Najlepsza (i Najkrótsza) książka biznesowa, jaką kiedykolwiek napisano.
Dlaczego wizualizacja Twojego sukcesu może być hurt Twoje szanse na sukces.
Pomijana umiejętność nr 1 dla każdego autora i jak zdobyć obserwujących na Twitterze 7,000.
O tak, pamiętaj, aby śledzić @copyblogger na Twitterze, aby pobrać te linki — i wiele więcej — co tydzień.
To jest The Lede …
//
7 niepisanych zasad mediów społecznościowych
Cóż … , teraz są napisane. Jest to bardzo dobra i podstawowa struktura do skutecznego działania w mediach społecznościowych.
//
Najlepsza (i Najkrótsza) Książka Biznesowa, jaką kiedykolwiek napisano
Słyszałeś o tym autorze całe życie. Pewnie nawet kilka razy go cytowałeś, nie wiedząc o tym. Czytałeś jego niezwykle praktyczne filozofie biznesowe?
//
Jeśli chcesz zawieść, wizualizuj sukces
Słowo sprzeczne z intuicją nie zaczyna opisywać wyników tych badań. Co o tym myślisz?
//
10 sposobów na czytanie e-maili
Wiesz, że nie wszyscy otwierają twoje e-maile? Numer 4 jest nieco niejasny w swoim doradztwie, ale na tej liście znajduje się wiele solidnych, konkretnych porad, które pomogą Ci w marketingu e-mailowym.
//
Jak zdobyć 7,000 obserwujących na Twitterze
Lekcja w tej historii leży pod powierzchnią. Niekoniecznie jest to taktyka do powielenia, tak samo jak filozofia, o której należy pamiętać: Strategicznie wprowadź rozmowy, które mają znaczenie dla Twoich celów biznesowych.
//
Umiejętność nr 1 dla każdego autora
Mocne spostrzeżenie dokonane przez szanowaną pisarkę i redaktorkę Jane Friedman. Copyblogger nie uczy tego od prawie sześciu lat, tylko do cholery, to naprawdę ma znaczenie.
//
Tajemnica nowego marketingu
Obiecałbym nie linkować do Setha w każdym wydaniu The Lede ale to może stać się kłamstwem. Jest po prostu zbyt wiele w jego archiwum, które trzeba przeczytać, rozpowszechnić i zrozumieć … jak powyższy link.
//
Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?
- Jak napisać kopię broni
- Jak zbudować zaangażowaną publiczność za pomocą Content Marketingu
- Tajemnica udanego copywritera
- Internetowi Idioci Niszczą Twoją Produktywność?
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.