Jak zbudować listę e-mail, która buduje Twoją firmę [bezpłatne webinarium]

Jeśli chcesz zbudować swój biznes w Internecie, nie ma lepszego sposobu, aby to zrobić niż budowanie publiczności pierwszy.

Odbiorcy dają Ci wszystko, czego potrzebujesz – bezpośrednie lub pośrednie informacje zwrotne, udostępnianie treści, pomysły na produkty i usługi, a ostatecznie … przychody.

Nie ma lepszego sposobu na zbudowanie responsywnej, kupującej grupy odbiorców niż marketing e-mailowy.

Ale jak zbudować tę początkową publiczność? Jak organicznie rozwijać responsywną, opartą na uprawnieniach, wolną od spamu listę?

Brian Clark i ja połączymy siły z naszymi przyjaciółmi w Aweber w przyszły wtorek, aby odpowiedzieć na te pytania i nie tylko …

W tym webinarium Aweber, Brian i ja podzielimy się:

  • Co To jest minimalna realna publiczność i dlaczego jej potrzebujesz
  • Prawo składniki organicznie rozwijać zdrowe opt-in lista e-mail
  • Jak minimum jest minimum, jeśli chodzi o listę e-mail, która działa?
  • Jak czytać w myślach odbiorców: w dobry i zły sposób
  • Czego trend “lean startup” może nauczyć Cię o budowaniu odbiorców

Dołącz do nas we wtorek. Dowiedz się, jak zacząć od zera z e-mail marketingiem … we właściwy sposób.

Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na to webinarium (bezpłatnie), które odbędzie się we wtorek, 18 września, w godzinach 14: 00-15: 00 czasu wschodniego USA. Do zobaczenia!

Total
0
Shares
Related Posts