5 zaawansowanych wskazówek formatowania, aby zmaksymalizować czas na stronie i konwersje

design

Rozumiesz, prawda?

Ty need świetna treść, jeśli zamierzasz używać content marketingu do budowania ruchu w witrynie.

Ale to samo w sobie nie wystarczy.

Jeśli po prostu użyłeś zwykłego tekstu we wszystkich swoich postach, prawie nikt by ich nie przeczytał, bez względu na to, jak dobre było twoje pisanie i wiadomość.

Musisz to zrobić. czytelny.

A mówiąc czytelnie, mam na myśli dwie rzeczy:

  1. Treści łatwe do odczytania: treść jest wyraźnie oddzielona w taki sposób, aby czytelnik mógł ją szybko przeczytać, nie zgubić się ani nie pomylić.
  2. Treści, które są zabawne do czytania: Ludzie czytają najlepiej, gdy są zainteresowani i zaangażowani. Sposób formatowania treści może wpłynąć na wrażenia czytelnika.

Niektóre z nich polegają na wyborze odpowiednich tematów i pisaniu dobrze.

Jednak duża część tworzenia treści tak czytelnych, jak to możliwe, polega na jej formatowaniu.

Marketerzy z tłem do projektowania stron internetowych nie mają problemu z tym…

Ale większość marketerów nie ma doświadczenia w projektowaniu stron internetowych.

Większość nauczy się pisz lepiej po pierwsze, ale nigdy nie zadawać sobie trudu, aby dowiedzieć się, jak lepiej formatować ich treść.

Teraz masz szansę zacząć.

Po pierwsze, powinieneś przeczytać mój artykuł o podstawowych technikach formatowania aby czytelnicy spędzali więcej czasu na Twoich treściach.

Następnie powinieneś wrócić do tego artykułu i dowiedzieć się o tych zaawansowanych wskazówkach formatowania 5, które przeniosą twoją zawartość na najwyższy poziom czytelności. 

Tip # 1: Projektowanie tła, które wyróżnia się

Duża część atrakcyjnego formatowania polega na znalezieniu sposobów, aby Twoja treść wyróżniała się spośród milionów innych stron publikowanych w Internecie każdego dnia.

Jedną taktyką, która automatycznie wyróżnia treści, a także czyni je bardziej czytelnymi, jest tworzenie różnych tła dla różnych sekcji.

O zmianie koloru, w dodatek do dobrze napisanego podtytułu, ułatwia każdemu, kto skanuje stronę, wyszukiwanie określonych sekcji, które mogą być zainteresowane.

Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, może to wydawać się skomplikowane. W rzeczywistości jest to dość łatwe, a w przypadku większości projektów nie trzeba nawet zatrudniać projektanta (jednak zajmie to trochę czasu).

Najpierw wybierz odpowiednie kolory: Zazwyczaj będziesz potrzebował 2 (maksymalnie 3) różnych kolorów tła.

Musisz wybrać odpowiednie kolory, aby:

  • wyglądaj dobrze razem
  • są wystarczająco różne

Oczywiście chcesz, aby kolory wyglądały dobrze; w przeciwnym razie odwrócą uwagę czytelnika w negatywny sposób.

Dodatkowo, jeśli kolory są zbyt podobne, czytelnikom trudno będzie powiedzieć, że rozpoczęła się nowa sekcja.

Wreszcie kolory powinny pasować do twojego ogólnego kolorystyka marki aby ludzie kojarzyli Twoją markę z Twoimi treściami.

Jeśli z natury jesteś dobry w dobieraniu kolorów, to świetnie. Ale dla reszty z nas polecam takie narzędzie jak Paletton.

Aby go użyć, najpierw kliknij przycisk ” Dodaj komplementarny “pod domyślnym ustawieniem” monochromatyczny”.

Następnie masz dwie główne opcje:

  • kliknij i przeciągnij jedno z kół zewnętrznych, aby zmienić schematy kolorów
  • kliknij i przeciągnij środkowe kółko, aby zmienić odcień (jasność)

image23

Najlepiej wybrać jeden kolor, który pasuje do Twojej marki (np. zielony do szybkiego kiełkowania), a narzędzie automatycznie zaproponuje dobry kolor uzupełniający.

Polecam nie będzie zbyt jasne z kolorami; w przeciwnym razie, treści będą trudniejsze do odczytania. Podobnie, nie chcesz iść też ciemne też. Wybierz ładne neutralne kolory.

Gdy spodoba ci się wygląd podglądu po prawej stronie, kliknij każdy kolor indywidualnie. Gdy to zrobisz, wyskakujące okienko pokaże Ci wszystkie informacje o kolorze. Skopiuj kod koloru, aby użyć go później.

image28

Teraz musisz zastosować ten kolor do różnych sekcji zawartości.

Po drugie, zastosuj CSS do każdej sekcji zawartości: Nawet jeśli nie znasz żadnego CSS, prawdopodobnie nadal możesz sobie z tym poradzić (chociaż byłby to dobry moment, aby rozpocząć naukę HTML i CSS, ponieważ są one przydatne dla każdego marketera, SEO lub właściciela firmy.)

Rzućmy okiem na jedną z moich zaawansowane Przewodniki. Jeśli kiedykolwiek chcesz zobaczyć zaawansowane formatowanie w akcji, po prostu spójrz na którykolwiek z szybkich przewodników Sprout.

Możesz zobaczyć, co dzieje się za kulisami, klikając prawym przyciskiem myszy w dowolnym miejscu zawartości, a następnie klikając “sprawdź element” (w Chrome):

image10

Mała konsola pojawi się na dole. Kod HTML znajduje się w lewym panelu, a CSS po prawej stronie.

Możesz przypisać właściwości CSS (które kontrolują sposób treści wygląd) przez “id “lub” klasę “znacznika HTML (Zwykle”div”).

W tym przypadku możesz zobaczyć, że właściwość CSS, która kontroluje kolor tła górnej sekcji, jest dołączona do klasy div “step-g”.

image01

Kolor tła sekcji można określić za pomocą właściwości:

Informacje ogólne: Numer koloru

I możesz ustawić kolor tekstu za pomocą:

kolor: kolor tekstu

Za pomocą Inspektora można nawet zmienić kody kolorów, aby zobaczyć, jak wyglądałoby tło bez faktycznego zastosowania zmiany:

image11

Gotowy, aby to zrobić dla swoich treści?

Najpierw przejdź do swojego posta lub strony i wybierz kartę “Tekst”, jeśli używasz WordPress (lub równoważny przycisk, aby wyświetlić kod HTML treści):

image33

To jest, gdzie można umieścić w dużo czasu i wysiłku.

Musisz utworzyć dywizje (“div”) dla każdej innej sekcji w treści.

Przypisz klasę do każdej dywizji. Na przykład:

< div class=”blue-background”>treść tutaj < / div>

Najprostszym sposobem, aby to zrobić, jest zmiana kolorów tła, np. zastosowanie klasy “niebieskie tło” do jednej sekcji, następnie “pomarańczowe tło” do następnej, i powtarzam.

image22

Gdy zrobisz to dla wszystkich sekcji (lub przynajmniej kilku dla testu), zapisz swoją zawartość. To część HTML.

Teraz musimy dodać kod CSS, aby widoczne zmiany miały miejsce.

Przejdź do” Wygląd > Edytor ” w WordPress, gdzie przechowywane są pliki motywów.

Ty powinien używaj motywu potomnego, aby nie stracić niestandardowego CSS podczas aktualizacji motywu w przyszłości. Jeśli nie masz, Utwórz motyw potomny już teraz.

Wszystko, co musisz zrobić, to dodać swój kod do pliku CSS motywu potomnego (podpowiedź: mówi “.css ” na końcu nazwy u góry). Powinno wyglądać mniej więcej tak:

.blue-background {

background: # 678EF9;

color: # FFF;

}

image26

Upewnij się, że masz oba zestawy nawiasów – { i } – lub możesz spowodować pewne problemy dla Twojej witryny.

Po zakończeniu kliknij ” Zapisz.”

Jeśli wszystko poszło dobrze, twoje działy treści będą miały teraz swoje piękne tło.

Alternatywnie Utwórz plik obrazu, który będzie używany jako tło: Jeśli przyjrzysz się bliżej niektórym przewodnikom Quick Sprout, zobaczysz, że tło jest nieco bardziej złożone.

W miejscach, które nie wydają się łatwe do odtworzenia, zobaczysz przerywane linie i niestandardowe obrazy:

image29

Ty can zrób tła jak ten, ale będzie trudniej. Może warto rozważyć zatrudnienie kogoś do pomocy.

Jeśli przejrzysz którekolwiek z tych środowisk w moich przewodnikach, zobaczysz, że CSS nadal zawiera właściwość “tło”. Ale zamiast określać kolor, określa adres URL.

image32

Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na URL tła i kliknij “Otwórz”, możesz zobaczyć obraz tła:

image09

Założę się, że możesz powiedzieć, jak to wszystko do siebie pasuje.

Te tła niekoniecznie są skomplikowane-musisz tylko upewnić się, że są odpowiednio ustawione, co może być trudne.

Innym potencjalnym minusem jest to, że nie ma łatwego sposobu, aby uczynić go responsywnym, dlatego te przewodniki są statycznymi stronami—Nie skalują się do rozmiaru ekranu.

Jeśli chcesz spróbować czegoś takiego (nawet w przypadku kilku sekcji), Utwórz tło w programie takim jak Photoshop, GIMP lub Canva.

Lubię Canva, ponieważ można szybko znaleźć i wstawić wiele świetnych elementów.

Utwórz niestandardowe płótno o rozmiarze sekcji i wybierz przycisk” linie ” z menu po lewej stronie:

image05

W tym przykładzie wybrałem linię przerywaną.

Pojawi się on na obszarze roboczym po prawej stronie i można go łatwo przeciągnąć, aby zmienić jego rozmiar, położenie, a nawet kolor.

image06

Jak widać, jest to dość proste do wykonania.

Trudną częścią jest ułożenie go z całym tekstem i tworzenie własnych niestandardowych obrazów. Że jest to miejsce, w którym możesz potrzebować zatrudnić projektanta, jeśli poważnie myślisz o tworzeniu najwyższej klasy projektu.

Gdy skończysz, Pobierz obraz za pomocą przycisku u góry:

image00

Następnie prześlij ten adres URL do CDN lub biblioteki multimediów.

Na koniec, zamiast określać kolor tła w pliku CSS motywu podrzędnego, określ adres URL tła:

   background: url (“umieść URL tutaj w cudzysłowie‘) center top No-repeat;

Voila! Masz swoje zaawansowane zaplecze.

Wskazówka # 2: atrakcyjne obrazy nie muszą dużo kosztować

Niewiele osób lubi czytać gigantyczny blok tekstu (może jeśli są na dial-up?).

Najczęstszym sposobem podziału tekstu jest użycie obrazów.

Ale jeśli użyjesz tych samych zdjęć stockowych, które robią wszyscy inni, Twoje treści będą wyglądać jak wszystkie inne.

Jeśli chcesz, aby odwiedzający spędzali dodatkowy czas na Twoich treściach i byli wystarczająco pod wrażeniem, aby zarejestrować się na liście e-mail, musisz znaleźć sposób, aby się wyróżnić.

Więc, jak się wyróżniasz?

Musisz mieć wysokiej jakości zdjęcia, których nie można znaleźć w całej sieci.

To pozostawia Ci dwie główne opcje.

Opcja # 1-pełne wykorzystanie ikon: Ta opcja jest najprostsza. Polega na znalezieniu obrazów, które z jakiegoś powodu nie są używane zbyt często.

W innym z moich obszernych przewodników zobaczysz wiele obrazów przypominających ikony, które znacznie poprawiają ogólny wygląd treści:

image16

Oczywiście, możesz uzyskać te niestandardowe rysunki, jeśli chcesz, ale jest prostszy sposób, który będzie działał dla większości projektów: przejdź do Rzecz. Rzeczownik Projekt.

Wyszukaj ogólne słowo opisujące to, czego szukasz, a otrzymasz mnóstwo odpowiednich ikon w wynikach:

image19

Chociaż każdy can używaj ich, podejrzewam, że głównym powodem, dla którego nadal są stosunkowo rzadko używane, jest to, że nie są darmowe.

Masz możliwość korzystania z nich za darmo, ale musisz przypisać twórcy, co nie jest czymś, co naprawdę chcesz robić w środku treści.

Możesz jednak po prostu kupić miesięczną subskrypcję za $ 9.99 i użyć tylu ikon, ile chcesz. To świetna okazja, pod warunkiem, że wyprodukujesz wystarczająco dużo treści, do których możesz użyć ikon.

Opcja # 2-wynajmij projektanta: Innym sposobem uzyskania unikalnych obrazów jest tworzenie własnych. 

Jeśli nie masz umiejętności projektowania, musisz zatrudnić projektanta.

Rozumiem, dlaczego marketerzy nie lubią zatrudniać projektantów: to dodatkowy wydatek.

Najlepsi projektanci są drogie, podczas gdy istnieje wiele strasznych tanich projektantów.

Powinieneś szukać solidnego projektanta, który może nie mieć doświadczenia i nie pobiera zbyt wiele.

Jeśli szukasz niedawnych absolwentów, często możesz znaleźć kogoś, kto chce zbudować portfolio i będzie pracował za mniej niż $10 za obraz (w zależności od złożoności).

Dodaj pracę na jednym z oczywistych freelance marketplace dla projektantów:

  • Upwork
  • Freelancer
  • Guru

Ostatnią opcją jest tworzenie własnych niestandardowych obrazów, być może zawierających ikony do zdjęć. Napisałem dogłębny post na tworzenie własnych niestandardowych obrazów które mogą Cię zainteresować.

Nauka doboru odpowiednich czcionek

Łatwo zauważyć, jak wybór odpowiedniej czcionki i stylu czcionki może znacznie poprawić czytelność.

Zmień rozmiar czcionki swojej strony na 8 i zobacz, ile osób jeszcze ją przeczyta. Zgaduję, że niewiele.

Lub zmień czcionkę na kursywą, a zobaczysz, jak szybko będzie to irytujące czytać.

Na koniec Zmień czcionkę na jasny żółty jeśli chcesz dać czytelnikom bóle głowy.

Są to trzy czynniki, o które musisz się martwić: rozmiar czcionki, typ i kolor.

Twoja czcionka powinna być co najmniej 14 pikseli. Wielu poleca na minimum 16px dla maksymalnej czytelności.

Podtytuły powinny być co najmniej o kilka pikseli większe niż treść i powinny być pogrubione.

image21

To wszystko jest dość standardowe.

Tam, gdzie masz okazję być trochę bardziej wyjątkowy, jest krój czcionki i kolor.

Wybór odpowiedniego kroju czcionki: Jeśli wybierzesz ten sam krój pisma, co wszyscy inni, Twoje treści będą wyglądać jak wszystkie inne. jeśli to jest twój cel, po prostu trzymaj się Times New Roman lub Arial.

Oczywiście masz również możliwość używania różnych czcionek dla różnych treści.

Ale jeśli próbujesz stworzyć naprawdę charakterystyczny post na blogu, przewodnik, stronę sprzedaży, stronę docelową lub inny fragment treści, poświęć kilka minut na znalezienie unikalnej czcionki.

Tylko w Google Fonts jest ponad 682 czcionek, z których większość jest rzadko używana przez innych.

Jednym ze sposobów, aby pomóc Twoim podtytułom przyciągnąć jeszcze większą uwagę, jest wybranie różnych czcionek dla nagłówków i kopii treści.

To jest coś, co zrobiłem w wielu moich przewodnikach:

image17

Nazywa się to parowanie czcionek. Informatyka poprawia czytelność, podobnie jak uzupełniające się kolorowe tła.

Dwa najczęstsze typy czcionek to serif (z haczykami na literach) i sans-serif.

Popularną strategią jest mieszanie jednej czcionki serif z czcionką bezszeryfową, tworząc jeszcze większy kontrast:

image13

Jak wybrać czcionkę: Nie polecam przeglądania czcionek przez cały dzień, dopóki nie znajdziesz tego, który Ci się podoba. Masz lepsze rzeczy do roboty ze swoim czasem.

Na szczęście jest lepszy sposób.

Pierwszą opcją jest użycie Para Czcionek.

Strona składa się z par czcionek wybranych przez doświadczonych projektantów stron internetowych. Wykonali dla ciebie całą ciężką pracę.

Zacznij od wybrania kombinacji czcionek na górnym pasku menu:

image25

Otrzymasz listę atrakcyjnych kombinacji czcionek.

Najlepsze jest to, że łatwo jest zdecydować, czy ci się podobają, ponieważ strona pokazuje, jak wyglądają.

Nagłówek, który jest nazwą dwóch czcionek, jest napisany jedną czcionką, podczas gdy przykładowy tekst w akapicie poniżej jest drugą czcionką.

Obie czcionki są wyświetlane pod listą:

image24

Drugą opcją jest przyjrzenie się Typewolf—W szczególności dział “Strona dnia”, który codziennie oferuje wiele różnych stron internetowych.

Zasadniczo eksperci od projektowania wybierają witryny z najlepiej wyglądającą czcionką i projektem. Jeśli widzisz taką, którą lubisz, możesz znaleźć tam nazwy czcionek:

image02

Wreszcie, nie bój się używać kolorów: Pogrubienie podpowiedzi to świetny sposób, aby je wyróżnić, ale nie jest to jedyny sposób.

W moich zaawansowanych przewodnikach często wyróżniałem pod-nagłówki, wybierając kolor o wysokim kontraście, który pasował do reszty treści.

image18

Jest to szczególnie ważne, jeśli używasz kolorowego tła, ponieważ czarny tekst może nie wyróżniać się tak bardzo, jak zwykle (w zależności od koloru tła).

Wskazówka # 3: poprowadź odwiedzających za pomocą koloru

Jeśli chodzi o kierowanie uwagi czytelników, kolor jest jedną z twoich największych broni.

Jeśli strona jest cała biała, ale w dowolnym miejscu znajduje się kolorowe kółko, Zgadnij, gdzie osoba patrzy pierwsza? W kręgu, oczywiście.

Derek Halpern – facet za Wyzwalacze Społeczne, przejrzałem wszystkie badania nad kolorami i działaniem i doszedłem do jednego wniosku:

Wybierz jeden kolor “akcji” dla swojej witryny i trenuj swoich czytelników, aby zwracali na niego uwagę. Poza tym kolorem Twoja strona internetowa nie powinna mieć zbyt wielu kolorów.

Jeśli jesteś zainteresowany pełną analizą, oto:

Możesz użyć tej zasady, aby Twoje opcje e-mail i ważne linki wyróżniały się bardziej, aby poprawić współczynnik konwersji.

Kolor, który wybierzesz, w większości przypadków nie ma znaczenia (mogą być małe różnice). Wystarczy wybrać jeden kolor (maksymalnie dwa) i iść z nim.

Jednym ze wspaniałych przykładów jest, nic dziwnego, Social Triggers blog.

Najnowszy projekt jest w większości czarno-biały … z wyjątkiem form opt-in. Są w charakterystycznym niebieskim kolorze, który przyciąga uwagę.

Ma jeden na pasku bocznym, który widzisz od razu…

image07

Ma też jeden na końcu artykułu.

image14

To jest świetnie. miejsce na Formularz zgłoszeniowy, ponieważ gdy czytelnicy przewijają się w dół pod koniec, automatycznie zwracają uwagę na Formularz rejestracyjny.

Możesz to zrobić w przypadku opcji rezygnacji z poczty e-mail, przycisków udostępniania społecznościowego, a nawet przycisków zakupu.

Uważaj na tła: Jeśli zastosujesz kolorowe tła do celów czytelności, musisz upewnić się, że formularze rezygnacji i inne ważne elementy mają wysoki kontrast.

Gdybym miał zielone tło, a potem nieco ciemniejszą zieloną formę opt-in, nie przyciągnęłoby to wiele uwagi.

Zawsze rozważ akcję końcową, którą chcesz podjąć, gdy czytelnik wybieranie kolorów tła dla treści.

image30

Wskazówka # 4: nic nie jest bardziej zabawne niż rich media (użyj go za darmo)

Możesz wiedzieć, że jestem wielkim fanem formy premium treści, takie jak infografiki.

Oczywiście, kosztują więcej, ale kiedy są zrobione dobrze, czytelnicy je uwielbiają.

Jednym z powodów jest to, że treści pisane mają wiele ograniczeń. Często o wiele łatwiej jest Pokaż something than it is to wyjaśnij to.

Używanie obrazów do wyjaśniania złożonych danych to świetny sposób na ułatwienie czytelnikowi korzystania z informacji i uczynienie go bardziej zabawnym.

Ludzie przetwarzają obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst.

image03

Ale inne rodzaje mediów, takie jak wideo, są również bardziej angażujące niż tekst.

Czytelnicy często spędzają kilka minut, oglądając film lub analizując świetną infografikę.

Problem w tym, że biorą długi czas zrobić. Albo są bardzo drogie, jeśli zatrudnisz kogoś, kto zajmie się wszystkim za Ciebie.

Mam jednak dla Ciebie kilka rozwiązań, z których niewielu twórców treści zdaje się korzystać.

Opcja # 1-skorzystaj z osadzania: Niektóre tematy są idealne do nauczania za pomocą wideo.

Każda złożona procedura z kilkoma krokami zajęłaby setki lub tysiące słów, aby wyjaśnić, co zajęłoby dużo czasu, aby przeczytać. Tę samą procedurę można wyjaśnić w ciągu kilku minut na filmie. Ponadto łatwiej jest zrozumieć tego typu informacje, gdy są one prezentowane w formacie wideo.

Zamiast tworzyć własny film za każdym razem, gdy wspomnisz o czymś, co wymaga wyjaśnienia, dlaczego nie użyć wysoko ocenianego filmu na YouTube, który zrobił ktoś inny? Możesz znaleźć świetne filmy na prawie każdy temat.

Zamiast odchodzić od twojej witryny, aby szukać więcej informacji, dajesz im to w formie wideo bezpośrednio na swojej stronie.

Najlepsze jest to, że zajmuje to tylko minutę.

Wpisz swoje słowo kluczowe w polu wyszukiwania YouTube:

image08

Następnie przejrzyj kilka najlepszych wyników z największą liczbą wyświetleń.

Kliknij na nie i spójrz na Oceny i komentarze. Jeśli znajdziesz taki, który jest prawie w 100% pozytywny, wiesz, że to solidny film.

Aby osadzić film, kliknij ” Udostępnij “pod nazwą twórcy wideo, a następnie kliknij” osadzić.”Na koniec skopiuj kod osadzania—to kod HTML, który wkleisz do swojej zawartości.

image20

Oto przykład tego, jak użyłem osadzonego filmu w jednym z moich postów:

image27

W tym konkretnym artykule, który był lista wtyczek Gmaila, Nie mogłem zrobić dokładnego przeglądu wszystkich wtyczek (lub post byłby znacznie dłuższy niż słowa 5,000 to już było).

Wiedziałem też, że prawdopodobnie zainteresują cię tylko Konkretne wtyczki. Osadzając Wideo tej konkretnej wtyczki, dałem ci możliwość przeczytania krótkiego opisu wtyczki, aby zobaczyć, czy jesteś zainteresowany, a następnie obejrzeć film, aby uzyskać bardziej szczegółowy wygląd.

Opcja # 2-infografiki mogą być przytłaczające: Chociaż infografiki to świetny sposób na przekazywanie złożonych informacji, nie możesz opublikować gigantycznej infografiki wraz z długim artykułem i oczekiwać, że czytelnicy przyjmą oba.

Poza tym, to byłoby zbyt drogie.

Możesz jednak wziąć fragmenty infografik opublikowanych przez inne osoby i zmieszać je z Twoimi treściami.

To rozbija Twoją zawartość na obraz, który jest o wiele cenniejszy niż jakiekolwiek standardowe Zdjęcie stockowe, które możesz znaleźć.

Nie znam ani jednego twórcy infografiki, który miałby coś przeciwko użyciu ich pracy, o ile umieścisz link:

image15

Powyższe zdjęcie byłoby idealne dla każdego postu o content marketingu, a pochodzi z infografika, którą wcześniej opublikowałem.

Pobierz infografikę i przytnij ją lub użyj wtyczki, takiej jak Snagit aby wyciąć konkretny kawałek:

image04

I proszę bardzo: wysokiej jakości angażujący obraz praktycznie bez wysiłku lub kosztów z twojej strony.

Wskazówka # 5: nie ma nic odwiedzający Ufa bardziej niż to (wyróżnij to!)

Każdy uwielbia udzielać porad, czy to w postach na blogu, czy osobiście.

Jak wiecie, większość z nich jest bezużyteczna lub niezbyt przekonująca.

Jeśli przypadkowy znajomy oferuje Ci porady dotyczące kariery, prawdopodobnie posłuchasz, ale nie za dobrze.

Ale jeśli Elon Musk oferując Ci doradztwo zawodowe, zapomnisz o wszystkim innym i zwrócisz na niego całą uwagę. Dlaczego? Ponieważ odnosi sukcesy—jest autorytetem.

To samo dzieje się w Internecie: kiedy prezentujesz treści od ekspertów, czytelnicy zwracają na nie szczególną uwagę.

Ale przez większość czasu trudno jest dostrzec eksperckie treści w postach.

Przy dobrym formatowaniu możesz to znacznie ułatwić. Chcesz, aby każdy wkład od ekspertów w centrum uwagi.

Nawet odpieniacze zwolnią, gdy to zobaczą.

Oto jeden przykład z Backlinko, gdzie Brian sprawia, że cytat eksperta rażąco oczywiste z jasnym zielonym tle:

image31

A oto kolejny z Autorytet Haker, z cytatem z legendarna książka.

image12

Jak sprawić, by treści ekspertów wyróżniały się na tle innych: Istnieje mnóstwo sposobów na to, aby cytat eksperta lub wkład wyróżniał się w swoich treściach.

Naprawdę podoba mi się, jak Brian to robi, i to prawdopodobnie najprostszy sposób dla ciebie, aby to zrobić, jak również.

Po raz kolejny, musisz znać kilka podstawowych CSS, aby to zrobić. Dobrą rzeczą jest jednak to, że po skonfigurowaniu go raz, możesz go ponownie używać w kółko bez dodatkowej pracy.

Oto jak wyglądałby podstawowy.

Najpierw potrzebujesz HTML:

< div class = “expertbox”>Wpisz tutaj treść eksperta.< / div>

Do bardzo podstawowego pudełka, to wszystko, czego potrzebujesz.

Jeśli chcesz umieścić obraz eksperta, co jest miłym akcentem, musisz dodać kolejny ” div ” w głównym polu:

< div class = “expertbox”>Wpisz tutaj treść eksperta.< div class>umieść tutaj obrazek i nazwę< / div>< / div>

Następnie musisz dodać CSS do arkusza stylów motywu podrzędnego (patrz Wskazówka #1, Aby uzyskać pomoc), aby twoje pudełko wyglądało tak, jak chcesz.

Co najmniej musisz dodać coś takiego:

.expertbox {

border: 1px dashed #a9d6a9;

background: # D8FFD8;

padding: 1.6 em 1.6 em 2.4 em 2.4 em;

}

Oczywiście możesz wybrać własne kolory i prawdopodobnie będziesz musiał bawić się wartościami wypełnienia, aby tekst był umieszczony w polu tak, jak chcesz.

Wniosek

Formatowanie może być różnicą między tylko twoją mamą czytającą Twoje treści, a tysiącami ludzi biorących każde Twoje słowo.

Często jest odsuwany na bok na rzecz spędzania więcej czasu na tworzenie treści oraz promowanie go ale to błąd.

Chociaż te dwie części content marketingu są ważne, podobnie jak formatowanie.

A ponieważ tak wielu ludzi go ignoruje, możesz się wyróżnić, jeśli popchniesz go do granic możliwości.

Jeśli zastosujesz się do kilku zaawansowanych wskazówek w tym artykule, zapewnisz, że Twoje treści są lepsze niż konkurenci w oczach odbiorców.

Czy masz ulubioną technikę formatowania? Chciałbym, abyś podzielił się tym w komentarzach poniżej.

Total
0
Shares
Related Posts