50 Can ‘ t-Fail techniki znajdowania wspaniałych tematów na blogu

To jedna rzecz, aby wiedzieć, że musisz stworzyć wiele świetnych treści. Co innego wiedzieć o czym napiszesz w tym tygodniu.

Czy nie masz pomysłów na posty na blogu? Nic dziwnego, że jedyne miejsce, w którym patrzysz, to twoja własna głowa. Wszyscy potrzebujemy inspiracji … i nie znajdziesz jej waląc głową o biurko i mając nadzieję, że jakiś pomysł wypadnie.

Potrzebujesz świeżej inspiracji, jeśli masz zamiar wymyślić nowe pomysły.

Aby pomóc w uruchomieniu inspirującego silnika, oto techniki 50 do generowania wspaniałych tematów postów na blogu.

  1. Dwa słowa: Alerty Google. Ustaw alert z kilkoma branżowymi słowami kluczowymi i poproś go o dostarczenie co najmniej 20 historii dziennie. Przeczytaj nagłówki i wrzuć interesujące linki do pliku do wykorzystania w przyszłości. Kiedy pojawi się kilka powiązanych historii, masz natychmiastowy kawałek podsumowania.
  2. Skim krajowych gazet i czasopism historie. Jak wiadomości krajowe, takie jak recesja, wpływają na czytelników? Porozmawiaj o trendach krajowych, a twoi odbiorcy będą polegać na Tobie, aby dostosować Duże Wiadomości do swoich obaw.
  3. Zadaj sobie pytanie: “czego brakuje?”lub” co będzie dalej?” Odpowiedz na pytania, na które nie odpowiadały te Narodowe szmaty. Jakie będzie następne domino, które prawdopodobnie spadnie w wyniku tego kawałka wiadomości? Wskaż to, a twoi czytelnicy poczują, że ty (i oni) wyprzedzasz krzywą.
  4. Przeczytaj małe publikacje. Jeśli masz blog ekspercki, sprawdź kolumny ekspertów w lokalnych gazetach lub tygodnikach biznesowych. Niewiele osób spoza twojej społeczności przeczytało je, a ich tematy są często łatwo przetwarzane.
  5. Przeczytaj publikacje branżowe. Puby handlowe obejmują każdą możliwą branżę i są doskonałym źródłem pomysłów na trendy, od wieku reklamowego po dwa razy (w tym tygodniu w elektronice). Będą również śledzić nowe firmy i produkty, o których możesz wspomnieć (patrz #39).
  6. Przeczytaj swoich konkurentów. Subskrybuję kilka konkurencyjnych blogów na moim pulpicie iGoogle, do skanowania nagłówków w czasie rzeczywistym. Jeśli piszesz na podobny temat, możesz dać link do drugiego bloga.
  7. Riff na popularnym poście. Zdobądź jakiś potężny link, publikując swoją reakcję na myśli Wielkiego blogera.
  8. Spróbuj nowego medium. Wypalony w blogosferze? Oglądaj filmy na YouTube, słuchaj podcastów lub oglądaj stare, dobre programy telewizyjne lub Audycje radiowe.
  9. Pomyśl o bólu. Jakie są największe problemy, z którymi borykają się Twoi czytelnicy? Skoncentruj się na tematach, które zapewniłyby balsam do ich ran.
  10. Porozmawiaj z przyjacielem. To prawda — Użyj Linii życia, tak jak w reality show. Szczękanie o problemie zwykle pomaga pomysły bubble up.
  11. Rozwiąż kontrowersje. Zastanów się nad gorącym tematem twojej branży. Może to być szczególnie skuteczne, jeśli masz przeciwny punkt widzenia.
  12. Dołącz do grupy blogera. Znajomość grupy zapyta, co publikujesz, powinna pomóc skoncentrować umysł. Słysząc, o czym blogują, bez wątpienia zasugerujesz również tematy, które możesz poruszyć.
  13. Skanuj harmonogramy konferencji branżowych. Lista tematów sesji zawiera krótki przewodnik po problemach z gorącymi przyciskami odbiorców.
  14. Zrób krytykę. Znajdź mentora. Niech przejrzą Twojego bloga i wskażą, czego brakuje.
  15. Moje hobby. Ludzie kochają posty, które oferują niezwykłą perspektywę na Twój temat. Na przykład, kiedyś zrobiłem post o nazwie 7 Rzeczy, Których Nauczyłem Się O Biznesie Od Gry Bejeweled Blitz.
  16. Zrób Wywiad. Masz ulubionego myśliciela w swojej przestrzeni? Skontaktuj się z nami. Będziesz zaskoczony, jak wielu autorów i liderów myśli jest gra dla szybkiego Q&A.
  17. Przeglądaj swoje największe przeboje. Przeczytaj najpopularniejsze blogi z przeszłości. Poszukaj sposobów, aby wziąć nieco inny kąt i dalej oświetlić ten sam temat.
  18. Napisz sequel. Jeśli ostatnio wydarzyło się coś, co rzuca nowe światło na poprzedni post na blogu, zaktualizuj swoich czytelników. Napisz nowy wpis i połącz go ze starym.
  19. Dyskutuj. Zaproś kogoś, z kim zdecydowanie się nie zgadzasz, do postu na blogu point / counterpoint. Ucz się z seriali telewizyjnych – co kochamy? Konflikt, konflikt, konflikt!
  20. Przestań się martwić, że wyjdziesz na głupka. Rozchmurz się i bądź dzielny. Wypróbuj pomysł postu, z którym bałeś się poradzić.
  21. Zadaj pytanie. Czy jest jakiś problem branżowy, o którym jesteś niezdecydowany? Omów swoje mieszane uczucia.
  22. Napisz coś innego. Cokolwiek. List do twojej mamy. Lista życzeń dla Mikołaja. Wszystko, co wprowadzi cię w zupełnie inną przestrzeń umysłową. Wróć do swojego bloga, gdy koła pisarskie się obracają.
  23. Mów o swoich błędach. Ludzie uwielbiają słuchać, jak inni spieprzyli sprawę. Bądź szczery i porozmawiaj o tym, czego się nauczyłeś.
  24. Przepowiadaj. Każdy — każdy-chce wiedzieć, co będzie dalej. Zwróć uwagę swoimi przemyśleniami na temat przyszłości Twojego sektora.
  25. Przejrzyj przeszłość. Jak zmieniła się Twoja branża w ciągu ostatnich 5 lat? 10 lat? Szukaj kamieni milowych do refleksji.
  26. Utwórz regularną funkcję. Na przykład, jeśli robisz cotygodniowe owijanie wiadomości w każdą sobotę, to jeden post, o którym wiesz, że omówiłeś.
  27. Gdzie są teraz? Jeśli znasz branżowego giganta, który nie był w centrum uwagi, ale teraz wrócił, skontaktuj się z nimi. Napisz o ich nowym przedsięwzięciu.
  28. Zmień widok. Idź do parku, (inny) coffeeshop, Muzeum, taras na podwórku. Opuść swoją zwykłą jaskinię pisania.
  29. Podsłuchiwanie. Gdy cię nie będzie, oglądaj inne rozmowy i zobacz, dokąd cię zaprowadzą.
  30. Spadaj. Większość pisarzy może naprawdę wytrzymać więcej ćwiczeń. Stymuluje mózg, a tematy przyjdą do ciebie naturalnie. Tylko upewnij się, że masz coś do zrobienia kilka notatek.
  31. Weź kąpiel. Najlepiej po spacerze. Ahhhhh. Ta ciepła woda wydaje się uwalniać kreatywność, prawda?
  32. Weź cały dzień wolnego-co tydzień. To zmienia życie. Moje są soboty. Naciśnij swój własny przycisk “Odśwież” i wróć gotowy, aby rozkręcić swój blog.
  33. Zrób ankietę. W razie wątpliwości zapytaj czytelników, o czym chcieliby, abyś pisał.
  34. Zorganizuj konkurs. Podaj prowokacyjne wypełnienie pustej linii lub daj nagrodę za najlepsze pytanie. Presto: lista pomysłów na natychmiastowy post.
  35. Prowadź dziennik. Idealnie, że piszesz w pierwszej lub ostatniej rzeczy codziennie, kiedy jesteś nieostrożny i pozwalasz na nieocenzurowane myśli.
  36. Wolny wspólnik. Poświęć pięć minut i po prostu bazgraj o swoim blogu. Zobacz, co przenika.
  37. Zrób mapę myśli. Jeśli nie jesteś zaznajomiony, mapowanie myśli jest techniką wizualizacji, w jaki sposób tematy są ze sobą powiązane. Narysuj wykres z gałęziami dla wszystkich głównych tematów, które omawiasz, aby uzyskać obraz miejsca, w którym mogą wykiełkować nowe łodygi.
  38. Zrób recenzję książki. Powiedz czytelnikom, czy gorąca nowa książka w twojej niszy jest wnikliwa lub naiwna.
  39. Zrób recenzję produktu. Podobnie jak recenzje książek, tylko dla rzeczy. Czy to zdzierstwo, czy cenne?
  40. Uruchom swoje analizy. Najpopularniejsze frazy kluczowe, które przyciągają ludzi do twojej witryny, zapewniają gotową mapę drogową do kolejnych tematów postów.
  41. Przeczytaj swoje komentarze. Zobacz, o co pytali czytelnicy, na co jeszcze nie odpowiedziałeś.
  42. Przeczytaj komentarze konkurencji. Jeśli twój blog nie ma jeszcze wielu komentarzy, idź do mojego cudzego.
  43. Przeczytaj pytania grupy mediów społecznościowych. O czym rozmawiają ludzie? Odpowiedz na swoim blogu, a następnie wróć i podaj link.
  44. Tweet o potrzebie pomysłów. Lub opublikuj go na swoim profilu na Facebooku lub LinkedIn. Niech Twoje kontakty wykonają pracę za Ciebie.
  45. Uderz w branżowe wydarzenie networkingowe. Kiedy rozmawiasz z ludźmi, wspomnij o swoim blogu. Zapytaj, o czym lubią czytać.
  46. Weź udział w wydarzeniu społeczności lokalnej. Weź udział w wyścigu cukinii, zgłoś się na aukcję charytatywną. WYJDŹ z głowy i śmiej się trochę.
  47. Myśl śmiesznie. Podczas gdy śmiejesz się, rozważ napisanie postu, który jest satyryczny lub humorystyczny dla odmiany. Wiem, że zabawni blogerzy należą do moich ulubionych.
  48. Podejmij wyzwanie. Powiedz sobie, że musisz wymyślić dzisiaj 50 pomysłów na historię, albo inaczej. Zanotuj wszystko. (Ten pomógł mi napisać ten post.)
  49. Podejmij godzinne wyzwanie. Musisz znaleźć pomysł na post w ciągu następnej godziny. Idź do centrum, wsadź głowę do sklepów, pogadaj z ludźmi.
  50. Rekrutuj gościa. Albo dwa. Gdy Wszystko inne zawiedzie, wezwij wsparcie. Czasami wystarczy zmniejszyć ciśnienie, aby Generator post miał trochę czasu na regenerację.

P. S.

Aby uzyskać wiele bardziej praktycznych, ale inspirujących porad, zapisz się na Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi, bezpłatny biuletyn Copyblogger. Chodzi o to, aby stać się mądrzejszym, bardziej skutecznym marketerem-bez szumu i marudzenia.

Total
0
Shares
Related Posts

Jak pisać nożem

Myślisz, że nie da się pisać nożem? Wcale nie. Można nawet powiedzieć, że to niezbędne. Mówiąc dokładniej, nikt…