Jeśli chcesz zbudować swój biznes w Internecie, nie ma lepszego sposobu, aby to zrobić niż budowanie publiczności pierwszy.
Odbiorcy dają Ci wszystko, czego potrzebujesz – bezpośrednie lub pośrednie informacje zwrotne, udostępnianie treści, pomysły na produkty i usługi, a ostatecznie … przychody.
Nie ma lepszego sposobu na zbudowanie responsywnej, kupującej grupy odbiorców niż marketing e-mailowy.
Ale jak zbudować tę początkową publiczność? Jak organicznie rozwijać responsywną, opartą na uprawnieniach, wolną od spamu listę?
Brian Clark i ja połączymy siły z naszymi przyjaciółmi w Aweber w przyszły wtorek, aby odpowiedzieć na te pytania i nie tylko …
W tym webinarium Aweber, Brian i ja podzielimy się:
- Co To jest minimalna realna publiczność i dlaczego jej potrzebujesz
- Prawo składniki organicznie rozwijać zdrowe opt-in lista e-mail
- Jak minimum jest minimum, jeśli chodzi o listę e-mail, która działa?
- Jak czytać w myślach odbiorców: w dobry i zły sposób
- Czego trend “lean startup” może nauczyć Cię o budowaniu odbiorców
Dołącz do nas we wtorek. Dowiedz się, jak zacząć od zera z e-mail marketingiem … we właściwy sposób.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na to webinarium (bezpłatnie), które odbędzie się we wtorek, 18 września, w godzinach 14: 00-15: 00 czasu wschodniego USA. Do zobaczenia!