z Twoją marką, produktami, usługami lub branżą, możesz być hitem.

Możesz także promować blogi w różnych kanałach społecznościowych.

Jeśli codziennie zmagasz się ze znalezieniem treści do opublikowania na swojej stronie na Facebooku lub profilu na Twitterze, możesz publikować linki do swoich postów na blogu, aby te witryny społecznościowe pozostały funkcjonalne.

Twoje potrzeby bloga być aktywnym.

image5 5

Jeśli masz problemy ze znalezieniem dobrych pisarzy lub nie możesz często publikować postów na blogu, rozważ szukanie blogerów gości.

Jest to sytuacja korzystna zarówno dla Ciebie, jak i dla blogera gościa.

Zyskają kontakt z nowymi odbiorcami, a Ty utrzymasz świeżość treści.

W zamian możesz poprosić o ten plakat gościa, aby promować i linkować do Twojej firmy na swoim blogu.

Powinieneś również skorzystać z zamieszczania gości samodzielnie.

Za każdym razem, gdy inne blogi związane z Twoją branżą szukają postu gościa, wskakuj na to zaproszenie, zanim ktoś inny je przyjmie.

Teraz masz szansę zrobić to samo.

Twój post dla gości dotrze do osób, które mogą nawet nie wiedzieć, że Twoja firma istnieje.

Blogowanie jest jedną z moich ulubionych strategii generowania nowych potencjalnych klientów.

Wykorzystaj zimny zasięg (właściwy sposób)

Tak, jestem o inbound marketingu, ale czasami zimny zasięg i poszukiwania jest tak samo skuteczne, jeśli zrobić dobrze.

Kiedy mówię o zimnym zasięgu, mam na myśli wysoce ukierunkowany zasięg na zimno, a nie rodzaj grindowania w sprayu i modlitwie.

Pozwoli to w pełni spersonalizować wiadomość, która przyniesie drastycznie wyższy zwrot z inwestycji.

Oto jak możesz to zrobić.

Po pierwsze, dowiedzieć się dokładne perspektywy celu.

Na przykład:

  • Rodzaj Przedsiębiorstwa: Fortune 1000
  • Dochody: 1 miliard dolarów
  • Pracownik: 30,000-45,000
  • Położenie: Dyrektor finansowy

Po zorientowaniu się, jak wygląda twoja docelowa perspektywa, udaj się do LinkedIn, aby przeprowadzić badania z zaawansowanym wyszukiwaniem potencjalnych klientów.

Po wprowadzeniu kryteriów, nadszedł czas, aby dotrzeć i rozpocząć poszukiwania.

Ale zanim coś wyślesz, musisz zapalić pierwszy punkt kontaktu.

Możesz to zrobić, włączając powiadomienia e-mail dla docelowych potencjalnych klientów w Nawigatorze Sprzedaży LinkedIn, aby otrzymywać powiadomienia za każdym razem, gdy publikują na LinkedIn. Następnie możesz odpowiadać i angażować się w aktualizacje LinkedIn.

Po wykonaniu około dwóch do trzech z tych zobowiązań, dodaj je jako połączenie i wyślij pierwszą bezpośrednią wiadomość LinkedIn.

W wiadomości upewnij się, że ją spersonalizowałeś, wspominając o jednej z ich aktualizacji, z którymi się współpracowałeś. Przyniesie to wysoki wskaźnik odpowiedzi,ponieważ nie jesteś tylko jakimś przypadkowym facetem, który wysyła wiadomości z dowolnego miejsca.

Ponadto należy postępować zgodnie z bezpośrednim spersonalizowanym e-mailem.

Aby znaleźć adresy e-mail potencjalnych klientów, polecam użycie VoilaNorber. Ponadto możesz zaoszczędzić mnóstwo czasu dzięki wtyczce chrome Gmass, która pozwala zautomatyzować spersonalizowane wysyłanie wiadomości e-mail i monitorowanie.

Wniosek

Twoja firma powinna zawsze szukać ulepszeń.

Podczas gdy istniejąca baza klientów może pomóc w płaceniu rachunków, dalszy rozwój i rozwój firmy może pomóc umieścić dodatkowe zmiany w kieszeniach.

Podczas gdy niektóre strategie generowania ołowiu będzie kosztować pieniądze, można użyć niektóre niedrogie i darmowe opcje, jak również.

Rozważ szukanie influencerów z dużą społecznością, aby promować swoją markę.

Będziesz musiał im zapłacić, ale nie powinno to być zbyt kosztowne.

To świetny sposób na zaprezentowanie swojej marki nowym odbiorcom.

Reklamy na Facebooku to najlepszy sposób na upewnienie się, że reklamy są ukierunkowane.

Twoja firma nie będzie widziana przez przypadkową osobę.

Zamiast tego możesz wybrać niestandardowych odbiorców reklamy.

Jeśli masz napięty budżet i nie chcesz wydawać pieniędzy, skorzystaj z Zaawansowanego Wyszukiwania na Twitterze, aby generować potencjalnych klientów.

Zawęź opcje wyszukiwania i nawiąż kontakt z odpowiednimi użytkownikami.

Blogowanie to kolejny darmowy sposób generowania potencjalnych klientów.

Poszukaj również okazji do gościnnego postu.

Nie zapomnij skupić się na swojej propozycji wartości.

I ostatni zakup nie najmniej, dać wychodzące poszukiwania spróbować.

Jakie są skuteczne strategie generowania leadów próbowałeś?

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts